ja, ga maar weg als je het niet kunt winnenquote:
Jij bent niet objectief!quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:20 schreef miss_sly het volgende:
schaap doet niet irritant, schaap is lief
Ik ben hartstikke objectief! Ik zie echt wel wanneer schaapjes vervelend zijn hoorquote:
Moet ik dan heel erg bang worden van schaapje?quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke objectief! Ik zie echt wel wanneer schaapjes vervelend zijn hoor![]()
Van schaapje hoef je nooit bang te zijnquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Moet ik dan heel erg bang worden van schaapje?
dat zie je ook nietquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Van schaapje hoef je nooit bang te zijn
En ik heb hem nog niet vervelend meegemaakt hoor
Dus weet je niet wanneer schaapjes vervelend zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Van schaapje hoef je nooit bang te zijn
En ik heb hem nog niet vervelend meegemaakt hoor
Ik zag hem omdat er over geklaagd werd.quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:54 schreef miss_sly het volgende:
De moderne vrouw houdt zichzelf gevangen!
Hmmm, ik begrijp nou nog steeds niet waarom de TS zoveel bezwaren heeft. Wil hij zelf in het middelpunt van zijn relaties staan?quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:54 schreef miss_sly het volgende:
De moderne vrouw houdt zichzelf gevangen!
Wat valt er te klagen dan?quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zag hem omdat er over geklaagd werd.
Ook geen leven dus!quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:50 schreef Reya het volgende:
Ik ben zojuist de 10000 berichten gepasseerd![]()
54706 (gemiddeld 68 per dag)quote:
Kerstgedachten?quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:07 schreef Reya het volgende:
Ik wil vandaag het liefst van iedereen houden![]()
Ik heb niet zoveel met Kerst, dus ìk voel er ook niet direct zulke gedachten bij. Maar het maakt iig wel blijquote:
neequote:
oh, leukquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:57 schreef DionysuZ het volgende:
een simpel "leuk" was ook genoeg geweest
Ahquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
nee
de auto is hier voor de deur weg
Nee, ik reageer niet eens meer. Zo iemand kun je het beste negerenquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:03 schreef Alicey het volgende:
Laat je niet teveel opfokken door kim, syllie.
I know, heb haar wel eens vaker gezien. je kunt er helemaal niets meequote:
niet altijd dusquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ze blijft doorgaans netjes op het randje.
Zou ik haar over het randje kunnen krijgen?quote:
Geen idee, maar:quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zou ik haar over het randje kunnen krijgen?
Postkrikkerquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:50 schreef Reya het volgende:
Ik ben zojuist de 10000 berichten gepasseerd![]()
ja, en dat wil ik beiden niet, eigenlijk.....quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geen idee, maar:
1) Het verziekt het topic
2) De kans is groot dat je zelf ook een sabbatical verdient er mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |