misschien kun je van een slechte nog een goede makenquote:Op dinsdag 20 december 2005 09:53 schreef Bensel het volgende:
Pff.. waarom zijn er op het moment geen goede evolutiediscussies meer...
En blijf je dan langer als je klaar bent, of hoe werkt dat?quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:50 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dan ga ik gewoon voor het eten
nou ja, ik ga eigenlijk voor m'n werk
Ook wel, maar de gemiddelde Europese cultuur botst toch minder dan de Afrikaanse.quote:maar dat is vaak zo...of heb je over Europa geen gemengde ideeën ?
Begin er anders een.quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:53 schreef Bensel het volgende:
Pff.. waarom zijn er op het moment geen goede evolutiediscussies meer...
Afrikaanse kanibalen vinden Europees eten ook lekkerquote:Op dinsdag 20 december 2005 09:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Afrikaans eten is anders erg lekker.
Voor de rest een beetje gemengde ideeen over Afrika...
waar ze verscheurd worden door de leeuwenquote:Op dinsdag 20 december 2005 09:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Zeer diervriendelijk vlees. Die runderen leven in het halfwild.
Een aantal van mijn broers en zussen zijn met Afrikanen getrouwd (geweest), en het bleek niet in alle gevallen een succes.quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Afrikaanse kanibalen vinden Europees eten ook lekker![]()
![]()
Tja, tis ieder voor zich... qua natuurlijk zal ut ongetwijfeld fantastisch zijn.
Tis natuurlijk makkelijk gezegd een ieder over 1 kamp te gooien, maar blijft een gevoelskwestie.
Afrasteringen enzo.quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:01 schreef het_fokschaap het volgende:
waar ze verscheurd worden door de leeuwen
hahahaha...ja ja, tis nog vroeg hequote:Op dinsdag 20 december 2005 10:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
We hebben een nieuw spreekwoord."Iedereen over één kamp gooien."
![]()
Is trouwens ook niet erg. "Dat is de natuur".quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:01 schreef het_fokschaap het volgende:
waar ze verscheurd worden door de leeuwen
Zal ik mijn dwergwerptopic weer heropenen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
We hebben een nieuw spreekwoord."Iedereen over één kamp gooien."
![]()
ja, en wij mensen zijn geen onderdeel van de natuurquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Is trouwens ook niet erg. "Dat is de natuur".
Your point being?quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:05 schreef het_fokschaap het volgende:
ja, en wij mensen zijn geen onderdeel van de natuur
Wat ben je irritant.quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:07 schreef het_fokschaap het volgende:
gewoon een grote cel.
en nog meer beesten op één cel. so far voor de privacy
Heb je mij anders zien beweren?quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:07 schreef het_fokschaap het volgende:
dat dat dus ook gewoon de natuur is
[WFL-LFC #350] Phoneboothquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Heb je mij anders zien beweren?
Nee, en dat wij ze doodmaken is ook niet erg -> [WFL-LFC #350] Phoneboothquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:13 schreef het_fokschaap het volgende:
[WFL-LFC #350] Phonebooth
dit was niet erg.
nee, maar de vraag was of het diervriendelijker is om ze met meerdere op één cel te zettenquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, en dat wij ze doodmaken is ook niet erg -> [WFL-LFC #350] Phonebooth
Schaap doet irritant.quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:16 schreef Alicey het volgende:
Hallo! Is dit een copy-paste eerdere reacties topic?
je projecteert 2-3 posts op de rest van het topicquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:16 schreef Alicey het volgende:
Hallo! Is dit een copy-paste eerdere reacties topic?
Runderen zijn kuddedieren. Het zou pas dieronvriendelijk zijn om ze alleen ergens neer te planten.quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:17 schreef het_fokschaap het volgende:
nee, maar de vraag was of het diervriendelijker is om ze met meerdere op één cel te zetten
Heb je niet iets te doen ofzo?quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:17 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
je projecteert 2-3 posts op de rest van het topic
Sla hem!quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:19 schreef Alicey het volgende:
Inderdaad.. Zal wel een ochtendhumeur zijn ofzo.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:20 schreef miss_sly het volgende:
schaap doet niet irritant, schaap is lief
quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:21 schreef Reya het volgende:
Watr is er toch voor woede op deze vroege ochtend?![]()
rel (de ~ (m.), ~len)quote:
En schaapjesquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:26 schreef miss_sly het volgende:
En schaapjes
Maar knuffelen is beter dan een beetje chagrijnig gaan zitten doen tegen mensen die er niets aan kunnen doen dat een ander jou uit bed gebeld heeft![]()
Google Result: FOKRELquote:
Dat was een gave seriequote:Op dinsdag 20 december 2005 10:27 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
qu en qu, qu-huuu-u-hu-hu-u-hu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |