ja, het meisje is inmiddels meegenomen. politie staat hier nog met de bestuurder van de auto.quote:Op dinsdag 20 december 2005 08:56 schreef miss_sly het volgende:
Ow jee, schaapje, is de ambulance er inmiddels al?
Nouja, eigenlijk vooral omdat het niet echt meer met feedback te maken had.quote:Op dinsdag 20 december 2005 08:57 schreef Frutsel het volgende:
zo zie je maar weer...dat als het hier WFL Feedback 13
te klef wordt word ik hierheen geschopt
Die zal ook wel flink geschrokken zijnquote:Op dinsdag 20 december 2005 09:02 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ja, het meisje is inmiddels meegenomen. politie staat hier nog met de bestuurder van de auto.
ik begon er niet mee en net toen ik dacht : LOVE is in tha air...quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, eigenlijk vooral omdat het niet echt meer met feedback te maken had.
Ben jij ook in zulke lieve sferen dan?quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik begon er niet mee en net toen ik dacht : LOVE is in tha air...
*KICK*...![]()
somsquote:Op dinsdag 20 december 2005 09:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ben jij ook in zulke lieve sferen dan?
Wat had hij dan?quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ikke niet, ik ben sjago. Dat komt omdat Raymond mij vanmorgen wakkerbelde.
Kerst is ook niet mijn ding, maar het is gewoon lekker rustig nu, meer mensen doen lief tegen elkaar enzo.quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
somsKerst is niet helemaal meer mijn ding, maar accepteren dat anderen dat nog wel kunnen lukt me wel
Meegetrokken word je dan een beetje he
![]()
En heb geen zin om te werken...
Je bent bezig met voorpret, maar je weet niet op welk leuk iets je die voorpret moet richten omdat er zoveel is?quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:16 schreef miss_sly het volgende:
Zin om te werken heb ik ook niet, terwijl ik werkeiljk voldoende te doen heb.
Maar ik heb nog zoveel leuke dingen te doen deze weken, dat ik me niet kan concentreren op werk
Nee, serieus?quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hij wilde reisinformatie. Ik ben me daar 9292 niet.
wat ga je zoal nog doen dan?quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:16 schreef miss_sly het volgende:
Zin om te werken heb ik ook niet, terwijl ik werkeiljk voldoende te doen heb.
Maar ik heb nog zoveel leuke dingen te doen deze weken, dat ik me niet kan concentreren op werk
Hij gaat er van uit dat ik, als ik wakker ben, altijd achter de PC zit. Wat niet ver bezijden de waarheid is, ik was in dit geval alleen niet wakker.quote:
sommige mensen denken dat iedereen altijd net zo vroeg op staat als zijquote:Op dinsdag 20 december 2005 09:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ikke niet, ik ben sjago. Dat komt omdat Raymond mij vanmorgen wakkerbelde.
Raar is dat eigelukquote:Op dinsdag 20 december 2005 09:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kerst is ook niet mijn ding, maar het is gewoon lekker rustig nu, meer mensen doen lief tegen elkaar enzo.
Maar waarom heeft hij niet van te voren gecheckt?quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hij gaat er van uit dat ik, als ik wakker ben, altijd achter de PC zit. Wat niet ver bezijden de waarheid is, ik was in dit geval alleen niet wakker.
Nee, maar daar kom ik nooit!quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Raar is dat eigeluk![]()
Neem aan dat er in NWS geen sprake is van kerstgevoelens![]()
Hier wordt lekker helemaal niets gedraaid. In stilte genieten van rust.quote:Hier draaien ze al sinds eind november kerstcd's... Geen sinterklaas kapoentje maar Merry Christmas...lalalalaaaaaa...
Zoietsquote:Op dinsdag 20 december 2005 09:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je bent bezig met voorpret, maar je weet niet op welk leuk iets je die voorpret moet richten omdat er zoveel is?
Dat scheelt wel.quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zoiets
Allemaal leuke dingen in het verschiet; wat is het leven soms toch leuk![]()
![]()
Voordeel is wel dat ik door al die voorpret en omdat ik me zo goed voel ook beter tegen slaapgebrek kan
Ik wel...af en toe rellenquote:
en toch zo vroeg op...quote:Hier wordt lekker helemaal niets gedraaid. In stilte genieten van rust.
quote:
[WFL-LFC #349] Doffy en Alicey drinken whiskyquote:Op dinsdag 20 december 2005 08:54 schreef miss_sly het volgende:
Welk verslag waarover?
Hier hebben we onze eigen TBS'ers.quote:
Sja, er moet gewerkt worden he.quote:en toch zo vroeg op...![]()
Klinkt goed...op Botswana naar danquote:Op dinsdag 20 december 2005 09:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]Morgenavond misschien SC bewonderen in Paradiso Jarig zijn Sleutel van mijn huisje krijgen Kerst vieren Voor de eerste keer in mjin nieuwe huisje slapen Naar de bios Eten bij mijn vriendin Oud & Nieuw vieren Klussen in mjin huisje Bank kopen Huisje inrichten Verhuizen Naar Botswana misschien
en lekker nog even logeren bij mijn schaapje
Allemaal leuke dingen, dus geen zin en tijd om te werken
Een mooi verslagquote:Op dinsdag 20 december 2005 09:27 schreef livEliveD het volgende:
[..]
[WFL-LFC #349] Doffy en Alicey drinken whisky
Weutikveul...quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:23 schreef Alicey het volgende:
Maar waarom heeft hij niet van te voren gecheckt?
Wat is er mis met Botswana?quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Klinkt goed...op Botswana naar dan![]()
Werken geen zin in... moet nog 2 dagen na vandaag en dan vakantie...doorbijten...![]()
schaap moet voor zijn werk waarschijnlijk naar Botswana, en als hij er toch zit, en ik ga er ook heen, zouden we er een leuke vakantie van kunnen maken, op safari enzoquote:Op dinsdag 20 december 2005 09:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat ga je in Botswana doen?
Daar komt het gehakt van de AH vandaan.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
schaap moet voor zijn werk waarschijnlijk naar Botswana, en als hij er toch zit, en ik ga er ook heen, zouden we er een leuke vakantie van kunnen maken, op safari enzo
Afrikaans eten is anders erg lekker.quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:46 schreef Frutsel het volgende:
Botswana...tja...ik heb gewoon nix met Afrika...
alle ellende, onrust en moordpartijen...
al hoor je over Botswana nooit iets... maar ja..
Tis gewoon niet mijn ding.
dan ga ik gewoon voor het etenquote:Op dinsdag 20 december 2005 09:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Afrikaans eten is anders erg lekker.
maar dat is vaak zo...of heb je over Europa geen gemengde ideeën ?quote:Voor de rest een beetje gemengde ideeen over Afrika...
ik ben erg benieuwd naar de tijgersquote:Op dinsdag 20 december 2005 09:49 schreef miss_sly het volgende:
Afrika lijkt me geweldig
Victoria Falls, de Nationale Parken (in Botswana kun je chobe NP en de Okavangadelta bezoeken), de dieren....lijkt me echt geweldig
Ga jij lekker op zoek naar tijgers, schatjequote:Op dinsdag 20 december 2005 09:52 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik ben erg benieuwd naar de tijgers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |