nu heb ik hongerquote:Op maandag 19 december 2005 17:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
- zalm, cherrytomaatjes en roomsaus
- spinazie, boursin en uitgebakken spekjes
- tonijn en ansjovis (geen saus)
- (diepvries)erwtjes en uitgebakken spekjes
ohquote:Op maandag 19 december 2005 17:56 schreef -Trinity- het volgende:
Qu, ik ben downloadend. En nu is hij gestopt.
werkt nog steeds niet?quote:
Dank je!quote:Op maandag 19 december 2005 17:20 schreef miss_sly het volgende:
Thanks
jij succes met bedenken en alvast smakelijk eten![]()
Nu is 'ie weer overnieuw begonnen. Ik laat mijn pc dan wel aan vannacht, omdat het ws lang gaat duren. Maar als hij het weer begeeft, mag ik weer overnieuw beginnen, want Firefox doet niet aan resumen, blijkbaar.quote:
is ook wel nodigquote:
hoiquote:Op maandag 19 december 2005 22:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hallo allemaal. Weer in Ljouwert.
Niet leuk?quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:26 schreef Doffy het volgende:
Net terug van 3 uur lang King Kong...
[afbeelding]
issie zo zieligquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:26 schreef Doffy het volgende:
Net terug van 3 uur lang King Kong...
[afbeelding]
Ik heb iets met pluizige knuffelbeesten, dus zeker iets met een pluizige gorilla van 10 meter hoog die droevig kijktquote:
Dus je was wel ontroerd?quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:35 schreef Doffy het volgende:
Ik heb iets met pluizige knuffelbeesten, dus zeker iets met een pluizige gorilla van 10 meter hoog die droevig kijkt
Tuurlijk is het om tequote:Op dinsdag 20 december 2005 00:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dus je was wel ontroerd?
Het is in ieder geval een belevenis. En natuurlijk moet je 'm gezien hebben; zeker op het witte doek, want net als LOTR is dit geen tv-film...quote:Ga 'm nog wel zien denk ik, al was 't maar omdat 'ie van Peter Jackson is.
Nou ja, -ff dan.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:42 schreef Doffy het volgende:
Nou, 'ff' is het niet. Dat kreng duurt meer dan 3 uur...
Welk verslag waarover?quote:Op dinsdag 20 december 2005 06:54 schreef livEliveD het volgende:
Ik zag gisteren nog een stuk van the green mile. Blijft wel een van me favorieten.
Zeg Miss_sly, ik krijg toch geen klappen om mijn verslag in het vorig WFL-SC deel?![]()
Nu al klaar?quote:Op dinsdag 20 december 2005 08:15 schreef het_fokschaap het volgende:
Trinity
ik ben op dezelfde tijd als miss uit bed gegaan om nog wat werk te doen. En nu ben ik al klaarhad nog best even in bed kunnen blijven
Jaquote:maar goed, was wel gezellig zo samen op de bank wakker worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |