Uiteindelijk wel ja.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ja, en dat wil ik beiden niet, eigenlijk.....
Maar haar stelling dat je niet hoeft mee te discussieren is eigenljik ook onzin, want dan is ze offtopic en moet ze wieberen uit het topic, toch?
Ga je mijn voornaam ook nog leren? Ik vond het eik wel ver gaan dat je me op de whisky-meet ook Liesje noemde.quote:
Ik ken je voornaam welquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:29 schreef Alicey het volgende:
Ga je mijn voornaam ook nog leren?
't Is alleen maar schattig bedoeld hoorquote:Ik vond het eik wel ver gaan dat je me op de whisky-meet ook Liesje noemde.
Maar het was ook wel grappig.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:32 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik ken je voornaam wel
[..]
't Is alleen maar schattig bedoeld hoor
hoiquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:40 schreef -Trinity- het volgende:
Terug van school. Morgen weer een literatuur SO...
Hoihoiquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:40 schreef -Trinity- het volgende:
Terug van school. Morgen weer een literatuur SO...
is goed, wilde wel wat gaan proberen, maar dan wacht ik wel meequote:Op dinsdag 20 december 2005 14:01 schreef -Trinity- het volgende:
Mja, Renaissance. Veel jaartallen. Qu, zou je de komende 5 uur je pc ajb niet willen rebooten?
![]()
, en thx, gaat wel lukken.
Misschien slapen of meer rust nemen? Of heeft het mogelijk een psychische aard?quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:19 schreef Alicey het volgende:
Bah! Ik ben moe!
Wat doe ik daar tegen?
slapenquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:19 schreef Alicey het volgende:
Bah! Ik ben moe!
Wat doe ik daar tegen?
Ga ik straks ook zeker doen, maar ik wil niet teveel nemen want van teveelquote:
Ik heb niet de indruk dat ik te weinig slaap... 7,5 a 8,5 uur een dag is volgens mij wel genoeg..quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Misschien slapen of meer rust nemen? Of heeft het mogelijk een psychische aard?![]()
dat zei je er net niet bijquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Denk dat mijn werkgever daar wat bezwaren tegen heeft.
Dat lijkt me ookquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb niet de indruk dat ik te weinig slaap... 7,5 a 8,5 uur een dag is volgens mij wel genoeg..
Dat komt idd wel vaker voorquote:Misschien is het een winterdip. Het wordt tijd dat het weer lichter wordt.
Uhuhquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook
[..]
Dat komt idd wel vaker voor
7,5 tot 8,5 uur haal ik echt nietquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb niet de indruk dat ik te weinig slaap... 7,5 a 8,5 uur een dag is volgens mij wel genoeg..
Misschien is het een winterdip. Het wordt tijd dat het weer lichter wordt.
Dank je wel, je bent een schatquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:12 schreef qu63 het volgende:
is goed, wilde wel wat gaan proberen, maar dan wacht ik wel mee
En daar heb je helemaal geen last van?quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
7,5 tot 8,5 uur haal ik echt niet
De laatste tijd zit ik meer in de richting van 4-5 uur
Kun je niet jezelf er overheen zetten? Dat er een verklaring voor is, betekent nog niet dat je daarin hoeft te berustenquote:
Ik probeer me er verder weinig van aan te trekken, maar daarnet vielen mijn ogen gewoon bijna dicht.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Kun je niet jezelf er overheen zetten? Dat er een verklaring voor is, betekent nog niet dat je daarin hoeft te berusten![]()
Hmmm, je zou dan toch eerder geneigd zijn te zeggen dat het iets fysieks is. Heb je niet nog gewoon last van afgelopen weekend?quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik probeer me er verder weinig van aan te trekken, maar daarnet vielen mijn ogen gewoon bijna dicht.
Ik heb soms wel een klein dipje dat ik even moeite heb mijn ogen open te houden; tijdens vergaderingen ofzoquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
En daar heb je helemaal geen last van?
Ik denk het wel.. Ik heb nat. weinig geslapen, en ik was eind vorige week ook al op.. Nouja, dit weekend tijd om uit te rusten.. Althans, van zaterdag op zondag, en de maandag nog er bij.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, je zou dan toch eerder geneigd zijn te zeggen dat het iets fysieks is. Heb je niet nog gewoon last van afgelopen weekend?
Ik doe geloof ik echt iets fout.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb soms wel een klein dipje dat ik even moeite heb mijn ogen open te houden; tijdens vergaderingen ofzoMaar verd? Nee, helemaal niet. Sterker nog, ik heb straks als ik thuis (bij schaapje that is) ben en naar bed zou kunnen, niet eens slaap en ga daardoor weer te laat naar bed
moet het weer eens installeren jaquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:39 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Dank je wel, je bent een schat![]()
. Ik zie je btw nooit meer online op msn
.
sociaal leven is okquote:Ik ben echt een saai mens voor mijn omgeving op het moment omdat school zo druk is. Gelukkig binnenkort vakantie: werken aan mijn sociale leven. Ik heb gelukkig bij mezelf nog geen winterdipverschijnselen gezien, terwijl ik die meestal wel heb. Ik slaap wel wat meer/ben wat meer moe, maar dat valt best mee, en er is mee te leven. Meestal kan ik me rond deze tijd van het jaar minder goed concentreren, maar het gaat nog best goed vind ik.
Mooi zo !quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:39 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Dank je wel, je bent een schat![]()
. Ik zie je btw nooit meer online op msn
.
Ik ben echt een saai mens voor mijn omgeving op het moment omdat school zo druk is. Gelukkig binnenkort vakantie: werken aan mijn sociale leven. Ik heb gelukkig bij mezelf nog geen winterdipverschijnselen gezien, terwijl ik die meestal wel heb. Ik slaap wel wat meer/ben wat meer moe, maar dat valt best mee, en er is mee te leven. Meestal kan ik me rond deze tijd van het jaar minder goed concentreren, maar het gaat nog best goed vind ik.
Lage Htz-beeldschermen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:42 schreef Alicey het volgende:
* Alicey nu ook hoofdpijn en geirriteerde ogen...
Ik vraag me toch af waar dat vandaan komt, want ik heb het vaker hier..
Nee, TFT's.quote:
Mja, ik heb zelf een huisstofmijtallergie (ik weet dat het stom is), maar ik krijg meer last van gesnotter dan van m'n ogen. Maar misschien is er iets met de lucht/het stofgehalte daar?quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, TFT's.
Het lijkt nu weer even weg te zijn nu het raam een tijdje open staat (Geirriteerde ogen). Voor de hoofdpijn lijkt een paracetamol voldoende te helpen..
Misschien dat het luchtverversingssysteem iets verkeerd doet..
Ik denk het wel.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:07 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Mja, ik heb zelf een huisstofmijtallergie (ik weet dat het stom is), maar ik krijg meer last van gesnotter dan van m'n ogen. Maar misschien is er iets met de lucht/het stofgehalte daar?
Is het nu een beetje te laat voor, maar het had een goed idee geweest.quote:Misschien is ff buiten een rondje lopen een idee? Frisse neus, ff niet stressen en goed ademen.
je mag het gewoon thuis noemen hoorquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:59 schreef miss_sly het volgende:
straks als ik thuis (bij schaapje that is) ben
quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:14 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
je mag het gewoon thuis noemen hoor
quote:ik ben in ieder geval weer thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |