quote:Op maandag 19 december 2005 11:32 schreef DaisyDuke het volgende:
En nog een rondje voor iedereen, want ik was gisteren jarig!![]()
Hee. Gefeliciteerd hequote:Op maandag 19 december 2005 11:32 schreef DaisyDuke het volgende:
We moeten een vraag krijgen van Ranja.quote:Op maandag 19 december 2005 11:28 schreef schaap001 het volgende:
'morgeuh! Wat is de vraag?
quote:Op maandag 19 december 2005 11:32 schreef DaisyDuke het volgende:
Nog gefelciteerdquote:Op maandag 19 december 2005 11:35 schreef Neleos het volgende:
Ik was trouwens vorige week maandag jarig![]()
Van harte!!quote:Op maandag 19 december 2005 11:32 schreef DaisyDuke het volgende:
Inderdaad.quote:Op maandag 19 december 2005 11:46 schreef schaap001 het volgende:
Even by the way, Muziek Trivia deel DXC: moeten we nu dus weer twee punten uitdelen voor ieder goed antwoord?
quote:Puntentelling
In principe krijgt iemand voor elke goed beantwoorde vraag één punt. In elke tiende topic tellen de vragen echter dubbel. De puntentelling die gehanteerd wordt hangt af van in welk topic de vraag gesteld is.
Dacht ik al, ja. Thanx!quote:Op maandag 19 december 2005 11:48 schreef belsen het volgende:
[..]
Inderdaad.
Kijk maar in de OP.
[..]
Nog van harte.quote:Op maandag 19 december 2005 11:32 schreef DaisyDuke het volgende:
Part One is dat dan.quote:Op maandag 19 december 2005 12:38 schreef Berkery het volgende:
Status Quo lijkt me wel goed, iets met Anniversary Waltz, ter ere van hun 50 jarig bestaan toen
quote:Op maandag 19 december 2005 11:57 schreef Diaan73 het volgende:
Van harte gefeliciteerd DD en Neleos natuurlijk ook![]()
![]()
[afbeelding]
Als dat zo is, dan issie rond.quote:
Als dit het goeie antwoord is, is het wederom zeer verrassend.quote:Op maandag 19 december 2005 13:46 schreef cafca het volgende:
Queen - Bohemian Rhapsody
Led Zeppelin - Stairway to Heaven
Deep Purple - Child in Time
Bewiijst ook weer het nut van nog zo'n lijst..quote:Op maandag 19 december 2005 13:48 schreef Jimmy het volgende:
[..]
Als dit het goeie antwoord is, is het wederom zeer verrassend.![]()
Dus die gasten zijn ongeveer 85 nu?quote:Op maandag 19 december 2005 12:38 schreef Berkery het volgende:
Status Quo lijkt me wel goed, iets met Anniversary Waltz, ter ere van hun 50 jarig bestaan toen
quote:Op maandag 19 december 2005 13:49 schreef bukgeit het volgende:
Deep Purple - Child In Time
Meatloaf - Paradise By The Dashboard Light
och, nou ja... het kan erger...quote:Op maandag 19 december 2005 13:49 schreef bukgeit het volgende:
Deep Purple - Child In Time
Meatloaf - Paradise By The Dashboard Light
en/of?quote:Op maandag 19 december 2005 13:59 schreef bukgeit het volgende:
Mag ik 25 liedjes met jou en mij in de titel?![]()
Jawel maar hoop doet leven. bij of zou ik de 25 aardig makkelijk redden. Bij en een stuk moeilijker dus dacht ik ff checken.quote:Op maandag 19 december 2005 14:06 schreef bukgeit het volgende:
Er staat toch en?
schaap +2quote:Op maandag 19 december 2005 14:38 schreef schaap001 het volgende:
01. Spargo - You and Me
02. Queen - You and I
03. Kiss - I Was Made For Loving You
04. The Police - I Can't Stand Losing You
05. Cheap Trick - I Want You To Want Me
06. Carole King - Will You Still Love Me Tommorow?
07. Alice Cooper - You and Me
08. Led Zeppelin - I Can't Quit You, Baby
09. Placebo - Without You I'm Nothing
10. Dolly Parton - I Will Always Love You
11. Foreigner - I Don't Want To Live Without You
12. Van Morrison - Have I Told You Lately That I Love You?
13. Rod Stewart - If Loving You is Wrong, I Don't Want To Be Right
14. Queen - I Can't Live Without You
15. Yvonne Elliman - If I Can't Have You
16. The Three Degrees - When Will I See You Again?
17. George Michael & Aretha Franklin - I Knew You Were Waiting
18. Toto - I Can't Stop Loving You
19. Muddy Waters - I Just Want To Make Love To You
20. Helen Reddy - You and Me Against The World
21. Leo Sayer - When I Need You
22. Johnny Cash - I Can't Help It (If I'm Still In Love With You)
23. Michael Bolton - How Am I Supposed To Live Without You?
24. Steve Wonder - I Just Called To Say I Love You
25. Golden Earring - I Can't Sleep Without You
pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 15:04 schreef bukgeit het volgende:
Ellen Foley?
25 jjaar was het toen geloof ikquote:Op maandag 19 december 2005 13:57 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dus die gasten zijn ongeveer 85 nu?
iggy +2quote:Op maandag 19 december 2005 15:46 schreef iggy_in_the_house het volgende:
de kift
de rekels
de kast
de havenzangers
de dijk
de vliegende panters
de deurzakkers als extra
havenzangers wel danquote:Op maandag 19 december 2005 15:52 schreef dolle_hond het volgende:
dvp en deurzakkers zijn toch geen bands
ach, de deurzakkers hebben best een behoorlijke -kuche- discografie, met klassiekers alsquote:Op maandag 19 december 2005 15:52 schreef dolle_hond het volgende:
dvp en deurzakkers zijn toch geen bands
tjaquote:
Hoezo dat:? Ik ben ook niet altijd goed in lijstjes....quote:Op maandag 19 december 2005 15:59 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
tja
ze spelen wel zelf de muziek.
daar heb ik het aan afgemeten
maar ik wist dat ik bij zo'n vraag kansloos ben tegen jou![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 15:59 schreef bukgeit het volgende:
White Stripes
White Honey
White Lion
Great White
Average White Band
Snowy White
Maurice White
Meg White
Jack White
White Lion
White Zombie
Barry White
White Town
Whitesnake
Tony Joe White
Oke... Pete Philly & Perquisite?quote:Op maandag 19 december 2005 16:44 schreef bukgeit het volgende:
Nee. Ben even niet in staat te reageren, maar gok rustig verder.
De beste manier om het hier stil te krijgen: zeggen dat er wel doorgegaan mag worden met een andere vraag.quote:Op maandag 19 december 2005 22:23 schreef bukgeit het volgende:
Ah, de vraag staat nog.
Het eind van het jaar nadert, niemand die nog een kans op een punt wil laten liggen door een vraag te stellenquote:Op maandag 19 december 2005 22:50 schreef ranja het volgende:
[..]
De beste manier om het hier stil te krijgen: zeggen dat er wel doorgegaan mag worden met een andere vraag.
maar voor je het weet scoort een concurrent die puntenquote:Op maandag 19 december 2005 23:03 schreef ranja het volgende:
Hm kun je beter de Patch manier gebruiken: een makkelijke vraag stellen die snel beantwoordt wordt zodat je zelf de daarop volgende vraag kunt scoren.
Nou, dan heb je ook niks meer te verliezenquote:Op maandag 19 december 2005 23:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
God, ik kan 'm volgens mij makkelijk beantwoorden. Maar ik heb al zo'n dubieuse reputatie
Ik zit inmiddels net onder de 20 en ik weet niets meer. Dus ik moet nu creatief gaan worden.quote:Op maandag 19 december 2005 23:51 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Nou, dan heb je ook niks meer te verliezen
Tien goeie + twee nieuwe bedacht: gleuf en voegquote:Op maandag 19 december 2005 23:51 schreef timbob het volgende:
ik doe een gooi:
Oh doos
oh gleuf
oh gat
oh voeg
oh sleuf
oh snee
oh pruim
oh poort
oh rits
oh poes
oh dot
oh deur
oh...
ik zit klem
Kut maakt elf.quote:Op maandag 19 december 2005 23:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
oventje
voorbips
mossel
schede
vagina
kut
punani
...
is dartfanaat de laatste tijd nog gespot?quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Volgens mij gaat dit het eerste trivia-topic worden met bezoekers vanaf google.
Ik denk dat dit topic iig niet meer door z'n EO-internetfilter komtquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:05 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
is dartfanaat de laatste tijd nog gespot?
Stond er idd niet, maar leek me logisch (met zoveel keus)quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:01 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Aha, je vraagt dus echt naar de tekst...dat staat er dus niet...
maakt het idd meer een MUZ-vraag
Weer 's wat anders dan Trivia-ers die Google bezoeken hequote:Op dinsdag 20 december 2005 00:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Volgens mij gaat dit het eerste trivia-topic worden met bezoekers vanaf google.
Ik ben onschuldig lyricsquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:07 schreef timbob het volgende:
[..]
Weer 's wat anders dan Trivia-ers die Google bezoeken he
Herstel: sleuf en voeg. Gleuf komt natuurlijk wel voor in het lied.quote:Op maandag 19 december 2005 23:58 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Tien goeie + twee nieuwe bedacht: gleuf en voeg
Deur, luik, klep, raam, mond, hol, kuil, kast, la....quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:17 schreef bukgeit het volgende:
Noem een eenlettergrepig woord, liefst iets wat open kan, en dikke kans dat het goed is.
haha, en ik al mijn creativiteit er in gegooid hequote:Op dinsdag 20 december 2005 01:39 schreef bukgeit het volgende:
Spleet is goed! Eén-lettergrepige woorden, o groot schaduwrijk heuvelruggetje
quote:Op dinsdag 20 december 2005 06:19 schreef Charmian het volgende:
Wat er toch allemaal in de nachtelijke uren naar boven komt bij de muziektriviaheren![]()
![]()
Ow dat maakt het alleen maar lastiger... ik wens de anderen dan veel succes....quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:15 schreef bukgeit het volgende:
Nou. Vooral als er staat: woorden van 1 lettergreep. Sloot is niet goed.
Ik vrees dat het niet goed isquote:Op dinsdag 20 december 2005 09:22 schreef MadMaster het volgende:
Ben je een paar dagen afwezig en tref je deze vraag aan...
[afbeelding]
Bovenstaande Brood hangt bij mij op formaat 1,20 meter x 1,20 meter aan de muur in de huiskamer en is gebruikt voor de cover van de single (alleen is daar de achtergrond blauw i.p.v. turqouise). Kwam er pas later achter dat deze afbeelding gebruikt was voor de cover en heb me via Ebay een ongeluk gezocht om het CD'tje te pakken te krijgen. Die heb ik te pakken weten te krijgen en staat nu rechtonder in de lijst van de litho...![]()
Hier komen alle genoemde alternatieven ter benaming van het vrouwelijk geslachtsdeel:
kut
snee
pruim
spleet
gleuf
naad
kier
reet
gat
dot
doos
meut
muts
klier
bef
preut
peer
vijg
dop
deur
lek
put
kloof
scheur
rits
snits
lik
stuk
pot
punt
kruis
munt
poort
zucht
tuin
lust
moes
vlaai
muis
trut
vrucht
krocht
brug
kolk
veeg
dirk
kees
hol
grot
schacht
bron
dal
wak
wel
kwal
soes
tas
voos
kwast
zweer
puist
moot
straf
flens
roos
poes
jet
sluis
pomp
lurk
kets
in
uit
35 van de 40quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:54 schreef MadMaster het volgende:
Aanvullen mag uiteraard, ik denk dat de meeste mensen er minstens 20 kunnen noemen.
De meeste bandleden zijn/waren immers lid van destijds zeer bekende bands.
In totaal deden er zo'n 40 personen aan Band Aid I mee, dus er is nog speling...![]()
Zet alle deelnemende bands op een rijtje en ik denk dat je een heel eind komt.quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
35 van de 40
Tja ik kan niet ontkennen dat er speling is![]()
Je hebt ook gelijk hoor...quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zet alle deelnemende bands op een rijtje en ik denk dat je een heel eind komt.
Als ik de vragen hier af en toe lees, dan moet dit een redelijk makkie zijn.
Voorlopig hou ik mijn poot dus nog even stijf v.w.b. deze vraag...![]()
Dit waren grotendeels de deelnemers aan Band Aid II..quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:42 schreef cafca het volgende:
Schiet me nog te binnen:
Huey Lewis (of was dat USA for Africa?),
Marc Almond
(en Dave Ball dan misschien ook?)
Alison Moyet
Vince Clark,
Jimmy Sommerville
Die andere Bronski Beat
Vul maar aan...
Depeche Mode misschien ook nog?
Peter Briquette is inderdaad ook juist, die heb ik over het hoofd gezien in jouw rijtje.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:09 schreef cafca het volgende:
Ik ben intussen gaan opzoeken, maar ik zag dat ik er nog één goed had...
Dat kunnen dromen is ook niet het probleem.. het benoemen wel....quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:23 schreef MadMaster het volgende:
Typisch dat een nummer dat wereldwijd miljoenen keer verkocht is en waarvan je denkt de videoclip te kunnen dromen (inclusief slotscene waarbij iedereen 'Feed The World, Let them Know It's Christmastime' loopt te brullen) toch zoveel problemen oplevert...
Correct, 2 stuks wel te verstaan!!quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:26 schreef dolle_hond het volgende:
de leden van heaven 17 wellicht
Jon Moss?quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:46 schreef MadMaster het volgende:
Het toenmalige wannabee vriendje/vriendinnetje van Boy George én een collega bandlid van hem (ook mee gescharreld);
quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:06 schreef peaceman het volgende:
Deden Pepsi & Shirley (toen nog Wham, geloof ik) eigenlijk niet mee?
Klopt, die ben ik vergeten toe te voegen aan het lijstje (doe ik zo alsnog).quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:08 schreef lubje25 het volgende:
Maar Chris Cross die Ranja ook noemde van Ultravox is volgens mij wel goed:?
Bassist van the Boomtown Rats. Tegenwoordig producer. Heeft volgens mij nog iets van Kirsyt McColl geproduceerd als ik mij niet vergis...quote:
Pete Briquette was de bassist van de Rats en die is al genoemd.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Bassist van the Boomtown Rats. Tegenwoordig producer. Heeft volgens mij nog iets van Kirsyt McColl geproduceerd als ik mij niet vergis...
quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:29 schreef peaceman het volgende:
Ik weet inmiddels al niet meer hoe ik zelf heet..![]()
Deed jij ook mee aan Band Aid dan?quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:29 schreef peaceman het volgende:
Ik weet inmiddels al niet meer hoe ik zelf heet..![]()
Zou best kunnen zijn... ik zal die clip weer eens bekijken....quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deed jij ook mee aan Band Aid dan?![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:11 schreef schaap001 het volgende:
Oh, is het Renaud? Ook oud geworden, dan!
quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:27 schreef cafca het volgende:
[..]
check deze was zeker wel 2 punten waard
en zijn dat niet the romantics ?
quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:31 schreef schaap001 het volgende:
Talking In My Sleep
What I Like About You
meer niet, volgens mij![]()
Dubbel goed!quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:43 schreef Berkery het volgende:
Jane's Addiction
Welk nummer?quote:Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:52 schreef schaap001 het volgende:
Golden Earring, Twilight Zone?
quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:52 schreef schaap001 het volgende:
Golden Earring, Twilight Zone?
quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:22 schreef MadMaster het volgende:
Ik voorzie een 'o ja'-moment straks...
quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:22 schreef MadMaster het volgende:
Ik voorzie een 'o ja'-moment straks...
quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Cat Youssouf Islam Stevens
quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Cat Youssouf Islam Stevens
En ik was nog wel verliefd op zequote:Op dinsdag 20 december 2005 17:04 schreef lubje25 het volgende:
pussycat dolls
Was mijn 1e gedachte ook, maar ik kon dat eigenlijk niet geloven... daarom zei ik het nietquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:04 schreef lubje25 het volgende:
pussycat dolls
quote:
Ja oftewel Lil Kimquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:29 schreef bigshadow het volgende:
Little kim
Nou, ik bedoelde echt gewoon Amerikaquote:
Tsja, je moet niet zo moeilijk denkenquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
't Is ook gewoon de Dave Matthews Band inderdaad
Peaceman +2quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:33 schreef peaceman het volgende:
Rollins Band?
Ik voel een nooit-van-gehoord aankomen..quote:
Niet persé... ik heb ze wel eens eerder gevraagdquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:42 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ik voel een nooit-van-gehoord aankomen..
quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:03 schreef bartrid het volgende:
Our Lady Peace?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |