quote:Op dinsdag 20 december 2005 06:19 schreef Charmian het volgende:
Wat er toch allemaal in de nachtelijke uren naar boven komt bij de muziektriviaheren![]()
![]()
Ow dat maakt het alleen maar lastiger... ik wens de anderen dan veel succes....quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:15 schreef bukgeit het volgende:
Nou. Vooral als er staat: woorden van 1 lettergreep. Sloot is niet goed.
Ik vrees dat het niet goed isquote:Op dinsdag 20 december 2005 09:22 schreef MadMaster het volgende:
Ben je een paar dagen afwezig en tref je deze vraag aan...
[afbeelding]
Bovenstaande Brood hangt bij mij op formaat 1,20 meter x 1,20 meter aan de muur in de huiskamer en is gebruikt voor de cover van de single (alleen is daar de achtergrond blauw i.p.v. turqouise). Kwam er pas later achter dat deze afbeelding gebruikt was voor de cover en heb me via Ebay een ongeluk gezocht om het CD'tje te pakken te krijgen. Die heb ik te pakken weten te krijgen en staat nu rechtonder in de lijst van de litho...![]()
Hier komen alle genoemde alternatieven ter benaming van het vrouwelijk geslachtsdeel:
kut
snee
pruim
spleet
gleuf
naad
kier
reet
gat
dot
doos
meut
muts
klier
bef
preut
peer
vijg
dop
deur
lek
put
kloof
scheur
rits
snits
lik
stuk
pot
punt
kruis
munt
poort
zucht
tuin
lust
moes
vlaai
muis
trut
vrucht
krocht
brug
kolk
veeg
dirk
kees
hol
grot
schacht
bron
dal
wak
wel
kwal
soes
tas
voos
kwast
zweer
puist
moot
straf
flens
roos
poes
jet
sluis
pomp
lurk
kets
in
uit
35 van de 40quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:54 schreef MadMaster het volgende:
Aanvullen mag uiteraard, ik denk dat de meeste mensen er minstens 20 kunnen noemen.
De meeste bandleden zijn/waren immers lid van destijds zeer bekende bands.
In totaal deden er zo'n 40 personen aan Band Aid I mee, dus er is nog speling...![]()
Zet alle deelnemende bands op een rijtje en ik denk dat je een heel eind komt.quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
35 van de 40
Tja ik kan niet ontkennen dat er speling is![]()
Je hebt ook gelijk hoor...quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zet alle deelnemende bands op een rijtje en ik denk dat je een heel eind komt.
Als ik de vragen hier af en toe lees, dan moet dit een redelijk makkie zijn.
Voorlopig hou ik mijn poot dus nog even stijf v.w.b. deze vraag...![]()
Dit waren grotendeels de deelnemers aan Band Aid II..quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:42 schreef cafca het volgende:
Schiet me nog te binnen:
Huey Lewis (of was dat USA for Africa?),
Marc Almond
(en Dave Ball dan misschien ook?)
Alison Moyet
Vince Clark,
Jimmy Sommerville
Die andere Bronski Beat
Vul maar aan...
Depeche Mode misschien ook nog?
Peter Briquette is inderdaad ook juist, die heb ik over het hoofd gezien in jouw rijtje.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:09 schreef cafca het volgende:
Ik ben intussen gaan opzoeken, maar ik zag dat ik er nog één goed had...
Dat kunnen dromen is ook niet het probleem.. het benoemen wel....quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:23 schreef MadMaster het volgende:
Typisch dat een nummer dat wereldwijd miljoenen keer verkocht is en waarvan je denkt de videoclip te kunnen dromen (inclusief slotscene waarbij iedereen 'Feed The World, Let them Know It's Christmastime' loopt te brullen) toch zoveel problemen oplevert...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |