Ik zit inmiddels net onder de 20 en ik weet niets meer. Dus ik moet nu creatief gaan worden.quote:Op maandag 19 december 2005 23:51 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Nou, dan heb je ook niks meer te verliezen
Tien goeie + twee nieuwe bedacht: gleuf en voegquote:Op maandag 19 december 2005 23:51 schreef timbob het volgende:
ik doe een gooi:
Oh doos
oh gleuf
oh gat
oh voeg
oh sleuf
oh snee
oh pruim
oh poort
oh rits
oh poes
oh dot
oh deur
oh...
ik zit klem
Kut maakt elf.quote:Op maandag 19 december 2005 23:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
oventje
voorbips
mossel
schede
vagina
kut
punani
...
is dartfanaat de laatste tijd nog gespot?quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Volgens mij gaat dit het eerste trivia-topic worden met bezoekers vanaf google.
Ik denk dat dit topic iig niet meer door z'n EO-internetfilter komtquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:05 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
is dartfanaat de laatste tijd nog gespot?
Stond er idd niet, maar leek me logisch (met zoveel keus)quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:01 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Aha, je vraagt dus echt naar de tekst...dat staat er dus niet...
maakt het idd meer een MUZ-vraag
Weer 's wat anders dan Trivia-ers die Google bezoeken hequote:Op dinsdag 20 december 2005 00:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Volgens mij gaat dit het eerste trivia-topic worden met bezoekers vanaf google.
Ik ben onschuldig lyricsquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:07 schreef timbob het volgende:
[..]
Weer 's wat anders dan Trivia-ers die Google bezoeken he
Herstel: sleuf en voeg. Gleuf komt natuurlijk wel voor in het lied.quote:Op maandag 19 december 2005 23:58 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Tien goeie + twee nieuwe bedacht: gleuf en voeg
Deur, luik, klep, raam, mond, hol, kuil, kast, la....quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:17 schreef bukgeit het volgende:
Noem een eenlettergrepig woord, liefst iets wat open kan, en dikke kans dat het goed is.
haha, en ik al mijn creativiteit er in gegooid hequote:Op dinsdag 20 december 2005 01:39 schreef bukgeit het volgende:
Spleet is goed! Eén-lettergrepige woorden, o groot schaduwrijk heuvelruggetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |