Oke... Pete Philly & Perquisite?quote:Op maandag 19 december 2005 16:44 schreef bukgeit het volgende:
Nee. Ben even niet in staat te reageren, maar gok rustig verder.
De beste manier om het hier stil te krijgen: zeggen dat er wel doorgegaan mag worden met een andere vraag.quote:Op maandag 19 december 2005 22:23 schreef bukgeit het volgende:
Ah, de vraag staat nog.
Het eind van het jaar nadert, niemand die nog een kans op een punt wil laten liggen door een vraag te stellenquote:Op maandag 19 december 2005 22:50 schreef ranja het volgende:
[..]
De beste manier om het hier stil te krijgen: zeggen dat er wel doorgegaan mag worden met een andere vraag.
maar voor je het weet scoort een concurrent die puntenquote:Op maandag 19 december 2005 23:03 schreef ranja het volgende:
Hm kun je beter de Patch manier gebruiken: een makkelijke vraag stellen die snel beantwoordt wordt zodat je zelf de daarop volgende vraag kunt scoren.
Nou, dan heb je ook niks meer te verliezenquote:Op maandag 19 december 2005 23:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
God, ik kan 'm volgens mij makkelijk beantwoorden. Maar ik heb al zo'n dubieuse reputatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |