De beste manier om het hier stil te krijgen: zeggen dat er wel doorgegaan mag worden met een andere vraag.quote:Op maandag 19 december 2005 22:23 schreef bukgeit het volgende:
Ah, de vraag staat nog.
Het eind van het jaar nadert, niemand die nog een kans op een punt wil laten liggen door een vraag te stellenquote:Op maandag 19 december 2005 22:50 schreef ranja het volgende:
[..]
De beste manier om het hier stil te krijgen: zeggen dat er wel doorgegaan mag worden met een andere vraag.
maar voor je het weet scoort een concurrent die puntenquote:Op maandag 19 december 2005 23:03 schreef ranja het volgende:
Hm kun je beter de Patch manier gebruiken: een makkelijke vraag stellen die snel beantwoordt wordt zodat je zelf de daarop volgende vraag kunt scoren.
Nou, dan heb je ook niks meer te verliezenquote:Op maandag 19 december 2005 23:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
God, ik kan 'm volgens mij makkelijk beantwoorden. Maar ik heb al zo'n dubieuse reputatie
Ik zit inmiddels net onder de 20 en ik weet niets meer. Dus ik moet nu creatief gaan worden.quote:Op maandag 19 december 2005 23:51 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Nou, dan heb je ook niks meer te verliezen
Tien goeie + twee nieuwe bedacht: gleuf en voegquote:Op maandag 19 december 2005 23:51 schreef timbob het volgende:
ik doe een gooi:
Oh doos
oh gleuf
oh gat
oh voeg
oh sleuf
oh snee
oh pruim
oh poort
oh rits
oh poes
oh dot
oh deur
oh...
ik zit klem
Kut maakt elf.quote:Op maandag 19 december 2005 23:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
oventje
voorbips
mossel
schede
vagina
kut
punani
...
is dartfanaat de laatste tijd nog gespot?quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Volgens mij gaat dit het eerste trivia-topic worden met bezoekers vanaf google.
Ik denk dat dit topic iig niet meer door z'n EO-internetfilter komtquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:05 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
is dartfanaat de laatste tijd nog gespot?
Stond er idd niet, maar leek me logisch (met zoveel keus)quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:01 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Aha, je vraagt dus echt naar de tekst...dat staat er dus niet...
maakt het idd meer een MUZ-vraag
Weer 's wat anders dan Trivia-ers die Google bezoeken hequote:Op dinsdag 20 december 2005 00:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Volgens mij gaat dit het eerste trivia-topic worden met bezoekers vanaf google.
Ik ben onschuldig lyricsquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:07 schreef timbob het volgende:
[..]
Weer 's wat anders dan Trivia-ers die Google bezoeken he
Herstel: sleuf en voeg. Gleuf komt natuurlijk wel voor in het lied.quote:Op maandag 19 december 2005 23:58 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Tien goeie + twee nieuwe bedacht: gleuf en voeg
Deur, luik, klep, raam, mond, hol, kuil, kast, la....quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:17 schreef bukgeit het volgende:
Noem een eenlettergrepig woord, liefst iets wat open kan, en dikke kans dat het goed is.
haha, en ik al mijn creativiteit er in gegooid hequote:Op dinsdag 20 december 2005 01:39 schreef bukgeit het volgende:
Spleet is goed! Eén-lettergrepige woorden, o groot schaduwrijk heuvelruggetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |