mischien wil geqxon hem wel van jequote:Op zondag 18 december 2005 23:04 schreef Slarioux het volgende:
Ok het wordt een mac mini. Iemand een PC kopen?
Dan komt ie er snel genoeg achter dat je niet kan modden met safariquote:Op zondag 18 december 2005 23:08 schreef Anthraxx het volgende:
Dan kan hij tevens ervoor zorgen dat Fok! fatsoenlijk in Safari rendert.
Herinner me het weerquote:Op zondag 18 december 2005 23:12 schreef iDex het volgende:
enigsteprobleemmetsafariisdatjeniettebreedmoetschrijvenzonderspatie
swantdankanikjemedelendatjemedannietmeer
kanquotenofnogergeralsmodkanjedanmijn
berichnietmeereditenheRemzzhaddaarwelervaringmee
quote:Op zondag 18 december 2005 23:15 schreef iDex het volgende:
ik kan nu dus ook mijn bericht niet meer editen
Wat een vol dock heb jijquote:Op zondag 18 december 2005 23:16 schreef super-muffin het volgende:
ik kan nog wel net op je Fotoboek en Homepage knop drukken iDex
[afbeelding]
Ik ben al bezig met een versie van FOK!silver die het ook in Safari fatsoenlijk zou moeten doenquote:Op zondag 18 december 2005 23:08 schreef Anthraxx het volgende:
Dan kan hij tevens ervoor zorgen dat Fok! fatsoenlijk in Safari rendert.
Dat vroeg ik mij ook afquote:Op zondag 18 december 2005 23:20 schreef De_Hertog het volgende:
Waar is het mooie op-plaatje gebleven?
Als ik het mij goed herinner was Geqxon degene die dat bericht hier had gepost. Zal dit je helpen met zoeken?quote:Op maandag 19 december 2005 00:50 schreef broer het volgende:
Weet iemand dat linkje nog waar ik kan zien hoe bejaard mijn iBook ook alweer is? Anders moet ik allemaal topics met Geqxon-ruzies doorspitten.
Nee, geen reet!quote:Op maandag 19 december 2005 01:06 schreef Gerard56 het volgende:
Zal dit je helpen met zoeken?
Sorry. Ik bedoelde natuurlijk:quote:Op maandag 19 december 2005 01:54 schreef Gerard56 het volgende:
Nou nou, wat een boze praat hier!
ShakesPeer is een prima DC-client, die 'voldoende compatibel' is met DC++. Verder heb je nog aMule, een torrent-programma zoals Tomato Torrent of Bits on Wheels, en Acquisition. Keus genoeg dusquote:Op maandag 19 december 2005 00:36 schreef rew- het volgende:
Wat is een handig downloadprogramma voor de apple?
Gebruikte op windows vooral DC++, maar ik zag met google dat deze nog in ontwikkeling is voor de mac...
Is tijn@fok.nl nog steeds je mailadres?quote:Op maandag 19 december 2005 01:40 schreef Tijn het volgende:
Ja hallo.
Ik hoop hetquote:Op maandag 19 december 2005 10:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Is tijn@fok.nl nog steeds je mailadres?
Die Apple Store in Rotterdam bij het station is echt pauper.quote:Op maandag 19 december 2005 11:32 schreef darkleroy het volgende:
Hmmm. ik moet er nog heen
Ik zit elke dag in Rotterdam, dus tsja..![]()
Nee, vanaf 1 Januarie gaat me OV kaart in, en gaat ik is even langs huppelen.
Jammer dat het resellers zijn, anders had ik een boze brief naar Apple gestuurd over klantvriendelijkheid daar.quote:Op maandag 19 december 2005 11:38 schreef darkleroy het volgende:
Hahaha, ja!
Ik was daar een maandje terug nog... Ik wou alleen even een toetsenbord kopen.. die gozer, die altijd onderuit gezakt zit in die stoel.. was een of andere italiaan aan het helpen.
Ik zo, ja hebben jullie dat toetsenbord nog? Na, 15 minuten.
Zegt hij van, nee niet meer. Ik zo: wil je dan alsnog even kijken achter?
Echt zo van: is goed. en liep hij naar het magazijn. En ja hoor, kwam die gozer aan met een toetsenbord..![]()
Bij LJS hier ook in Den Haag vond ik ze wel beter. Je wordt niet meteen aangevallen, en als je er wel een wil hebben doen ze ook moeite voor je.quote:Op maandag 19 december 2005 11:43 schreef darkleroy het volgende:
haha inderdaad
Maar zijn ze overal zo slecht dan?
Ik had me MAC wel in Rotterdam toen gekocht.. en werd door die zelfde gozer geholpen
zonder witregels in de AT? en dat ik normaal kan modden?quote:Op zondag 18 december 2005 23:27 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik ben al bezig met een versie van FOK!silver die het ook in Safari fatsoenlijk zou moeten doen.
Gatver.quote:Op maandag 19 december 2005 14:52 schreef Furious het volgende:
Klik.
Oja, bestel geen warme chocolade melk in dat Turkse tentje ertegenover, wat je dan krijgt is opgewarmde melk met hagelslag erdoorheen.
MacHouse is inderdaad chill, Apple Centre is ietsjes minder. Maar hey, we hebben hier niets te klagen met twee officiele Apple dealersquote:Op maandag 19 december 2005 14:52 schreef Furious het volgende:
Klik.
Oja, bestel geen warme chocolade melk in dat Turkse tentje ertegenover, wat je dan krijgt is opgewarmde melk met hagelslag erdoorheen.
Die is inderdaad ZEER slecht. Bagger personeel, bagger servive. Mij werd vrolijk verteld dat ze niks wisten van iBooks en dat ik de vraag maar even aan Apple zelf via internet moest stellen en hun dan het antwoord komen vertellen. Ben toen weer terug gegaan naar de winkel in de Mariastraat waar mijn probleem binnen 30 min was opgelost (had hem daar ook gekocht, maar wilde in de Bakkerstraat kijken voor een iPod)quote:Op maandag 19 december 2005 14:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat jullie ook al zeggen over de dufheid van de mensen die er werken, dat is hier in Utrecht dus ook zo. Bij de ene althans. Dus als er nog mensen in Utrecht naar de Applestore willen, ga dan naar die op de Mariaplaats.
Ik was met een vriend van me in die andere op de Bakkerstraat, en die had problemen met zijn iPod en dat ding moest teruggestuurd worden. Werkelijk, er was op dat moment 1 persoon in die winkel die enig idee had hoe dingen in elkaar zaten en die werd door de overige 5 werknemers platgezanikt over elk willekeurig miniscuul onderdeeltje van de taak die zij aan het uitvoeren waren. Bij het invullen van het formulier van die iPod had die jongen de hulp van twee anderen nodig. Zo moeilijk kan het toch niet zijn, denk je dan, en zo ontzettend uitzonderlijk is dat toch ook niet dat er een iPod terug moet ?
Oh, en de shirts die ze aanhebben zijn om te huilen. Gevalletje "Applelogo + naam van bedrijf + zielige Zeemanpolo's naar een borduurbedrijf brengen". Zag er echt nogal zielig uit.
Waar is hier dan? Zeker in Engeland, aangezien hier geen officiele dealers zijn.quote:Op maandag 19 december 2005 15:43 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
MacHouse is inderdaad chill, Apple Centre is ietsjes minder. Maar hey, we hebben hier niets te klagen met twee officiele Apple dealers![]()
Resellers hanteren daarvoor eigen tarieven. Volgens mij is het online ook niet precies 5%. Soms meer, soms minder als ik het goed heb.quote:Op maandag 19 december 2005 16:27 schreef skiczukie het volgende:
Volgens de Macstore in Groningen krijg je als student maar 4% korting. Ik dacht dat het 5% was?
Jah, scheelt een hoop poen.quote:Op maandag 19 december 2005 16:42 schreef iDex het volgende:
poeheej
het zal allemaal welquote:
Ik dacht dat je me zat te verbeteren.quote:Op maandag 19 december 2005 16:46 schreef iDex het volgende:
[..]
het zal allemaal wel
ik heb mijn nederlands certificaat al binnengesleept. en ik ben redelijk te volgen met mijn taal. dus prima zo
Nee dusquote:Op maandag 19 december 2005 16:48 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je me zat te verbeteren.
quote:Ondanks dat Apple de productie van de iPod Mini heeft stopgezet, is deze muziekspeler nog zeer geliefd bij muziek- en gadgetliefhebbers. Inmiddels brengen tweedehands iPod Mini's meer op dat hun originele verkoopprijs. Het lijkt wel of iedereen een iPod Mini wil.
De originele prijs van een vier gigabyte iPod Mini bedraagt 199 euro, inmiddels vraagt een Amerikaanse elektronicaketen er 320 euro voor. Dat is bijna net zo duur als een splinternieuwe iPod Video.
Eerste generatie groene iPod's mini's zijn wel zeldzaam hoorde ik laatst.quote:Op maandag 19 december 2005 19:43 schreef Furious het volgende:
Ik ga snel m'n moeders iPod mini stelen en verkopen!
Dat is de nano, maar ook de iPod video is mooier. Zelfs de clickwheel vind ik mooier. Misschien hadden ze de Mini ook gewoon wit moeten maken, dan was hij vast wel mooi geweest.quote:Op maandag 19 december 2005 19:42 schreef Remzz het volgende:
[..]
Het is dan ook de beste/mooiste iPod ooit gemaakt
Maar minder populair onder de breezersjeugd. Marketing enzo.quote:Op maandag 19 december 2005 19:44 schreef XL het volgende:
[..]
Dat is de nano, maar ook de iPod video is mooier. Zelfs de clickwheel vind ik mooier. Misschien hadden ze de Mini ook gewoon wit moeten maken, dan was hij vast wel mooi geweest.
Heb jij ooit een mini gehad? Ik heb hem anderhalf jaar er zit echt nog geeneen krasje op en ik gebruik hem overal voorquote:Op maandag 19 december 2005 19:44 schreef XL het volgende:
[..]
Dat is de nano, maar ook de iPod video is mooier. Zelfs de clickwheel vind ik mooier. Misschien hadden ze de Mini ook gewoon wit moeten maken, dan was hij vast wel mooi geweest.
Nee, ik heb geen mini gehad. Ik koos voor de 'gewone' want die vond ik mooier.quote:Op maandag 19 december 2005 19:46 schreef Remzz het volgende:
[..]
Heb jij ooit een mini gehad? Ik heb hem anderhalf jaar er zit echt nog geeneen krasje op en ik gebruik hem overal voor. En idd uiterlijk is personelijk, maar ik vind dat clickwheel juist mooier.
Ik heb chatman in mijn adium-lijst. Hij is echt superruigquote:Op maandag 19 december 2005 20:18 schreef Furious het volgende:
Weet je wat ik me nu ineens bedenk. Die reclame van Chatman he, waar hij over straat loopt met die LED-belt buckle in het begin van de eerste reclame. Dit is onder dat oude stationsgebouw tegenover de MacHouse in Amsterdam.![]()
Oude stationsgebouw tegenover de MacHouse in Amsterdam? Bedoel je niet de MacSupport Apple Centre?quote:Op maandag 19 december 2005 20:18 schreef Furious het volgende:
Weet je wat ik me nu ineens bedenk. Die reclame van Chatman he, waar hij over straat loopt met die LED-belt buckle in het begin van de eerste reclame. Dit is onder dat oude stationsgebouw tegenover de MacHouse in Amsterdam.![]()
Nee.quote:Op maandag 19 december 2005 21:00 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Oude stationsgebouw tegenover de MacHouse in Amsterdam? Bedoel je niet de MacSupport Apple Centre?
Ik ben echt onwijs blij dat ze van die seniele kleurtjes zijn afgestapt. Verneukte echt een beetje het strakke ontwerp van de hele Apple-lijn imo.quote:Op maandag 19 december 2005 19:46 schreef Furious het volgende:
[..]
Maar minder populair onder de breezersjeugd. Marketing enzo.
Maar daar is toch helemaal geen oud stationsgebouw tegenoverquote:
Dat was heel vroeger een oud stationsgebouw. Art Nouveau stijl ofzo heb ik ooit gelezen.quote:Op maandag 19 december 2005 21:04 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Maar daar is toch helemaal geen oud stationsgebouw tegenover![]()
Of ken ik de stad waar ik in woon zo enorm slecht?![]()
Geen idee. Ik heb in iedergeval gelezen dat het een station uit de Art Nouveau stenentijdperk was, meer weet ik er ook niet van.quote:Op maandag 19 december 2005 21:46 schreef Rock-shocker het volgende:
Gheheh okay. Tramstation of zo? Want het huidige centraal station staat er echt al sinds 1850 of zo
Ik vind de mini's ook een beetje misluktquote:Op maandag 19 december 2005 21:03 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ik ben echt onwijs blij dat ze van die seniele kleurtjes zijn afgestapt. Verneukte echt een beetje het strakke ontwerp van de hele Apple-lijn imo.
jij zit toch ook op het GLR?quote:Op maandag 19 december 2005 10:38 schreef darkleroy het volgende:gadverdamme, mot weer met een windows bak werken op school
Gelukkig maar dat het je dan minimaal 500+800 euro gaat kosten.quote:Op maandag 19 december 2005 22:17 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Ok. Ik moet wel aan 't budget denken![]()
Rrrrrrr dat is echt een van de mooiste Apple setups everquote:
Nou kijk.. ik wil graag een groot scherm, maar ik heb niet al het geld van de wereld. Ik dacht aan 17" en anders maar 15". (Liefst natuurlijk 21")quote:Op maandag 19 december 2005 22:18 schreef Furious het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat het je dan minimaal 500+800 euro gaat kosten.![]()
En je wil vast wel een draadloos toetsenbord + muis = +100 E.![]()
Ril, dat non-Appleism TFT scherm. Doe dan de iMac.quote:Op maandag 19 december 2005 22:25 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Nou kijk.. ik wil graag een groot scherm, maar ik heb niet al het geld van de wereld. Ik dacht aan 17" en anders maar 15". (Liefst natuurlijk 21")
Dan wil ik of deze:
[afbeelding]
Of deze:
[afbeelding] + [afbeelding]
Muis + toetsenbord heb ik al..
yepquote:Op maandag 19 december 2005 21:57 schreef super-muffin het volgende:
[..]
jij zit toch ook op het GLR?
quote:
Ik wou eerst een eMac vanwege de betere videokaart .ectquote:Op maandag 19 december 2005 22:39 schreef Rock-shocker het volgende:
eMacs nemen alleen zo ontzettend veel ruimte in op je bureau.
Correct, maar een Mac Mini + Externe TFT + 250gig externe HDD + Speakers nog veel meer. Ik ben maar wat blij met mijn eMac jukebox in combinatie met een interne 250gig hardeschijf.quote:Op maandag 19 december 2005 22:39 schreef Rock-shocker het volgende:
eMacs nemen alleen zo ontzettend veel ruimte in op je bureau.
Gheheh mijn bureau staat al tamelijk vol met alleen mijn iBook en al mijn accessoires. En dan moet er nog ontzettend veel bijkomen het komende jaarquote:Op maandag 19 december 2005 22:44 schreef darkleroy het volgende:
[..]
Ik wou eerst een eMac vanwege de betere videokaart .ect
ben uit eindelijk toch voor de mac mini gegaan, omdat ik toch niet veel met video doe
Ik ook.quote:Op maandag 19 december 2005 22:51 schreef Rock-shocker het volgende:
Neemt wel snel af als de Intels er zijn. Hoop ik.
Waarom denk je dat?quote:Op maandag 19 december 2005 22:51 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik denk dat dat tegenvalt. Er blijft veel vraag naar oude Macs (liefhebbers die er nog een Cube of iMac G4 bij willen omdat het zo mooi is, hobbyisten die met oude Macs willen spelen, potentiele switchers die goedkoop willen spelen, enzovoorts) en het aanbod is niet zo gigantisch groot als met pc's, waarvan inmiddels iedereen wel een oude heeft staan denk ik zo.quote:Op maandag 19 december 2005 22:51 schreef Rock-shocker het volgende:
Nee ben niet in de mediatheek geweest vandaag.quote:Op maandag 19 december 2005 23:01 schreef darkleroy het volgende:
@super-muffin
ik zat van 10:00 ofzo tot 13:10 in de mediatheek. Zat je er ook dan?
Maar toch blijf ik het hopen, ik wil een iMac G4quote:Op maandag 19 december 2005 23:01 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik denk dat dat tegenvalt. Er blijft veel vraag naar oude Macs (liefhebbers die er nog een Cube of iMac G4 bij willen omdat het zo mooi is, hobbyisten die met oude Macs willen spelen, potentiele switchers die goedkoop willen spelen, enzovoorts) en het aanbod is niet zo gigantisch groot als met pc's, waarvan inmiddels iedereen wel een oude heeft staan denk ik zo.
Toen de geruchten er aan kwamen dat er een Mac Mini zou komen riep ook iemand dat de tweedehands prijzen dan eindelijk eens zouden gaan dalen, is ook niet echt gebeurd..
Nee, ze zijn nu niet slecht, maar ze worden beter. Nu is dat altijd zo, en er zijn altijd mensen aan het wachten op nieuwe producten die in de geruchten worden genoemd. Alleen, nu is er een iets grotere overstap en daardoor lijkt het allemaal net wat meer.quote:Op maandag 19 december 2005 23:03 schreef Remzz het volgende:
Voor mij als noob wat veranderd er nu als er intel mac's zijn? Iedereen wil wachten enzo, maar zijn de Mac's nu zo slecht dan?
Die kun je nu ook kopenquote:Op maandag 19 december 2005 23:10 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Maar toch blijf ik het hopen, ik wil een iMac G4
quote:Op maandag 19 december 2005 23:15 schreef De_Hertog het volgende:
verhaal
Dat begreep je deels verkeerd. Het kan native op een x86 Developer mac werken, omdat Windows XP zich gewoon liet installeren op die Mac. Het draaide dus onder XP, niet onder OS X x86.quote:Op maandag 19 december 2005 23:18 schreef super-muffin het volgende:
Ik las op MacFreak.nl dat notepad.exe gewoon native op een x86 Mac gedraaid kon worden? Betekend dat veel Windows progamma's ook op de Mac gaan werken? Of begreep ik het verkeerd?
Geen dank, ik zat te spelen met de inrichting van mijn kamer (zie ook Help me mijn kamer in te richten ) en dan heb ik af en toe wel zin in iets andersquote:Op maandag 19 december 2005 23:20 schreef Remzz het volgende:
[..]
Bedankt voor het uitgebreide antwoord het is me duidelijk
Hmm, jammer, met Xvid kan het wel.. Of misschien moet ik zeggen, met VLC kan het wel? Iig, ik heb al een shot van de Xvid, maar ik wil er graag een van DVD omdat dat betere resolutie/kwaliteit zal zijn. Nou ja, morgen eens kijken of ik iemand kan vinden met de DVD en zelf maar even experimenterenquote:Op maandag 19 december 2005 23:40 schreef super-muffin het volgende:
Ja echt stom, je kan geen screensmaken als DVD speler aanstaat
Ik ga slapen, doei
Zal wel iets met copyrights te maken hebben. Of zo.quote:Op maandag 19 december 2005 23:40 schreef super-muffin het volgende:
Ja echt stom, je kan geen screensmaken als DVD speler aanstaat
Ik ga slapen, doei
Ik kan dat alleen niet.quote:Op maandag 19 december 2005 23:47 schreef darkleroy het volgende:
vind ik ook!
Speciaal voor dit topic!
Ik zie in die instellingen niks over poorten toelaten oid... toch tanxquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:25 schreef Rock-shocker het volgende:
In de instellingen van je router volgens mij. Geen idee hoe je daar bij jou inkomt
quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik kan dat alleen niet.Jij wel?
Goed advies.quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:51 schreef broer het volgende:
Kijk je uit dat je geen bier morst op je Mac?
Zo hoort hetquote:Op dinsdag 20 december 2005 09:46 schreef AudreyHepburn het volgende:
Op mijn studentenvereniging hebben inmiddels zoveel mensen iBooks en PowerBooks dat mensen een mos tegen laptops willen hebben. "Laptop op de bar, kots op je knar", zoals een van de voorstanders het zo treffend wist te verwoorden. Ikzelf ben veel te bang voor water om mijn laptop uberhaupt op de bar te zetten, maar er zijn dus mensen die dat wel doen. Wat wel super vet is, we hebben wireless internet in de societeit..
Bijna-middag-groetquote:
Ik wil de goden niet verzoeken, maar probeer het eens op een wintel computer?quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:58 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Bijna-middag-groet
Nog iemand met de Madagascar DVD(R) hier die me even wil helpen?
Probeer wat? Ik heb een prima screenshot, alleen, het is niet van een dvd. Omdat dvd betere kwaliteit heeft wilde ik graag dat iemand met de dvd even het screenshot voor me maakt. That's all.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:02 schreef Gerard56 het volgende:
[..]
Ik wil de goden niet verzoeken, maar probeer het eens op een wintel computer?
Dat kan ja, via WiNE.quote:Op maandag 19 december 2005 23:18 schreef super-muffin het volgende:
Ik las op MacFreak.nl dat notepad.exe gewoon native op een x86 Mac gedraaid kon worden? Betekend dat veel Windows progamma's ook op de Mac gaan werken? Of begreep ik het verkeerd?
Voor 17" ook wel. Ik ben ook maar arm :/quote:Op maandag 19 december 2005 22:50 schreef super-muffin het volgende:
Jammer dat er nog zo veel gevraagd word voor een 20 inch iMac G4.
Ik heb 5.1 op m'n oude computer.. Is het een breedbeeld film op een mini schermpje. Heb je wel dik geluid maar het beeld is vet kut. Daarom wil ik een grotequote:Op maandag 19 december 2005 22:52 schreef darkleroy het volgende:hahaha, ik zit nu midden in een verhuzing hier. Me nieuwe kamer wordt wel strak vind ik. Me bureau zit ook vol.. heb een 5.1 surround setje op me mini aangesloten. Me bureau is niet al te groot in de lengte.
Ik heb nog WordPerfect 5.1.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:54 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Ik heb 5.1 op m'n oude computer.. Is het een breedbeeld film op een mini schermpje. Heb je wel dik geluid maar het beeld is vet kut. Daarom wil ik een grote![]()
![]()
![]()
Ik ben er ook geweest, echt heeeel mooiquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:31 schreef AudreyHepburn het volgende:. HET IS OFFICIEEL ! IK GA NAAR LONDEN VAN 2 TOT 6 JANUARI !
.
Applestore, here I come !
Ik kom op net minder dan 7200 euro uit voor 16x4GB.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:18 schreef Gerard56 het volgende:
64GB DDR2 SDRAM Memory (16x4GB dual rank DIMMs) (+107190.00 EUR)
Quad 64-bit IntelŽ XeonŽ Processor 7040 at 3.0 GHz / 2x2MB L2 cache / 667FSB / Dual-Core (+21520.00 EUR)
Dell PowerVault 110T LT03 400 Gb external tape drive with controller card 39160, 3 years Gold service (direct access to Dell expert 24x7) (+4898.00 EUR)
Dell Enterprise Backup Software (CommVault Galaxy) Online backup pack (UNIX Tier 2) (+7700.00 EUR)
Doe mij die maar.
Nee dat klopt, maar tochquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:41 schreef Geqxon het volgende:
Dit zijn dan ook geen computer voor particulieren, hé!
Rekensommetje.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:41 schreef Gerard56 het volgende:
Dit zijn dan ook geen computer voor particulieren, hé!
En waar zie jij dan 16 * 4GB DDR2 voor 7200 euro?
Hier in het testlab zit een computer met wel iets meer dan 16GB RAM, maar daar draait een complete simulatie van het bedrijfsnetwerk op. Reken maar op ongeveer 80-100 virtueele servers.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:42 schreef Furious het volgende:
16GB is voor niemand. Je kunt het toch nooit optimaal gebruiken, zei het door de processor (ook al is dat een 2x dual core), zei het door de videokaart.
Knijpt de processor zeker de boel af, of vergis ik me daar nu in?quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:43 schreef Gerard56 het volgende:
[..]
Hier in het testlab zit een computer met wel iets meer dan 16GB RAM, maar daar draait een complete simulatie van het bedrijfsnetwerk op. Reken maar op ongeveer 80-100 virtueele servers.
Dat valt reuze met een Quad-Opteron opstelling. Geheugen is deze dagen goedkoop, en broodnodig. Om fatsoenlijk met Autocad 2005 te werken is 2GB al best lekker.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:44 schreef Furious het volgende:
[..]
Knijpt de processor zeker de boel af, of vergis ik me daar nu in?
Ooit zal het ophouden voor de processor.![]()
quote:
Jammer.quote:Website: http://www.bigapplejazz.com/big_apple_closeup.jpg
Categorie Website: Music
Mocht je menen dat je toch toegang moet hebben tot bovengenoemde website dan kan je een verzoek indienen tot whitelisting. Via menuoptie "Vraag whitelisting aan".
Nietquote:
http://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=hegre+ipod&ie=UTF-8&oe=UTF-8quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:14 schreef Furious het volgende:
Heb je een iets grotere foto?
Hij lag er hier ook stuk, op een van de zeldzame momenten dat ik onder Windows MSN.quote:
De grootte is goed, kun je de camera voortaan wat uitzoomen.quote:
Ja sorry hoorquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:54 schreef nietzman het volgende:
http://pulsar.esm.psu.edu(...)imac_window_m480.mov
Dat is 'm in grotemensen-Quicktime-formaat.
Nee, Geqxon.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:44 schreef Gerard56 het volgende:
Bobbie? Is dat ook een Appleaar?
Jij dus.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:44 schreef Gerard56 het volgende:
Bobbie? Is dat ook een Appleaar?
*kuch* Ik ben niet corrupt *kuch*quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:49 schreef Furious het volgende:
Lupa, kun jij m'n usernotes niet eens een keer opduiken?
Voor jou doe ik heulegaar niks.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:54 schreef tonks het volgende:
Lupa waar blijven die foto's, ik geef je een minuut
Safari, Firefox geeft helaas een vertraging. Daarnaast surf ik amper op mijn Apple computer.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik heb ook een vraagje voor jullie. Wat voor browser gebruiken jullie op jullie Macs ?
Ja, ik nu dus ook.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:28 schreef nietzman het volgende:
Gewoon Safari.
Gewoon als bladwijzer bedoel je ? Dat had ik ook al bedacht idd, maar ik vroeg me af of er ook echt een traditionele knop voor was.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:35 schreef Anthraxx het volgende:
Safari.
Je kunt de knop zelf toevoegen Au3.En F5 is Appeltje + R.
Die verneukte bij mij de lay-out van Fok, geloof ik. Heb 'm een tijdje gehad, maar er weer uitgegooid wegens iets in die richting.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:38 schreef AudreyHepburn het volgende:
Had net een vriend van me over de vloer en die had het over een of andere Firefox-gerelateerde browser die "gemaakt" was voor MacOS, namelijk Camino oid. Kent iemand die en zo ja, vertel er eens wat over ?
Rechtermuisknop -> Customize Toolbar...quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:37 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Gewoon als bladwijzer bedoel je ? Dat had ik ook al bedacht idd, maar ik vroeg me af of er ook echt een traditionele knop voor was.
Doen de mod knopjes het dan wel bij jou in Safari?quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Die verneukte bij mij de lay-out van Fok, geloof ik. Heb 'm een tijdje gehad, maar er weer uitgegooid wegens iets in die richting.
Ik neem m'n huisdier wel mee volgende week.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Rechtermuisknop -> Customize Toolbar...
En dan slepen maar.
Broertje van FireFox. Vrijwel niet meer van FireFox te onderscheiden zelfs. Kun je als alternatief gebruiken voor wanneer Safari een pagina niet goed weergeeft.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:38 schreef AudreyHepburn het volgende:
Had net een vriend van me over de vloer en die had het over een of andere Firefox-gerelateerde browser die "gemaakt" was voor MacOS, namelijk Camino oid. Kent iemand die en zo ja, vertel er eens wat over ?
Nee, daarom heb ik het ook niet meer. Firefox was de enige browser waarin alles naar behoren werkt.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:43 schreef Remzz het volgende:
Doen de mod knopjes het dan wel bij jou in Safari?
Maar heeft Camino dan ook die vertraging, of niet ?quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:44 schreef XL het volgende:
[..]
Broertje van FireFox. Vrijwel niet meer van FireFox te onderscheiden zelfs. Kun je als alternatief gebruiken voor wanneer Safari een pagina niet goed weergeeft.
Zo moeilijk is het echt nietquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:43 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik neem m'n huisdier wel mee volgende week..
Ik niet, als ik FF gebruik of IE op Win dan is alles zo druk en op 1 gedrukt vind ik.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:43 schreef AudreyHepburn het volgende:
Safari heeft trouwens zo'n irritante witregel in de AT dat vind ik hier op Fok dan weer vervelend.
Ik heb geen last van vertraging bij FireFox.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Maar heeft Camino dan ook die vertraging, of niet ?
Oh, ik bedoelde het meer alsin samen pimpen ofzo, die toolbar dat lukt me nog wel.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het echt niet. Klik met je rechtermuisknop op 1 van de buttons in Safari, zoals back. Dan krijg je een menu, waar je voor Customize Toolbar... kiest. Dan kun je de Home Button naar je toolbar slepen.
Aha okayquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:48 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Oh, ik bedoelde het meer alsin samen pimpen ofzo, die toolbar dat lukt me nog wel.
doe ik morgen evenquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:25 schreef Gerard56 het volgende:
Heb je toevallig wat screenshots of andere specificaties?
Of druk op Command-Shift-Hquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het echt niet. Klik met je rechtermuisknop op 1 van de buttons in Safari, zoals back. Dan krijg je een menu, waar je voor Customize Toolbar... kiest. Dan kun je de Home Button naar je toolbar slepen.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:14 schreef rew- het volgende:
Mensen, is er een programma zoals NetLimiter voor Windows ook voor de Mac?
Volgens google wel; http://www.carrafix.com/quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:14 schreef rew- het volgende:
Mensen, is er een programma zoals NetLimiter voor Windows ook voor de Mac?
Bieden loopt al tot 500 euro! Gekkenwerk!quote:Op woensdag 21 december 2005 11:08 schreef Gerard56 het volgende:
Die is prachtig! Echt een totaalpakketje. Hoeveel gigabyte kan daar nou op?
En hoe duur is hij? "Auction / Webshops" zijn hier geblokkeerd..
Heb je meer info over het project? Dat denkt makkelijker mee.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:11 schreef bloempjuh het volgende:
Ik ben een fervent ibook-gebruiker, en wil deelnemen in een project dat eigenlijk alleen via Windows werkt. Ik kreeg van de beheerder de volgende boodschap. Wat bedoelt hij? Als ik Internet Explorer voor Mac download, ben ik dan al klaar?
--
Mac OS lukt niet op de directe manier, alleen als je zelf een
koppeling/interface programma'tje hebt om IE te simuleren. Deze schijn je
als freeware te kunnen downloaden.
http://www.hollandinternetschool.nl/quote:Op woensdag 21 december 2005 11:13 schreef XL het volgende:
[..]
Heb je meer info over het project? Dat denkt makkelijker mee.
Een weblink misschien?
500 euro?? Hij mag dan wel prachtig zijn, en ja, het zijn bose speakers (toch?), maar 500 euro word toch echt een beetje van de zotte.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:11 schreef XL het volgende:
[..]
Bieden loopt al tot 500 euro! Gekkenwerk!
4 gig volgens mij
Op die afbeeldingen staan gewoon iBooksquote:Op woensdag 21 december 2005 11:14 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
http://www.hollandinternetschool.nl/
Het is een collectors item, dat moge duidelijk zijn.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:17 schreef Gerard56 het volgende:
[..]
500 euro?? Hij mag dan wel prachtig zijn, en ja, het zijn bose speakers (toch?), maar 500 euro word toch echt een beetje van de zotte.
Die hadden ze bij CARD Zwolle (Oud stagebedrijf van me.) ook staan, donders geil ding.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:03 schreef XL het volgende:
Op marktplaats staat een Twentieth Anniversary Macintosh![]()
quote:250 Mhz PowerPC 603ev Microprocessor
MacBench 4.0 Rating: 361
System Bus Rated at 50 Mhz
256k Level 2 Cache
32MB EDO DIMM
2GB IDE Hard Disk
MacBench 4.0 Rating: 237
1.4MB Floppy Drive
4X Front Mounted CD-ROM
MacBench 4.0 Rating: 210
800 x 600 SVGA Flat Panel Active Matrix Display (12.1" Diagonal) 16-bit color
MacBench 4.0 Rating: 292 (Graphics)
ATI Rage II 64-bit 3D multimedia & graphics chip
Killer Bose Acoustimass sound system with separate sub-woofer.
16 bit, 44 Khz Sound in and Out
FM Radio Tuner
Television Tuner with Video Capture ability 320x240@30 fps
Apple Geoport Telecom Adapter II, capable of 33.6 kbps data, 14.4kbps fax as well as Computer Telephone Integration capabilities. (Matching color, not platinum)
1 PCI Slot, 1 Communications Slot, 1 SCSI Port, 2 Serial ports, 1 ADB port, 1/8" audio in & out jacks, S-Video input, Single stereo RCA jack for audio in, Coaxial connections to TV tuner & FM tuner.
Een soort Mac Media Center Edition, later slap aftreksel van gemaakt door Windows.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:34 schreef Gerard56 het volgende:
Een zwarte en vrij dunne Mac, met 2 geintergreerde bose speakers
Daar kan ik je helaas géén gelijk in geven. Deze Mac was meer gemaakt voor in de slaapkamer, of op een bijtafeltje. Een Windows Media Center is meer bedoeld voor aan de televisie, en als all-in-one. Zelf zou ik het totaal niet uithouden om op een 12" scherm een hele avond een film te kijken (vanaf de bank dan).quote:Op woensdag 21 december 2005 11:35 schreef XL het volgende:
[..]
Een soort Mac Media Center Edition, later slap aftreksel van gemaakt door Windows.
Hoe groot of klein is dat ding?quote:Op woensdag 21 december 2005 11:34 schreef Gerard56 het volgende:
Een zwarte en vrij dunne Mac, met 2 geintergreerde bose speakers
[afbeelding]
quote:Dimensions:
43,82 x 41,91 x 25,4 (In centimeters, height x width x depth.)
Built-in Display:
12.1" Color (2.1" color active-matrix display.)
Windows is geen bedrijf maar een product. En kan dus zelf niets namaken.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:35 schreef XL het volgende:
[..]
Een soort Mac Media Center Edition, later slap aftreksel van gemaakt door Windows.
Hij past anders mooi bij de zwarte powermacjes, of de g3 powerbookjes:quote:Op woensdag 21 december 2005 11:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hij ziet er niet heel Mac uit verder eik, maar ik vind 'm wel mooi.
quote:Op woensdag 21 december 2005 12:02 schreef Gerard56 het volgende:
[..]
Hij past anders mooi bij de zwarte powermacjes, of de g3 powerbookjes:
[afbeelding]
Die vind ik echt lelijk.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:02 schreef Gerard56 het volgende:
Hij past anders mooi bij de zwarte powermacjes, of de g3 powerbookjes:
[afbeelding]
Whatever....quote:Op woensdag 21 december 2005 11:58 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Windows is geen bedrijf maar een product. En kan dus zelf niets namaken.
Die man snapt er inderdaad weinig van, wist niet eens dat een .exe-bestandje niet werkt op een macintoshquote:Op woensdag 21 december 2005 11:20 schreef XL het volgende:
[..]
Op die afbeeldingen staan gewoon iBooks![]()
Ze laten die applicatie nergens zien, als het gewoon een webapplicatie is. Dat verwacht ik wel, zou het vrij simpel moeten werken. Degene die antwoord geeft weet waarschijnlijk ook niet zo goed waarover hij praat, want het is een antwoord van niks. IE voor de Mac en IE voor windows zijn niet hetzelfde. Dus blind ervan uitgaan dat het werkt kun je niet. Bellen of je het mag proberen lijkt me het makkelijkste. Weten zij het ook direct.
Een vriend van me pakte laatst mn Powerbook van de tafel (dicht geklapt) en zat met het appeltje staand te zoeken naar die open knop.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:32 schreef broer het volgende:
[..]
Die waar het appeltje nog op de kop zit.
Klassieke fout was dat.
Daar gaat het toch om? Apple drijft sterk op 'gezien worden', dus is het beter dat mensen om je heen goed kunnen zien dat je op een Mac werkt. Zelf wist je dat immers al...quote:Op woensdag 21 december 2005 12:51 schreef Gerard56 het volgende:
(dus mensen die om je heen zitten)
Uhm... Waar vind ik dat?quote:Op woensdag 21 december 2005 13:49 schreef Gerard56 het volgende:
Trouwens, wat voor SNR (Signal to Noise Ratio) heb je?
Maak er eentje zelf: http://www.hot.ee/ppppowerbook/quote:Op woensdag 21 december 2005 13:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik wil ook een denkbeeldige laptop.
quote:Op woensdag 21 december 2005 14:03 schreef Gerard56 het volgende:
Maak er eentje zelf: http://www.hot.ee/ppppowerbook/
Lees ook het verhaal erachter eens, enorm grappig!
Ik ken hem ja, superruig!quote:Op woensdag 21 december 2005 14:03 schreef Gerard56 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 december 2005 14:03 schreef Gerard56 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat verhaal![]()
![]()
HILARISCH!
[ Bericht 4% gewijzigd door super-muffin op 21-12-2005 16:23:34 (spoilers gezet.) ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |