Inderdaad. Niet te jaloers wordenquote:Op maandag 19 december 2005 22:06 schreef beefstick het volgende:
aha begane grond westerhelling ssh nijmegen
lucky bastard
ik zou als ik jou was een soort afscheiding maken tussen een slaap en woon gedeelte
heb ik ook en dat bevalt enorm
Daar is het verschil 'iets' te klein voor, zoals je misschien ook op de tekening kan zien. Het gaat om een stukje van een centimeter of zeven. Je kunt er niets mee en het zit alleen maar en de weg, eigenlijkquote:Op maandag 19 december 2005 22:14 schreef Rogiertw het volgende:
Bij de halve muur wordt een plank opgehangen of een tafeltje neergezet. Vervolgens ga je naar een willekeurige elektronica winkel en koop je een beertender / perfectdraft![]()
Probleem bij de 'halve' muur opgelost![]()
Mijn buro heeft een mooie ombouw met kast en achterwand, die kan ik moeilijk tegen een raam zetten dus. Dat van die reflectie is wel een goed punt overigens, in mijn huidige idee zou het buro recht tegenover het raam staan..quote:Op maandag 19 december 2005 22:38 schreef Raptor2096 het volgende:
Ik zou je bed naast de deur doen als dat kan en je bureau voor het raam. Ik vind t zelf altijd wel fijn om langs mn monitor naar buiten te kunnen kijken, daarnaast scheelt het zonlichtreflectie op de monitor en het schijnt ook goed voor je ogen te zijn om je focus af en toe op wat verder weg te hebben. Maar dat is dus ervan uitgaande dat je een bureau met een computer hebt en dat je veel achter je computer zit.
Heb je wat foto's, om me op ideeën te brengen?quote:Ik heb zelf trouwens een kamer die aardig op de jouwe lijkt. Ik heb tegenover mijn keuken een zithoek met tv en aan de andere kant van de kamer dus mn bed met er tegenover mn bureau.
Nee, helaas. De deuren lopen door tot boven (met een raampje erin, that is)quote:Op maandag 19 december 2005 22:38 schreef Raptor2096 het volgende:
Ik zou je bed naast de deur doen als dat kan en je bureau voor het raam. Ik vind t zelf altijd wel fijn om langs mn monitor naar buiten te kunnen kijken, daarnaast scheelt het zonlichtreflectie op de monitor en het schijnt ook goed voor je ogen te zijn om je focus af en toe op wat verder weg te hebben. Maar dat is dus ervan uitgaande dat je een bureau met een computer hebt en dat je veel achter je computer zit.
Ik heb zelf trouwens een kamer die aardig op de jouwe lijkt. Ik heb tegenover mijn keuken een zithoek met tv en aan de andere kant van de kamer dus mn bed met er tegenover mn bureau.
Dat lijkt inderdaad best aardig op mijn kamer, incl. de 25m2. Ik zie wel dat je een éénpersoons bed hebt, als ik dat ook zou doen zou ik al heel wat minder problemen hebben. Maar ik wil graag een tweepersoons, en met zou veel ruimte zou dat toch moeten lukken..quote:Op maandag 19 december 2005 23:00 schreef Raptor2096 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is 25m2. Ik heb op alle foto's de hanglamp als herkenningspunt. Ik zou eigenlijk nog een bankje willen. Opzich zou dat wel moeten lukken als ik die grote stoel weg doe.
Oja.. let even niet op dat dekbed. Die heb ik al een jaar of 15
Je bedoeld een soort boekenkast timmeren? Dan heb ik alleen een soort van halletje aan ruimte over tussen dat en de zuil, is ook weer zo jammer. Maar misschien kan ik op een of andere manier planken aan die zuil hangen, zat ik laatst te denken..quote:Op maandag 19 december 2005 23:12 schreef Ch4rlie het volgende:
Ik zou boven het voeteneind van je bed planken maken, zodat je bed visueel afgescheiden is van de rest van je kamer.
Die ombouw is speciaal voor mij precies op maat gemaakte en paste zelfs perfect in mijn oude kamer (incl. een witte rand die precies mee liep met de schilderijlijst die daar hing..) Het lijkt zo ondankbaar die nu weg te doenquote:Ik zou je bed en je bureau omdraaien, maar als je dat niet wilt ivm je kastenwand om je bureau, dan is dit wel de beste optie denk ik.
Het is niet echt een schuin muurtje, het is gewoon een stukje dat inspringt. En het is tien centimeter, dus veel kan er niet onder qua opslag. Ik weet ook niet of ik het echt erg ga vinden, maar momenteel lijkt het me gewoon niet mooi, een bed dat een beetje half los van de muur staat. Vooral omdat er bij het bed dat ik op het oog heb een duidelijk hoofdeinde aan zit.quote:Het schuine muurtje zou ik met niet te druk over maken eigenlijk. Als het je echt stoort, kun je op het headboard (weet het nederlandse woord even niet) een plankje maken, zodat je daar een wekker, een boek etc. op kunt zetten... Eronder, tja, opslag.
Succes met inrichten!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |