Oude stationsgebouw tegenover de MacHouse in Amsterdam? Bedoel je niet de MacSupport Apple Centre?quote:Op maandag 19 december 2005 20:18 schreef Furious het volgende:
Weet je wat ik me nu ineens bedenk. Die reclame van Chatman he, waar hij over straat loopt met die LED-belt buckle in het begin van de eerste reclame. Dit is onder dat oude stationsgebouw tegenover de MacHouse in Amsterdam.![]()
Nee.quote:Op maandag 19 december 2005 21:00 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Oude stationsgebouw tegenover de MacHouse in Amsterdam? Bedoel je niet de MacSupport Apple Centre?
Ik ben echt onwijs blij dat ze van die seniele kleurtjes zijn afgestapt. Verneukte echt een beetje het strakke ontwerp van de hele Apple-lijn imo.quote:Op maandag 19 december 2005 19:46 schreef Furious het volgende:
[..]
Maar minder populair onder de breezersjeugd. Marketing enzo.
Maar daar is toch helemaal geen oud stationsgebouw tegenoverquote:
Dat was heel vroeger een oud stationsgebouw. Art Nouveau stijl ofzo heb ik ooit gelezen.quote:Op maandag 19 december 2005 21:04 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Maar daar is toch helemaal geen oud stationsgebouw tegenover![]()
Of ken ik de stad waar ik in woon zo enorm slecht?![]()
Geen idee. Ik heb in iedergeval gelezen dat het een station uit de Art Nouveau stenentijdperk was, meer weet ik er ook niet van.quote:Op maandag 19 december 2005 21:46 schreef Rock-shocker het volgende:
Gheheh okay. Tramstation of zo? Want het huidige centraal station staat er echt al sinds 1850 of zo
Ik vind de mini's ook een beetje misluktquote:Op maandag 19 december 2005 21:03 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ik ben echt onwijs blij dat ze van die seniele kleurtjes zijn afgestapt. Verneukte echt een beetje het strakke ontwerp van de hele Apple-lijn imo.
jij zit toch ook op het GLR?quote:Op maandag 19 december 2005 10:38 schreef darkleroy het volgende:gadverdamme, mot weer met een windows bak werken op school
Gelukkig maar dat het je dan minimaal 500+800 euro gaat kosten.quote:Op maandag 19 december 2005 22:17 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Ok. Ik moet wel aan 't budget denken![]()
Rrrrrrr dat is echt een van de mooiste Apple setups everquote:
Nou kijk.. ik wil graag een groot scherm, maar ik heb niet al het geld van de wereld. Ik dacht aan 17" en anders maar 15". (Liefst natuurlijk 21")quote:Op maandag 19 december 2005 22:18 schreef Furious het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat het je dan minimaal 500+800 euro gaat kosten.![]()
En je wil vast wel een draadloos toetsenbord + muis = +100 E.![]()
Ril, dat non-Appleism TFT scherm. Doe dan de iMac.quote:Op maandag 19 december 2005 22:25 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Nou kijk.. ik wil graag een groot scherm, maar ik heb niet al het geld van de wereld. Ik dacht aan 17" en anders maar 15". (Liefst natuurlijk 21")
Dan wil ik of deze:
[afbeelding]
Of deze:
[afbeelding] + [afbeelding]
Muis + toetsenbord heb ik al..
yepquote:Op maandag 19 december 2005 21:57 schreef super-muffin het volgende:
[..]
jij zit toch ook op het GLR?
quote:
Ik wou eerst een eMac vanwege de betere videokaart .ectquote:Op maandag 19 december 2005 22:39 schreef Rock-shocker het volgende:
eMacs nemen alleen zo ontzettend veel ruimte in op je bureau.
Correct, maar een Mac Mini + Externe TFT + 250gig externe HDD + Speakers nog veel meer. Ik ben maar wat blij met mijn eMac jukebox in combinatie met een interne 250gig hardeschijf.quote:Op maandag 19 december 2005 22:39 schreef Rock-shocker het volgende:
eMacs nemen alleen zo ontzettend veel ruimte in op je bureau.
Gheheh mijn bureau staat al tamelijk vol met alleen mijn iBook en al mijn accessoires. En dan moet er nog ontzettend veel bijkomen het komende jaarquote:Op maandag 19 december 2005 22:44 schreef darkleroy het volgende:
[..]
Ik wou eerst een eMac vanwege de betere videokaart .ect
ben uit eindelijk toch voor de mac mini gegaan, omdat ik toch niet veel met video doe
Ik ook.quote:Op maandag 19 december 2005 22:51 schreef Rock-shocker het volgende:
Neemt wel snel af als de Intels er zijn. Hoop ik.
Waarom denk je dat?quote:Op maandag 19 december 2005 22:51 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik denk dat dat tegenvalt. Er blijft veel vraag naar oude Macs (liefhebbers die er nog een Cube of iMac G4 bij willen omdat het zo mooi is, hobbyisten die met oude Macs willen spelen, potentiele switchers die goedkoop willen spelen, enzovoorts) en het aanbod is niet zo gigantisch groot als met pc's, waarvan inmiddels iedereen wel een oude heeft staan denk ik zo.quote:Op maandag 19 december 2005 22:51 schreef Rock-shocker het volgende:
Nee ben niet in de mediatheek geweest vandaag.quote:Op maandag 19 december 2005 23:01 schreef darkleroy het volgende:
@super-muffin
ik zat van 10:00 ofzo tot 13:10 in de mediatheek. Zat je er ook dan?
Maar toch blijf ik het hopen, ik wil een iMac G4quote:Op maandag 19 december 2005 23:01 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik denk dat dat tegenvalt. Er blijft veel vraag naar oude Macs (liefhebbers die er nog een Cube of iMac G4 bij willen omdat het zo mooi is, hobbyisten die met oude Macs willen spelen, potentiele switchers die goedkoop willen spelen, enzovoorts) en het aanbod is niet zo gigantisch groot als met pc's, waarvan inmiddels iedereen wel een oude heeft staan denk ik zo.
Toen de geruchten er aan kwamen dat er een Mac Mini zou komen riep ook iemand dat de tweedehands prijzen dan eindelijk eens zouden gaan dalen, is ook niet echt gebeurd..
Nee, ze zijn nu niet slecht, maar ze worden beter. Nu is dat altijd zo, en er zijn altijd mensen aan het wachten op nieuwe producten die in de geruchten worden genoemd. Alleen, nu is er een iets grotere overstap en daardoor lijkt het allemaal net wat meer.quote:Op maandag 19 december 2005 23:03 schreef Remzz het volgende:
Voor mij als noob wat veranderd er nu als er intel mac's zijn? Iedereen wil wachten enzo, maar zijn de Mac's nu zo slecht dan?
Die kun je nu ook kopenquote:Op maandag 19 december 2005 23:10 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Maar toch blijf ik het hopen, ik wil een iMac G4
quote:Op maandag 19 december 2005 23:15 schreef De_Hertog het volgende:
verhaal
Dat begreep je deels verkeerd. Het kan native op een x86 Developer mac werken, omdat Windows XP zich gewoon liet installeren op die Mac. Het draaide dus onder XP, niet onder OS X x86.quote:Op maandag 19 december 2005 23:18 schreef super-muffin het volgende:
Ik las op MacFreak.nl dat notepad.exe gewoon native op een x86 Mac gedraaid kon worden? Betekend dat veel Windows progamma's ook op de Mac gaan werken? Of begreep ik het verkeerd?
Geen dank, ik zat te spelen met de inrichting van mijn kamer (zie ook Help me mijn kamer in te richten ) en dan heb ik af en toe wel zin in iets andersquote:Op maandag 19 december 2005 23:20 schreef Remzz het volgende:
[..]
Bedankt voor het uitgebreide antwoord het is me duidelijk
Hmm, jammer, met Xvid kan het wel.. Of misschien moet ik zeggen, met VLC kan het wel? Iig, ik heb al een shot van de Xvid, maar ik wil er graag een van DVD omdat dat betere resolutie/kwaliteit zal zijn. Nou ja, morgen eens kijken of ik iemand kan vinden met de DVD en zelf maar even experimenterenquote:Op maandag 19 december 2005 23:40 schreef super-muffin het volgende:
Ja echt stom, je kan geen screensmaken als DVD speler aanstaat
Ik ga slapen, doei
Zal wel iets met copyrights te maken hebben. Of zo.quote:Op maandag 19 december 2005 23:40 schreef super-muffin het volgende:
Ja echt stom, je kan geen screensmaken als DVD speler aanstaat
Ik ga slapen, doei
Ik kan dat alleen niet.quote:Op maandag 19 december 2005 23:47 schreef darkleroy het volgende:
vind ik ook!
Speciaal voor dit topic!
Ik zie in die instellingen niks over poorten toelaten oid... toch tanxquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:25 schreef Rock-shocker het volgende:
In de instellingen van je router volgens mij. Geen idee hoe je daar bij jou inkomt
quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik kan dat alleen niet.Jij wel?
Goed advies.quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:51 schreef broer het volgende:
Kijk je uit dat je geen bier morst op je Mac?
Zo hoort hetquote:Op dinsdag 20 december 2005 09:46 schreef AudreyHepburn het volgende:
Op mijn studentenvereniging hebben inmiddels zoveel mensen iBooks en PowerBooks dat mensen een mos tegen laptops willen hebben. "Laptop op de bar, kots op je knar", zoals een van de voorstanders het zo treffend wist te verwoorden. Ikzelf ben veel te bang voor water om mijn laptop uberhaupt op de bar te zetten, maar er zijn dus mensen die dat wel doen. Wat wel super vet is, we hebben wireless internet in de societeit..
Bijna-middag-groetquote:
Ik wil de goden niet verzoeken, maar probeer het eens op een wintel computer?quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:58 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Bijna-middag-groet
Nog iemand met de Madagascar DVD(R) hier die me even wil helpen?
Probeer wat? Ik heb een prima screenshot, alleen, het is niet van een dvd. Omdat dvd betere kwaliteit heeft wilde ik graag dat iemand met de dvd even het screenshot voor me maakt. That's all.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:02 schreef Gerard56 het volgende:
[..]
Ik wil de goden niet verzoeken, maar probeer het eens op een wintel computer?
Dat kan ja, via WiNE.quote:Op maandag 19 december 2005 23:18 schreef super-muffin het volgende:
Ik las op MacFreak.nl dat notepad.exe gewoon native op een x86 Mac gedraaid kon worden? Betekend dat veel Windows progamma's ook op de Mac gaan werken? Of begreep ik het verkeerd?
Voor 17" ook wel. Ik ben ook maar arm :/quote:Op maandag 19 december 2005 22:50 schreef super-muffin het volgende:
Jammer dat er nog zo veel gevraagd word voor een 20 inch iMac G4.
Ik heb 5.1 op m'n oude computer.. Is het een breedbeeld film op een mini schermpje. Heb je wel dik geluid maar het beeld is vet kut. Daarom wil ik een grotequote:Op maandag 19 december 2005 22:52 schreef darkleroy het volgende:hahaha, ik zit nu midden in een verhuzing hier. Me nieuwe kamer wordt wel strak vind ik. Me bureau zit ook vol.. heb een 5.1 surround setje op me mini aangesloten. Me bureau is niet al te groot in de lengte.
Ik heb nog WordPerfect 5.1.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:54 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Ik heb 5.1 op m'n oude computer.. Is het een breedbeeld film op een mini schermpje. Heb je wel dik geluid maar het beeld is vet kut. Daarom wil ik een grote![]()
![]()
![]()
Ik ben er ook geweest, echt heeeel mooiquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:31 schreef AudreyHepburn het volgende:. HET IS OFFICIEEL ! IK GA NAAR LONDEN VAN 2 TOT 6 JANUARI !
.
Applestore, here I come !
Ik kom op net minder dan 7200 euro uit voor 16x4GB.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:18 schreef Gerard56 het volgende:
64GB DDR2 SDRAM Memory (16x4GB dual rank DIMMs) (+107190.00 EUR)
Quad 64-bit Intel® Xeon® Processor 7040 at 3.0 GHz / 2x2MB L2 cache / 667FSB / Dual-Core (+21520.00 EUR)
Dell PowerVault 110T LT03 400 Gb external tape drive with controller card 39160, 3 years Gold service (direct access to Dell expert 24x7) (+4898.00 EUR)
Dell Enterprise Backup Software (CommVault Galaxy) Online backup pack (UNIX Tier 2) (+7700.00 EUR)
Doe mij die maar.
Nee dat klopt, maar tochquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:41 schreef Geqxon het volgende:
Dit zijn dan ook geen computer voor particulieren, hé!
Rekensommetje.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:41 schreef Gerard56 het volgende:
Dit zijn dan ook geen computer voor particulieren, hé!
En waar zie jij dan 16 * 4GB DDR2 voor 7200 euro?
Hier in het testlab zit een computer met wel iets meer dan 16GB RAM, maar daar draait een complete simulatie van het bedrijfsnetwerk op. Reken maar op ongeveer 80-100 virtueele servers.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:42 schreef Furious het volgende:
16GB is voor niemand. Je kunt het toch nooit optimaal gebruiken, zei het door de processor (ook al is dat een 2x dual core), zei het door de videokaart.
Knijpt de processor zeker de boel af, of vergis ik me daar nu in?quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:43 schreef Gerard56 het volgende:
[..]
Hier in het testlab zit een computer met wel iets meer dan 16GB RAM, maar daar draait een complete simulatie van het bedrijfsnetwerk op. Reken maar op ongeveer 80-100 virtueele servers.
Dat valt reuze met een Quad-Opteron opstelling. Geheugen is deze dagen goedkoop, en broodnodig. Om fatsoenlijk met Autocad 2005 te werken is 2GB al best lekker.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:44 schreef Furious het volgende:
[..]
Knijpt de processor zeker de boel af, of vergis ik me daar nu in?
Ooit zal het ophouden voor de processor.![]()
quote:
Jammer.quote:Website: http://www.bigapplejazz.com/big_apple_closeup.jpg
Categorie Website: Music
Mocht je menen dat je toch toegang moet hebben tot bovengenoemde website dan kan je een verzoek indienen tot whitelisting. Via menuoptie "Vraag whitelisting aan".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |