mischien wil geqxon hem wel van jequote:Op zondag 18 december 2005 23:04 schreef Slarioux het volgende:
Ok het wordt een mac mini. Iemand een PC kopen?
Dan komt ie er snel genoeg achter dat je niet kan modden met safariquote:Op zondag 18 december 2005 23:08 schreef Anthraxx het volgende:
Dan kan hij tevens ervoor zorgen dat Fok! fatsoenlijk in Safari rendert.
Herinner me het weerquote:Op zondag 18 december 2005 23:12 schreef iDex het volgende:
enigsteprobleemmetsafariisdatjeniettebreedmoetschrijvenzonderspatie
swantdankanikjemedelendatjemedannietmeer
kanquotenofnogergeralsmodkanjedanmijn
berichnietmeereditenheRemzzhaddaarwelervaringmee
quote:Op zondag 18 december 2005 23:15 schreef iDex het volgende:
ik kan nu dus ook mijn bericht niet meer editen
Wat een vol dock heb jijquote:Op zondag 18 december 2005 23:16 schreef super-muffin het volgende:
ik kan nog wel net op je Fotoboek en Homepage knop drukken iDex
[afbeelding]
Ik ben al bezig met een versie van FOK!silver die het ook in Safari fatsoenlijk zou moeten doenquote:Op zondag 18 december 2005 23:08 schreef Anthraxx het volgende:
Dan kan hij tevens ervoor zorgen dat Fok! fatsoenlijk in Safari rendert.
Dat vroeg ik mij ook afquote:Op zondag 18 december 2005 23:20 schreef De_Hertog het volgende:
Waar is het mooie op-plaatje gebleven?
Als ik het mij goed herinner was Geqxon degene die dat bericht hier had gepost. Zal dit je helpen met zoeken?quote:Op maandag 19 december 2005 00:50 schreef broer het volgende:
Weet iemand dat linkje nog waar ik kan zien hoe bejaard mijn iBook ook alweer is? Anders moet ik allemaal topics met Geqxon-ruzies doorspitten.
Nee, geen reet!quote:Op maandag 19 december 2005 01:06 schreef Gerard56 het volgende:
Zal dit je helpen met zoeken?
Sorry. Ik bedoelde natuurlijk:quote:Op maandag 19 december 2005 01:54 schreef Gerard56 het volgende:
Nou nou, wat een boze praat hier!
ShakesPeer is een prima DC-client, die 'voldoende compatibel' is met DC++. Verder heb je nog aMule, een torrent-programma zoals Tomato Torrent of Bits on Wheels, en Acquisition. Keus genoeg dusquote:Op maandag 19 december 2005 00:36 schreef rew- het volgende:
Wat is een handig downloadprogramma voor de apple?
Gebruikte op windows vooral DC++, maar ik zag met google dat deze nog in ontwikkeling is voor de mac...
Is tijn@fok.nl nog steeds je mailadres?quote:Op maandag 19 december 2005 01:40 schreef Tijn het volgende:
Ja hallo.
Ik hoop hetquote:Op maandag 19 december 2005 10:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Is tijn@fok.nl nog steeds je mailadres?
Die Apple Store in Rotterdam bij het station is echt pauper.quote:Op maandag 19 december 2005 11:32 schreef darkleroy het volgende:
Hmmm. ik moet er nog heen
Ik zit elke dag in Rotterdam, dus tsja..![]()
Nee, vanaf 1 Januarie gaat me OV kaart in, en gaat ik is even langs huppelen.
Jammer dat het resellers zijn, anders had ik een boze brief naar Apple gestuurd over klantvriendelijkheid daar.quote:Op maandag 19 december 2005 11:38 schreef darkleroy het volgende:
Hahaha, ja!
Ik was daar een maandje terug nog... Ik wou alleen even een toetsenbord kopen.. die gozer, die altijd onderuit gezakt zit in die stoel.. was een of andere italiaan aan het helpen.
Ik zo, ja hebben jullie dat toetsenbord nog? Na, 15 minuten.
Zegt hij van, nee niet meer. Ik zo: wil je dan alsnog even kijken achter?
Echt zo van: is goed. en liep hij naar het magazijn. En ja hoor, kwam die gozer aan met een toetsenbord..![]()
Bij LJS hier ook in Den Haag vond ik ze wel beter. Je wordt niet meteen aangevallen, en als je er wel een wil hebben doen ze ook moeite voor je.quote:Op maandag 19 december 2005 11:43 schreef darkleroy het volgende:
haha inderdaad
Maar zijn ze overal zo slecht dan?
Ik had me MAC wel in Rotterdam toen gekocht.. en werd door die zelfde gozer geholpen
zonder witregels in de AT? en dat ik normaal kan modden?quote:Op zondag 18 december 2005 23:27 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik ben al bezig met een versie van FOK!silver die het ook in Safari fatsoenlijk zou moeten doen.
Gatver.quote:Op maandag 19 december 2005 14:52 schreef Furious het volgende:
Klik.
Oja, bestel geen warme chocolade melk in dat Turkse tentje ertegenover, wat je dan krijgt is opgewarmde melk met hagelslag erdoorheen.
MacHouse is inderdaad chill, Apple Centre is ietsjes minder. Maar hey, we hebben hier niets te klagen met twee officiele Apple dealersquote:Op maandag 19 december 2005 14:52 schreef Furious het volgende:
Klik.
Oja, bestel geen warme chocolade melk in dat Turkse tentje ertegenover, wat je dan krijgt is opgewarmde melk met hagelslag erdoorheen.
Die is inderdaad ZEER slecht. Bagger personeel, bagger servive. Mij werd vrolijk verteld dat ze niks wisten van iBooks en dat ik de vraag maar even aan Apple zelf via internet moest stellen en hun dan het antwoord komen vertellen. Ben toen weer terug gegaan naar de winkel in de Mariastraat waar mijn probleem binnen 30 min was opgelost (had hem daar ook gekocht, maar wilde in de Bakkerstraat kijken voor een iPod)quote:Op maandag 19 december 2005 14:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat jullie ook al zeggen over de dufheid van de mensen die er werken, dat is hier in Utrecht dus ook zo. Bij de ene althans. Dus als er nog mensen in Utrecht naar de Applestore willen, ga dan naar die op de Mariaplaats.
Ik was met een vriend van me in die andere op de Bakkerstraat, en die had problemen met zijn iPod en dat ding moest teruggestuurd worden. Werkelijk, er was op dat moment 1 persoon in die winkel die enig idee had hoe dingen in elkaar zaten en die werd door de overige 5 werknemers platgezanikt over elk willekeurig miniscuul onderdeeltje van de taak die zij aan het uitvoeren waren. Bij het invullen van het formulier van die iPod had die jongen de hulp van twee anderen nodig. Zo moeilijk kan het toch niet zijn, denk je dan, en zo ontzettend uitzonderlijk is dat toch ook niet dat er een iPod terug moet ?
Oh, en de shirts die ze aanhebben zijn om te huilen. Gevalletje "Applelogo + naam van bedrijf + zielige Zeemanpolo's naar een borduurbedrijf brengen". Zag er echt nogal zielig uit.
Waar is hier dan? Zeker in Engeland, aangezien hier geen officiele dealers zijn.quote:Op maandag 19 december 2005 15:43 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
MacHouse is inderdaad chill, Apple Centre is ietsjes minder. Maar hey, we hebben hier niets te klagen met twee officiele Apple dealers![]()
Resellers hanteren daarvoor eigen tarieven. Volgens mij is het online ook niet precies 5%. Soms meer, soms minder als ik het goed heb.quote:Op maandag 19 december 2005 16:27 schreef skiczukie het volgende:
Volgens de Macstore in Groningen krijg je als student maar 4% korting. Ik dacht dat het 5% was?
Jah, scheelt een hoop poen.quote:Op maandag 19 december 2005 16:42 schreef iDex het volgende:
poeheej
het zal allemaal welquote:
Ik dacht dat je me zat te verbeteren.quote:Op maandag 19 december 2005 16:46 schreef iDex het volgende:
[..]
het zal allemaal wel
ik heb mijn nederlands certificaat al binnengesleept. en ik ben redelijk te volgen met mijn taal. dus prima zo
Nee dusquote:Op maandag 19 december 2005 16:48 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je me zat te verbeteren.
quote:Ondanks dat Apple de productie van de iPod Mini heeft stopgezet, is deze muziekspeler nog zeer geliefd bij muziek- en gadgetliefhebbers. Inmiddels brengen tweedehands iPod Mini's meer op dat hun originele verkoopprijs. Het lijkt wel of iedereen een iPod Mini wil.
De originele prijs van een vier gigabyte iPod Mini bedraagt 199 euro, inmiddels vraagt een Amerikaanse elektronicaketen er 320 euro voor. Dat is bijna net zo duur als een splinternieuwe iPod Video.
Eerste generatie groene iPod's mini's zijn wel zeldzaam hoorde ik laatst.quote:Op maandag 19 december 2005 19:43 schreef Furious het volgende:
Ik ga snel m'n moeders iPod mini stelen en verkopen!
Dat is de nano, maar ook de iPod video is mooier. Zelfs de clickwheel vind ik mooier. Misschien hadden ze de Mini ook gewoon wit moeten maken, dan was hij vast wel mooi geweest.quote:Op maandag 19 december 2005 19:42 schreef Remzz het volgende:
[..]
Het is dan ook de beste/mooiste iPod ooit gemaakt
Maar minder populair onder de breezersjeugd. Marketing enzo.quote:Op maandag 19 december 2005 19:44 schreef XL het volgende:
[..]
Dat is de nano, maar ook de iPod video is mooier. Zelfs de clickwheel vind ik mooier. Misschien hadden ze de Mini ook gewoon wit moeten maken, dan was hij vast wel mooi geweest.
Heb jij ooit een mini gehad? Ik heb hem anderhalf jaar er zit echt nog geeneen krasje op en ik gebruik hem overal voorquote:Op maandag 19 december 2005 19:44 schreef XL het volgende:
[..]
Dat is de nano, maar ook de iPod video is mooier. Zelfs de clickwheel vind ik mooier. Misschien hadden ze de Mini ook gewoon wit moeten maken, dan was hij vast wel mooi geweest.
Nee, ik heb geen mini gehad. Ik koos voor de 'gewone' want die vond ik mooier.quote:Op maandag 19 december 2005 19:46 schreef Remzz het volgende:
[..]
Heb jij ooit een mini gehad? Ik heb hem anderhalf jaar er zit echt nog geeneen krasje op en ik gebruik hem overal voor. En idd uiterlijk is personelijk, maar ik vind dat clickwheel juist mooier.
Ik heb chatman in mijn adium-lijst. Hij is echt superruigquote:Op maandag 19 december 2005 20:18 schreef Furious het volgende:
Weet je wat ik me nu ineens bedenk. Die reclame van Chatman he, waar hij over straat loopt met die LED-belt buckle in het begin van de eerste reclame. Dit is onder dat oude stationsgebouw tegenover de MacHouse in Amsterdam.![]()
Oude stationsgebouw tegenover de MacHouse in Amsterdam? Bedoel je niet de MacSupport Apple Centre?quote:Op maandag 19 december 2005 20:18 schreef Furious het volgende:
Weet je wat ik me nu ineens bedenk. Die reclame van Chatman he, waar hij over straat loopt met die LED-belt buckle in het begin van de eerste reclame. Dit is onder dat oude stationsgebouw tegenover de MacHouse in Amsterdam.![]()
Nee.quote:Op maandag 19 december 2005 21:00 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Oude stationsgebouw tegenover de MacHouse in Amsterdam? Bedoel je niet de MacSupport Apple Centre?
Ik ben echt onwijs blij dat ze van die seniele kleurtjes zijn afgestapt. Verneukte echt een beetje het strakke ontwerp van de hele Apple-lijn imo.quote:Op maandag 19 december 2005 19:46 schreef Furious het volgende:
[..]
Maar minder populair onder de breezersjeugd. Marketing enzo.
Maar daar is toch helemaal geen oud stationsgebouw tegenoverquote:
Dat was heel vroeger een oud stationsgebouw. Art Nouveau stijl ofzo heb ik ooit gelezen.quote:Op maandag 19 december 2005 21:04 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Maar daar is toch helemaal geen oud stationsgebouw tegenover![]()
Of ken ik de stad waar ik in woon zo enorm slecht?![]()
Geen idee. Ik heb in iedergeval gelezen dat het een station uit de Art Nouveau stenentijdperk was, meer weet ik er ook niet van.quote:Op maandag 19 december 2005 21:46 schreef Rock-shocker het volgende:
Gheheh okay. Tramstation of zo? Want het huidige centraal station staat er echt al sinds 1850 of zo
Ik vind de mini's ook een beetje misluktquote:Op maandag 19 december 2005 21:03 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ik ben echt onwijs blij dat ze van die seniele kleurtjes zijn afgestapt. Verneukte echt een beetje het strakke ontwerp van de hele Apple-lijn imo.
jij zit toch ook op het GLR?quote:Op maandag 19 december 2005 10:38 schreef darkleroy het volgende:gadverdamme, mot weer met een windows bak werken op school
Gelukkig maar dat het je dan minimaal 500+800 euro gaat kosten.quote:Op maandag 19 december 2005 22:17 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Ok. Ik moet wel aan 't budget denken![]()
Rrrrrrr dat is echt een van de mooiste Apple setups everquote:
Nou kijk.. ik wil graag een groot scherm, maar ik heb niet al het geld van de wereld. Ik dacht aan 17" en anders maar 15". (Liefst natuurlijk 21")quote:Op maandag 19 december 2005 22:18 schreef Furious het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat het je dan minimaal 500+800 euro gaat kosten.![]()
En je wil vast wel een draadloos toetsenbord + muis = +100 E.![]()
Ril, dat non-Appleism TFT scherm. Doe dan de iMac.quote:Op maandag 19 december 2005 22:25 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Nou kijk.. ik wil graag een groot scherm, maar ik heb niet al het geld van de wereld. Ik dacht aan 17" en anders maar 15". (Liefst natuurlijk 21")
Dan wil ik of deze:
[afbeelding]
Of deze:
[afbeelding] + [afbeelding]
Muis + toetsenbord heb ik al..
yepquote:Op maandag 19 december 2005 21:57 schreef super-muffin het volgende:
[..]
jij zit toch ook op het GLR?
quote:
Ik wou eerst een eMac vanwege de betere videokaart .ectquote:Op maandag 19 december 2005 22:39 schreef Rock-shocker het volgende:
eMacs nemen alleen zo ontzettend veel ruimte in op je bureau.
Correct, maar een Mac Mini + Externe TFT + 250gig externe HDD + Speakers nog veel meer. Ik ben maar wat blij met mijn eMac jukebox in combinatie met een interne 250gig hardeschijf.quote:Op maandag 19 december 2005 22:39 schreef Rock-shocker het volgende:
eMacs nemen alleen zo ontzettend veel ruimte in op je bureau.
Gheheh mijn bureau staat al tamelijk vol met alleen mijn iBook en al mijn accessoires. En dan moet er nog ontzettend veel bijkomen het komende jaarquote:Op maandag 19 december 2005 22:44 schreef darkleroy het volgende:
[..]
Ik wou eerst een eMac vanwege de betere videokaart .ect
ben uit eindelijk toch voor de mac mini gegaan, omdat ik toch niet veel met video doe
Ik ook.quote:Op maandag 19 december 2005 22:51 schreef Rock-shocker het volgende:
Neemt wel snel af als de Intels er zijn. Hoop ik.
Waarom denk je dat?quote:Op maandag 19 december 2005 22:51 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik denk dat dat tegenvalt. Er blijft veel vraag naar oude Macs (liefhebbers die er nog een Cube of iMac G4 bij willen omdat het zo mooi is, hobbyisten die met oude Macs willen spelen, potentiele switchers die goedkoop willen spelen, enzovoorts) en het aanbod is niet zo gigantisch groot als met pc's, waarvan inmiddels iedereen wel een oude heeft staan denk ik zo.quote:Op maandag 19 december 2005 22:51 schreef Rock-shocker het volgende:
Nee ben niet in de mediatheek geweest vandaag.quote:Op maandag 19 december 2005 23:01 schreef darkleroy het volgende:
@super-muffin
ik zat van 10:00 ofzo tot 13:10 in de mediatheek. Zat je er ook dan?
Maar toch blijf ik het hopen, ik wil een iMac G4quote:Op maandag 19 december 2005 23:01 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik denk dat dat tegenvalt. Er blijft veel vraag naar oude Macs (liefhebbers die er nog een Cube of iMac G4 bij willen omdat het zo mooi is, hobbyisten die met oude Macs willen spelen, potentiele switchers die goedkoop willen spelen, enzovoorts) en het aanbod is niet zo gigantisch groot als met pc's, waarvan inmiddels iedereen wel een oude heeft staan denk ik zo.
Toen de geruchten er aan kwamen dat er een Mac Mini zou komen riep ook iemand dat de tweedehands prijzen dan eindelijk eens zouden gaan dalen, is ook niet echt gebeurd..
Nee, ze zijn nu niet slecht, maar ze worden beter. Nu is dat altijd zo, en er zijn altijd mensen aan het wachten op nieuwe producten die in de geruchten worden genoemd. Alleen, nu is er een iets grotere overstap en daardoor lijkt het allemaal net wat meer.quote:Op maandag 19 december 2005 23:03 schreef Remzz het volgende:
Voor mij als noob wat veranderd er nu als er intel mac's zijn? Iedereen wil wachten enzo, maar zijn de Mac's nu zo slecht dan?
Die kun je nu ook kopenquote:Op maandag 19 december 2005 23:10 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Maar toch blijf ik het hopen, ik wil een iMac G4
quote:Op maandag 19 december 2005 23:15 schreef De_Hertog het volgende:
verhaal
Dat begreep je deels verkeerd. Het kan native op een x86 Developer mac werken, omdat Windows XP zich gewoon liet installeren op die Mac. Het draaide dus onder XP, niet onder OS X x86.quote:Op maandag 19 december 2005 23:18 schreef super-muffin het volgende:
Ik las op MacFreak.nl dat notepad.exe gewoon native op een x86 Mac gedraaid kon worden? Betekend dat veel Windows progamma's ook op de Mac gaan werken? Of begreep ik het verkeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |