Oh, ik bedoelde het meer alsin samen pimpen ofzo, die toolbar dat lukt me nog wel.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het echt niet. Klik met je rechtermuisknop op 1 van de buttons in Safari, zoals back. Dan krijg je een menu, waar je voor Customize Toolbar... kiest. Dan kun je de Home Button naar je toolbar slepen.
Aha okayquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:48 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Oh, ik bedoelde het meer alsin samen pimpen ofzo, die toolbar dat lukt me nog wel.
doe ik morgen evenquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:25 schreef Gerard56 het volgende:
Heb je toevallig wat screenshots of andere specificaties?
Of druk op Command-Shift-Hquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het echt niet. Klik met je rechtermuisknop op 1 van de buttons in Safari, zoals back. Dan krijg je een menu, waar je voor Customize Toolbar... kiest. Dan kun je de Home Button naar je toolbar slepen.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:14 schreef rew- het volgende:
Mensen, is er een programma zoals NetLimiter voor Windows ook voor de Mac?
Volgens google wel; http://www.carrafix.com/quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:14 schreef rew- het volgende:
Mensen, is er een programma zoals NetLimiter voor Windows ook voor de Mac?
Bieden loopt al tot 500 euro! Gekkenwerk!quote:Op woensdag 21 december 2005 11:08 schreef Gerard56 het volgende:
Die is prachtig! Echt een totaalpakketje. Hoeveel gigabyte kan daar nou op?
En hoe duur is hij? "Auction / Webshops" zijn hier geblokkeerd..
Heb je meer info over het project? Dat denkt makkelijker mee.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:11 schreef bloempjuh het volgende:
Ik ben een fervent ibook-gebruiker, en wil deelnemen in een project dat eigenlijk alleen via Windows werkt. Ik kreeg van de beheerder de volgende boodschap. Wat bedoelt hij? Als ik Internet Explorer voor Mac download, ben ik dan al klaar?
--
Mac OS lukt niet op de directe manier, alleen als je zelf een
koppeling/interface programma'tje hebt om IE te simuleren. Deze schijn je
als freeware te kunnen downloaden.
http://www.hollandinternetschool.nl/quote:Op woensdag 21 december 2005 11:13 schreef XL het volgende:
[..]
Heb je meer info over het project? Dat denkt makkelijker mee.
Een weblink misschien?
500 euro?? Hij mag dan wel prachtig zijn, en ja, het zijn bose speakers (toch?), maar 500 euro word toch echt een beetje van de zotte.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:11 schreef XL het volgende:
[..]
Bieden loopt al tot 500 euro! Gekkenwerk!
4 gig volgens mij
Op die afbeeldingen staan gewoon iBooksquote:Op woensdag 21 december 2005 11:14 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
http://www.hollandinternetschool.nl/
Het is een collectors item, dat moge duidelijk zijn.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:17 schreef Gerard56 het volgende:
[..]
500 euro?? Hij mag dan wel prachtig zijn, en ja, het zijn bose speakers (toch?), maar 500 euro word toch echt een beetje van de zotte.
Die hadden ze bij CARD Zwolle (Oud stagebedrijf van me.) ook staan, donders geil ding.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:03 schreef XL het volgende:
Op marktplaats staat een Twentieth Anniversary Macintosh![]()
quote:250 Mhz PowerPC 603ev Microprocessor
MacBench 4.0 Rating: 361
System Bus Rated at 50 Mhz
256k Level 2 Cache
32MB EDO DIMM
2GB IDE Hard Disk
MacBench 4.0 Rating: 237
1.4MB Floppy Drive
4X Front Mounted CD-ROM
MacBench 4.0 Rating: 210
800 x 600 SVGA Flat Panel Active Matrix Display (12.1" Diagonal) 16-bit color
MacBench 4.0 Rating: 292 (Graphics)
ATI Rage II 64-bit 3D multimedia & graphics chip
Killer Bose Acoustimass sound system with separate sub-woofer.
16 bit, 44 Khz Sound in and Out
FM Radio Tuner
Television Tuner with Video Capture ability 320x240@30 fps
Apple Geoport Telecom Adapter II, capable of 33.6 kbps data, 14.4kbps fax as well as Computer Telephone Integration capabilities. (Matching color, not platinum)
1 PCI Slot, 1 Communications Slot, 1 SCSI Port, 2 Serial ports, 1 ADB port, 1/8" audio in & out jacks, S-Video input, Single stereo RCA jack for audio in, Coaxial connections to TV tuner & FM tuner.
Een soort Mac Media Center Edition, later slap aftreksel van gemaakt door Windows.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:34 schreef Gerard56 het volgende:
Een zwarte en vrij dunne Mac, met 2 geintergreerde bose speakers
Daar kan ik je helaas géén gelijk in geven. Deze Mac was meer gemaakt voor in de slaapkamer, of op een bijtafeltje. Een Windows Media Center is meer bedoeld voor aan de televisie, en als all-in-one. Zelf zou ik het totaal niet uithouden om op een 12" scherm een hele avond een film te kijken (vanaf de bank dan).quote:Op woensdag 21 december 2005 11:35 schreef XL het volgende:
[..]
Een soort Mac Media Center Edition, later slap aftreksel van gemaakt door Windows.
Hoe groot of klein is dat ding?quote:Op woensdag 21 december 2005 11:34 schreef Gerard56 het volgende:
Een zwarte en vrij dunne Mac, met 2 geintergreerde bose speakers
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |