Nietquote:
http://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=hegre+ipod&ie=UTF-8&oe=UTF-8quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:14 schreef Furious het volgende:
Heb je een iets grotere foto?
Hij lag er hier ook stuk, op een van de zeldzame momenten dat ik onder Windows MSN.quote:
De grootte is goed, kun je de camera voortaan wat uitzoomen.quote:
Ja sorry hoorquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:54 schreef nietzman het volgende:
http://pulsar.esm.psu.edu(...)imac_window_m480.mov
Dat is 'm in grotemensen-Quicktime-formaat.
Nee, Geqxon.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:44 schreef Gerard56 het volgende:
Bobbie? Is dat ook een Appleaar?
Jij dus.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:44 schreef Gerard56 het volgende:
Bobbie? Is dat ook een Appleaar?
*kuch* Ik ben niet corrupt *kuch*quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:49 schreef Furious het volgende:
Lupa, kun jij m'n usernotes niet eens een keer opduiken?
Voor jou doe ik heulegaar niks.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:54 schreef tonks het volgende:
Lupa waar blijven die foto's, ik geef je een minuut
Safari, Firefox geeft helaas een vertraging. Daarnaast surf ik amper op mijn Apple computer.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik heb ook een vraagje voor jullie. Wat voor browser gebruiken jullie op jullie Macs ?
Ja, ik nu dus ook.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:28 schreef nietzman het volgende:
Gewoon Safari.
Gewoon als bladwijzer bedoel je ? Dat had ik ook al bedacht idd, maar ik vroeg me af of er ook echt een traditionele knop voor was.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:35 schreef Anthraxx het volgende:
Safari.
Je kunt de knop zelf toevoegen Au3.En F5 is Appeltje + R.
Die verneukte bij mij de lay-out van Fok, geloof ik. Heb 'm een tijdje gehad, maar er weer uitgegooid wegens iets in die richting.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:38 schreef AudreyHepburn het volgende:
Had net een vriend van me over de vloer en die had het over een of andere Firefox-gerelateerde browser die "gemaakt" was voor MacOS, namelijk Camino oid. Kent iemand die en zo ja, vertel er eens wat over ?
Rechtermuisknop -> Customize Toolbar...quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:37 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Gewoon als bladwijzer bedoel je ? Dat had ik ook al bedacht idd, maar ik vroeg me af of er ook echt een traditionele knop voor was.
Doen de mod knopjes het dan wel bij jou in Safari?quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Die verneukte bij mij de lay-out van Fok, geloof ik. Heb 'm een tijdje gehad, maar er weer uitgegooid wegens iets in die richting.
Ik neem m'n huisdier wel mee volgende week.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Rechtermuisknop -> Customize Toolbar...
En dan slepen maar.
Broertje van FireFox. Vrijwel niet meer van FireFox te onderscheiden zelfs. Kun je als alternatief gebruiken voor wanneer Safari een pagina niet goed weergeeft.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:38 schreef AudreyHepburn het volgende:
Had net een vriend van me over de vloer en die had het over een of andere Firefox-gerelateerde browser die "gemaakt" was voor MacOS, namelijk Camino oid. Kent iemand die en zo ja, vertel er eens wat over ?
Nee, daarom heb ik het ook niet meer. Firefox was de enige browser waarin alles naar behoren werkt.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:43 schreef Remzz het volgende:
Doen de mod knopjes het dan wel bij jou in Safari?
Maar heeft Camino dan ook die vertraging, of niet ?quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:44 schreef XL het volgende:
[..]
Broertje van FireFox. Vrijwel niet meer van FireFox te onderscheiden zelfs. Kun je als alternatief gebruiken voor wanneer Safari een pagina niet goed weergeeft.
Zo moeilijk is het echt nietquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:43 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik neem m'n huisdier wel mee volgende week..
Ik niet, als ik FF gebruik of IE op Win dan is alles zo druk en op 1 gedrukt vind ik.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:43 schreef AudreyHepburn het volgende:
Safari heeft trouwens zo'n irritante witregel in de AT dat vind ik hier op Fok dan weer vervelend.
Ik heb geen last van vertraging bij FireFox.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Maar heeft Camino dan ook die vertraging, of niet ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |