Nog 35 te gaan!!!!quote:Op zondag 18 december 2005 04:00 schreef Wickedangel het volgende:
Gaat goed hè? OP NAAR DE DUIZEND!!!!!!!
Jaaa wij zijn de die hards, de harde kern, anders dan die mietjes daar in het huis!!!!!quote:Op zondag 18 december 2005 04:01 schreef Arliator het volgende:
[..]
Nog 35 te gaan!!!!
Wij maken deze opdracht wel af!!!![]()
domme dozen daar ookquote:Op zondag 18 december 2005 04:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jaaa wij zijn de die hards, de harde kern, anders dan die mietjes daar in het huis!!!!!
quote:
En???quote:Op zondag 18 december 2005 03:42 schreef Arliator het volgende:
[..]
Maar nu weet ik nog niet of ik in de goede richting zit![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 04:03 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
domme dozen daar ookmet dank aan fb
Sorry...... ik was juist zo goed bezig iedereen 'te lezen'.... en heb ik dit gemist....quote:
Volgens derden; wij zijn losers, hebben geen leven, zijn de realiteit van het leven kwijt.quote:Op zondag 18 december 2005 04:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jaaa wij zijn de die hards, de harde kern, anders dan die mietjes daar in het huis!!!!!
Wij zijn de freaks!quote:Op zondag 18 december 2005 04:05 schreef Arliator het volgende:
[..]
Volgens derden; wij zijn losers, hebben geen leven, zijn de realiteit van het leven kwijt.
Mijn mening, wij zijn de BOMB!!!!!!!!!!!!!
Daarom quote ik het bericht ookquote:Op zondag 18 december 2005 04:05 schreef Sjet het volgende:
[..]
Sorry...... ik was juist zo goed bezig iedereen 'te lezen'.... en heb ik dit gemist....
*zoekt even terug*
Nou.....quote:Op zondag 18 december 2005 04:06 schreef Arliator het volgende:
[..]
Daarom quote ik het bericht ook
En alweer, vrouwen!!!!!![]()
![]()
![]()
Ik heb de live gezien, en staat me niks van bijquote:Op zondag 18 december 2005 04:07 schreef Wickedangel het volgende:
Oww dat wilde ik nog vragen, heeft iemand gehoord of Ruud de Wild afgelopen donderdag tijdens de live het over 'internetrukkers' had??????
Ik moest even terug lezen om te kijken welke richting het ook al weer gingquote:Op zondag 18 december 2005 03:42 schreef Arliator het volgende:
[..]
Maar nu weet ik nog niet of ik in de goede richting zit![]()
Helemaal aan het eind, toen hij en Bridget het over de internetuitzending erna hadden, ik meende dat hij 'internetrukkers' zei. Maar zeker weten doe ik dat dus niet.quote:Op zondag 18 december 2005 04:08 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik heb de live gezien, en staat me niks van bij
Is mijn derde post met dit, is niet persoonlijk, alleen vandaag reageren vrouwen zo dat ik het kan posten.quote:
En dat laat Hij blijken ook, bij de super vandaag aan de kassa dame vragen of ze de Josti flip kent, en met een tube chips op haar richten, ze had geen idee waar het over ging het arme kindquote:Op zondag 18 december 2005 04:07 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ben een freak, en ik ben er trots op!!!!!![]()
![]()
![]()
Ik ook niet, wie weet kan iemand anders licht in de duisternis brengen???quote:Op zondag 18 december 2005 04:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Helemaal aan het eind, toen hij en Bridget het over de internetuitzending erna hadden, ik meende dat hij 'internetrukkers' zei. Maar zeker weten doe ik dat dus niet.
Ik heb die 'live' nog niet helemaal gezien.... die is altijd 'ruk'quote:Op zondag 18 december 2005 04:07 schreef Wickedangel het volgende:
Oww dat wilde ik nog vragen, heeft iemand ook gehoord of Ruud de Wild afgelopen donderdag aan het eind van de live het over 'internetrukkers' had??????
Dit is echt de leukste post van de hele avond/nacht!!!!!!!quote:Op zondag 18 december 2005 04:09 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En dat laat Hij blijken ook, bij de super vandaag aan de kassa dame vragen of ze de Josti flip kent, en met een tube chips op haar richten, ze had geen idee waar het over ging het arme kind![]()
En??? Ik wordt nu wel nieuwsgierig, zeker nu er zo geheimzinnig over wordt gedaanquote:Op zondag 18 december 2005 04:08 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik moest even terug lezen om te kijken welke richting het ook al weer ging
Nee hè, dat zou ook wel heel erg sneu zijn. Maar er zijn vast personen die dat wel doenquote:Op zondag 18 december 2005 04:10 schreef Sjet het volgende:
[..]
En ik voel me sowieso niet aangesproken.............. ik ruk nooit op internet![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 04:09 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En dat laat Hij blijken ook, bij de super vandaag aan de kassa dame vragen of ze de Josti flip kent, en met een tube chips op haar richten, ze had geen idee waar het over ging het arme kind![]()
Ja sorry, leken mij wel potentiele BB kijkers, en als mijn vriendin erbij is, moet ik altijd laten zien hoe leuk ik benquote:Op zondag 18 december 2005 04:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dit is echt de leukste post van de hele avond/nacht!!!!!!!![]()
Hee ik was er bij ik kan nooit meer naar die superquote:Op zondag 18 december 2005 04:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Meer dan wij willen weten denk ik......quote:Op zondag 18 december 2005 04:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee hè, dat zou ook wel heel erg sneu zijn. Maar er zijn vast personen die dat wel doen![]()
Ja je moet haar natuurlijk wel helpen herinneren, aangezien je altijd hier bentquote:Op zondag 18 december 2005 04:12 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ja sorry, leken mij wel potentiele BB kijkers, en als mijn vriendin erbij is, moet ik altijd laten zien hoe leuk ik ben![]()
![]()
Oh God ik zie het voor me, met die chips in de aanslagquote:Op zondag 18 december 2005 04:12 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Hee ik was er bij ik kan nooit meer naar die super![]()
![]()
Ja ik vind zelf deze actie in aanmerking komt voor de leukste BB-actie van dit seizoenquote:Op zondag 18 december 2005 04:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Precies, ik kan alleen via FOK laten weten dat ik er nog ben, en laten weten waarom ze op mij gevallen isquote:Op zondag 18 december 2005 04:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja je moet haar natuurlijk wel helpen herinneren, aangezien je altijd hier bent![]()
![]()
Oh je was hier nog? En we zijn zooooo braaf geweestquote:Op zondag 18 december 2005 04:14 schreef Svensational het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen denk ik!
.
Je zat er op een prettige manier naast zal ik maar zeggenquote:Op zondag 18 december 2005 04:10 schreef Arliator het volgende:
[..]
En??? Ik wordt nu wel nieuwsgierig, zeker nu er zo geheimzinnig over wordt gedaan![]()
Ze Had geen idee waar het over ging en deed dr ding maar braaf en beleefd achter de kassa, en jawel Arliator stond in de josti flip houdingquote:Op zondag 18 december 2005 04:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh God ik zie het voor me, met die chips in de aanslag![]()
Zit wel goed tussen jou en Dizzy, lijkt me zoquote:Op zondag 18 december 2005 04:15 schreef Arliator het volgende:
[..]
Precies, ik kan alleen via FOK laten weten dat ik er nog ben, en laten weten waarom ze op mij gevallen is![]()
dizzy-lizzy ligt trouwens helemaal in een deuk, ze had niet verwacht dat haar post over de josti flip zo zou aanslaan![]()
![]()
![]()
![]()
Trusten Idols-modjequote:Op zondag 18 december 2005 04:14 schreef Svensational het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen denk ik!
.
"Wilt u zegeltjes? Heeft u een bonuskaart??"quote:Op zondag 18 december 2005 04:17 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ze Had geen idee waar het over ging en deed dr ding maar braaf en beleefd achter de kassa, en jawel Arliator stond in de josti flip houding
quote:Op zondag 18 december 2005 04:09 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ik kan er nu pas om lachen en doe dat dan ook met een slappelach, het was traumatischquote:Op zondag 18 december 2005 04:14 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja ik vind zelf deze actie in aanmerking komt voor de leukste BB-actie van dit seizoen![]()
![]()
Huh?? Heeft dat met BB te maken??quote:Op zondag 18 december 2005 04:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
"Wilt u zegeltjes? Heeft u een bonuskaart??"![]()
Hahahaaha.
Haahahaaha, ach wijffiequote:Op zondag 18 december 2005 04:18 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ik kan er nu pas om lachen en doe dat dan ook met een slappelach, het was traumatisch![]()
Echt welquote:Op zondag 18 december 2005 04:15 schreef Arliator het volgende:
[..]
Precies, ik kan alleen via FOK laten weten dat ik er nog ben, en laten weten waarom ze op mij gevallen is![]()
dizzy-lizzy ligt trouwens helemaal in een deuk, ze had niet verwacht dat haar post over de josti flip zo zou aanslaan![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, net losgelaten uit een beklemmende vrouwensituatie!!quote:
dizzy staat bij mij heel ver op nr 1, na een heel lange tijd komen mijn ouders, daarna komen vrienden, kennissen, collega's en de rest.quote:Op zondag 18 december 2005 04:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zit wel goed tussen jou en Dizzy, lijkt me zo![]()
Gelukkig maar. Stel dat je rest van de nacht beklemd had gezetenquote:Op zondag 18 december 2005 04:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, net losgelaten uit een beklemmende vrouwensituatie!!![]()
In een bekken met fraaie omtrekken had ik dat nog wel kunnen hebben!!quote:Op zondag 18 december 2005 04:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Stel dat je rest van de nacht beklemd had gezeten![]()
Ik hoop toch zo dat ze MINDER weegt dan 60 kiloquote:Op zondag 18 december 2005 04:22 schreef Coos het volgende:
[..]
In een bekken met fraaie omtrekken had ik dat nog wel kunnen hebben!!![]()
Hij was errug geslaagd hoor, lag in een deuk hier toen ik het voor me zag!!!!quote:Op zondag 18 december 2005 04:20 schreef Arliator het volgende:
[..]
dizzy staat bij mij heel ver op nr 1, na een heel lange tijd komen mijn ouders, daarna komen vrienden, kennissen, collega's en de rest.
Zij is mijn alles, komt niemand tussen!!!
Ze ligt nog steeds in een deuk trouwens over de josti flip van mij vandaag![]()
![]()
![]()
HAHAHAHAHAHA!!!!quote:Op zondag 18 december 2005 04:22 schreef Sjet het volgende:
Hey Dizzy, ik zou wel gaan oppassen trouwens als Arliator lange lucifers gaat kopen........
als hij Joost in meer dingen gaat na-apen![]()
ajb, volgens de talpa taalquote:Op zondag 18 december 2005 04:16 schreef Sjet het volgende:
[..]
Je zat er op een prettige manier naast zal ik maar zeggen [afbeelding]
quote:Op zondag 18 december 2005 04:24 schreef Arliator het volgende:
[..]
ajb, volgens de talpa taal
Ben blij dat je niet 18 bent, dan was het anders overgekomen
Kan iemand dizzy op laten houden met lachen?? De buren worden wakker![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, dat is het hem nu juist!!quote:Op zondag 18 december 2005 04:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik hoop toch zo dat ze MINDER weegt dan 60 kilo![]()
Tot vandaagquote:Op zondag 18 december 2005 04:26 schreef SuperMOM het volgende:
Ik hou het niet meer vol, Dizzy hou op met lachen , de buren worden wakker en ikke ook en ik wil slapenDus alvast trusten allemaal en tot morgen !!!
![]()
![]()
Ik ben stronken schat!!quote:
Ik wil altijd om een tolk vragen, Coos, als ik jouw posts leesquote:Op zondag 18 december 2005 04:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, dat is het hem nu juist!!![]()
Maar deze woont zo'n beetje hier. En die heeft een bakkie op maar daar hoef ik toch niet onder te lijden??![]()
Hoezo??quote:Op zondag 18 december 2005 04:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik wil altijd om een tolk vragen, Coos, als ik jouw posts lees![]()
Hoho, zo heb ik hem nooit genoemd. Teringdwerg, teringsmurf, ja, idd.quote:Op zondag 18 december 2005 04:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ben stronken schat!!![]()
Jammer dat je kutsmurf er niet is hè??![]()
Slaap lekker.quote:Op zondag 18 december 2005 04:26 schreef SuperMOM het volgende:
Ik hou het niet meer vol, Dizzy hou op met lachen , de buren worden wakker en ikke ook en ik wil slapenDus alvast trusten allemaal en tot morgen !!!
![]()
![]()
Trusten SuperMemquote:Op zondag 18 december 2005 04:26 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
![]()
Time waits for no one, and it won't wait for me.quote:Op zondag 18 december 2005 04:31 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Als je nu de tijd stil zou zetten.
Je hele leven verandert instantaan![]()
Dan kom ik ook hoor!!! Om de boel te cappenquote:Op zondag 18 december 2005 04:26 schreef Arliator het volgende:
Idee!!! Ik ga Joost een keer uitnodigen om de Josti flip te doen in die super!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 04:32 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dan kom ik ook hoor!!! Om de boel te cappen![]()
![]()
Maar aan deze reply te zien begrijp je mij maar al te goed!!!quote:Op zondag 18 december 2005 04:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hoho, zo heb ik hem nooit genoemd. Teringdwerg, teringsmurf, ja, idd.
Hij moet maar doen waar ie zin in heeft, met z'n vriendin in Thailand.
Iedereen is welkom, vooral om het gezicht van de cassiere te cappen.quote:Op zondag 18 december 2005 04:32 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dan kom ik ook hoor!!! Om de boel te cappen![]()
![]()
Je hebt de strijd opgegeven?quote:Op zondag 18 december 2005 04:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Time waits for no one, and it won't wait for me.
quote:Op zondag 18 december 2005 04:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Time waits for no one, and it won't wait for me.
Wat wil je weten? Antwoorden kan ik niet garanderen.quote:Op zondag 18 december 2005 04:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar aan deze reply te zien begrijp je mij maar al te goed!!!![]()
Dus niet mokken. Lekker wokken!! Ik zie toch wel "wat" jalouzie in je post. Hoe oud ben je eik?? Jaartje of twintig?? Vertel nu eens even iets meer over jezelf!!! Of moet ik daarvoor naar msn??![]()
Meid ik heb het idee dat jij in London woont, kun je dan me broer ff de groeten doen en ga eens met Arliator shoppen daar, is best wel eens lachuh, vooral achterafquote:Op zondag 18 december 2005 04:31 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Als je nu de tijd stil zou zetten.
Je hele leven verandert instantaan![]()
Ho ho!! Hier zijn die hards aan het werk, niet de BB mietjes in aalsmeer!!!quote:Op zondag 18 december 2005 04:34 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Je hebt de strijd opgegeven?![]()
Teveel BB gekeken.![]()
Die geven ook eenvoudige uitdagingen op.
Welke strijdquote:Op zondag 18 december 2005 04:34 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Je hebt de strijd opgegeven?![]()
Teveel BB gekeken.![]()
Die geven ook eenvoudige uitdagingen op.
En kan ze dan ook ff door naar Manchester? Ik heb Manu hier al de hele dag niet gezien......quote:Op zondag 18 december 2005 04:35 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Meid ik heb het idee dat jij in London woont, kun je dan me broer ff de groeten doen en ga eens met Arliator shoppen daar, is best wel eens lachuh, vooral achteraf![]()
Precies! De freak-boodschap!quote:Op zondag 18 december 2005 04:35 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ho ho!! Hier zijn die hards aan het werk, niet de BB mietjes in aalsmeer!!!
Wij verspreiden de BB boodschap door gans het land!!!![]()
![]()
Die zingen ook 'Time, is on my side'quote:Op zondag 18 december 2005 04:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Welke strijdHet is gewoon onzin om te wensen dat de tijd stil staat. Vandaar die Rolling Stones-quote.
Als ik er weer ben, zal ik dat zeker doen. Zo groot is die Nederlandse gemeenschap niet in London.quote:Op zondag 18 december 2005 04:35 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Meid ik heb het idee dat jij in London woont, kun je dan me broer ff de groeten doen en ga eens met Arliator shoppen daar, is best wel eens lachuh, vooral achteraf![]()
* Arliator wacht op antwoordtquote:Op zondag 18 december 2005 04:37 schreef Sjet het volgende:
[..]
En kan ze dan ook ff door naar Manchester? Ik heb Manu hier al de hele dag niet gezien......![]()
Hoe weet jij hoe oud ik ben dan?? Heeft Ep Oorklep weer lopen lullen??quote:Op zondag 18 december 2005 04:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat wil je weten? Antwoorden kan ik niet garanderen.
Ik ben negen jaar jonger dan jij, is de liefde nu over?![]()
Ik weet niet hoe het met haar zit maar Arli mag best ff door naar Manchester, en als het kan naar Glasgow kan ik weer ff naar me super af en toequote:Op zondag 18 december 2005 04:37 schreef Sjet het volgende:
[..]
En kan ze dan ook ff door naar Manchester? Ik heb Manu hier al de hele dag niet gezien......![]()
Verkeerd knopje, quote mezelf niet zo vaak, foutjequote:Op zondag 18 december 2005 04:39 schreef Arliator het volgende:
[..]
* Arliator wacht op antwoordt![]()
Edit: Is er al gekomen
Nee dat heb je zelf gepost.quote:Op zondag 18 december 2005 04:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoe oud ik ben dan?? Heeft Ep Oorklep weer lopen lullen??Liefde?? Wie heeft het over liefde gehad? Ik ga voor heftige seks en dat bevalt goed.
![]()
Hoezo Glasgow? Ben er ooit eens geweest en ik vond het er echt helemaal top!quote:Op zondag 18 december 2005 04:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met haar zit maar Arli mag best ff door naar Manchester, en als het kan naar Glasgow kan ik weer ff naar me super af en toe![]()
I see a red door........................................quote:
Ik hoor net dat ik dan nog langer weg ben, voordeel voor haar dusquote:Op zondag 18 december 2005 04:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hoezo Glasgow? Ben er ooit eens geweest en ik vond het er echt helemaal top!
Als je maar hard genoeg gaat, gaat de tijd langzamer.quote:Op zondag 18 december 2005 04:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Welke strijdHet is gewoon onzin om te wensen dat de tijd stil staat. Vandaar die Rolling Stones-quote.
En die deur opent?..........?quote:Op zondag 18 december 2005 04:42 schreef Coos het volgende:
[..]
I see a red door........................................![]()
And I want to paint it, black...quote:Op zondag 18 december 2005 04:42 schreef Coos het volgende:
[..]
I see a red door........................................![]()
Tja, dan denk je dat je met iemand in gesprek bent...quote:
Ik zie je wel van de week op de legmeerdijk!!!!quote:Op zondag 18 december 2005 04:46 schreef Wickedangel het volgende:
Goed, dan wordt het dus echt tijd voor mijn schoonheidsslaapje.
Trusten lieverdjes![]()
![]()
Slaap lekker.quote:Op zondag 18 december 2005 04:46 schreef Wickedangel het volgende:
Trusten lieverdjes![]()
![]()
Trusten Wickedquote:Op zondag 18 december 2005 04:46 schreef Wickedangel het volgende:
Trusten lieverdjes![]()
![]()
Iedereen wel maar * I_doubt niet!quote:Op zondag 18 december 2005 04:51 schreef Arliator het volgende:
Iedereen weg???
Nee, maar ga nu welquote:Op zondag 18 december 2005 04:51 schreef Arliator het volgende:
Iedereen weg???
Groetsels!!!quote:Op zondag 18 december 2005 04:51 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nee, maar ga nu wel![]()
trusten voor straks
![]()
Van mij?????quote:Op zondag 18 december 2005 04:52 schreef Sjet het volgende:
[..]
wacht nog steeds op antwoord.....![]()
Maar krijg ook last van mijn schouder......BB-rsi
![]()
moarn ien Snits ffkes de spierkes los goaie vergeef de spellingquote:Op zondag 18 december 2005 04:52 schreef Sjet het volgende:
[..]
wacht nog steeds op antwoord.....![]()
Maar krijg ook last van mijn schouder......BB-rsi
![]()
Eigenlijk zou ik ook nog een paar uurtjes moeten pakken.quote:Op zondag 18 december 2005 04:51 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nee, maar ga nu wel![]()
trusten voor straks
![]()
Ook gedag!!quote:Op zondag 18 december 2005 04:55 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik ook nog een paar uurtjes moeten pakken.welterusten
Dat is de spirit!!!quote:Op zondag 18 december 2005 04:59 schreef I_doubt het volgende:
Ik kreeg hier net nog een pils neergezet.
En met de enthousiaste kreet:
Bier na wijn is fijn
Wijn na bier geeft plezier.
maw het is altijd goed.
Wat je ook doet.![]()
Wel leuk, een kenner in ons midden.quote:Op zondag 18 december 2005 04:59 schreef I_doubt het volgende:
Ik kreeg hier net nog een pils neergezet.
En met de enthousiaste kreet:
Bier na wijn is fijn
Wijn na bier geeft plezier.
maw het is altijd goed.
Wat je ook doet.![]()
Dat was zaterdagochtend.quote:Op zondag 18 december 2005 05:00 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat is de spirit!!!
Maar straks zal je het wel zwaar krijgen vermoed ik. 9 uur moest je weer op?
Dan kan er een "midden" zijn.quote:
Ach wat is een dag.quote:Op zondag 18 december 2005 05:05 schreef Arliator het volgende:
[..]
okee, ik wist dat er iets was met 9 uur, zat er dus een dag naast![]()
Nu nog aan de rijmelarij? Wow!quote:Op zondag 18 december 2005 05:06 schreef I_doubt het volgende:
Coos Arliator en * I_doubt
zijn er precies drie
(geschreven rijmt het: gelezen niet)![]()
Hahahaah, lekker toch, daar is een zondag voorquote:Op zondag 18 december 2005 05:08 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ach wat is een dag.
24 uur slapen: mijn verwachtingspatroon van de BB zondag![]()
Mag ik?quote:
Ik wil best een cirkeltje draaien, maar wat is het doel? Enne, ik brand mijn vingers niet zo snel, ben voorzichtig met vuurquote:Op zondag 18 december 2005 05:09 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Mag ik?
En jullie draaien in cirkeltjes om mij heen.
Heel knap zonder je vingers te verbranden![]()
Ik geef het op.quote:Op zondag 18 december 2005 05:09 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Mag ik?
En jullie draaien in cirkeltjes om mij heen: egocentrisme is mij onbekend.
Heel knap zonder je vingers te verbranden![]()
Doel?quote:Op zondag 18 december 2005 05:13 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik wil best een cirkeltje draaien, maar wat is het doel? Enne, ik brand mijn vingers niet zo snel, ben voorzichtig met vuur![]()
Kippenvel krijg ik elke keer als ik mijn vriendin zie na een dag werken, goede kippenvel bedoel ik!quote:Op zondag 18 december 2005 05:19 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Doel?
Het doel in ons leven is het krijgen van kippenvel. (gisteren gepost).
Want dan voel je de emotie van je medemens door je heen gieren, ben je deelgenoot van het grote geheel.
Maar het doel van het draaien van cirkeltjes?
Geen idee. Draaien om de hete brij?![]()
Nou, het ging over het metafysische idee dat ik in het midden zou staan, want er werd misschien omheen gelopen.quote:Op zondag 18 december 2005 05:23 schreef Arliator het volgende:
[..]
Kippenvel krijg ik elke keer als ik mijn vriendin zie na een dag werken, goede kippenvel bedoel ik!
Ik draai niet graag om de hete brij heen, maar ik moet wel weten waar de hete brij om gaat, dat heb ik nu dus niet![]()
Strakjes lees je dat ik "Welterusten" heb getypt.quote:Op zondag 18 december 2005 05:25 schreef Arliator het volgende:
Maar goed, ik ga ervan tussen.
Leek me wel zo beleefd om het te melden, dan weten jullie in ieder geval dat je van mij geen antwoord meer kan verwachten.
Ik wil wel, maar de luiken gaan dicht![]()
Dat was dus rond 23:30 gisteravond.quote:M-en-A - zaterdag 17 december 2005 @ 23:27
streamer in opleiding
Onder het toeziend oog van de andere 3 mag Joost de allerlaatste trappen doen.
Werkt hier prima...quote:Op zondag 18 december 2005 10:01 schreef Aventura het volgende:
ff vraagje, doet bij jullie www.bigbrother.tv het?
Hier niet nl. Als ik op een nieuwsitem of dagboekstukje klik zie ik niets.
Neuh, hier doet ie het.quote:Op zondag 18 december 2005 10:01 schreef Aventura het volgende:
Klopt, om 23.17 kondigden ze aan om een ererondje te fietsen en dat heeft ongeveer een kwartier geduurdquote:
Foto uit het dagboek: http://www.talpa.tv/upload/192153_610_1134892278975-dromen.jpgquote:Op zondag 18 december 2005 10:01 schreef Aventura het volgende:
Had het net ook, je moet dan even je cache legen.quote:Op zondag 18 december 2005 10:13 schreef farceman het volgende:
Heeft iemand nog meer dat je de nieuws berichten op talp -site niet kunt openen?
Dankje! Het is alweer opgelostquote:Op zondag 18 december 2005 10:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Foto uit het dagboek: http://www.talpa.tv/upload/192153_610_1134892278975-dromen.jpg
Bedankt, maar hoe doe je dat?quote:Op zondag 18 december 2005 10:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
Had het net ook, je moet dan even je cache legen.
Ja heb ik gedan maar helpt niks, zal het iest met cookies te maken hebben?quote:Op zondag 18 december 2005 10:25 schreef Aventura het volgende:
In IE: Extra > Internetopties >Tijdelijke internetbestanden > bestanden verwijderen
Ik heb de cache gelegd en indd de talpa-cookies verwijderd en toen was alles weer okay.quote:Op zondag 18 december 2005 10:27 schreef farceman het volgende:
[..]
Ja heb ik gedan maar helpt niks, zal het iest met cookies te maken hebben?
quote:
Hier van hetzelfde, vandaar de 2 bakken koffie i.p.v. 1....quote:Op zondag 18 december 2005 10:39 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Lekker geslapen?
Ik ben nog zóooo duf.![]()
en hoe heb je die cookies verwijderd, ook via extra -opties en dan cookies verwijderen?quote:Op zondag 18 december 2005 10:30 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik heb de cache gelegd en indd de talpa-cookies verwijderd en toen was alles weer okay.
Waar woont ie danquote:Op zondag 18 december 2005 10:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hier van hetzelfde, vandaar de 2 bakken koffie i.p.v. 1....![]()
Moet wel zorgen dat ik zo goed wakker ben, moet m'n broer naar vliegveld R'dam brengen, die gaat weer naar huis...
Waar woont 'ie dan?quote:Op zondag 18 december 2005 10:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hier van hetzelfde, vandaar de 2 bakken koffie i.p.v. 1....![]()
Moet wel zorgen dat ik zo goed wakker ben, moet m'n broer naar vliegveld R'dam brengen, die gaat weer naar huis...
Mijn lieve, fantastische, geweldige, knappe en leuke broer woont in Spanjequote:
Gelukt! Alles ok nu....quote:Op zondag 18 december 2005 10:41 schreef farceman het volgende:
[..]
en hoe heb je die cookies verwijderd, ook via extra -opties en dan cookies verwijderen?
Ja ze hebben idd verhoogd, waren denk ik bang dat er weer 50000 uitging.quote:Op zondag 18 december 2005 10:49 schreef Bocaj het volgende:
[afbeelding]
En toch zie je hier een minimum snelheid van 32(Was het punt dat Ing bijna niet meer kon en dat Joost bb belde...)
Was toch eerst 24
Heeft bb de snelheid op een gegeven moment dan verhoogd
Geen wonder dat ze het niet gehaald hebben!
Ik weet niet wat hij met kerst doet, maar ik denk dat hij dan in Spanje blijft. Met nieuwjaar is ie hierquote:Op zondag 18 december 2005 10:50 schreef CartWOman het volgende:
Gelukkig maar flugel, dan zie je 'm dus regelmatig.
En met Kerst dan?
Flauw... laten ze Ing zich bijna kapot fietsen...quote:Op zondag 18 december 2005 10:51 schreef farceman het volgende:
[..]
Ja ze hebben idd verhoogd, waren denk ik bang dat er weer 50000 uitging.
Beetje flauw dat ze dat bewoners niet verteld hebben (van snelheidsverhoging)
Koelquote:Op zondag 18 december 2005 10:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mijn lieve, fantastische, geweldige, knappe en leuke broer woont in Spanje![]()
Hij woont en werkt in Girona, met de trein een uurtje van Malgrat verwijderd. Om het weekend komt hij 'thuis' (bij m'n moeder) omdat zijn kinderen dan het 'papa-weekend' hebben. Erg handig trouwens zo'n broer in den vreemde, vanaf vliegveld E'hoven is het zo'n anderhalf uur vliegen en de tickets zijn spotgoedkoop....
Dan zul je vast niet de enige zijnquote:Op zondag 18 december 2005 10:56 schreef CartWOman het volgende:
Oe, lekker! Zestig euro...![]()
Wij twijfelen of we nog even van Koopzondag in Groningen gebruik gaan maken, tis nu nog zo grijs en nat... maar er moeten nog een paar kerstcadeautjes worden gekocht.
Wat nog koeler is, is dat m'n beste vriend in Kaapstad woontquote:
Das ook fijn... vooral ook omdat je geen tijdverschil hebt... dus geen jetlagquote:Op zondag 18 december 2005 11:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat nog koeler is, is dat m'n beste vriend in Kaapstad woont![]()
Ben ik al wel 2 keer geweest... Zou zo wéér willen, maar die tickets zijn niet zo spotgoedkoop![]()
Gelukkig komt hij volgende week voor het eerst weer eens naar NL sinds hij ge-emigreerd is.
Een uurtje tijdsverschil in de winter. Maar je komt sowieso gebroken aan. Beide keren 18 uur in het vliegtuig. (via Frankfurt en Johannesburg) En als je dan in je up gaat zoals ik deed is het verrekes saai.....quote:Op zondag 18 december 2005 11:01 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Das ook fijn... vooral ook omdat je geen tijdverschil hebt... dus geen jetlag![]()
Alleen reizen heeft toch wel wat hoor... lekker de wijde wereld in.... wie doet je wat...quote:Op zondag 18 december 2005 11:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Een uurtje tijdsverschil in de winter. Maar je komt sowieso gebroken aan. Beide keren 18 uur in het vliegtuig. (via Frankfurt en Johannesburg) En als je dan in je up gaat zoals ik deed is het verrekes saai.....
Beide keren dus gruwelijk stoer over Schiphol gewandeld met m'n backpack... Weten zij veel dat ik tot aan de check-in in NL was weggebracht en direct na de douane in Afrika al opgewacht werd door vriendje...quote:Op zondag 18 december 2005 11:05 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Alleen reizen heeft toch wel wat hoor... lekker de wijde wereld in.... wie doet je wat...
quote:Op zondag 18 december 2005 11:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Beide keren dus gruwelijk stoer over Schiphol gewandeld met m'n backpack... Weten zij veel dat ik tot aan de check-in in NL was weggebracht en direct na de douane in Afrika al opgewacht werd door vriendje...![]()
Schattig... hij heeft een holletje in de bank gemaakt... lekker warm en vast eten genoeg in huis...quote:Op zondag 18 december 2005 11:10 schreef Foreverblue het volgende:
Goedemorgen all
Muis is back
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, dat bedoel ik inderdaad.quote:Op zondag 18 december 2005 10:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan zul je vast niet de enige zijn
Heb ik altijd zo'n hekel aan die laatste dagen voor kerst de stad in... Zeker als het regent en iedereen ook nog eens een paraplu opsteekt die dan steevast in míjn gezicht weet te belanden met die punten. Vervolgens gaat iedereen kriskras door elkaar lopen zonder uit te kijken... Brrrr.
Maar ik wil je verder niet ontmoedigen hoor
Hai, FB.quote:Op zondag 18 december 2005 11:10 schreef Foreverblue het volgende:
Goedemorgen all
Muis is back
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
In huis ook hoor.... Toen ik nog bij m'n moeder woonde hadden we een huismuis. Die gaven we dus gewoon kaas te eten...quote:
Haai CWquote:
Meestal gaan ze ermee spelen... Tot een gegeven moment natuurlijkquote:Op zondag 18 december 2005 11:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In huis ook hoor.... Toen ik nog bij m'n moeder woonde hadden we een huismuis. Die gaven we dus gewoon kaas te eten...
Tot de dag dat één van de katten ons geheimpje doorhad..![]()
Ahhhhh toen hield je ineens kaas over dusquote:Op zondag 18 december 2005 11:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In huis ook hoor.... Toen ik nog bij m'n moeder woonde hadden we een huismuis. Die gaven we dus gewoon kaas te eten...
Tot de dag dat één van de katten ons geheimpje doorhad..![]()
Zolang het bij muizen blijft en niet bij poesjes vind ik alles primaquote:Op zondag 18 december 2005 11:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Haai CW
Ik had verwacht dat er tig caps van de muis zouden zijn... maar blijkbaar ben ik weer de enige oplettende capper![]()
Deal... die was ook once in a lifetime (Ik voel Emenem opkomen)quote:Op zondag 18 december 2005 11:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zolang het bij muizen blijft en niet bij poesjes vind ik alles prima
M-en-A heeft ook eentje in de verslagen gezet, ik heb er een mooie grote van jou bijgeplaatst, die is té lief gewoon.quote:Op zondag 18 december 2005 11:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Haai CW
Ik had verwacht dat er tig caps van de muis zouden zijn... maar blijkbaar ben ik weer de enige oplettende capper![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 11:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zolang het bij muizen blijft en niet bij poesjes vind ik alles prima
Onze Gijsje jongleert ermee.quote:Op zondag 18 december 2005 11:18 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Meestal geen ze ermee spelen... Tot een gegeven moment natuurlijk
Hihi.quote:Op zondag 18 december 2005 11:22 schreef Bocaj het volgende:
Ik zie het straks al helemaal voor me: BB medewerker schiet muis dood nadat hij kabels had doorgebeten... (Staat straks op de voorpagina van de Telegraaf!)
Hahaha, is goed hoor... mag altijd, daar zijn ze voor. Ik vind persoonlijk de grote caps leuker dan de kleine. Maar om een beeld te geven voor wat er gebeurd zijn die kleine caps wel voldoende.quote:Op zondag 18 december 2005 11:21 schreef CartWOman het volgende:
[..]
M-en-A heeft ook eentje in de verslagen gezet, ik heb er een mooie grote van jou bijgeplaatst, die is té lief gewoon.![]()
Mijn oude lieve kat (rip schat) vond mij zóóóó lief dat ze ze meenam als kadootjequote:
Zeker, maar deze móest gewoon, kijk 'm toch lief zitten...quote:Op zondag 18 december 2005 11:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha, is goed hoor... mag altijd, daar zijn ze voor. Ik vind persoonlijk de grote caps leuker dan de kleine. Maar om een beeld te geven voor wat er gebeurd zijn die kleine caps wel voldoende.
Zou best kunnen.... Maar ik ga zo weg hoor, dus dan kan de rest ook weer komen....quote:Op zondag 18 december 2005 11:26 schreef Foreverblue het volgende:
Is het trouwens zo rustig omdat er 2 mods in het topic zitten?![]()
En? Heb je toen net gedaan dat je het opat?quote:Op zondag 18 december 2005 11:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mijn oude lieve kat (rip schat) vond mij zóóóó lief dat ze ze meenam als kadootje![]()
Schoot ze dus met volle bek langs paps en mams om dan (als ik nog lag te slapen) trots bovenop me te gaan zitten met vogel/muis/enge spin/etc in d'r bek....![]()
Hahaha nee joh, was een grapje... blijf lekker zittenquote:Op zondag 18 december 2005 11:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zou best kunnen.... Maar ik ga zo weg hoor, dus dan kan de rest ook weer komen....
Het gaf in ieder geval een hele andere betekenis aan het gezegde 'wakker worden met een dood vogeltje in je bek'...quote:Op zondag 18 december 2005 11:27 schreef Bocaj het volgende:
[..]
En? Heb je toen net gedaan dat je het opat?
Muizen zijnquote:Op zondag 18 december 2005 11:10 schreef Foreverblue het volgende:
Goedemorgen all
Muis is back
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dát is dan weer minder...quote:Op zondag 18 december 2005 11:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mijn oude lieve kat (rip schat) vond mij zóóóó lief dat ze ze meenam als kadootje![]()
Schoot ze dus met volle bek langs paps en mams om dan (als ik nog lag te slapen) trots bovenop me te gaan zitten met vogel/muis/enge spin/etc in d'r bek....![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 11:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het gaf in ieder geval een hele andere betekenis aan het gezegde 'wakker worden met een dood vogeltje in je bek'...![]()
Liever nu dan dat je wacht tot we weg zijn.quote:Op zondag 18 december 2005 11:29 schreef Bocaj het volgende:
Zal ik die gleuf van Naat nog eens laten zien die Fb gemaakt heeft? Dan heeft een mod ook weer wat te doen...
Geef mij maar weer de schuldquote:Op zondag 18 december 2005 11:29 schreef Bocaj het volgende:
Zal ik die gleuf van Naat nog eens laten zien die Fb gemaakt heeft? Dan heeft een mod ook weer wat te doen...
Die van mij aten ze niet op. Vaak waren de beesten overigens nog levend...quote:Op zondag 18 december 2005 11:29 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dát is dan weer minder...![]()
Van 3 katten hebben we alleen Gijs nog en dat is echt een jagertje, al is het nu nog maar af en toe, hij is bijna 13 jaar en dat merken we.
Zit je lekker TV te kijken, hoor je het luikje vanuit de keuken hard klepperen en even later een luide, triomfantelijke miauw... kwartiertje jongleren en dan opeten, met staartje en al. Ik houd dan altijd m'n oren even dicht.
quote:Op zondag 18 december 2005 11:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die van mij aten ze niet op. Vaak waren de beesten overigens nog levend...
Toen ik jonger was voelde ik mezelf moeder Theresa en begon die beesten dan op te lappen. M'n gips-setje erbij en vleugeltje spalken enzo.. En dan in een doosje zetten en een boterham voeren... Ik was keilief![]()
En ook keigoed, want ze geneesden altijd wonderbaarlijk snel. Als ik dan thuis kwam uit school zei papa dat ze zo goed genezen waren dat ze vanzelf weer de wijde wereld ingevlogen waren...
Je moest eens weten hoe ik reageerde toen ik dáár achter kwam....quote:Op zondag 18 december 2005 11:36 schreef CartWOman het volgende:
[..]
* CartWOman krijgt hier een ernstig Flappie-gevoel bij.![]()
Dido had ook eens zo'n verhaal... (Ze was van de fiets gevallen maar de muis had ze nog veilig in haar hand...)quote:Op zondag 18 december 2005 11:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die van mij aten ze niet op. Vaak waren de beesten overigens nog levend...
Toen ik jonger was voelde ik mezelf moeder Theresa en begon die beesten dan op te lappen. M'n gips-setje erbij en vleugeltje spalken enzo.. En dan in een doosje zetten en een boterham voeren... Ik was keilief![]()
En ook keigoed, want ze geneesden altijd wonderbaarlijk snel. Als ik dan thuis kwam uit school zei papa dat ze zo goed genezen waren dat ze vanzelf weer de wijde wereld ingevlogen waren...
Achteraf schaam ik me diep voor wat ik die beesten aangedaan hebquote:Op zondag 18 december 2005 11:37 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dido had ook eens zo'n verhaal... (Ze was van de fiets gevallen maar de muis had ze nog veilig in haar hand...)
quote:Op zondag 18 december 2005 11:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe ik reageerde toen ik dáár achter kwam....![]()
Geen flauw idee wat ie ermee gedaan heeft. Of buiten gezet óf een handje 'geholpen' neem ik aan...quote:Op zondag 18 december 2005 11:39 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Heeft je pappa het vogeltje/muisje opgegeten?
quote:Op zondag 18 december 2005 11:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Geen flauw idee wat ie ermee gedaan heeft. Of buiten gezet óf een handje 'geholpen' neem ik aan...
Maar goed, ik ga m'n broertje wegbrengen... Tot vanmiddag
Bye Flugelquote:Op zondag 18 december 2005 11:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Geen flauw idee wat ie ermee gedaan heeft. Of buiten gezet óf een handje 'geholpen' neem ik aan...
Maar goed, ik ga m'n broertje wegbrengen... Tot vanmiddag
quote:Op zondag 18 december 2005 12:06 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben ook weg... tot later allemaal
quote:Op zondag 18 december 2005 12:53 schreef Maurisico het volgende:
goedemiddag! Er gebeurt wel erg weinig , hier kan ik geen persbericht van maken...![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 12:59 schreef Foreverblue het volgende:
Hallo allemaal, en welkom op deze zeer enerverende BB dag
Wormpjequote:Op zondag 18 december 2005 13:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
ForeverNathalie
Blij dat je er bent ik redt het niet meer met het maken van caps.
Er gebeurt op dit moment zoveel in het huis dat ik al een tijdje achter loop
En anders houden wij het wel bij voor je... kan je op je gemak teruglezen als je weer thuis bentquote:Op zondag 18 december 2005 13:09 schreef M-en-A het volgende:
Die rust komt eigenlijk wel op het goede moment.![]()
Zo weer even een ritje richting Brabant, dus op deze manier mis ik niet zoveel van wat er gebeurd in het huis![]()
Daar reken ik ook op.quote:Op zondag 18 december 2005 13:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En anders houden wij het wel bij voor je... kan je op je gemak teruglezen als je weer thuis bent
Ik verwacht dat je minstens 15 SC topics zal moeten doorlezenquote:Op zondag 18 december 2005 13:13 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Daar reken ik ook op.![]()
Zal nog een moeilijke klus worden met al die actie van vandaag.![]()
15????quote:Op zondag 18 december 2005 13:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik verwacht dat je minstens 15 SC topics zal moeten doorlezen
Ja eh... we moeten toch naar de 1000 toe...quote:Op zondag 18 december 2005 13:17 schreef M-en-A het volgende:
[..]
15????![]()
Ben je een komma vergeten, of bedoel je ook nog de herhalingen van het afgelopen weekend![]()
Wacht maar tot J & L erbij komen... kunnen ze je helemaal opnemenquote:Op zondag 18 december 2005 13:23 schreef Mabelle het volgende:
Het moet niet drukker worden op de streams ... ik kan het van schrik bijna niet bij houden![]()
Ing EN Roel tegelijk aan de wandel wordt echt te gek!
Herstel: ligt alweer in bedquote:Op zondag 18 december 2005 13:24 schreef ART het volgende:
Ik wilde typen 'leven!'.
Maar of ze ook echt leven is de vraag. Al doet Ingrid wel een poging. Roel heeft er zo te zien nog geen zin in. Hij waggelde ook als een aangeschoten kip door het huis.
AALSMEER - De Geheimzinnige Nokia man heeft opnieuw toegeslagen.quote:
Zou dat niet Hummie zelf zijnquote:Op zondag 18 december 2005 13:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
AALSMEER - De Geheimzinnige Nokia man heeft opnieuw toegeslagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |