Koelquote:Op zondag 18 december 2005 10:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mijn lieve, fantastische, geweldige, knappe en leuke broer woont in Spanje![]()
Hij woont en werkt in Girona, met de trein een uurtje van Malgrat verwijderd. Om het weekend komt hij 'thuis' (bij m'n moeder) omdat zijn kinderen dan het 'papa-weekend' hebben. Erg handig trouwens zo'n broer in den vreemde, vanaf vliegveld E'hoven is het zo'n anderhalf uur vliegen en de tickets zijn spotgoedkoop....
Dan zul je vast niet de enige zijnquote:Op zondag 18 december 2005 10:56 schreef CartWOman het volgende:
Oe, lekker! Zestig euro...![]()
Wij twijfelen of we nog even van Koopzondag in Groningen gebruik gaan maken, tis nu nog zo grijs en nat... maar er moeten nog een paar kerstcadeautjes worden gekocht.
Wat nog koeler is, is dat m'n beste vriend in Kaapstad woontquote:
Das ook fijn... vooral ook omdat je geen tijdverschil hebt... dus geen jetlagquote:Op zondag 18 december 2005 11:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat nog koeler is, is dat m'n beste vriend in Kaapstad woont![]()
Ben ik al wel 2 keer geweest... Zou zo wéér willen, maar die tickets zijn niet zo spotgoedkoop![]()
Gelukkig komt hij volgende week voor het eerst weer eens naar NL sinds hij ge-emigreerd is.
Een uurtje tijdsverschil in de winter. Maar je komt sowieso gebroken aan. Beide keren 18 uur in het vliegtuig. (via Frankfurt en Johannesburg) En als je dan in je up gaat zoals ik deed is het verrekes saai.....quote:Op zondag 18 december 2005 11:01 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Das ook fijn... vooral ook omdat je geen tijdverschil hebt... dus geen jetlag![]()
Alleen reizen heeft toch wel wat hoor... lekker de wijde wereld in.... wie doet je wat...quote:Op zondag 18 december 2005 11:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Een uurtje tijdsverschil in de winter. Maar je komt sowieso gebroken aan. Beide keren 18 uur in het vliegtuig. (via Frankfurt en Johannesburg) En als je dan in je up gaat zoals ik deed is het verrekes saai.....
Beide keren dus gruwelijk stoer over Schiphol gewandeld met m'n backpack... Weten zij veel dat ik tot aan de check-in in NL was weggebracht en direct na de douane in Afrika al opgewacht werd door vriendje...quote:Op zondag 18 december 2005 11:05 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Alleen reizen heeft toch wel wat hoor... lekker de wijde wereld in.... wie doet je wat...
quote:Op zondag 18 december 2005 11:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Beide keren dus gruwelijk stoer over Schiphol gewandeld met m'n backpack... Weten zij veel dat ik tot aan de check-in in NL was weggebracht en direct na de douane in Afrika al opgewacht werd door vriendje...![]()
Schattig... hij heeft een holletje in de bank gemaakt... lekker warm en vast eten genoeg in huis...quote:Op zondag 18 december 2005 11:10 schreef Foreverblue het volgende:
Goedemorgen all
Muis is back
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, dat bedoel ik inderdaad.quote:Op zondag 18 december 2005 10:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan zul je vast niet de enige zijn
Heb ik altijd zo'n hekel aan die laatste dagen voor kerst de stad in... Zeker als het regent en iedereen ook nog eens een paraplu opsteekt die dan steevast in míjn gezicht weet te belanden met die punten. Vervolgens gaat iedereen kriskras door elkaar lopen zonder uit te kijken... Brrrr.
Maar ik wil je verder niet ontmoedigen hoor
Hai, FB.quote:Op zondag 18 december 2005 11:10 schreef Foreverblue het volgende:
Goedemorgen all
Muis is back
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
In huis ook hoor.... Toen ik nog bij m'n moeder woonde hadden we een huismuis. Die gaven we dus gewoon kaas te eten...quote:
Haai CWquote:
Meestal gaan ze ermee spelen... Tot een gegeven moment natuurlijkquote:Op zondag 18 december 2005 11:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In huis ook hoor.... Toen ik nog bij m'n moeder woonde hadden we een huismuis. Die gaven we dus gewoon kaas te eten...
Tot de dag dat één van de katten ons geheimpje doorhad..![]()
Ahhhhh toen hield je ineens kaas over dusquote:Op zondag 18 december 2005 11:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In huis ook hoor.... Toen ik nog bij m'n moeder woonde hadden we een huismuis. Die gaven we dus gewoon kaas te eten...
Tot de dag dat één van de katten ons geheimpje doorhad..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |