Koelquote:Op zondag 18 december 2005 10:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mijn lieve, fantastische, geweldige, knappe en leuke broer woont in Spanje![]()
Hij woont en werkt in Girona, met de trein een uurtje van Malgrat verwijderd. Om het weekend komt hij 'thuis' (bij m'n moeder) omdat zijn kinderen dan het 'papa-weekend' hebben. Erg handig trouwens zo'n broer in den vreemde, vanaf vliegveld E'hoven is het zo'n anderhalf uur vliegen en de tickets zijn spotgoedkoop....
Dan zul je vast niet de enige zijnquote:Op zondag 18 december 2005 10:56 schreef CartWOman het volgende:
Oe, lekker! Zestig euro...![]()
Wij twijfelen of we nog even van Koopzondag in Groningen gebruik gaan maken, tis nu nog zo grijs en nat... maar er moeten nog een paar kerstcadeautjes worden gekocht.
Wat nog koeler is, is dat m'n beste vriend in Kaapstad woontquote:
Das ook fijn... vooral ook omdat je geen tijdverschil hebt... dus geen jetlagquote:Op zondag 18 december 2005 11:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat nog koeler is, is dat m'n beste vriend in Kaapstad woont![]()
Ben ik al wel 2 keer geweest... Zou zo wéér willen, maar die tickets zijn niet zo spotgoedkoop![]()
Gelukkig komt hij volgende week voor het eerst weer eens naar NL sinds hij ge-emigreerd is.
Een uurtje tijdsverschil in de winter. Maar je komt sowieso gebroken aan. Beide keren 18 uur in het vliegtuig. (via Frankfurt en Johannesburg) En als je dan in je up gaat zoals ik deed is het verrekes saai.....quote:Op zondag 18 december 2005 11:01 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Das ook fijn... vooral ook omdat je geen tijdverschil hebt... dus geen jetlag![]()
Alleen reizen heeft toch wel wat hoor... lekker de wijde wereld in.... wie doet je wat...quote:Op zondag 18 december 2005 11:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Een uurtje tijdsverschil in de winter. Maar je komt sowieso gebroken aan. Beide keren 18 uur in het vliegtuig. (via Frankfurt en Johannesburg) En als je dan in je up gaat zoals ik deed is het verrekes saai.....
Beide keren dus gruwelijk stoer over Schiphol gewandeld met m'n backpack... Weten zij veel dat ik tot aan de check-in in NL was weggebracht en direct na de douane in Afrika al opgewacht werd door vriendje...quote:Op zondag 18 december 2005 11:05 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Alleen reizen heeft toch wel wat hoor... lekker de wijde wereld in.... wie doet je wat...
quote:Op zondag 18 december 2005 11:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Beide keren dus gruwelijk stoer over Schiphol gewandeld met m'n backpack... Weten zij veel dat ik tot aan de check-in in NL was weggebracht en direct na de douane in Afrika al opgewacht werd door vriendje...![]()
Schattig... hij heeft een holletje in de bank gemaakt... lekker warm en vast eten genoeg in huis...quote:Op zondag 18 december 2005 11:10 schreef Foreverblue het volgende:
Goedemorgen all
Muis is back
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, dat bedoel ik inderdaad.quote:Op zondag 18 december 2005 10:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan zul je vast niet de enige zijn
Heb ik altijd zo'n hekel aan die laatste dagen voor kerst de stad in... Zeker als het regent en iedereen ook nog eens een paraplu opsteekt die dan steevast in míjn gezicht weet te belanden met die punten. Vervolgens gaat iedereen kriskras door elkaar lopen zonder uit te kijken... Brrrr.
Maar ik wil je verder niet ontmoedigen hoor
Hai, FB.quote:Op zondag 18 december 2005 11:10 schreef Foreverblue het volgende:
Goedemorgen all
Muis is back
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
In huis ook hoor.... Toen ik nog bij m'n moeder woonde hadden we een huismuis. Die gaven we dus gewoon kaas te eten...quote:
Haai CWquote:
Meestal gaan ze ermee spelen... Tot een gegeven moment natuurlijkquote:Op zondag 18 december 2005 11:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In huis ook hoor.... Toen ik nog bij m'n moeder woonde hadden we een huismuis. Die gaven we dus gewoon kaas te eten...
Tot de dag dat één van de katten ons geheimpje doorhad..![]()
Ahhhhh toen hield je ineens kaas over dusquote:Op zondag 18 december 2005 11:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In huis ook hoor.... Toen ik nog bij m'n moeder woonde hadden we een huismuis. Die gaven we dus gewoon kaas te eten...
Tot de dag dat één van de katten ons geheimpje doorhad..![]()
Zolang het bij muizen blijft en niet bij poesjes vind ik alles primaquote:Op zondag 18 december 2005 11:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Haai CW
Ik had verwacht dat er tig caps van de muis zouden zijn... maar blijkbaar ben ik weer de enige oplettende capper![]()
Deal... die was ook once in a lifetime (Ik voel Emenem opkomen)quote:Op zondag 18 december 2005 11:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zolang het bij muizen blijft en niet bij poesjes vind ik alles prima
M-en-A heeft ook eentje in de verslagen gezet, ik heb er een mooie grote van jou bijgeplaatst, die is té lief gewoon.quote:Op zondag 18 december 2005 11:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Haai CW
Ik had verwacht dat er tig caps van de muis zouden zijn... maar blijkbaar ben ik weer de enige oplettende capper![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 11:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zolang het bij muizen blijft en niet bij poesjes vind ik alles prima
Onze Gijsje jongleert ermee.quote:Op zondag 18 december 2005 11:18 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Meestal geen ze ermee spelen... Tot een gegeven moment natuurlijk
Hihi.quote:Op zondag 18 december 2005 11:22 schreef Bocaj het volgende:
Ik zie het straks al helemaal voor me: BB medewerker schiet muis dood nadat hij kabels had doorgebeten... (Staat straks op de voorpagina van de Telegraaf!)
Hahaha, is goed hoor... mag altijd, daar zijn ze voor. Ik vind persoonlijk de grote caps leuker dan de kleine. Maar om een beeld te geven voor wat er gebeurd zijn die kleine caps wel voldoende.quote:Op zondag 18 december 2005 11:21 schreef CartWOman het volgende:
[..]
M-en-A heeft ook eentje in de verslagen gezet, ik heb er een mooie grote van jou bijgeplaatst, die is té lief gewoon.![]()
Mijn oude lieve kat (rip schat) vond mij zóóóó lief dat ze ze meenam als kadootjequote:
Zeker, maar deze móest gewoon, kijk 'm toch lief zitten...quote:Op zondag 18 december 2005 11:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha, is goed hoor... mag altijd, daar zijn ze voor. Ik vind persoonlijk de grote caps leuker dan de kleine. Maar om een beeld te geven voor wat er gebeurd zijn die kleine caps wel voldoende.
Zou best kunnen.... Maar ik ga zo weg hoor, dus dan kan de rest ook weer komen....quote:Op zondag 18 december 2005 11:26 schreef Foreverblue het volgende:
Is het trouwens zo rustig omdat er 2 mods in het topic zitten?![]()
En? Heb je toen net gedaan dat je het opat?quote:Op zondag 18 december 2005 11:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mijn oude lieve kat (rip schat) vond mij zóóóó lief dat ze ze meenam als kadootje![]()
Schoot ze dus met volle bek langs paps en mams om dan (als ik nog lag te slapen) trots bovenop me te gaan zitten met vogel/muis/enge spin/etc in d'r bek....![]()
Hahaha nee joh, was een grapje... blijf lekker zittenquote:Op zondag 18 december 2005 11:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zou best kunnen.... Maar ik ga zo weg hoor, dus dan kan de rest ook weer komen....
Het gaf in ieder geval een hele andere betekenis aan het gezegde 'wakker worden met een dood vogeltje in je bek'...quote:Op zondag 18 december 2005 11:27 schreef Bocaj het volgende:
[..]
En? Heb je toen net gedaan dat je het opat?
Muizen zijnquote:Op zondag 18 december 2005 11:10 schreef Foreverblue het volgende:
Goedemorgen all
Muis is back
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dát is dan weer minder...quote:Op zondag 18 december 2005 11:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mijn oude lieve kat (rip schat) vond mij zóóóó lief dat ze ze meenam als kadootje![]()
Schoot ze dus met volle bek langs paps en mams om dan (als ik nog lag te slapen) trots bovenop me te gaan zitten met vogel/muis/enge spin/etc in d'r bek....![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 11:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het gaf in ieder geval een hele andere betekenis aan het gezegde 'wakker worden met een dood vogeltje in je bek'...![]()
Liever nu dan dat je wacht tot we weg zijn.quote:Op zondag 18 december 2005 11:29 schreef Bocaj het volgende:
Zal ik die gleuf van Naat nog eens laten zien die Fb gemaakt heeft? Dan heeft een mod ook weer wat te doen...
Geef mij maar weer de schuldquote:Op zondag 18 december 2005 11:29 schreef Bocaj het volgende:
Zal ik die gleuf van Naat nog eens laten zien die Fb gemaakt heeft? Dan heeft een mod ook weer wat te doen...
Die van mij aten ze niet op. Vaak waren de beesten overigens nog levend...quote:Op zondag 18 december 2005 11:29 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dát is dan weer minder...![]()
Van 3 katten hebben we alleen Gijs nog en dat is echt een jagertje, al is het nu nog maar af en toe, hij is bijna 13 jaar en dat merken we.
Zit je lekker TV te kijken, hoor je het luikje vanuit de keuken hard klepperen en even later een luide, triomfantelijke miauw... kwartiertje jongleren en dan opeten, met staartje en al. Ik houd dan altijd m'n oren even dicht.
quote:Op zondag 18 december 2005 11:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die van mij aten ze niet op. Vaak waren de beesten overigens nog levend...
Toen ik jonger was voelde ik mezelf moeder Theresa en begon die beesten dan op te lappen. M'n gips-setje erbij en vleugeltje spalken enzo.. En dan in een doosje zetten en een boterham voeren... Ik was keilief![]()
En ook keigoed, want ze geneesden altijd wonderbaarlijk snel. Als ik dan thuis kwam uit school zei papa dat ze zo goed genezen waren dat ze vanzelf weer de wijde wereld ingevlogen waren...
Je moest eens weten hoe ik reageerde toen ik dáár achter kwam....quote:Op zondag 18 december 2005 11:36 schreef CartWOman het volgende:
[..]
* CartWOman krijgt hier een ernstig Flappie-gevoel bij.![]()
Dido had ook eens zo'n verhaal... (Ze was van de fiets gevallen maar de muis had ze nog veilig in haar hand...)quote:Op zondag 18 december 2005 11:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die van mij aten ze niet op. Vaak waren de beesten overigens nog levend...
Toen ik jonger was voelde ik mezelf moeder Theresa en begon die beesten dan op te lappen. M'n gips-setje erbij en vleugeltje spalken enzo.. En dan in een doosje zetten en een boterham voeren... Ik was keilief![]()
En ook keigoed, want ze geneesden altijd wonderbaarlijk snel. Als ik dan thuis kwam uit school zei papa dat ze zo goed genezen waren dat ze vanzelf weer de wijde wereld ingevlogen waren...
Achteraf schaam ik me diep voor wat ik die beesten aangedaan hebquote:Op zondag 18 december 2005 11:37 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dido had ook eens zo'n verhaal... (Ze was van de fiets gevallen maar de muis had ze nog veilig in haar hand...)
quote:Op zondag 18 december 2005 11:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe ik reageerde toen ik dáár achter kwam....![]()
Geen flauw idee wat ie ermee gedaan heeft. Of buiten gezet óf een handje 'geholpen' neem ik aan...quote:Op zondag 18 december 2005 11:39 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Heeft je pappa het vogeltje/muisje opgegeten?
quote:Op zondag 18 december 2005 11:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Geen flauw idee wat ie ermee gedaan heeft. Of buiten gezet óf een handje 'geholpen' neem ik aan...
Maar goed, ik ga m'n broertje wegbrengen... Tot vanmiddag
Bye Flugelquote:Op zondag 18 december 2005 11:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Geen flauw idee wat ie ermee gedaan heeft. Of buiten gezet óf een handje 'geholpen' neem ik aan...
Maar goed, ik ga m'n broertje wegbrengen... Tot vanmiddag
quote:Op zondag 18 december 2005 12:06 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben ook weg... tot later allemaal
quote:Op zondag 18 december 2005 12:53 schreef Maurisico het volgende:
goedemiddag! Er gebeurt wel erg weinig , hier kan ik geen persbericht van maken...![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 12:59 schreef Foreverblue het volgende:
Hallo allemaal, en welkom op deze zeer enerverende BB dag
Wormpjequote:Op zondag 18 december 2005 13:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
ForeverNathalie
Blij dat je er bent ik redt het niet meer met het maken van caps.
Er gebeurt op dit moment zoveel in het huis dat ik al een tijdje achter loop
En anders houden wij het wel bij voor je... kan je op je gemak teruglezen als je weer thuis bentquote:Op zondag 18 december 2005 13:09 schreef M-en-A het volgende:
Die rust komt eigenlijk wel op het goede moment.![]()
Zo weer even een ritje richting Brabant, dus op deze manier mis ik niet zoveel van wat er gebeurd in het huis![]()
Daar reken ik ook op.quote:Op zondag 18 december 2005 13:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En anders houden wij het wel bij voor je... kan je op je gemak teruglezen als je weer thuis bent
Ik verwacht dat je minstens 15 SC topics zal moeten doorlezenquote:Op zondag 18 december 2005 13:13 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Daar reken ik ook op.![]()
Zal nog een moeilijke klus worden met al die actie van vandaag.![]()
15????quote:Op zondag 18 december 2005 13:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik verwacht dat je minstens 15 SC topics zal moeten doorlezen
Ja eh... we moeten toch naar de 1000 toe...quote:Op zondag 18 december 2005 13:17 schreef M-en-A het volgende:
[..]
15????![]()
Ben je een komma vergeten, of bedoel je ook nog de herhalingen van het afgelopen weekend![]()
Wacht maar tot J & L erbij komen... kunnen ze je helemaal opnemenquote:Op zondag 18 december 2005 13:23 schreef Mabelle het volgende:
Het moet niet drukker worden op de streams ... ik kan het van schrik bijna niet bij houden![]()
Ing EN Roel tegelijk aan de wandel wordt echt te gek!
Herstel: ligt alweer in bedquote:Op zondag 18 december 2005 13:24 schreef ART het volgende:
Ik wilde typen 'leven!'.
Maar of ze ook echt leven is de vraag. Al doet Ingrid wel een poging. Roel heeft er zo te zien nog geen zin in. Hij waggelde ook als een aangeschoten kip door het huis.
AALSMEER - De Geheimzinnige Nokia man heeft opnieuw toegeslagen.quote:
Zou dat niet Hummie zelf zijnquote:Op zondag 18 december 2005 13:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
AALSMEER - De Geheimzinnige Nokia man heeft opnieuw toegeslagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |