quote:Op zondag 18 december 2005 12:06 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben ook weg... tot later allemaal
quote:Op zondag 18 december 2005 12:53 schreef Maurisico het volgende:
goedemiddag! Er gebeurt wel erg weinig , hier kan ik geen persbericht van maken...![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 12:59 schreef Foreverblue het volgende:
Hallo allemaal, en welkom op deze zeer enerverende BB dag
Wormpjequote:Op zondag 18 december 2005 13:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
ForeverNathalie
Blij dat je er bent ik redt het niet meer met het maken van caps.
Er gebeurt op dit moment zoveel in het huis dat ik al een tijdje achter loop
En anders houden wij het wel bij voor je... kan je op je gemak teruglezen als je weer thuis bentquote:Op zondag 18 december 2005 13:09 schreef M-en-A het volgende:
Die rust komt eigenlijk wel op het goede moment.![]()
Zo weer even een ritje richting Brabant, dus op deze manier mis ik niet zoveel van wat er gebeurd in het huis![]()
Daar reken ik ook op.quote:Op zondag 18 december 2005 13:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En anders houden wij het wel bij voor je... kan je op je gemak teruglezen als je weer thuis bent
Ik verwacht dat je minstens 15 SC topics zal moeten doorlezenquote:Op zondag 18 december 2005 13:13 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Daar reken ik ook op.![]()
Zal nog een moeilijke klus worden met al die actie van vandaag.![]()
15????quote:Op zondag 18 december 2005 13:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik verwacht dat je minstens 15 SC topics zal moeten doorlezen
Ja eh... we moeten toch naar de 1000 toe...quote:Op zondag 18 december 2005 13:17 schreef M-en-A het volgende:
[..]
15????![]()
Ben je een komma vergeten, of bedoel je ook nog de herhalingen van het afgelopen weekend![]()
Wacht maar tot J & L erbij komen... kunnen ze je helemaal opnemenquote:Op zondag 18 december 2005 13:23 schreef Mabelle het volgende:
Het moet niet drukker worden op de streams ... ik kan het van schrik bijna niet bij houden![]()
Ing EN Roel tegelijk aan de wandel wordt echt te gek!
Herstel: ligt alweer in bedquote:Op zondag 18 december 2005 13:24 schreef ART het volgende:
Ik wilde typen 'leven!'.
Maar of ze ook echt leven is de vraag. Al doet Ingrid wel een poging. Roel heeft er zo te zien nog geen zin in. Hij waggelde ook als een aangeschoten kip door het huis.
AALSMEER - De Geheimzinnige Nokia man heeft opnieuw toegeslagen.quote:
Zou dat niet Hummie zelf zijnquote:Op zondag 18 december 2005 13:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
AALSMEER - De Geheimzinnige Nokia man heeft opnieuw toegeslagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |