Geef mij maar weer de schuldquote:Op zondag 18 december 2005 11:29 schreef Bocaj het volgende:
Zal ik die gleuf van Naat nog eens laten zien die Fb gemaakt heeft? Dan heeft een mod ook weer wat te doen...
Die van mij aten ze niet op. Vaak waren de beesten overigens nog levend...quote:Op zondag 18 december 2005 11:29 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dát is dan weer minder...![]()
Van 3 katten hebben we alleen Gijs nog en dat is echt een jagertje, al is het nu nog maar af en toe, hij is bijna 13 jaar en dat merken we.
Zit je lekker TV te kijken, hoor je het luikje vanuit de keuken hard klepperen en even later een luide, triomfantelijke miauw... kwartiertje jongleren en dan opeten, met staartje en al. Ik houd dan altijd m'n oren even dicht.
quote:Op zondag 18 december 2005 11:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die van mij aten ze niet op. Vaak waren de beesten overigens nog levend...
Toen ik jonger was voelde ik mezelf moeder Theresa en begon die beesten dan op te lappen. M'n gips-setje erbij en vleugeltje spalken enzo.. En dan in een doosje zetten en een boterham voeren... Ik was keilief![]()
En ook keigoed, want ze geneesden altijd wonderbaarlijk snel. Als ik dan thuis kwam uit school zei papa dat ze zo goed genezen waren dat ze vanzelf weer de wijde wereld ingevlogen waren...
Je moest eens weten hoe ik reageerde toen ik dáár achter kwam....quote:Op zondag 18 december 2005 11:36 schreef CartWOman het volgende:
[..]
* CartWOman krijgt hier een ernstig Flappie-gevoel bij.![]()
Dido had ook eens zo'n verhaal... (Ze was van de fiets gevallen maar de muis had ze nog veilig in haar hand...)quote:Op zondag 18 december 2005 11:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die van mij aten ze niet op. Vaak waren de beesten overigens nog levend...
Toen ik jonger was voelde ik mezelf moeder Theresa en begon die beesten dan op te lappen. M'n gips-setje erbij en vleugeltje spalken enzo.. En dan in een doosje zetten en een boterham voeren... Ik was keilief![]()
En ook keigoed, want ze geneesden altijd wonderbaarlijk snel. Als ik dan thuis kwam uit school zei papa dat ze zo goed genezen waren dat ze vanzelf weer de wijde wereld ingevlogen waren...
Achteraf schaam ik me diep voor wat ik die beesten aangedaan hebquote:Op zondag 18 december 2005 11:37 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dido had ook eens zo'n verhaal... (Ze was van de fiets gevallen maar de muis had ze nog veilig in haar hand...)
quote:Op zondag 18 december 2005 11:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe ik reageerde toen ik dáár achter kwam....![]()
Geen flauw idee wat ie ermee gedaan heeft. Of buiten gezet óf een handje 'geholpen' neem ik aan...quote:Op zondag 18 december 2005 11:39 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Heeft je pappa het vogeltje/muisje opgegeten?
quote:Op zondag 18 december 2005 11:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Geen flauw idee wat ie ermee gedaan heeft. Of buiten gezet óf een handje 'geholpen' neem ik aan...
Maar goed, ik ga m'n broertje wegbrengen... Tot vanmiddag
Bye Flugelquote:Op zondag 18 december 2005 11:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Geen flauw idee wat ie ermee gedaan heeft. Of buiten gezet óf een handje 'geholpen' neem ik aan...
Maar goed, ik ga m'n broertje wegbrengen... Tot vanmiddag
quote:Op zondag 18 december 2005 12:06 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben ook weg... tot later allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |