Ja heb ik gedan maar helpt niks, zal het iest met cookies te maken hebben?quote:Op zondag 18 december 2005 10:25 schreef Aventura het volgende:
In IE: Extra > Internetopties >Tijdelijke internetbestanden > bestanden verwijderen
Ik heb de cache gelegd en indd de talpa-cookies verwijderd en toen was alles weer okay.quote:Op zondag 18 december 2005 10:27 schreef farceman het volgende:
[..]
Ja heb ik gedan maar helpt niks, zal het iest met cookies te maken hebben?
quote:
Hier van hetzelfde, vandaar de 2 bakken koffie i.p.v. 1....quote:Op zondag 18 december 2005 10:39 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Lekker geslapen?
Ik ben nog zóooo duf.![]()
en hoe heb je die cookies verwijderd, ook via extra -opties en dan cookies verwijderen?quote:Op zondag 18 december 2005 10:30 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik heb de cache gelegd en indd de talpa-cookies verwijderd en toen was alles weer okay.
Waar woont ie danquote:Op zondag 18 december 2005 10:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hier van hetzelfde, vandaar de 2 bakken koffie i.p.v. 1....![]()
Moet wel zorgen dat ik zo goed wakker ben, moet m'n broer naar vliegveld R'dam brengen, die gaat weer naar huis...
Waar woont 'ie dan?quote:Op zondag 18 december 2005 10:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hier van hetzelfde, vandaar de 2 bakken koffie i.p.v. 1....![]()
Moet wel zorgen dat ik zo goed wakker ben, moet m'n broer naar vliegveld R'dam brengen, die gaat weer naar huis...
Mijn lieve, fantastische, geweldige, knappe en leuke broer woont in Spanjequote:
Gelukt! Alles ok nu....quote:Op zondag 18 december 2005 10:41 schreef farceman het volgende:
[..]
en hoe heb je die cookies verwijderd, ook via extra -opties en dan cookies verwijderen?
Ja ze hebben idd verhoogd, waren denk ik bang dat er weer 50000 uitging.quote:Op zondag 18 december 2005 10:49 schreef Bocaj het volgende:
[afbeelding]
En toch zie je hier een minimum snelheid van 32(Was het punt dat Ing bijna niet meer kon en dat Joost bb belde...)
Was toch eerst 24
Heeft bb de snelheid op een gegeven moment dan verhoogd
Geen wonder dat ze het niet gehaald hebben!
Ik weet niet wat hij met kerst doet, maar ik denk dat hij dan in Spanje blijft. Met nieuwjaar is ie hierquote:Op zondag 18 december 2005 10:50 schreef CartWOman het volgende:
Gelukkig maar flugel, dan zie je 'm dus regelmatig.
En met Kerst dan?
Flauw... laten ze Ing zich bijna kapot fietsen...quote:Op zondag 18 december 2005 10:51 schreef farceman het volgende:
[..]
Ja ze hebben idd verhoogd, waren denk ik bang dat er weer 50000 uitging.
Beetje flauw dat ze dat bewoners niet verteld hebben (van snelheidsverhoging)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |