Nee dat heb je zelf gepost.quote:Op zondag 18 december 2005 04:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoe oud ik ben dan?? Heeft Ep Oorklep weer lopen lullen??Liefde?? Wie heeft het over liefde gehad? Ik ga voor heftige seks en dat bevalt goed.
![]()
Hoezo Glasgow? Ben er ooit eens geweest en ik vond het er echt helemaal top!quote:Op zondag 18 december 2005 04:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met haar zit maar Arli mag best ff door naar Manchester, en als het kan naar Glasgow kan ik weer ff naar me super af en toe![]()
I see a red door........................................quote:
Ik hoor net dat ik dan nog langer weg ben, voordeel voor haar dusquote:Op zondag 18 december 2005 04:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hoezo Glasgow? Ben er ooit eens geweest en ik vond het er echt helemaal top!
Als je maar hard genoeg gaat, gaat de tijd langzamer.quote:Op zondag 18 december 2005 04:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Welke strijdHet is gewoon onzin om te wensen dat de tijd stil staat. Vandaar die Rolling Stones-quote.
En die deur opent?..........?quote:Op zondag 18 december 2005 04:42 schreef Coos het volgende:
[..]
I see a red door........................................![]()
And I want to paint it, black...quote:Op zondag 18 december 2005 04:42 schreef Coos het volgende:
[..]
I see a red door........................................![]()
Tja, dan denk je dat je met iemand in gesprek bent...quote:
Ik zie je wel van de week op de legmeerdijk!!!!quote:Op zondag 18 december 2005 04:46 schreef Wickedangel het volgende:
Goed, dan wordt het dus echt tijd voor mijn schoonheidsslaapje.
Trusten lieverdjes![]()
![]()
Slaap lekker.quote:Op zondag 18 december 2005 04:46 schreef Wickedangel het volgende:
Trusten lieverdjes![]()
![]()
Trusten Wickedquote:Op zondag 18 december 2005 04:46 schreef Wickedangel het volgende:
Trusten lieverdjes![]()
![]()
Iedereen wel maar * I_doubt niet!quote:Op zondag 18 december 2005 04:51 schreef Arliator het volgende:
Iedereen weg???
Nee, maar ga nu welquote:Op zondag 18 december 2005 04:51 schreef Arliator het volgende:
Iedereen weg???
Groetsels!!!quote:Op zondag 18 december 2005 04:51 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nee, maar ga nu wel![]()
trusten voor straks
![]()
Van mij?????quote:Op zondag 18 december 2005 04:52 schreef Sjet het volgende:
[..]
wacht nog steeds op antwoord.....![]()
Maar krijg ook last van mijn schouder......BB-rsi
![]()
moarn ien Snits ffkes de spierkes los goaie vergeef de spellingquote:Op zondag 18 december 2005 04:52 schreef Sjet het volgende:
[..]
wacht nog steeds op antwoord.....![]()
Maar krijg ook last van mijn schouder......BB-rsi
![]()
Eigenlijk zou ik ook nog een paar uurtjes moeten pakken.quote:Op zondag 18 december 2005 04:51 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nee, maar ga nu wel![]()
trusten voor straks
![]()
Ook gedag!!quote:Op zondag 18 december 2005 04:55 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik ook nog een paar uurtjes moeten pakken.welterusten
Dat is de spirit!!!quote:Op zondag 18 december 2005 04:59 schreef I_doubt het volgende:
Ik kreeg hier net nog een pils neergezet.
En met de enthousiaste kreet:
Bier na wijn is fijn
Wijn na bier geeft plezier.
maw het is altijd goed.
Wat je ook doet.![]()
Wel leuk, een kenner in ons midden.quote:Op zondag 18 december 2005 04:59 schreef I_doubt het volgende:
Ik kreeg hier net nog een pils neergezet.
En met de enthousiaste kreet:
Bier na wijn is fijn
Wijn na bier geeft plezier.
maw het is altijd goed.
Wat je ook doet.![]()
Dat was zaterdagochtend.quote:Op zondag 18 december 2005 05:00 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat is de spirit!!!
Maar straks zal je het wel zwaar krijgen vermoed ik. 9 uur moest je weer op?
Dan kan er een "midden" zijn.quote:
Ach wat is een dag.quote:Op zondag 18 december 2005 05:05 schreef Arliator het volgende:
[..]
okee, ik wist dat er iets was met 9 uur, zat er dus een dag naast![]()
Nu nog aan de rijmelarij? Wow!quote:Op zondag 18 december 2005 05:06 schreef I_doubt het volgende:
Coos Arliator en * I_doubt
zijn er precies drie
(geschreven rijmt het: gelezen niet)![]()
Hahahaah, lekker toch, daar is een zondag voorquote:Op zondag 18 december 2005 05:08 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ach wat is een dag.
24 uur slapen: mijn verwachtingspatroon van de BB zondag![]()
Mag ik?quote:
Ik wil best een cirkeltje draaien, maar wat is het doel? Enne, ik brand mijn vingers niet zo snel, ben voorzichtig met vuurquote:Op zondag 18 december 2005 05:09 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Mag ik?
En jullie draaien in cirkeltjes om mij heen.
Heel knap zonder je vingers te verbranden![]()
Ik geef het op.quote:Op zondag 18 december 2005 05:09 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Mag ik?
En jullie draaien in cirkeltjes om mij heen: egocentrisme is mij onbekend.
Heel knap zonder je vingers te verbranden![]()
Doel?quote:Op zondag 18 december 2005 05:13 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik wil best een cirkeltje draaien, maar wat is het doel? Enne, ik brand mijn vingers niet zo snel, ben voorzichtig met vuur![]()
Kippenvel krijg ik elke keer als ik mijn vriendin zie na een dag werken, goede kippenvel bedoel ik!quote:Op zondag 18 december 2005 05:19 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Doel?
Het doel in ons leven is het krijgen van kippenvel. (gisteren gepost).
Want dan voel je de emotie van je medemens door je heen gieren, ben je deelgenoot van het grote geheel.
Maar het doel van het draaien van cirkeltjes?
Geen idee. Draaien om de hete brij?![]()
Nou, het ging over het metafysische idee dat ik in het midden zou staan, want er werd misschien omheen gelopen.quote:Op zondag 18 december 2005 05:23 schreef Arliator het volgende:
[..]
Kippenvel krijg ik elke keer als ik mijn vriendin zie na een dag werken, goede kippenvel bedoel ik!
Ik draai niet graag om de hete brij heen, maar ik moet wel weten waar de hete brij om gaat, dat heb ik nu dus niet![]()
Strakjes lees je dat ik "Welterusten" heb getypt.quote:Op zondag 18 december 2005 05:25 schreef Arliator het volgende:
Maar goed, ik ga ervan tussen.
Leek me wel zo beleefd om het te melden, dan weten jullie in ieder geval dat je van mij geen antwoord meer kan verwachten.
Ik wil wel, maar de luiken gaan dicht![]()
Dat was dus rond 23:30 gisteravond.quote:M-en-A - zaterdag 17 december 2005 @ 23:27
streamer in opleiding
Onder het toeziend oog van de andere 3 mag Joost de allerlaatste trappen doen.
Werkt hier prima...quote:Op zondag 18 december 2005 10:01 schreef Aventura het volgende:
ff vraagje, doet bij jullie www.bigbrother.tv het?
Hier niet nl. Als ik op een nieuwsitem of dagboekstukje klik zie ik niets.
Neuh, hier doet ie het.quote:Op zondag 18 december 2005 10:01 schreef Aventura het volgende:
Klopt, om 23.17 kondigden ze aan om een ererondje te fietsen en dat heeft ongeveer een kwartier geduurdquote:
Foto uit het dagboek: http://www.talpa.tv/upload/192153_610_1134892278975-dromen.jpgquote:Op zondag 18 december 2005 10:01 schreef Aventura het volgende:
Had het net ook, je moet dan even je cache legen.quote:Op zondag 18 december 2005 10:13 schreef farceman het volgende:
Heeft iemand nog meer dat je de nieuws berichten op talp -site niet kunt openen?
Dankje! Het is alweer opgelostquote:Op zondag 18 december 2005 10:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Foto uit het dagboek: http://www.talpa.tv/upload/192153_610_1134892278975-dromen.jpg
Bedankt, maar hoe doe je dat?quote:Op zondag 18 december 2005 10:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
Had het net ook, je moet dan even je cache legen.
Ja heb ik gedan maar helpt niks, zal het iest met cookies te maken hebben?quote:Op zondag 18 december 2005 10:25 schreef Aventura het volgende:
In IE: Extra > Internetopties >Tijdelijke internetbestanden > bestanden verwijderen
Ik heb de cache gelegd en indd de talpa-cookies verwijderd en toen was alles weer okay.quote:Op zondag 18 december 2005 10:27 schreef farceman het volgende:
[..]
Ja heb ik gedan maar helpt niks, zal het iest met cookies te maken hebben?
quote:
Hier van hetzelfde, vandaar de 2 bakken koffie i.p.v. 1....quote:Op zondag 18 december 2005 10:39 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Lekker geslapen?
Ik ben nog zóooo duf.![]()
en hoe heb je die cookies verwijderd, ook via extra -opties en dan cookies verwijderen?quote:Op zondag 18 december 2005 10:30 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik heb de cache gelegd en indd de talpa-cookies verwijderd en toen was alles weer okay.
Waar woont ie danquote:Op zondag 18 december 2005 10:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hier van hetzelfde, vandaar de 2 bakken koffie i.p.v. 1....![]()
Moet wel zorgen dat ik zo goed wakker ben, moet m'n broer naar vliegveld R'dam brengen, die gaat weer naar huis...
Waar woont 'ie dan?quote:Op zondag 18 december 2005 10:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hier van hetzelfde, vandaar de 2 bakken koffie i.p.v. 1....![]()
Moet wel zorgen dat ik zo goed wakker ben, moet m'n broer naar vliegveld R'dam brengen, die gaat weer naar huis...
Mijn lieve, fantastische, geweldige, knappe en leuke broer woont in Spanjequote:
Gelukt! Alles ok nu....quote:Op zondag 18 december 2005 10:41 schreef farceman het volgende:
[..]
en hoe heb je die cookies verwijderd, ook via extra -opties en dan cookies verwijderen?
Ja ze hebben idd verhoogd, waren denk ik bang dat er weer 50000 uitging.quote:Op zondag 18 december 2005 10:49 schreef Bocaj het volgende:
[afbeelding]
En toch zie je hier een minimum snelheid van 32(Was het punt dat Ing bijna niet meer kon en dat Joost bb belde...)
Was toch eerst 24
Heeft bb de snelheid op een gegeven moment dan verhoogd
Geen wonder dat ze het niet gehaald hebben!
Ik weet niet wat hij met kerst doet, maar ik denk dat hij dan in Spanje blijft. Met nieuwjaar is ie hierquote:Op zondag 18 december 2005 10:50 schreef CartWOman het volgende:
Gelukkig maar flugel, dan zie je 'm dus regelmatig.
En met Kerst dan?
Flauw... laten ze Ing zich bijna kapot fietsen...quote:Op zondag 18 december 2005 10:51 schreef farceman het volgende:
[..]
Ja ze hebben idd verhoogd, waren denk ik bang dat er weer 50000 uitging.
Beetje flauw dat ze dat bewoners niet verteld hebben (van snelheidsverhoging)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |