quote:Op zondag 18 december 2005 04:09 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En dat laat Hij blijken ook, bij de super vandaag aan de kassa dame vragen of ze de Josti flip kent, en met een tube chips op haar richten, ze had geen idee waar het over ging het arme kind![]()
ik kan er nu pas om lachen en doe dat dan ook met een slappelach, het was traumatischquote:Op zondag 18 december 2005 04:14 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja ik vind zelf deze actie in aanmerking komt voor de leukste BB-actie van dit seizoen![]()
![]()
Huh?? Heeft dat met BB te maken??quote:Op zondag 18 december 2005 04:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
"Wilt u zegeltjes? Heeft u een bonuskaart??"![]()
Hahahaaha.
Haahahaaha, ach wijffiequote:Op zondag 18 december 2005 04:18 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ik kan er nu pas om lachen en doe dat dan ook met een slappelach, het was traumatisch![]()
Echt welquote:Op zondag 18 december 2005 04:15 schreef Arliator het volgende:
[..]
Precies, ik kan alleen via FOK laten weten dat ik er nog ben, en laten weten waarom ze op mij gevallen is![]()
dizzy-lizzy ligt trouwens helemaal in een deuk, ze had niet verwacht dat haar post over de josti flip zo zou aanslaan![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, net losgelaten uit een beklemmende vrouwensituatie!!quote:
dizzy staat bij mij heel ver op nr 1, na een heel lange tijd komen mijn ouders, daarna komen vrienden, kennissen, collega's en de rest.quote:Op zondag 18 december 2005 04:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zit wel goed tussen jou en Dizzy, lijkt me zo![]()
Gelukkig maar. Stel dat je rest van de nacht beklemd had gezetenquote:Op zondag 18 december 2005 04:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, net losgelaten uit een beklemmende vrouwensituatie!!![]()
In een bekken met fraaie omtrekken had ik dat nog wel kunnen hebben!!quote:Op zondag 18 december 2005 04:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Stel dat je rest van de nacht beklemd had gezeten![]()
Ik hoop toch zo dat ze MINDER weegt dan 60 kiloquote:Op zondag 18 december 2005 04:22 schreef Coos het volgende:
[..]
In een bekken met fraaie omtrekken had ik dat nog wel kunnen hebben!!![]()
Hij was errug geslaagd hoor, lag in een deuk hier toen ik het voor me zag!!!!quote:Op zondag 18 december 2005 04:20 schreef Arliator het volgende:
[..]
dizzy staat bij mij heel ver op nr 1, na een heel lange tijd komen mijn ouders, daarna komen vrienden, kennissen, collega's en de rest.
Zij is mijn alles, komt niemand tussen!!!
Ze ligt nog steeds in een deuk trouwens over de josti flip van mij vandaag![]()
![]()
![]()
HAHAHAHAHAHA!!!!quote:Op zondag 18 december 2005 04:22 schreef Sjet het volgende:
Hey Dizzy, ik zou wel gaan oppassen trouwens als Arliator lange lucifers gaat kopen........
als hij Joost in meer dingen gaat na-apen![]()
ajb, volgens de talpa taalquote:Op zondag 18 december 2005 04:16 schreef Sjet het volgende:
[..]
Je zat er op een prettige manier naast zal ik maar zeggen [afbeelding]
quote:Op zondag 18 december 2005 04:24 schreef Arliator het volgende:
[..]
ajb, volgens de talpa taal
Ben blij dat je niet 18 bent, dan was het anders overgekomen
Kan iemand dizzy op laten houden met lachen?? De buren worden wakker![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, dat is het hem nu juist!!quote:Op zondag 18 december 2005 04:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik hoop toch zo dat ze MINDER weegt dan 60 kilo![]()
Tot vandaagquote:Op zondag 18 december 2005 04:26 schreef SuperMOM het volgende:
Ik hou het niet meer vol, Dizzy hou op met lachen , de buren worden wakker en ikke ook en ik wil slapenDus alvast trusten allemaal en tot morgen !!!
![]()
![]()
Ik ben stronken schat!!quote:
Ik wil altijd om een tolk vragen, Coos, als ik jouw posts leesquote:Op zondag 18 december 2005 04:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, dat is het hem nu juist!!![]()
Maar deze woont zo'n beetje hier. En die heeft een bakkie op maar daar hoef ik toch niet onder te lijden??![]()
Hoezo??quote:Op zondag 18 december 2005 04:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik wil altijd om een tolk vragen, Coos, als ik jouw posts lees![]()
Hoho, zo heb ik hem nooit genoemd. Teringdwerg, teringsmurf, ja, idd.quote:Op zondag 18 december 2005 04:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ben stronken schat!!![]()
Jammer dat je kutsmurf er niet is hè??![]()
Slaap lekker.quote:Op zondag 18 december 2005 04:26 schreef SuperMOM het volgende:
Ik hou het niet meer vol, Dizzy hou op met lachen , de buren worden wakker en ikke ook en ik wil slapenDus alvast trusten allemaal en tot morgen !!!
![]()
![]()
Trusten SuperMemquote:Op zondag 18 december 2005 04:26 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
![]()
Time waits for no one, and it won't wait for me.quote:Op zondag 18 december 2005 04:31 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Als je nu de tijd stil zou zetten.
Je hele leven verandert instantaan![]()
Dan kom ik ook hoor!!! Om de boel te cappenquote:Op zondag 18 december 2005 04:26 schreef Arliator het volgende:
Idee!!! Ik ga Joost een keer uitnodigen om de Josti flip te doen in die super!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 04:32 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dan kom ik ook hoor!!! Om de boel te cappen![]()
![]()
Maar aan deze reply te zien begrijp je mij maar al te goed!!!quote:Op zondag 18 december 2005 04:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hoho, zo heb ik hem nooit genoemd. Teringdwerg, teringsmurf, ja, idd.
Hij moet maar doen waar ie zin in heeft, met z'n vriendin in Thailand.
Iedereen is welkom, vooral om het gezicht van de cassiere te cappen.quote:Op zondag 18 december 2005 04:32 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dan kom ik ook hoor!!! Om de boel te cappen![]()
![]()
Je hebt de strijd opgegeven?quote:Op zondag 18 december 2005 04:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Time waits for no one, and it won't wait for me.
quote:Op zondag 18 december 2005 04:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Time waits for no one, and it won't wait for me.
Wat wil je weten? Antwoorden kan ik niet garanderen.quote:Op zondag 18 december 2005 04:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar aan deze reply te zien begrijp je mij maar al te goed!!!![]()
Dus niet mokken. Lekker wokken!! Ik zie toch wel "wat" jalouzie in je post. Hoe oud ben je eik?? Jaartje of twintig?? Vertel nu eens even iets meer over jezelf!!! Of moet ik daarvoor naar msn??![]()
Meid ik heb het idee dat jij in London woont, kun je dan me broer ff de groeten doen en ga eens met Arliator shoppen daar, is best wel eens lachuh, vooral achterafquote:Op zondag 18 december 2005 04:31 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Als je nu de tijd stil zou zetten.
Je hele leven verandert instantaan![]()
Ho ho!! Hier zijn die hards aan het werk, niet de BB mietjes in aalsmeer!!!quote:Op zondag 18 december 2005 04:34 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Je hebt de strijd opgegeven?![]()
Teveel BB gekeken.![]()
Die geven ook eenvoudige uitdagingen op.
Welke strijdquote:Op zondag 18 december 2005 04:34 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Je hebt de strijd opgegeven?![]()
Teveel BB gekeken.![]()
Die geven ook eenvoudige uitdagingen op.
En kan ze dan ook ff door naar Manchester? Ik heb Manu hier al de hele dag niet gezien......quote:Op zondag 18 december 2005 04:35 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Meid ik heb het idee dat jij in London woont, kun je dan me broer ff de groeten doen en ga eens met Arliator shoppen daar, is best wel eens lachuh, vooral achteraf![]()
Precies! De freak-boodschap!quote:Op zondag 18 december 2005 04:35 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ho ho!! Hier zijn die hards aan het werk, niet de BB mietjes in aalsmeer!!!
Wij verspreiden de BB boodschap door gans het land!!!![]()
![]()
Die zingen ook 'Time, is on my side'quote:Op zondag 18 december 2005 04:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Welke strijdHet is gewoon onzin om te wensen dat de tijd stil staat. Vandaar die Rolling Stones-quote.
Als ik er weer ben, zal ik dat zeker doen. Zo groot is die Nederlandse gemeenschap niet in London.quote:Op zondag 18 december 2005 04:35 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Meid ik heb het idee dat jij in London woont, kun je dan me broer ff de groeten doen en ga eens met Arliator shoppen daar, is best wel eens lachuh, vooral achteraf![]()
* Arliator wacht op antwoordtquote:Op zondag 18 december 2005 04:37 schreef Sjet het volgende:
[..]
En kan ze dan ook ff door naar Manchester? Ik heb Manu hier al de hele dag niet gezien......![]()
Hoe weet jij hoe oud ik ben dan?? Heeft Ep Oorklep weer lopen lullen??quote:Op zondag 18 december 2005 04:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat wil je weten? Antwoorden kan ik niet garanderen.
Ik ben negen jaar jonger dan jij, is de liefde nu over?![]()
Ik weet niet hoe het met haar zit maar Arli mag best ff door naar Manchester, en als het kan naar Glasgow kan ik weer ff naar me super af en toequote:Op zondag 18 december 2005 04:37 schreef Sjet het volgende:
[..]
En kan ze dan ook ff door naar Manchester? Ik heb Manu hier al de hele dag niet gezien......![]()
Verkeerd knopje, quote mezelf niet zo vaak, foutjequote:Op zondag 18 december 2005 04:39 schreef Arliator het volgende:
[..]
* Arliator wacht op antwoordt![]()
Edit: Is er al gekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |