Wat had ie nou weer verneukt?quote:
Je had er #1467 van gemaakt, en ik heb de link naar het vorige topic in de OP geplakt.quote:Op zondag 18 december 2005 00:41 schreef TehRockstar het volgende:
Wat heb ik nu allemaal weer fout gedaan?
Dankjewel.quote:Op zondag 18 december 2005 00:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je had er #1467 van gemaakt, en ik heb de link naar het vorige topic er in geplakt.![]()
Dat gevaar is levensgroot. Daarom blijven we allemaal terugkomen. Wat is leven nou als je niet nu en dan een beetje gevaar loopt? En soms kan verslaafd, verloren en verkracht worden best lekker zijn hoor.quote:Op zondag 18 december 2005 00:43 schreef Sai het volgende:
Ja. Is deze reeks nou echt leuk? Is er geen gevaar verslaafd, verloren en verkracht te worden? Hm. In ieder geval is het imagotechnisch denk ik wel een goed idee in dit topic te posten. Zo. Hebben we dat ook weer gehad.
Thats okee. Ik zit nog steeds te werken dus af en toe iets anders te doen hebben is géén probleem.quote:
Mooie mensen zijn altijd welkom.quote:Op zondag 18 december 2005 00:43 schreef Sai het volgende:
Ja. Is deze reeks nou echt leuk? Is er geen gevaar verslaafd, verloren en verkracht te worden? Hm. In ieder geval is het imagotechnisch denk ik wel een goed idee in dit topic te posten. Zo. Hebben we dat ook weer gehad.
Dan zaten jullie nu in deel 3 ofzo.quote:Op zondag 18 december 2005 00:46 schreef beaverhausen het volgende:
Als we snakey toch niet hadden..
Ja en dan kon d'r ook niemand meer iets terugvinden in oudere topicsquote:Op zondag 18 december 2005 00:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan zaten jullie nu in deel 3 ofzo.![]()
deel 3 (part IV)quote:Op zondag 18 december 2005 00:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nou, het hangt er toch wel behoorlijk van af of je verslaafd raakt aan seks of aan polsensnijden. Of je verloren raakt op een prachtig zonnig strand of in Diemen-Zuid. Of je verkracht wordt door een blonde adonis of wijlen Pim Fortuyn.quote:Op zondag 18 december 2005 00:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat gevaar is levensgroot. Daarom blijven we allemaal terugkomen. Wat is leven nou als je niet nu en dan een beetje gevaar loopt? En soms kan verslaafd, verloren en verkracht worden best lekker zijn hoor.
In elk geval welkom Guido, kijk rustig rond, en mocht je wat willen vragen, geef maar een gilquote:Op zondag 18 december 2005 00:49 schreef Guidow het volgende:
Hoi ik ben nieuw hier. ik neem er even rustig de tijd voor en zal morgen meer vertellen dan dat ik Guido heet en 15 jaar ben
Oh god.quote:Op zondag 18 december 2005 00:49 schreef Guidow het volgende:
Hoi ik ben nieuw hier. ik neem er even rustig de tijd voor en zal morgen meer vertellen dan dat ik Guido heet en 15 jaar ben
Hey wreed man dat je dat doet, echt vet!quote:Op zondag 18 december 2005 00:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
heb je de rest van je klas uitgenodigd hier?quote:
Rustig Wax. Tis Snakey maar.quote:Op zondag 18 december 2005 00:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hey wreed man dat je dat doet, echt vet!![]()
![]()
OT: jaaa en voetbal, wijven, feesten, en bier man whehehe echt wel nou en natuurlijk beetje snuffe beetje slikke echt man de hele nacht door nou die club 4-1 die homo's bakken er echt fokking niks van weet je met die keeper echt man laat hem maar eens flink geneukt worden door een grote dikke vette kuthomo als die roddelbladennicht die ook vaak in Boulevard zit (mot altijd kijke van me meid) echt man degraderen zal ik je zeggen.
Lijstje ingevuld??!!quote:Op zondag 18 december 2005 00:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Rustig Wax. Tis Snakey maar.
Hij heeft zelfs het Lijstje al ingevuld.
quote:Op zondag 18 december 2005 00:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Rustig Wax. Tis Snakey maar.
Hij heeft zelfs het Lijstje al ingevuld.
uhuh.quote:
Pim verkrachtte niemandquote:Op zondag 18 december 2005 00:49 schreef Sai het volgende:
[..]
Nou, het hangt er toch wel behoorlijk van af of je verslaafd raakt aan seks of aan polsensnijden. Of je verloren raakt op een prachtig zonnig strand of in Diemen-Zuid. Of je verkracht wordt door een blonde adonis of wijlen Pim Fortuyn.
Niet dat door Pim Fortuyn verkracht worden geen voordelen met zich meebrengt hoor, daar niet van.
Dat zeg ik.quote:
Ik had al verwacht dat jij de grote Pim-vertegenwoordiger zou zijn.quote:
Doetus effe kalm en kijk even in welk subforum we zitten.quote:
Maar hij zegt gewoon lijst hoorquote:Op zondag 18 december 2005 00:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
uhuh..
Once upon a time enzo.
Knaap.quote:Op zondag 18 december 2005 00:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Meid
Wijf
Joch
Knul
Gozer
Kerel
Vent(je)
mag menneke d'r ook aan toegevoegd wordenquote:Op zondag 18 december 2005 00:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Meid
Wijf
Joch
Knul
Gozer
Kerel
Vent(je)
Het is geen stelen als je dronken bent, het is geen verkrachten als je verliefd bent, het is geen leven als je mij bent.quote:
Maar hij is dan ook weer iets anders. Op een jerruhiaanse manier dan.quote:Op zondag 18 december 2005 00:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar hij zegt gewoon lijst hoor
Wij zeggen dan weer lijstje
Hoezo dat nou weer?quote:Op zondag 18 december 2005 00:57 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik had al verwacht dat jij de grote Pim-vertegenwoordiger zou zijn.
vind je mij ook een kutwijf?quote:Op zondag 18 december 2005 00:58 schreef Sai het volgende:
[..]
Het is geen stelen als je dronken bent, het is geen verkrachten als je verliefd bent, het is geen leven als je mij bent.
Gewoon zo'n vermoeden.quote:
Jajajaja, whehehe, alsof ze een andersgeaardigde op ONZ zetten als moderator, jajajajajajaquote:Op zondag 18 december 2005 00:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar hij is dan ook weer iets anders. Op een jerruhiaanse manier dan..
Inso was toen nog modquote:Op zondag 18 december 2005 00:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
Samen met Inso dacht ik.
Nou, ik heb uit betrouwbare bron...quote:Op zondag 18 december 2005 01:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jajajaja, whehehe, alsof ze een andersgeaardigde op ONZ zetten als moderator, jajajajajaja![]()
Je weet het nog!quote:Op zondag 18 december 2005 01:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
Inso was toen nog mod![]()
Ze kwam wat later binnenvallen nadat ik een nieuw topic voor jullie "moest" openen omdat ik per abuis de lapo had.![]()
Toen had je je oefenwieltjes nog.quote:Waar ik vervolgens een half over gedaan heb omdat de copy paste uit het vorige topic heel de tijd mis ging![]()
Lamaar.quote:Op zondag 18 december 2005 01:00 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Gewoon zo'n vermoeden..
Lelijkekale
mensen.
Er begint ook iets te dalen hier...quote:Op zondag 18 december 2005 01:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hee, het kwartje valt hier nu pas!
Jóh!Héy!
Neuh, eerder participerendquote:Op zondag 18 december 2005 01:09 schreef Waxxer het volgende:
Observerend?
Ik heb nog ergens een foto van je.quote:Op zondag 18 december 2005 01:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
![]()
[..]
Die heb ik meer dan twee jaar gehad.![]()
Succesquote:Op zondag 18 december 2005 01:12 schreef Waxxer het volgende:
Volgens mij ben ik echt de hele nacht nog wel bezig, om half drie richting Schiphol ofzo, misschien nog wel later. En dan nog weer terug.Heeeeeeeerrrr-lijk!
De oudereenheden weer naar het Dinxperdingense brengen?quote:Op zondag 18 december 2005 01:12 schreef Waxxer het volgende:
Volgens mij ben ik echt de hele nacht nog wel bezig, om half drie richting Schiphol ofzo, misschien nog wel later. En dan nog weer terug.Heeeeeeeerrrr-lijk!
Ja blijkbaar willen we de 1500 zo snel mogelijk bereikenquote:Op zondag 18 december 2005 01:14 schreef creno het volgende:wat zijn jullie hard gegaan vandaag !
een topic gemist
Met die "witte onderbroek"??quote:Op zondag 18 december 2005 01:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een foto van je..
Daar staat veel op maar geen oefenwieltjes..
Ja die ja.quote:
Ik weet het, Erwin keek me al récht aan toen hij het zei. Nou ja... Voorzichtig rijden dan maar hequote:Op zondag 18 december 2005 01:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Succes
GLADHEID
In het hele land moet het verkeer rekening houden met gladheid door sneeuwbuien en door bevriezing.
zaterdag 17 december 2005 20.37 uur
Hier in Braboland vriest het nu wel maar is alles nog droog
Oeh, thanks. Ik ga morgenochtend naar Schiphol. Iets eerder weg dus maar.quote:Op zondag 18 december 2005 01:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Succes
GLADHEID
In het hele land moet het verkeer rekening houden met gladheid door sneeuwbuien en door bevriezing.
zaterdag 17 december 2005 20.37 uur
Hier in Braboland vriest het nu wel maar is alles nog droog
Misschien kruischen we elkanders pad wel manquote:Op zondag 18 december 2005 01:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Oeh, thanks. Ik ga morgenochtend naar Schiphol. Iets eerder weg dus maar.
We zullen aan je denken.quote:Op zondag 18 december 2005 01:19 schreef creno het volgende:
Als topic 1500 op maandag valt dan zal ik er nog in kunnen posten, valt het morgen, tjaaa, dan gaat me dat niet lukken, eerst kerstinkopen doen en 's avonds naar AmeezingConcert...
Wat een verrassing.quote:Op zondag 18 december 2005 01:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik was hem kwijt door een HD crash, maar dankzij Yvonne heb ik hem weer terug.![]()
Je herkent me aan de roos in het derde knoopje van mijn shirt.quote:Op zondag 18 december 2005 01:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Misschien kruischen we elkanders pad wel man
dan ruim 300 kilometer voor je vannachtquote:Op zondag 18 december 2005 01:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik weet het, Erwin keek me al récht aan toen hij het zei. Nou ja... Voorzichtig rijden dan maar heWordt een latertje, vrees ik...
Zeg er even bij op welke parkeerplaats hij moet zijn.quote:Op zondag 18 december 2005 01:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Misschien kruischen we elkanders pad wel man
Succes James en ik hoop voor je dat de sneeuwbuien nu eens een andere route nemen dan die jij gekozen hebtquote:Op zondag 18 december 2005 01:39 schreef Waxxer het volgende:
Deze jongen duikt onder een verfrissende douche en gaat dan op pad
Ciao doei doeg tschüss!
op pad? Mis ik iets?quote:Op zondag 18 december 2005 01:39 schreef Waxxer het volgende:
Deze jongen duikt onder een verfrissende douche en gaat dan op pad
Ciao doei doeg tschüss!
Have Funquote:
Je moet op vakantie.quote:Op zondag 18 december 2005 02:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
moeders gaat maar naar bed, met een fles port
god wat voel ik me klote
de keuze voor die kutjong in huis valt me momenteel erg zwaar
ok ik ben naief
naief dat ik ze binnen laat
naief dat ik het op momenten niet meer voor het zeggen heb
naief dat ik zo goedgelovig ben een sleutel aan een van hen te geven
ik weet het ik ben naief geweest, mea culpa, mea culpa, mea maximum culpa.
Te goedgelovig, denkende dat ik ze iets van respect bij kan brengen, geloven dat er iets goeds zit in ieder mens.
Kijk en dan stort mij wereld in he, van overal in geloven geloof ik nergens meer in, zwelg ik in mijn ellende en mijn eenzaamheid, dat wordt weer veel marco borsato de komende dagen, zalig kerstfeest.
ik weet het wonderer je vind me nu vast een zwakke labiele nicht, en misschien ben ik dat ook we
misschien had ik dit ook hier niet bij onzin moeten posten, dat stukje zelfreflectie is misschien hier niet op z'n plaats, maar KUT ik weet het ook echt niet meerl
Tip: koop een dagboek.quote:Op zondag 18 december 2005 02:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[Livejournal-gezeik]
dat vond ik in september ook alquote:
wat het dichtend verledenquote:Op zondag 18 december 2005 02:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat vond ik in september ook al
ik ben dit jaar ook niet weg geweest
zal het daar aan liggen
ik weet het niet
wat ik wel weet is dat ik nu wel moet gaan slapen
dus
weltrusten
"stopt TheaterMaMa in bed"quote:Op zondag 18 december 2005 02:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat vond ik in september ook al
ik ben dit jaar ook niet weg geweest
zal het daar aan liggen
ik weet het niet
wat ik wel weet is dat ik nu wel moet gaan slapen
dus
weltrusten
Mijn schrijnende excuses, maar ik heb een chronische hekel aan dit soort Livejournal-esque escapades.quote:Op zondag 18 december 2005 02:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nergens voor nodig
ook hiervoor is er volop ruimte in dit Topic![]()
gebrek aan diepgang is geheel aan uwerzijde hoorquote:Op zondag 18 december 2005 02:20 schreef Sai het volgende:
[..]
wat het dichtend verleden
ook lijkt te beweren
een gebrek aan hoofdletters
en vele nieuwe regels
maken nog geen diepgang
Dan biedt gelukkig Fok nog tientallen andere topicreeksen die deze informatie niet bieden en waar je naar hartelust kunt postenquote:Op zondag 18 december 2005 02:21 schreef Sai het volgende:
[..]
Mijn schrijnende excuses, maar ik heb een chronische hekel aan dit soort Livejournal-esque escapades.
Ik vind mezelf helemaal niet zo geweldig, integendeel. Ik heb alleen niet de behoefte voor een internetforum op zoek te gaan naar emoties waarvan ik überhaupt niet wist dat ik ze had om die vervolgens in kneuternederlands met de rest van de wereld te delen.quote:Op zondag 18 december 2005 02:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
Jij vind jezelf echt geweldig he?
Nou geniet er maar van...
Zelfingenomen flikker
Wat is er in Godsnaam gebeurd met de kijharde venijnige homo die ontiegelijk hard uit de hoek komt? Bestaat die alleen nog maar in slechte Net5-series? Wat een ongelofelijk gemis.quote:Op zondag 18 december 2005 02:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan biedt gelukkig Fok nog tientallen andere topicreeksen die deze informatie niet bieden en waar je naar hartelust kunt posten
hier hanteren we een een vrije geest en moet een ieder zijn/haar zegje kunnen doen
Toch komen zulke posts hier vaker voorbij, en ook dat wordt hier gerespecteerd, ook al ben je het er zelf persoonlijk niet mee eens, die ruimte is er hierquote:Op zondag 18 december 2005 02:30 schreef Sai het volgende:
[..]
Ik vind mezelf helemaal niet zo geweldig, integendeel. Ik heb alleen niet de behoefte voor een internetforum op zoek te gaan naar emoties waarvan ik überhaupt niet wist dat ik ze had om die vervolgens in kneuternederlands met de rest van de wereld te delen.
Maar bedankt voor het compliment.
Bejaarde flikker.
Mijn 'negeermode' verwacht ik zo rond mijn éénentwintigste te vinden. Tot dan hoop ik nog flink jong, puberaal en ongestoord te kunnen zeiken op alles. Sorry daarvoor, ik trek me wel weer terug naar FTR en wat losse reltopics.quote:Op zondag 18 december 2005 02:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Toch komen zulke posts hier vaker voorbij, en ook dat wordt hier gerespecteerd, ook al ben je het er zelf persoonlijk niet mee eens, die ruimte is er hier
Maar mocht je jezelf d'r verschikkelijk aan storen dan moet je wellicht ook eens bij jezelf te raden gaan waar je "negeermode" gebleven is
Jij moet toch wel vreemde beelden in je hood hebben als je hier keihard veneinige mensen denkt aan te treffen.quote:Op zondag 18 december 2005 02:32 schreef Sai het volgende:
[..]
Wat is er in Godsnaam gebeurd met de kijharde venijnige homo die ontiegelijk hard uit de hoek komt? Bestaat die alleen nog maar in slechte Net5-series? Wat een ongelofelijk gemis..
Nee, ik wou een sarcastische opmerking maken. Maar zo kun je het ook lezen natuurlijk.quote:Op zondag 18 december 2005 02:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij moet toch wel vreemde beelden in je hood hebben als je hier keihard veneinige mensen denkt aan te treffen.
Dat zegt dan meer over jouw geestesgestelheid dan over die van ons
Daar waar wij homo's een minderheid zijn en streven naar acceptatie van het individu wil jij direct alles alweer in hokjes plaatsen en uitsluiten
Jammer dat je voor de rol van met de staart tussen de benen vertrekkende poster kiestquote:Op zondag 18 december 2005 02:36 schreef Sai het volgende:
[..]
Mijn 'negeermode' verwacht ik zo rond mijn éénentwintigste te vinden. Tot dan hoop ik nog flink jong, puberaal en ongestoord te kunnen zeiken op alles. Sorry daarvoor, ik trek me wel weer terug naar FTR en wat losse reltopics.
Euh, jij vroeg me weg te gaan als ik mijn negeermode niet kon vinden/niet kon accepteren dat hier flink werd gedramatiseerd. Dat doe ik.quote:Op zondag 18 december 2005 02:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jammer dat je voor de rol van met de staart tussen de benen vertrekkende poster kiest
Nee dat is de intepretatie die jij d'r van gemaakt hebtquote:Op zondag 18 december 2005 02:40 schreef Sai het volgende:
[..]
Euh, jij vroeg me weg te gaan als ik mijn negeermode niet kon vinden/niet kon accepteren dat hier flink werd gedramatiseerd. Dat doe ik.
Tssk. Homo's. Onmogelijk..
Ah mon cher, neem nog een slok, deel met mij de vruchten van het vorige jaar, de grondsappen en het zonlicht van dat jaar, gebundeld in een fraaie fles, deel die met mij. Geef ruiterlijk toe dat je robuuste inborst een dergelijke geste geenszins zal versmaden. Zweer de slok rollend over de tong te laten klateren, om het in een effen gloed te laten sijpelen voorbij je strottenhoofd. Kijk me aan en laat je mond de vormen van het glas aannemen. Vermetel als je bent kun je mij niet gadeslaan zonder de blos van een tragische hoop. Klink het kristal en laat je tong de stuwende roeispaan zijn, weldra zal het diens bestemming bereiken. Koste wat het kost zal het u verblijden tijdens het uur van rust.quote:Op zondag 18 december 2005 02:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
moeders gaat maar naar bed, met een fles port
god wat voel ik me klote
de keuze voor die kutjong in huis valt me momenteel erg zwaar
ok ik ben naief
naief dat ik ze binnen laat
naief dat ik het op momenten niet meer voor het zeggen heb
naief dat ik zo goedgelovig ben een sleutel aan een van hen te geven
ik weet het ik ben naief geweest, mea culpa, mea culpa, mea maximum culpa.
Te goedgelovig, denkende dat ik ze iets van respect bij kan brengen, geloven dat er iets goeds zit in ieder mens.
Kijk en dan stort mij wereld in he, van overal in geloven geloof ik nergens meer in, zwelg ik in mijn ellende en mijn eenzaamheid, dat wordt weer veel marco borsato de komende dagen, zalig kerstfeest.
ik weet het wonderer je vind me nu vast een zwakke labiele nicht, en misschien ben ik dat ook we
misschien had ik dit ook hier niet bij onzin moeten posten, dat stukje zelfreflectie is misschien hier niet op z'n plaats, maar KUT ik weet het ook echt niet meerl
Verkeer jij in een dichterlijke stemmingquote:Op zondag 18 december 2005 02:52 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ah mon cher, neem nog een slok, deel met mij de vruchten van het vorige jaar, de grondsappen en het zonlicht van dat jaar, gebundeld in een fraaie fles, deel die met mij. Geef ruiterlijk toe dat je robuuste inborst een dergelijke geste geenszins zal versmaden. Zweer de slok rollend over de tong te laten klateren, om het in een effen gloed te laten sijpelen voorbij je strottenhoofd. Kijk me aan en laat je mond de vormen van het glas aannemen. Vermetel als je bent kun je mij niet gadeslaan zonder de blos van een tragische hoop. Klink het kristal en laat je tong de stuwende roeispaan zijn, weldra zal het diens bestemming bereiken. Koste wat het kost zal het u verblijden tijdens het uur van rust.
Nou hier NOG niet, maar als ik niet uitkijk over een half uurtje ook hoorquote:Op zondag 18 december 2005 02:56 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
*hips*
Jullie komen o mij over als mensen met beide benen op de grond zonder overbodige poespasquote:Op zondag 18 december 2005 02:58 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Bovendien weten jullie niks van de ingetogen intensiteit, de 'blues' van Groningen.
Jawel, maar daarom zijn wij nog niet van steen.quote:Op zondag 18 december 2005 03:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jullie komen o mij over als mensen met beide benen op de grond zonder overbodige poespas![]()
ja het is dat ik jullie uitspraak van die A niet fatsoenlijk weet te omschrijven want dan had ie wel gemeld in plaats van deze geleende uitspraak van firma Hooghoudt die dan weer wel een leuk cafe bij jullie in de stad drijvenquote:Op zondag 18 december 2005 02:57 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
"uut Grun"
Klinkt wel Drents, of westerkwartiers
voor mij is 't nog altijd: "Oet Grönn"
Asarewine?quote:Op zondag 18 december 2005 02:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou hier NOG niet, maar als ik niet uitkijk over een half uurtje ook hoor
niet van Port (die heb ik vandaag dicht gelaten)
www.asarewine.com daartegen is zojuist wel van z'n capsule en kurk geroofd![]()
"stroekie is bij dat er bij Vanitas een warm kloppend hart aanwezig is" \quote:Op zondag 18 december 2005 03:01 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jawel, maar daarom zijn wij nog niet van steen.
zie je al, daar begint de ellende van spelfouten alquote:Op zondag 18 december 2005 03:02 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Asarewine?(link doet 't niet)
gewoon aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 18 december 2005 03:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja het is dat ik jullie uitspraak van die A niet fatsoenlijk weet te omschrijven
ja maar zo hoor je ook niks van mijn zachtequote:Op zondag 18 december 2005 03:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
gewoon aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Dank, dankquote:Op zondag 18 december 2005 03:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"stroekie is bij dat er bij Vanitas een warm kloppend hart aanwezig is" \
en dat hij toch ook bourgondische trekjes heeft om van het leven te genieten![]()
Hm, mijn Franse Chardonnay uit 2004 is bijna op :-/quote:Op zondag 18 december 2005 03:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zie je al, daar begint de ellende van spelfouten al
www.asarawine.com moet het wel doen
1998 cabernet sauvignon![]()
"stuurt als attachement een volle fles naar Vanitas toe"quote:Op zondag 18 december 2005 03:12 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Hm, mijn Franse Chardonnay uit 2004 is bijna op :-/
Ja dat was dus mijn eerste echte relquote:Op zondag 18 december 2005 03:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
*leest even na over de rel
Ja alsof het hier alleen maar een vrijplaats zou zijn voor relnichtenquote:Op zondag 18 december 2005 03:21 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Een hoogst onaangenaam persoon, al zeg ik 't zelf.
Merci bien, mon bonheurquote:Op zondag 18 december 2005 03:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"stuurt als attachement een volle fles naar Vanitas toe"
Santé
Dan richt dat relnichtje in spé maar z'n eigen [HOMO] topic in die FOK puberforum op.quote:Op zondag 18 december 2005 03:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja alsof het hier alleen maar een vrijplaats zou zijn voor relnichten![]()
Nu heb ik natuurlijk morgen wel TRS/Rocky op m'n nek omdat ik z'n mooie meneer heb weggejaagd![]()
oh oh, niet te complimenteus worden hoor, anders geven we Creno alleen maar meer aanleiding voor zijn koppeldriftquote:Op zondag 18 december 2005 03:24 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Merci bien, mon bonheur
Dat houdt hij dan wellicht maar 1 dag vol, en dan wordt het door de mods al gesloten en afgestraft met wellicht een permanente banquote:Op zondag 18 december 2005 03:25 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dan richt dat relnichtje in spé maar z'n eigen [HOMO] topic in die FOK puberforum op.
Zie, dan mag ie wel knielend onze voeten kussen voor dankbaarheid voor onze tolerantie!quote:Op zondag 18 december 2005 03:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat houdt hij dan wellicht maar 1 dag vol, en dan wordt het door de mods al gesloten en afgestraft met wellicht een permanente ban![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 03:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh oh, niet te complimenteus worden hoor, anders geven we Creno alleen maar meer aanleiding voor zijn koppeldrift![]()
al zal die dat natuurlijk nooit toegevenquote:Op zondag 18 december 2005 03:29 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Zie, dan mag ie wel knielend onze voeten kussen voor dankbaarheid voor onze tolerantie!
Ja begrijp ook niet waar hij die informatie vandaag heeftquote:
Zijn hierover methodes bekend?quote:Op zondag 18 december 2005 03:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
al zal die dat natuurlijk nooit toegeven![]()
"DJ Tiësto"????quote:Op zondag 18 december 2005 03:36 schreef Stroekie het volgende:
Hier Danny Minogue met won't you forget about me na DJ tiesto's forever today
@ Blubberzwijnquote:Op zondag 18 december 2005 03:29 schreef Stroekie het volgende:
Dag blubberzwijn, kom je ook een glaasje rode wijn halen?
In de middeleeuwen dachten ze dat martelen nog hielpquote:Op zondag 18 december 2005 03:37 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Zijn hierover methodes bekend?
Mijn smaak is zeer breed hoorquote:Op zondag 18 december 2005 03:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
"DJ Tiësto"????
Ik dacht dat jij een man van smaak was???
Bah, ik heb hier alleen nog maar anderhalve fles beerenburger staan, en nog iets van whisky maar dat laatste lust ik niet. En 't is nu ook niet echt tijd voor een beerenburgertje, da's meer een aperitiefje.quote:Op zondag 18 december 2005 03:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
@ Blubberzwijn
Mag ook bier zijn hoor
Heb hier nog wel Grolsch pils, Engelse Porters, Double Chocolate Stouts en wat Deens huisbrouwsel staan hoor
Ik dacht meer aan moderne hersenspoel methodes enzo, beetje zoals reclame.quote:Op zondag 18 december 2005 03:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
In de middeleeuwen dachten ze dat martelen nog hielp
En dan is Faith Evans met d'r Mesmerized natuurlijk geen verbeteringquote:Op zondag 18 december 2005 03:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
"DJ Tiësto"????
Ik dacht dat jij een man van smaak was???
Oh, ik heb ook wel Henk Wijngaard op mijn hd staan, maar dan tenminste wel onder het mapje 'camp'.quote:Op zondag 18 december 2005 03:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mijn smaak is zeer breed hoor
Heb hier ook de complete cd's liggen van de opera Aida, dus dan mag Tijs Verwest er ook bij staan hoor
Zeker nadat ik vanavond een toch stiekum wel foute theater voorstelling gezien heb met als naam het Kest Meezing Spektakel![]()
Vriend van me is paar jaar geleden naar Denemarken verhuist en heeft daar het thuisbrouwen ondekt, en ach ik ben zo'n gemakkelijk slachtoffer om deel te nemen aan z'n smaakpanelquote:Op zondag 18 december 2005 03:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Bah, ik heb hier alleen nog maar anderhalve fles beerenburger staan, en nog iets van whisky maar dat laatste lust ik niet. En 't is nu ook niet echt tijd voor een beerenburgertje, da's meer een aperitiefje.
Maar de pubers van tegenwoordig zijn toch juist een gruwel voor de reclame boys omdat ze daar geen vat op kunnen krijgenquote:Op zondag 18 december 2005 03:43 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan moderne hersenspoel methodes enzo, beetje zoals reclame.
't gros van de posters op de FP 'weten' ook dat 't helptquote:Op zondag 18 december 2005 03:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
In de middeleeuwen dachten ze dat martelen nog hielp
Daar had ik dan weer de uitvoering van Scooter's Suavemente onder geparkeerd staanquote:Op zondag 18 december 2005 03:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Oh, ik heb ook wel Henk Wijngaard op mijn hd staan, maar dan tenminste wel onder het mapje 'camp'.
quote:Op zondag 18 december 2005 03:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Vriend van me is paar jaar geleden naar Denemarken verhuist en heeft daar het thuisbrouwen ondekt, en ach ik ben zo'n gemakkelijk slachtoffer om deel te nemen aan z'n smaakpanel![]()
"gaat nu op zoek naar beschikbare MP3"quote:Op zondag 18 december 2005 03:45 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Maar Deadbeat is écht mooi, 't is een van mijn favoriete 'experimentele' ambient
I surrender!quote:Op zondag 18 december 2005 03:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Daar had ik dan weer de uitvoering van Scooter's Suavemente onder geparkeerd staan![]()
Nou ik heb dan weer bijna geen NL camp hier staan behalve dan die Houdios van de kassa meisjes of te wel de vliegende pantersquote:Op zondag 18 december 2005 03:50 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
I surrender!
Mijn walgelijkste is zo ongeveer wel Lucas en Gea Hulshof
Ja die moest ik eigenlijk voor komende week er ook nog ergens ingepropt krijgen, maar vrees dat daarvoor weer geen tijd beschikbaar isquote:Op zondag 18 december 2005 03:50 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb al witte wijn op.. king kong was erg leuk trouwens
Hm, nooit van gehoord?quote:Op zondag 18 december 2005 03:54 schreef Stroekie het volgende:
en om het dan nog een graatje erger te maken moet ik dan maar even melden dat ik de verzamel cd van Modern Talking in de kast heb staan![]()
Ah, *is nog een twijfelkontquote:Op zondag 18 december 2005 03:58 schreef Stroekie het volgende:
Vanitas
voordat je gaat slapen
had je dit al gezien?
De vijfde Fok! HomoMeet komt eraan! (deel 1)
neeneenee, de met camp is het de bedoeling om de grenzen van het betamelijke te verkennen en die grenzen te overschrijdenquote:En dat je Modern Talking niet kent, acht dat pleit alleen maar voor je
Dan moet je maar eens op zoek gaan maar ze hadden vooral hun hoogtepunt eind jaren 80quote:Op zondag 18 december 2005 04:01 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ah, *is nog een twijfelkont
[..]
neeneenee, de met camp is het de bedoeling om de grenzen van het betamelijke te verkennen en die grenzen te overschrijden
*is nu echt naar bed
Wat? We waren hier toch zo tolerant?quote:Op zondag 18 december 2005 03:21 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Een hoogst onaangenaam persoon, al zeg ik 't zelf.
Hai homo. Jij relt soms toch wel een beetje?quote:Op zondag 18 december 2005 04:45 schreef DennisMoore het volgende:
Hai Sai.
Een heel klein beetje. Maar eigenlijk mag ik niet meer rellen van de dokter.quote:Op zondag 18 december 2005 04:49 schreef Sai het volgende:
Hai homo. Jij relt soms toch wel een beetje?.
Je schopt hem toch wel héél soms héél zachtjes in zijn ballen? Gewoon? Eventjes? Om te kijken of je het nog kunt? Figuurlijk, desnoods?quote:Op zondag 18 december 2005 04:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een heel klein beetje. Maar eigenlijk mag ik niet meer rellen van de dokter.
Niet dat ik ruzie heb met de dokter...
Natuurlijk. Maar alvorens de krentenbollen te smeren, kijk ik eerst even in zijn linkeroog.quote:Op zondag 18 december 2005 04:52 schreef Sai het volgende:
Je schopt hem toch wel héél soms héél zachtjes in zijn ballen? Gewoon? Eventjes? Om te kijken of je het nog kunt? Figuurlijk, desnoods?
Ah, gelukkig. Een oude vos verleert zijn streken tóch niet.quote:Op zondag 18 december 2005 04:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar alvorens de krentenbollen te smeren, kijk ik eerst even in zijn linkeroog.
En nu ga ik naar bed. *lik*quote:Op zondag 18 december 2005 04:56 schreef Sai het volgende:
Ah, gelukkig. Een oude vos verleert zijn streken tóch niet.
Dan ga ik maar eens luisteren naar de regen die zachtjes tegen mijn balkonraam tikt. In het ritme van de eenzaamheid nog wel. De regen is erg ritmisch vannacht.quote:
Maar dat is nu verleden tijd.quote:Op zondag 18 december 2005 05:00 schreef DennisMoore het volgende:
Oh, waren wij maar gelukkig saâm.
Trouwens, je bent bekend met die fabuleuze quote van Mallrats betreffende een Volkswagen?quote:Op zondag 18 december 2005 05:57 schreef Waxxer het volgende:
Hahai, ik ben er weer!En dat heelhuids met een Volkswagen Transporter
Toch maar gaan slapen he ja toch nu?
Het is hier zekersteweten gezellig ten eerste.quote:Op zondag 18 december 2005 06:05 schreef bolivian het volgende:
[..]
Trouwens, je bent bekend met die fabuleuze quote van Mallrats betreffende een Volkswagen?
Mallrats:quote:Op zondag 18 december 2005 06:09 schreef Waxxer het volgende:
En goedemorgen!(ik ga wel écht slapen hoor, zometeen
)
Dat alles natuurlijk puur hypothetisch,quote:Shannon Hamilton: That's it. You're dead, mallrat. I'm gonna fuck you up beyond repair.
Brodie: Ladies and gentlemen, this tall drink of water headed my way is a pillar of the shopping community who informed me earlier today of a nefarious plan of his to screw my girlfriend in an extremely uncomfortable place.
Gil Hicks: What... like the back of a Volkswagen?
quote:Op zondag 18 december 2005 06:11 schreef bolivian het volgende:
[..]
Mallrats:
[..]
Dat alles natuurlijk puur hypothetisch,.
Nee, idd al lang niet meer gezien!quote:Op zondag 18 december 2005 06:12 schreef bolivian het volgende:
Anyhow, hoe zit het in Godesnaam met ikbengeweldig?
Any news from him?
Waxxer, goodnight!quote:Op zondag 18 december 2005 06:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, er zaten van die pilot-chairs in (zo heten die dingen toch?), dus het was zeker uit te houden. Maar idd, het merk dat ik gewend ben, Renault, is toch stuk-ken comfortabeler. Maar dingen verbergen gaat in zo'n VW wél wat beter idd..
Maar ik ga nu echt plat! Kom nog eens terug, zou ik zeggen!
Slaap lekker!
niet allemaal...quote:Op zondag 18 december 2005 00:58 schreef TehRockstar het volgende:
Politici zijn lelijk.
Waarschijnlijk komt dat doordat hij in mjn huis is geweest.quote:Op zondag 18 december 2005 07:06 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
niet allemaal...
[afbeelding]
hij heeft iets!!![]()
lucky you!!!quote:Op zondag 18 december 2005 07:06 schreef Sai het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt dat doordat hij in mjn huis is geweest..
quote:Op zondag 18 december 2005 02:20 schreef Sai het volgende:
[..]
wat het dichtend verleden
ook lijkt te beweren
een gebrek aan hoofdletters
en vele nieuwe regels
maken nog geen diepgang
euh, ik ben der? nie goed genoeg?quote:Op zondag 18 december 2005 10:58 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Wat is er zo goed aan deze morgen?
Vooruit dan maarquote:Op zondag 18 december 2005 11:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
euh, ik ben der? nie goed genoeg?
eindelijk iemand die mijn aanwezig waardeertquote:
quote:Op zondag 18 december 2005 11:06 schreef Burner82 het volgende:
[..]
eindelijk iemand die mijn aanwezig waardeert
Met nietsquote:Op zondag 18 december 2005 11:12 schreef Burner82 het volgende:
sunjammer, met welk muziek nummer ben jij opgestaan?
Nee, ik sta nooit op met muziek... staat m'n kop meestal niet naarquote:Op zondag 18 december 2005 11:14 schreef Burner82 het volgende:
geen muziek?dan work gek
kheb een mp3 speler gekregn van me baas, zodak tenminste muziek heb tijdens het werk![]()
eten? da vergeet ik altijdquote:Op zondag 18 december 2005 11:15 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nee, ik sta nooit op met muziek... staat m'n kop meestal niet naar
Eerste wat ik doe is eten...
das toch gevaarlijk?quote:Op zondag 18 december 2005 11:14 schreef Burner82 het volgende:
geen muziek?dan work gek
kheb een mp3 speler gekregn van me baas, zodak tenminste muziek heb tijdens het werk![]()
Eten vergeten? That never happens with me ghehequote:Op zondag 18 december 2005 11:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
eten? da vergeet ik altijd
eerst me comp aan, of de tv aan, als er maar geluid uit komt
dat is mijn voordeel, ik ben altijd de bovenstequote:Op zondag 18 december 2005 11:17 schreef petre86 het volgende:
[..]
das toch gevaarlijk?
hoor je niet eens.. "van ondereeeeeeeeeeen!" wanneer er een lading oude stenen naaar beneden komt enzo
jah ik ben slapen![]()
douch'sequote:Op zondag 18 december 2005 11:17 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Eten vergeten? That never happens with me ghehe
Anywayz, ik ben ff douchen
Mja, teveel bier, en te weinig water.quote:Op zondag 18 december 2005 11:05 schreef Burner82 het volgende:
kater dennis, of te hard uit het beld gerold?
ik denk nooit, kheb dat ook nog niet (helemaal) afgeleerdquote:Op zondag 18 december 2005 11:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, teveel bier, en te weinig water.
When will I ever learn..
Door hier een foto te plaatsen om te kijken of hij tegen die van mij op kan.quote:Op zondag 18 december 2005 11:36 schreef Burner82 het volgende:
heeft iemand trouwens nog tips, hoe je tijdens onderhandelingen (met een leuke lieve jongen) de conccurentie voor kunt blijven?
das nie nodig, dat kan hij echt welquote:Op zondag 18 december 2005 11:40 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Door hier een foto te plaatsen om te kijken of hij tegen die van mij op kan.
nah, zo ben ik niet, alleen als ik verlies....quote:Op zondag 18 december 2005 11:38 schreef DennisMoore het volgende:
Sure. Een Joegoslavische huurmoordenaar inschakelen..
quote:Op zondag 18 december 2005 11:47 schreef TehRockstar het volgende:
Maar is hij dus 'mooi' van 'heel mooi' of is het een Limburgs boerenlulletje?
Beschrijf hem eens?quote:Op zondag 18 december 2005 11:49 schreef Burner82 het volgende:
hijs knap, lief, slim, humor, etc![]()
en het zal ook wel goed komen, kwil het alleen zker weten![]()
kzou een slechte vriend zijn, ask nie zou zeggen, dat de mijne mooier isquote:Op zondag 18 december 2005 11:58 schreef TehRockstar het volgende:
Uhuh. Ik denk dat mijnes mooier is.
klaargedoucht sun?quote:Op zondag 18 december 2005 11:58 schreef Sunjammer het volgende:
Zow...
Halloooooooo contact!!quote:Op zondag 18 december 2005 11:55 schreef TehRockstar het volgende:
Donkerblond haar? Standaard haar dus.
contact was laatst nog op tv..quote:
kvond hem te sentimenteel.... wel goed verder, mer khou nie zo van die tranentrekkersquote:
Tjoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooonge jonge-jonge-jonge-jonge-jonge, tjóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóónnnggggeee jonge-jonge-jonge-jonge-jonge...quote:
Hey ff tussendoor, heb jij eenquote:Op zondag 18 december 2005 12:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
kvond hem te sentimenteel.... wel goed verder, mer khou nie zo van die tranentrekkers
jaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 18 december 2005 12:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Tjoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooonge jonge-jonge-jonge-jonge-jonge, tjóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóónnnggggeee jonge-jonge-jonge-jonge-jonge...
ik heb een zachte g ja, alleen valtie in limburg niet op, hier denkt iedereen dak van buiten limburg ben... maar 1 stap buiten limburg, en iedereen zegt meteen: jup, limboquote:Op zondag 18 december 2005 12:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hey ff tussendoor, heb jij eenzachte G
?
Nou, dat meisje met die vlechten en de man die in de hondenpoep trapt en die vieze afwas die verkocht wordt en idd voorál dat tjoooooooooooooooooooooooooooooooooonge jonge-jonge-jonge-jonge...quote:Op zondag 18 december 2005 12:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaen da is verder ook het enige dak me nog kan herrineren van rembo en rembo
Uhuh.quote:Op zondag 18 december 2005 12:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar je hebt dus gekeken he?
En je My Little Pony's gekamd...
quote:Op zondag 18 december 2005 12:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ik heb een zachte g ja, alleen valtie in limburg niet op, hier denkt iedereen dak van buiten limburg ben... maar 1 stap buiten limburg, en iedereen zegt meteen: jup, limbo
Uhuh.quote:Op zondag 18 december 2005 12:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
"Gewoon ja zeggen, dan houdt'ie z'n bek wel"?
pak er een beetje zware stem bij (die nog steeds af en toe overslaat :S) dan heb je mijquote:Op zondag 18 december 2005 12:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]Hai
*kuch*
*ahum*
Ja, nee, okay, dan kan ik me er een stem bij voorstellen even, zeg maar.
Jij kwekt waarschijnlijk als een Sjonnie uit de Jordaan, of zo'n enge grachtengordelpuber met een R waar Linda de Mol jaloers op is.quote:
meestal werkt datquote:Op zondag 18 december 2005 12:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
"Gewoon ja zeggen, dan houdt'ie z'n bek wel"?
Oke, ik heb 'm, met de regel "die voeg moet ik nog doen"quote:Op zondag 18 december 2005 12:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
pak er een beetje zware stem bij (die nog steeds af en toe overslaat :S) dan heb je mij
quote:Op zondag 18 december 2005 12:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jij kwekt waarschijnlijk als een Sjonnie uit de Jordaan, of zo'n enge grachtengordelpuber met een R waar Linda de Mol jaloers op is..
khad het nie beter kunnen zeggen greatquote:Op zondag 18 december 2005 12:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jij kwekt waarschijnlijk als een Sjonnie uit de Jordaan, of zo'n enge grachtengordelpuber met een R waar Linda de Mol jaloers op is..
Goedemorgen Great_Expectations!quote:Op zondag 18 december 2005 12:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Met je donkerblonde vriendje.quote:Op zondag 18 december 2005 12:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
khad het nie beter kunnen zeggen great![]()
die voeg moet ik nog doen, heb k meestal rond 3 uur, da gevoelquote:Op zondag 18 december 2005 12:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oke, ik heb 'm, met de regel "die voeg moet ik nog doen"
correctie: met me LIEVE, KNAPPE donkerblonde vriendjequote:
quote:Mijn vader en mijn moeder, die zeggen altijd kind
zorg dat iedereen je later aardig vind.
Spreek altijd met 2 woorden en doe altijd beleefd
en zorg dat je altijd om je medemensen geeft.
Maar ik wil niet eerlijk zijn want ik wil liegen,
ongelukkig zijn en doodgaan aan de drank.
Naar de hoeren en iedereen bedriegen.
Ik wil genieten van mijn eigen rotte stank.
Want ik wil slecht zijn, ik wil slecht zijn.
Een klootzak en een hufter en afschuwlijk onterecht zijn.
Ik wil slecht zijn.
Een atoombom, een hyena
en gevaarlijk levensecht zijn.
Ik wil slie, sla, slo slecht tralalalalala.....
De here Jezus had veel langer moeten lijden,
En ik stop een rotje in mijn meesters nieuwe Puch.
En die lijfwacht had nog harder kunnen rijden.
En mijn Oma schop ik dood, omdat ze er om vroeg.
Ik trek me af terwijl ik Donald Duck lees,
en dwing mijn broertje tot het eten van mijn stront.
Ik maak een filmpje van mijn zusjes schaamvlees,
en schuif tot slot nog een bezem in haar kont, stront
Ik wil slecht zijn, Ik wil slecht zijn.
Een klootzak en een hufter en afschuwlijk onterecht zijn.
Ik wil slecht zijn.
Een atoombom, een hyena
en gevaarlijk levensecht zijn.
Ik wil slie, sla, slo slecht zijn
Ik wil gewoon slecht zijn, net als Saddam Housein.
Slecht zijn.
Massamoordenaar, helemaal zo gek nog niet.
Slecht zijn.
Wat ik later wil worden, heroine prostitué.
S L E C H T, slecht zijn
Waarom zou ik een bos willen zien?quote:Op zondag 18 december 2005 12:18 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En wanneer heb je voor het laatst een echt bos gezien?.
ik iedere dag, ask het dorp uitrijquote:Op zondag 18 december 2005 12:18 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En wanneer heb je voor het laatst een echt bos gezien?.
Jaja! FOTO!quote:Op zondag 18 december 2005 12:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
correctie: met me LIEVE, KNAPPE donkerblonde vriendje
Komt allemaal op hetzelfde neer.quote:Op zondag 18 december 2005 12:21 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Waarom zou ik een bos willen zien?
En by the way. Ik heb een Zaans accent.
komt misschien nog wel eensquote:
Elke dag zoveel natuur.quote:Op zondag 18 december 2005 12:21 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ik iedere dag, ask het dorp uitriji'm surrounded by forest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |