Ja die moest ik eigenlijk voor komende week er ook nog ergens ingepropt krijgen, maar vrees dat daarvoor weer geen tijd beschikbaar isquote:Op zondag 18 december 2005 03:50 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb al witte wijn op.. king kong was erg leuk trouwens
Hm, nooit van gehoord?quote:Op zondag 18 december 2005 03:54 schreef Stroekie het volgende:
en om het dan nog een graatje erger te maken moet ik dan maar even melden dat ik de verzamel cd van Modern Talking in de kast heb staan![]()
Ah, *is nog een twijfelkontquote:Op zondag 18 december 2005 03:58 schreef Stroekie het volgende:
Vanitas
voordat je gaat slapen
had je dit al gezien?
De vijfde Fok! HomoMeet komt eraan! (deel 1)
neeneenee, de met camp is het de bedoeling om de grenzen van het betamelijke te verkennen en die grenzen te overschrijdenquote:En dat je Modern Talking niet kent, acht dat pleit alleen maar voor je
Dan moet je maar eens op zoek gaan maar ze hadden vooral hun hoogtepunt eind jaren 80quote:Op zondag 18 december 2005 04:01 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ah, *is nog een twijfelkont
[..]
neeneenee, de met camp is het de bedoeling om de grenzen van het betamelijke te verkennen en die grenzen te overschrijden
*is nu echt naar bed
Wat? We waren hier toch zo tolerant?quote:Op zondag 18 december 2005 03:21 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Een hoogst onaangenaam persoon, al zeg ik 't zelf.
Hai homo. Jij relt soms toch wel een beetje?quote:Op zondag 18 december 2005 04:45 schreef DennisMoore het volgende:
Hai Sai.
Een heel klein beetje. Maar eigenlijk mag ik niet meer rellen van de dokter.quote:Op zondag 18 december 2005 04:49 schreef Sai het volgende:
Hai homo. Jij relt soms toch wel een beetje?.
Je schopt hem toch wel héél soms héél zachtjes in zijn ballen? Gewoon? Eventjes? Om te kijken of je het nog kunt? Figuurlijk, desnoods?quote:Op zondag 18 december 2005 04:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een heel klein beetje. Maar eigenlijk mag ik niet meer rellen van de dokter.
Niet dat ik ruzie heb met de dokter...
Natuurlijk. Maar alvorens de krentenbollen te smeren, kijk ik eerst even in zijn linkeroog.quote:Op zondag 18 december 2005 04:52 schreef Sai het volgende:
Je schopt hem toch wel héél soms héél zachtjes in zijn ballen? Gewoon? Eventjes? Om te kijken of je het nog kunt? Figuurlijk, desnoods?
Ah, gelukkig. Een oude vos verleert zijn streken tóch niet.quote:Op zondag 18 december 2005 04:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar alvorens de krentenbollen te smeren, kijk ik eerst even in zijn linkeroog.
En nu ga ik naar bed. *lik*quote:Op zondag 18 december 2005 04:56 schreef Sai het volgende:
Ah, gelukkig. Een oude vos verleert zijn streken tóch niet.
Dan ga ik maar eens luisteren naar de regen die zachtjes tegen mijn balkonraam tikt. In het ritme van de eenzaamheid nog wel. De regen is erg ritmisch vannacht.quote:
Maar dat is nu verleden tijd.quote:Op zondag 18 december 2005 05:00 schreef DennisMoore het volgende:
Oh, waren wij maar gelukkig saâm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |