Je weet het nog!quote:Op zondag 18 december 2005 01:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
Inso was toen nog mod![]()
Ze kwam wat later binnenvallen nadat ik een nieuw topic voor jullie "moest" openen omdat ik per abuis de lapo had.![]()
Toen had je je oefenwieltjes nog.quote:Waar ik vervolgens een half over gedaan heb omdat de copy paste uit het vorige topic heel de tijd mis ging![]()
Lamaar.quote:Op zondag 18 december 2005 01:00 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Gewoon zo'n vermoeden..
Lelijkekale
mensen.
Er begint ook iets te dalen hier...quote:Op zondag 18 december 2005 01:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hee, het kwartje valt hier nu pas!
Jóh!Héy!
Neuh, eerder participerendquote:Op zondag 18 december 2005 01:09 schreef Waxxer het volgende:
Observerend?
Ik heb nog ergens een foto van je.quote:Op zondag 18 december 2005 01:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
![]()
[..]
Die heb ik meer dan twee jaar gehad.![]()
Succesquote:Op zondag 18 december 2005 01:12 schreef Waxxer het volgende:
Volgens mij ben ik echt de hele nacht nog wel bezig, om half drie richting Schiphol ofzo, misschien nog wel later. En dan nog weer terug.Heeeeeeeerrrr-lijk!
De oudereenheden weer naar het Dinxperdingense brengen?quote:Op zondag 18 december 2005 01:12 schreef Waxxer het volgende:
Volgens mij ben ik echt de hele nacht nog wel bezig, om half drie richting Schiphol ofzo, misschien nog wel later. En dan nog weer terug.Heeeeeeeerrrr-lijk!
Ja blijkbaar willen we de 1500 zo snel mogelijk bereikenquote:Op zondag 18 december 2005 01:14 schreef creno het volgende:wat zijn jullie hard gegaan vandaag !
een topic gemist
Met die "witte onderbroek"??quote:Op zondag 18 december 2005 01:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een foto van je..
Daar staat veel op maar geen oefenwieltjes..
Ja die ja.quote:
Ik weet het, Erwin keek me al récht aan toen hij het zei. Nou ja... Voorzichtig rijden dan maar hequote:Op zondag 18 december 2005 01:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Succes
GLADHEID
In het hele land moet het verkeer rekening houden met gladheid door sneeuwbuien en door bevriezing.
zaterdag 17 december 2005 20.37 uur
Hier in Braboland vriest het nu wel maar is alles nog droog
Oeh, thanks. Ik ga morgenochtend naar Schiphol. Iets eerder weg dus maar.quote:Op zondag 18 december 2005 01:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Succes
GLADHEID
In het hele land moet het verkeer rekening houden met gladheid door sneeuwbuien en door bevriezing.
zaterdag 17 december 2005 20.37 uur
Hier in Braboland vriest het nu wel maar is alles nog droog
Misschien kruischen we elkanders pad wel manquote:Op zondag 18 december 2005 01:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Oeh, thanks. Ik ga morgenochtend naar Schiphol. Iets eerder weg dus maar.
We zullen aan je denken.quote:Op zondag 18 december 2005 01:19 schreef creno het volgende:
Als topic 1500 op maandag valt dan zal ik er nog in kunnen posten, valt het morgen, tjaaa, dan gaat me dat niet lukken, eerst kerstinkopen doen en 's avonds naar AmeezingConcert...
Wat een verrassing.quote:Op zondag 18 december 2005 01:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik was hem kwijt door een HD crash, maar dankzij Yvonne heb ik hem weer terug.![]()
Je herkent me aan de roos in het derde knoopje van mijn shirt.quote:Op zondag 18 december 2005 01:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Misschien kruischen we elkanders pad wel man
dan ruim 300 kilometer voor je vannachtquote:Op zondag 18 december 2005 01:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik weet het, Erwin keek me al récht aan toen hij het zei. Nou ja... Voorzichtig rijden dan maar heWordt een latertje, vrees ik...
Zeg er even bij op welke parkeerplaats hij moet zijn.quote:Op zondag 18 december 2005 01:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Misschien kruischen we elkanders pad wel man
Succes James en ik hoop voor je dat de sneeuwbuien nu eens een andere route nemen dan die jij gekozen hebtquote:Op zondag 18 december 2005 01:39 schreef Waxxer het volgende:
Deze jongen duikt onder een verfrissende douche en gaat dan op pad
Ciao doei doeg tschüss!
op pad? Mis ik iets?quote:Op zondag 18 december 2005 01:39 schreef Waxxer het volgende:
Deze jongen duikt onder een verfrissende douche en gaat dan op pad
Ciao doei doeg tschüss!
Have Funquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |