Dudequote:Op zaterdag 17 december 2005 21:32 schreef BVO het volgende:
Voor in de karaokebar was ze best leuk.
Zo dacht ik dus ookquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:32 schreef BVO het volgende:
What the heck, stemmen ga ik niet, de jury geeft haar die finaleplek toch al.
Hoezoquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:32 schreef PeRi het volgende:
Wat een kutTT Sven.
Die jongen kan er niet goed tegen dat zijn smaak zó afwijkend is en wil nu graag zijn willetje doordrammen, laat hem toch joh.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:32 schreef PeRi het volgende:
Wat een kutTT Sven.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:32 schreef BVO het volgende:
Voor in de karaokebar was ze best leuk.
Jezus, anders doe je even normaal ofzoquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Die jongen kan er niet goed tegen dat zijn smaak zó afwijkend is en wil nu graag zijn willetje doordrammen, laat hem toch joh.
Ze was best goed, maar met Ellen en Raf net na haar ga je dingen wel in perspectief zien natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:33 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
![]()
Maresha was ook best goed.![]()
In zijn totaliteit toch de beste workshopronde.
Gewoon RTL4 hoorquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:33 schreef Dizer het volgende:
Hoe laat begint het ook al weer? Op RTL7 of zo toch? Om 10 uur?
Je zit er ook helemaal in he Dizer.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:33 schreef Dizer het volgende:
Hoe laat begint het ook al weer? Op RTL7 of zo toch? Om 10 uur?
Ik vond Ellen echt tegenvallen dus. Zou me niks verbazen als ze zou afvallen vanavondquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze was best goed, maar met Ellen en Raf net na haar ga je dingen wel in perspectief zien natuurlijk.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je zit er ook helemaal in he Dizer.
Ik dacht dat Chantal vorige week zwanger wasquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:35 schreef babette21 het volgende:
oh ik had trouwens het idee dat Chantal hier vorige week heeft meegelezen en zo verstandig is geweest om om autocue [?] te vragen.... geen kaartjes, strak in de lens [en d'r haar zat weer normaal, maar verder blijft ze een grote stoorzender....]
10 over 10 zoiets...quote:
Met dit nummer kan je niet je stem compleet geven. Dat gaat ze over twee weken zeker weten doenquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:35 schreef vanDaal het volgende:
Het is dat Raffaëla al eerder heeft laten zien dat ze goed kan zingen, want vandaag was het niet veel soeps. Ze stond zo erg de aandacht te vragen, dat het zingen af en toe even naar achter werd geschoven. Iets te veel sterallures wat mij betreft![]()
Ja en bijna iedereen vond Rafaëlla goed, MAAR NEE HOOR DIE KOMT NIET IN DE OP HE!?quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jezus, anders doe je even normaal ofzo! Bijna iedereen vond Marescha goed vanavond
Hoe weet jij dat nou, heeft ze je gebeld ofzo?quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Met dit nummer kan je niet je stem compleet geven. Dat gaat ze over twee weken zeker weten doen
Tja, soms moet je keuzes maken he.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:37 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja en bijna iedereen vond Rafaëlla goed, MAAR NEE HOOR DIE KOMT NIET IN DE OP HE!?
De autocue draaide al twee afleveringen mee hoor, ook Martijn doet eraan mee. Maar hij doet dat veel minder opvallend.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:35 schreef babette21 het volgende:
oh ik had trouwens het idee dat Chantal hier vorige week heeft meegelezen en zo verstandig is geweest om om autocue [?] te vragen.... geen kaartjes, strak in de lens [en d'r haar zat weer normaal, maar verder blijft ze een grote stoorzender....]
Ze stalkt me...quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:37 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou, heeft ze je gebeld ofzo?![]()
Zij maakt me aan het lachen... dat hebben weinig Idols kandidaten hiervoor gedaanquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:38 schreef babette21 het volgende:
Raffaela uieraard ook [weer] prima, al is het alleen al omdat zij d'r eigen feestje bouwt....
en daar wordt Babette weer blij van
vorige week keek ik samen met 'n vriendin... iedere keer dat Chantal in beeld kwam:quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:36 schreef Dizer het volgende:
Ik dacht dat Chantal vorige week zwanger was
Wijntje op zeker?quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
vorige week keek ik samen met 'n vriendin... iedere keer dat Chantal in beeld kwam:
ik: doe je haar normaal!!
vriendin: trek wat anders aan!!
samen: wij vinden jou stom.........
Filmpjequote:Op zaterdag 17 december 2005 21:35 schreef Dizer het volgende:
* Dizer heeft Rafaella - Burn Baby Burn... (of zo iets) op repeat staan![]()
Zo zit ik echt telkens als ik Chantal ziequote:Op zaterdag 17 december 2005 21:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
vorige week keek ik samen met 'n vriendin... iedere keer dat Chantal in beeld kwam:
ik: doe je haar normaal!!
vriendin: trek wat anders aan!!
samen: wij vinden jou stom.........
Dat bedoel ik, ze zingen wel allemaal leuk hun liedje, maar écht entertainen doen er altijd maar weinig. Zij deed dat dus welquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zij maakt me aan het lachen... dat hebben weinig Idols kandidaten hiervoor gedaan
precies... en da's toch wel een vereiste, dat je 'n beetje blij wordt van 'n kandidaatquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:38 schreef Dizer het volgende:
Zij maakt me aan het lachen... dat hebben weinig Idols kandidaten hiervoor gedaan![]()
Dat is dus precies wat ik heb bij Harm (en vorig jaar bij Eric)quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
precies... en da's toch wel een vereiste, dat je 'n beetje blij wordt van 'n kandidaat
ik had dat vorige keer ook bij Alex, maar ik stond daar nogal alleen in
Volgens mij vond je hem alleen maar lekkerquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
precies... en da's toch wel een vereiste, dat je 'n beetje blij wordt van 'n kandidaat
En ik vind d'r echt waanzinnigquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ze zingen wel allemaal leuk hun liedje, maar écht entertainen doen er altijd maar weinig. Zij deed dat dus wel.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik was en ben nog steeds met je!!!quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
Nog steeds ziekjes?quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:45 schreef babette21 het volgende:
[..]![]()
maar nu ben ik aan de griep ipv de wijn, desondanks zelfde reacties....
van Eric werd ik ook blij ja, die kon ook lekker flirten met de camera...quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:44 schreef flugeltje het volgende:
Dat is dus precies wat ik heb bij Harm (en vorig jaar bij Eric)
Ik word al blij als ik hem zie. Enige verschil met Eric vorig jaar is dat Harm wél kan zingen
Ik via mijn mobiel 1x .. ga stiekem onze huistelefoon pakkenquote:
Ey Gquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:49 schreef Godlike02 het volgende:
Zo ik ben dr ook weer
Helaas niet hele uitzending kunnen zien
Waarom vriend?quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik via mijn mobiel 1x .. ga stiekem onze huistelefoon pakken
Hij is zo lekker rielekst... Dat bevalt me welquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
van Eric werd ik ook blij ja, die kon ook lekker flirten met de camera...
maar zingen moet ie écht niet doen [en acteren eigenlijk ook niet...]
die jongen moet gewoon lekker kinderprogramma's presenteren ofzo
met Harm weet ik 't zo net nog niet: hij kan wél zingen, maar ik vind 'm geloof ik niet erg leuk
Ik vind haar niet bepaald leijk. Ze is niet mijn type qua uiterlijk maar ik vind haar wel eeeeeeerrrrrggg leukquote:
Je weet dat ik je ga uitlachen he! |met je voorspelling over man en vrouwquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij is zo lekker rielekst... Dat bevalt me wel
Bovendien is het een heel ander type dan de overige mensen die door zijn. Dus kunnen we ook wat andere muziek verwachten en dat is wel zo fijn in de lifeshows...
Nou ja, vorig jaar zat er gewoon weinig bij en Raffaëla is de enige die sinds Idols 1 voor mij enigzins in de buurt van Hind kan komen, dan verdient ze m'n stem ook natuurlijkquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:49 schreef Riparius het volgende:
[..]
Je hebt het wel echt te pakken hè? (ik ook hoor)
Omdat er eindelijk een vrouwelijke Idol is dat verreweg de beste is en nou GODVERDOMME gewoon moet gaan winnen en geen Hind effect moet meemakenquote:
Mijne wel geloof ikquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:50 schreef Dizer het volgende:
Ze is niet mijn type qua uiterlijk
lekker én leuk....quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:44 schreef Dizer het volgende:
Volgens mij vond je hem alleen maar lekker
mja.... sinds gistermiddag... wijze levensles: keukenrol is niet erg bevoordelijk voor de neusquote:
Dan denken we andersquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind haar niet bepaald leijk. Ze is niet mijn type qua uiterlijk maar ik vind haar wel eeeeeeerrrrrggg leuk
Het is tot nu toe ieder jaar nog zo geweest....quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je weet dat ik je ga uitlachen he! |met je voorspelling over man en vrouw
Verreweg het beste?quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Omdat er eindelijk een vrouwelijke Idol is dat verreweg de beste is en nou GODVERDOMME gewoon moet gaan winnen en geen Hind effect moet meemaken
quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:46 schreef PeRi het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik was en ben nog steeds met je!!!
KUT CSIquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:52 schreef PeRi het volgende:
Zit CSI nog steeds tussen Idols in?
Ik moest hardop lachenquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:51 schreef babette21 het volgende:
mja.... sinds gistermiddag... wijze levensles: keukenrol is niet erg bevoordelijk voor de neus![]()
Blijkbaarquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:52 schreef PeRi het volgende:
Zit CSI nog steeds tussen Idols in?
CSI is te gehypedquote:
Kijk nu zitten we op 1 lijnquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
CSI is te gehypedX-Files, das pas een echte serie
Beter dat Raffie? En beter dat Marescha?quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:54 schreef BVO het volgende:
Ik vond Ellen trouwens de beste vanavond, staat nu dan ook op mijn nummer 2 plek.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:52 schreef PeRi het volgende:
De foto's bij de filmpjes zijn trouwens echt stukken beter.
het bevalt me als het van nature zo is, bij Harm heb ik meer vermoedens jegens drank/drugs....quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:49 schreef flugeltje het volgende:
Hij is zo lekker rielekst... Dat bevalt me wel![]()
da's absoluut waar...quote:Bovendien is het een heel ander type dan de overige mensen die door zijn. Dus kunnen we ook wat andere muziek verwachten en dat is wel zo fijn in de lifeshows...
Qua zang was ze zeker perfect.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:54 schreef BVO het volgende:
Ik vond Ellen trouwens de beste vanavond, staat nu dan ook op mijn nummer 2 plek.
Beter dan Marescha ja. Beter dan Raf... qua zang vanavond wel, al had Raf ook wel de show he.... Ellen is in ieder geval wel het meest gestegen na vanavond bij mequote:Op zaterdag 17 december 2005 21:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Beter dat Raffie? En beter dat Marescha?
Daarom zoeken ze ook een pop idolquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
het bevalt me als het van nature zo is, bij Harm heb ik meer vermoedens jegens drank/drugs....
en tja hoe oppervallig ook: 't ook wil ook wat he......
[..]
da's absoluut waar...
hij mag van mij dan ook door voor de aankomende zoveel weken, maar een pop-idol..... nee
Tuurlijk is het geen Idolquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
het bevalt me als het van nature zo is, bij Harm heb ik meer vermoedens jegens drank/drugs....
en tja hoe oppervallig ook: 't ook wil ook wat he......
[..]
da's absoluut waar...
hij mag van mij dan ook door voor de aankomende zoveel weken, maar een pop-idol..... nee
Maar vind Nederland dat ook?quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:57 schreef LeBeau het volgende:
Ik zou het trouwens erg amusant vinden als Marescha niet doorgaat, al is het alleen om de reactie van Sven.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:57 schreef LeBeau het volgende:
Ik zou het trouwens erg amusant vinden als Marescha niet doorgaat, al is het alleen om de reactie van Sven.
Alleen om mijn reactiequote:Op zaterdag 17 december 2005 21:57 schreef LeBeau het volgende:
Ooh jah.. een kwartier lang "kaartjes voorlezen"quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:57 schreef Svensational het volgende:
Zometeen eerst weer een kwartier "maar vindt Nederland dat ook?".
quote:
Ik vond haar superquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alleen om mijn reactie?????? Ik ben toch niet de enige die haar vet tof vond
?
Die deden ook vaak stom hoor!quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ooh jah.. een kwartier lang "kaartjes voorlezen"
* Dizer mist Arnie en Tooske
quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:59 schreef Godlike02 het volgende:
En raff
Ja maar wel leuker stomquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die deden ook vaak stom hoor!
Echt niet, Chantal is echt way better! Tooske is een tostiquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar wel leuker stomVooral Dooske
Ik zei al dat ze goed aan het zingen wasquote:
Ik vind dr ook wel tofquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
?
Nee hoor, ik vond haar ook super. Keuze van het liedje was ik niet zo blij mee, maar zangtechnisch toch wel de beste van de avond. Ook een heel aangename stem en verschijning.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
?
Ik wist dat je niet de slimste bent van fokquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Echt niet, Chantal is echt way better! Tooske is een tosti!
Ik mis haar geschreeuw op een of ander gek manierquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Echt niet, Chantal is echt way better! Tooske is een tosti!
Komt door haar contactlenzenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:02 schreef WaStEd het volgende:
Chantal is echt een drama met die houdingkjes en poses van haar.. en dan dat geknipper met die wimpers wordt ik doodzenuwachtig van..
Dan erbij vind ik haar uitspraak totaal kut.
Van de Duitsers mogen we haar zo terughebben hoorquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik mis haar geschreeuw op een of ander gek manier
Aaah.. okidokequote:Op zaterdag 17 december 2005 22:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zei al dat ze goed aan het zingen was
Lekker nummer ook
maar gewoon irritant wijf
Zo eerlijk ben ik
Ik hoorde laatst zo iets jaquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Van de Duitsers mogen we haar zo terughebben hoor
Ik heb het Duitse volk achter mij staanquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik wist dat je niet de slimste bent van fok
maar dit slaat alles
Ah, een medestanderquote:
Dat zei ik tochquote:
Tooske is ook nog is lekkerderquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb het Duitse volk achter mij staan.
Dude, haal die stront eens uit je ogenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Tooske is ook nog is lekkerder![]()
Voor jou welquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:05 schreef PeRi het volgende:
Kan iemand een gil geven als het begint.
Dat zeggen dus in Duitslandquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik snap hem nietWat is er met dat tosti?
Sorry ik kijk ook naar karakterquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude, haal die stront eens uit je ogen!
Weet nu ook hoe serieus ik jou Raf-opmerking moet nemen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Tooske is ook nog is lekkerder![]()
Deutschland sucht den Superstar 3: met Tooske!quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik snap hem nietWat is er met dat tosti?
Chantal is best lekker maar Tooske ook. Trouwens, hoe Chantal er bij liep vorige weeg.. dikke buik alsof ze zwanger is, een hangende kont alsof het de tieten zijn van Lolo Ferrari als ze nog had geleefd na 40 jaar...quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude, haal die stront eens uit je ogen!
Heel serieus dusquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Weet nu ook hoe serieus ik jou Raf-opmerking moet nemen.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:02 schreef Dizer het volgende:
Ik mis haar geschreeuw op een of ander gek manier
GMTAquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:08 schreef PeRi het volgende:
Tooske is echt wel geiler dan Chantal! En leuker!Dat ik dit ooit zou zeggen.
straksquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:09 schreef pekel het volgende:
Hoe laat komt de uitslag?
Tenminste.............quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:09 schreef pekel het volgende:
Wel manquote:
Als Cquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:09 schreef pekel het volgende:
Want ze heeft een website?quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:10 schreef Riparius het volgende:
Officiële website van Raffaëla
Uitgemaakte zaak dus dat ze doorgaat![]()
Chantal. Tooske is gewoon eng..quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dus als je moet kiezen tussen twee slechte?
quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:14 schreef alwaysthebest het volgende:
Nou, eerst nog een kwartier gezever.![]()
Brrrrrr.... zijn voorhoofd is groter dan het rest van zijn gezichtquote:
Dat zou me teveel afleiden van de showquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kledingadvies voor Chantal:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik denk dat Harm wel een paar lijntjes wegsnuift als ie door is.
Wow...quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kledingadvies voor Chantal:
[afbeelding]
En dat is een feit!quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:19 schreef TimmyAsd het volgende:
ellen is echt lelijk..
Valt wel mee vind ikquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:19 schreef TimmyAsd het volgende:
ellen is echt lelijk..
Vandaar ook die vuilniszakkenkleding die ze nu aanheeftquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat zou me teveel afleiden van de show
Dat knipoogje.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:19 schreef TimmyAsd het volgende:
ellen is echt lelijk..
Harm doet geen drugs....quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik denk dat Harm wel een paar lijntjes wegsnuift als ie door is.
Zelfs in een vuilniszak is ze lekkerquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vandaar ook die vuilniszakkenkleding die ze nu aanheeft.
Ik ga je weer uitlachenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:17 schreef flugeltje het volgende:
De besten vanavond....
Marescha, Harm, Raffaela en Ellen...
Toch denk ik dat één van de vrouwen moet wijken voor nog een kerel.
dan snuift zuipt ie dat welquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Harm doet geen drugs....
Alleen port, líters port....![]()
of jij hebt geen gevoel voor humor, kan ookquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:21 schreef Dizer het volgende:
Ik heb zo een gevoel dat HJ en Martijn het niet zo met elkaar kunnen vinden
Ja, 't blijft lastig om daar een programma voor te schrijvenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:22 schreef Godlike02 het volgende:
Jongens ze zijn aan het tellen!!
En ik maar denken dat een computer dat doet![]()
Dat lijkt me wel na die reacties.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:21 schreef Svensational het volgende:
De jury zal Raffaëla wel op #1 hebben staan.
Dat mag, want ik hoop ook dat er vanavond drie vrouwen doorgaan....quote:
Dat roep je al drie wekenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat mag, want ik hoop ook dat er vanavond drie vrouwen doorgaan....
Heb alleen niet zoveel vertrouwen in de jury die tot nu toe ieder jaar nog een 50/50 finale heeft verzorgd...
quote:
grappig, ik wilde net komen melden dat ik 't idee heb dat ook Martijn de balen krijgt van Chantal...quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:21 schreef Dizer het volgende:
Ik heb zo een gevoel dat HJ en Martijn het niet zo met elkaar kunnen vinden
Kan ookquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:22 schreef milagro het volgende:
[..]
of jij hebt geen gevoel voor humor, kan ook![]()
Ze is een leuk plaatjequote:Op zaterdag 17 december 2005 22:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
grappig, ik wilde net komen melden dat ik 't idee heb dat ook Martijn de balen krijgt van Chantal...
Meer vrouwenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:25 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Wat is de verhouding mannen/vrouwen op dit moment?
Maar dat was tussen Arnie en Dooske het eerste jaar ookquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
grappig, ik wilde net komen melden dat ik 't idee heb dat ook Martijn de balen krijgt van Chantal...
En er komen vanavond denk ik 3 vrouwen en 1 man bijquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:27 schreef TimmyAsd het volgende:
3 mannen en 5 vrouwen totnogtoe dus..
Nieuwe pcquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:28 schreef babette21 het volgende:
mogen die grote foto's een eigen topic krijgen ofzo?! mijn pc wordt hier verdrietig van...
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:27 schreef TimmyAsd het volgende:
3 mannen en 5 vrouwen totnogtoe dus..
Ja, ik vind het ook wel weer genoeg zo.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:28 schreef babette21 het volgende:
mogen die grote foto's een eigen topic krijgen ofzo?! mijn pc wordt hier verdrietig van...
Bet kan het niet betalen. Want Bet moet ook een keer geld uitgeven aan onze dochter. Mijn geld raakt langzaam opquote:
Het is erg inderdaad, heb het ookquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:29 schreef Godlike02 het volgende:
Zo flauw![]()
Maar wel grappig![]()
Ik haat me zelf dat ik het leuk kan vinden!
HEY!!! Weten jullie wat dit kost??!!![]()
![]()
![]()
Helemaal niks![]()
oh. [toen was ik er niet]quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:27 schreef Dizer het volgende:
Maar dat was tussen Arnie en Dooske het eerste jaar ook
Lekker ding in je avaquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:33 schreef miss_dynastie het volgende:
" HJ wil een plaat met je maken, maar wil Nederland die ook kopen?"
Goh echtquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:37 schreef flugeltje het volgende:
Ze doet wel heel popie jopie hoor....
juist.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Onmogelijk
Lelijker ook nauwlijks![]()
Wel neequote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wel nee![]()
Kan wel iets gaan roepen over een bepaald zoogdier
maar daar zullen mensen wel aanstoot aan nemen
Die is dan ook een stuk leukerquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:39 schreef Svensational het volgende:
Floortje had meer stemmen!
Toen waren er gewoon minder mensen goed, en moest men wel op Floor stemmen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:39 schreef Svensational het volgende:
Floortje had meer stemmen!
En toch gaat een man winnenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:41 schreef TimmyAsd het volgende:
Dat zijn dus 8 vrouwen en 4 heren. Opvallende verhouding..
Ik ga dan ook straks iemand uitlachen!quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:41 schreef TimmyAsd het volgende:
Dat zijn dus 8 vrouwen en 4 heren. Opvallende verhouding..
Harm redt het niet.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En toch gaat een man winnen![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:43 schreef vanDaal het volgende:
* pekel is het eens met de uitslag van vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |