En dat is een feit!quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:19 schreef TimmyAsd het volgende:
ellen is echt lelijk..
Valt wel mee vind ikquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:19 schreef TimmyAsd het volgende:
ellen is echt lelijk..
Vandaar ook die vuilniszakkenkleding die ze nu aanheeftquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat zou me teveel afleiden van de show
Dat knipoogje.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:19 schreef TimmyAsd het volgende:
ellen is echt lelijk..
Harm doet geen drugs....quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik denk dat Harm wel een paar lijntjes wegsnuift als ie door is.
Zelfs in een vuilniszak is ze lekkerquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vandaar ook die vuilniszakkenkleding die ze nu aanheeft.
Ik ga je weer uitlachenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:17 schreef flugeltje het volgende:
De besten vanavond....
Marescha, Harm, Raffaela en Ellen...
Toch denk ik dat één van de vrouwen moet wijken voor nog een kerel.
dan snuift zuipt ie dat welquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Harm doet geen drugs....
Alleen port, líters port....![]()
of jij hebt geen gevoel voor humor, kan ookquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:21 schreef Dizer het volgende:
Ik heb zo een gevoel dat HJ en Martijn het niet zo met elkaar kunnen vinden
Ja, 't blijft lastig om daar een programma voor te schrijvenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:22 schreef Godlike02 het volgende:
Jongens ze zijn aan het tellen!!
En ik maar denken dat een computer dat doet![]()
Dat lijkt me wel na die reacties.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:21 schreef Svensational het volgende:
De jury zal Raffaëla wel op #1 hebben staan.
Dat mag, want ik hoop ook dat er vanavond drie vrouwen doorgaan....quote:
Dat roep je al drie wekenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat mag, want ik hoop ook dat er vanavond drie vrouwen doorgaan....
Heb alleen niet zoveel vertrouwen in de jury die tot nu toe ieder jaar nog een 50/50 finale heeft verzorgd...
quote:
grappig, ik wilde net komen melden dat ik 't idee heb dat ook Martijn de balen krijgt van Chantal...quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:21 schreef Dizer het volgende:
Ik heb zo een gevoel dat HJ en Martijn het niet zo met elkaar kunnen vinden
Kan ookquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:22 schreef milagro het volgende:
[..]
of jij hebt geen gevoel voor humor, kan ook![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |