CSI is te gehypedquote:
Kijk nu zitten we op 1 lijnquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
CSI is te gehypedX-Files, das pas een echte serie
Beter dat Raffie? En beter dat Marescha?quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:54 schreef BVO het volgende:
Ik vond Ellen trouwens de beste vanavond, staat nu dan ook op mijn nummer 2 plek.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:52 schreef PeRi het volgende:
De foto's bij de filmpjes zijn trouwens echt stukken beter.
het bevalt me als het van nature zo is, bij Harm heb ik meer vermoedens jegens drank/drugs....quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:49 schreef flugeltje het volgende:
Hij is zo lekker rielekst... Dat bevalt me wel![]()
da's absoluut waar...quote:Bovendien is het een heel ander type dan de overige mensen die door zijn. Dus kunnen we ook wat andere muziek verwachten en dat is wel zo fijn in de lifeshows...
Qua zang was ze zeker perfect.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:54 schreef BVO het volgende:
Ik vond Ellen trouwens de beste vanavond, staat nu dan ook op mijn nummer 2 plek.
Beter dan Marescha ja. Beter dan Raf... qua zang vanavond wel, al had Raf ook wel de show he.... Ellen is in ieder geval wel het meest gestegen na vanavond bij mequote:Op zaterdag 17 december 2005 21:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Beter dat Raffie? En beter dat Marescha?
Daarom zoeken ze ook een pop idolquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
het bevalt me als het van nature zo is, bij Harm heb ik meer vermoedens jegens drank/drugs....
en tja hoe oppervallig ook: 't ook wil ook wat he......
[..]
da's absoluut waar...
hij mag van mij dan ook door voor de aankomende zoveel weken, maar een pop-idol..... nee
Tuurlijk is het geen Idolquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
het bevalt me als het van nature zo is, bij Harm heb ik meer vermoedens jegens drank/drugs....
en tja hoe oppervallig ook: 't ook wil ook wat he......
[..]
da's absoluut waar...
hij mag van mij dan ook door voor de aankomende zoveel weken, maar een pop-idol..... nee
Maar vind Nederland dat ook?quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:57 schreef LeBeau het volgende:
Ik zou het trouwens erg amusant vinden als Marescha niet doorgaat, al is het alleen om de reactie van Sven.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:57 schreef LeBeau het volgende:
Ik zou het trouwens erg amusant vinden als Marescha niet doorgaat, al is het alleen om de reactie van Sven.
Alleen om mijn reactiequote:Op zaterdag 17 december 2005 21:57 schreef LeBeau het volgende:
Ooh jah.. een kwartier lang "kaartjes voorlezen"quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:57 schreef Svensational het volgende:
Zometeen eerst weer een kwartier "maar vindt Nederland dat ook?".
quote:
Ik vond haar superquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alleen om mijn reactie?????? Ik ben toch niet de enige die haar vet tof vond
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |