Ja, maar nu is ze er dan ook echt bijna hequote:
Clarissa!quote:Op woensdag 14 december 2005 21:59 schreef -beyond- het volgende:
Hallo, we zitten nog bij de herhaling......
Ik ben echt voor de eerste...Wat is haar naam ook alweer???
sorry niet verstaanquote:Op woensdag 14 december 2005 22:12 schreef Svensational het volgende:
Hoeveel procent had Ariel?
quote:Op woensdag 14 december 2005 22:18 schreef Cee het volgende:
LOL, m'n moeder zit effe de herhaling te kijken, komt Renske op tv: "Alsof 't beeld vervormd is."
quote:Op woensdag 14 december 2005 22:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ach t is wel leuk dat Renske door is..weten we ook al zeker dat Floortje, Christon en Angelique nog een kans van 1 op 12 hebben om de 2e liveshow niet te halen
Ik zit echt 5 keer de zin te lezen maar snap 'm niet, of bedoel je 'n kans van 1 op 12 om de 2e liveshow wel te halen? Ben nooit zo goed in wiskunde geweest hoor.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ach t is wel leuk dat Renske door is..weten we ook al zeker dat Floortje, Christon en Angelique nog een kans van 1 op 12 hebben om de 2e liveshow niet te halen
Hij's niet zó moeilijk toch?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit echt 5 keer de zin te lezen maar snap 'm niet, of bedoel je 'n kans van 1 op 12 om de 2e liveshow wel te halen? Ben nooit zo goed in wiskunde geweest hoor.![]()
De jury heeft in ieder geval wederom een persoon gekozen die de cast van ONM over 'n halfjaartje mag aanvullen.
quote:Op woensdag 14 december 2005 22:29 schreef charmed_angel het volgende:
CDP heb je nou al een kaartje gekocht voor 7 januari?
Ik dacht dat ik de enige wasquote:Op woensdag 14 december 2005 22:28 schreef Cee het volgende:
Werkelijk waar, ik lees me 'n bult aan die zin maar ik heb 'm niet door. 't Is woensdag, hè, dan heb je dat wel eens.
Ik snapte hem wel... maar ik snap ook waarom ik hem wel snapte.... snap je ?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Als Renske er zeker uitvliegt op 31 dec..betekent het dat de kans om eruit te gaan voor Christon, Floortje en Angelique nog maar 1 op 12 is.
A, like thatquote:Op woensdag 14 december 2005 22:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Als Renske er zeker uitvliegt op 31 dec..betekent het dat de kans om eruit te gaan voor Christon, Floortje en Angelique nog maar 1 op 12 is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |