ow was dat het? Ik snapte er geen bal vanquote:Op woensdag 14 december 2005 23:02 schreef Caro_lientje het volgende:
Wel heftig hoor dat ze zich vergissen met de uitslag...
Jah dat wel... maar ik kijk niet naar orenquote:Op woensdag 14 december 2005 23:04 schreef Caro_lientje het volgende:
[..]
Hij heeft alleen wel een beetje grote oren![]()
Het leek me echt ontzettende humorquote:Op woensdag 14 december 2005 22:39 schreef Caro_lientje het volgende:
O nee.... Dat meen je niet! Daar betaal je voor!??
Daniel Küblböck![]()
![]()
[afbeelding]
Smaken verschillen..... ik vind hem ook niks!quote:Op woensdag 14 december 2005 22:39 schreef Caro_lientje het volgende:
[..]
O nee.... Dat meen je niet! Daar betaal je voor!??
Daniel Küblböck![]()
![]()
[afbeelding]
Daniel was echt de ster van de show. Zonder hem was ik allang afgehaakt.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
Smaken verschillen..... ik vind hem ook niks!
Tjah.... ik had andere favorietenquote:Op donderdag 15 december 2005 23:44 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Daniel was echt de ster van de show. Zonder hem was ik allang afgehaakt.
quote:"Tooske is een tosti"
Onze eigen Tooske Breugem (31), die momenteel de Duitse Idols presenteert, is inzet van een heuse mediarel. De hetze tegen de 'saaie kaastosti uit Holland' wordt almaar feller.
Veel Duitsers vinden zelfs dat ze per direct van hun buis moet worden gehaald. Terwijl de kijkcijfers prima zijn.
"Wie wilt u?" vroeg het boulevardblad Bild zijn lezers. "Dat Hollandse tutmens of de prachtige Michelle Hunziker (28), die de vorige Idols presenteerde?" 95% van de lezers bleek Michelle terug te willen. De van oorsprong Zwitserse zangeres komt echter voor haar opvolgster op.
Michelle Hunziker.
Zij roemt de schoonheid van de Hollandse en vindt zelfs dat Tooske de show beter dan zijzelf presenteert: "Het gaat losser. Het lijkt of mijn oude collega Marco Schreyl en Tooske meer vrijheden zijn gegund dan Marco en ik vorige keer hadden." Tooske zelf blijft onverdroten doorgaan: "Ik vind de show in Duitsland hartstikke leuk om te doen!"
Waarom de Duitsers zich dan zo druk maken? Tooske draagt wel eens jeans, terwijl Michelle altijd glamourgewaden aan had. Een kwestie van de styliste ontslaan, lijkt me...
Ik heb het heel de tijd over Daniel Munoz gehad, dat ik hem goed vind en leukquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:41 schreef Marando het volgende:
Als je alle post even doorneemt dan zie je dat er behoorlijk langs elkaar heen wordt gepraat. In het begin van deze thread hebben we het over Daniel Munoz, die momenteel bij de laatste 7 jongens zit van DSDS3... terwijl anderen het hebben over Daniel uit DSDS1...En mijn voorkeur gaat toch echt uit naar Daniel Munoz.. (wat muziek betreft, ben niet verliefd op hem hoor
)...
Daniel is een super toffe gast en ik gun het hem van harte dat hij bij de laatste 7 jongens zit... Toch was ik niet helemaal overtuigd van zijn laatste optreden. Hij kan veel beter dan dat. Hij zong erg geknepen en het lijkt steeds alsof hij adem te kort heeft.. Ik zal het er wel even met zijn broers over hebben binnenkort. (ze slaan me vast de hersens in als ik dit zeg.. hahaha.. nee flauw)
Ik hoop dat Daniel voorlopig nog in DSDS3 blijft.. dan ga ik hopelijk binnenkort ook een keer met zijn broer(s) naar de liveshow. Lijkt me geweldig om dat een keer mee te maken.![]()
Oh en voor mensen die in Essent gebied wonen.. RTL Television zit in het Digitaal basis pakket van TV Home. Dit kost je slechts eenmalig een decoder en een smartcard. Voor de rest is het totaal gratis!!![]()
Vandaag van 21:15 tot 22:15 en van 23:15 tot 23.35 "Die Entscheidung"quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:35 schreef Coelho het volgende:
Hoe laat en op welke dag wordt het uitgezonden op RTL?
Dat weet ik welquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb het heel de tijd over Daniel Munoz gehad, dat ik hem goed vind en leuk![]()
Maar heb ook gezegd dat ik die andere daniel niet leuk vind
ik vond hem/haar al zo'n manwijf..... wijfmanquote:Op woensdag 21 december 2005 10:18 schreef BVO het volgende:
Duitse Idols-kandida(a)t(e) wil een penis.
Ben nu Laura aan het kijken.... WOW WAT SLECHT!quote:Op zondag 18 december 2005 21:41 schreef Caro_lientje het volgende:
Deze drie zijn niet verder:
Angelika
Laura
Selina
Ik ben het er wel mee eens, vooral Angelika was vreselijk slecht![]()
Ik ben het er ook wel mee eens. Maar Selina vond ik bijna net zo slecht als Angelikaquote:Op zondag 18 december 2005 21:41 schreef Caro_lientje het volgende:
Deze drie zijn niet verder:
Angelika
Laura
Selina
Ik ben het er wel mee eens, vooral Angelika was vreselijk slecht![]()
Nu snap ik het even niet meer.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:11 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Vandaag van 21:15 tot 22:15 en van 23:15 tot 23.35 "Die Entscheidung"
En hier hoop je dat Stephan eruit vliegt vanavond?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:19 schreef YPrue het volgende:
Ik hoop wel dat vandaag eindelijk Stephan (huilebalk) eruitvliegt.
Niemand?quote:Op woensdag 21 december 2005 19:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu snap ik het even niet meer.
Zaterdag is de uitzending en op woensdag de herhaling?
[..]
En hier hoop je dat Stephan eruit vliegt vanavond?
Hoe zit het nou in elkaar???? Wanneer is de live? En wanneer is de herhaling?
Zo te zien op rtl.de is vandaag de reguliere uitzending.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 22:30 schreef Caro_lientje het volgende:
Ik heb vandaag de uitzending gemist...ik ben net thuis. Maar ik ga uiteraard wel de uitslag kijken!![]()
Hopelijjk vliegen deze drie er vandaag uit:
Stephan Darnstaedt
Didi Knoblauch
Nevio Passaro - Hij is op zich wel leuk, maar toch iets te arrogant vind ik...![]()
aha ik snap het.... Maar ze komen niet samen op een gegeven moment? Zoals de vorige DSDS? Dat je gewoon 13 finalisten heb?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:37 schreef Caro_lientje het volgende:
Halloooo!!!!!![]()
![]()
Iedere woensdag en zaterdag zingen de jongens en meiden om en om. Er zijn dus volgens mij geen herhalingen.
Nu zaterdag zingen de zeven meiden dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |