Dudequote:Op zaterdag 17 december 2005 21:32 schreef BVO het volgende:
Voor in de karaokebar was ze best leuk.
Zo dacht ik dus ookquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:32 schreef BVO het volgende:
What the heck, stemmen ga ik niet, de jury geeft haar die finaleplek toch al.
Hoezoquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:32 schreef PeRi het volgende:
Wat een kutTT Sven.
Die jongen kan er niet goed tegen dat zijn smaak zó afwijkend is en wil nu graag zijn willetje doordrammen, laat hem toch joh.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:32 schreef PeRi het volgende:
Wat een kutTT Sven.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:32 schreef BVO het volgende:
Voor in de karaokebar was ze best leuk.
Jezus, anders doe je even normaal ofzoquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Die jongen kan er niet goed tegen dat zijn smaak zó afwijkend is en wil nu graag zijn willetje doordrammen, laat hem toch joh.
Ze was best goed, maar met Ellen en Raf net na haar ga je dingen wel in perspectief zien natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:33 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
![]()
Maresha was ook best goed.![]()
In zijn totaliteit toch de beste workshopronde.
Gewoon RTL4 hoorquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:33 schreef Dizer het volgende:
Hoe laat begint het ook al weer? Op RTL7 of zo toch? Om 10 uur?
Je zit er ook helemaal in he Dizer.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:33 schreef Dizer het volgende:
Hoe laat begint het ook al weer? Op RTL7 of zo toch? Om 10 uur?
Ik vond Ellen echt tegenvallen dus. Zou me niks verbazen als ze zou afvallen vanavondquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze was best goed, maar met Ellen en Raf net na haar ga je dingen wel in perspectief zien natuurlijk.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je zit er ook helemaal in he Dizer.
Ik dacht dat Chantal vorige week zwanger wasquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:35 schreef babette21 het volgende:
oh ik had trouwens het idee dat Chantal hier vorige week heeft meegelezen en zo verstandig is geweest om om autocue [?] te vragen.... geen kaartjes, strak in de lens [en d'r haar zat weer normaal, maar verder blijft ze een grote stoorzender....]
10 over 10 zoiets...quote:
Met dit nummer kan je niet je stem compleet geven. Dat gaat ze over twee weken zeker weten doenquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:35 schreef vanDaal het volgende:
Het is dat Raffaëla al eerder heeft laten zien dat ze goed kan zingen, want vandaag was het niet veel soeps. Ze stond zo erg de aandacht te vragen, dat het zingen af en toe even naar achter werd geschoven. Iets te veel sterallures wat mij betreft![]()
Ja en bijna iedereen vond Rafaëlla goed, MAAR NEE HOOR DIE KOMT NIET IN DE OP HE!?quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jezus, anders doe je even normaal ofzo! Bijna iedereen vond Marescha goed vanavond
Hoe weet jij dat nou, heeft ze je gebeld ofzo?quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Met dit nummer kan je niet je stem compleet geven. Dat gaat ze over twee weken zeker weten doen
Tja, soms moet je keuzes maken he.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:37 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja en bijna iedereen vond Rafaëlla goed, MAAR NEE HOOR DIE KOMT NIET IN DE OP HE!?
De autocue draaide al twee afleveringen mee hoor, ook Martijn doet eraan mee. Maar hij doet dat veel minder opvallend.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:35 schreef babette21 het volgende:
oh ik had trouwens het idee dat Chantal hier vorige week heeft meegelezen en zo verstandig is geweest om om autocue [?] te vragen.... geen kaartjes, strak in de lens [en d'r haar zat weer normaal, maar verder blijft ze een grote stoorzender....]
Ze stalkt me...quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:37 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou, heeft ze je gebeld ofzo?![]()
Zij maakt me aan het lachen... dat hebben weinig Idols kandidaten hiervoor gedaanquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:38 schreef babette21 het volgende:
Raffaela uieraard ook [weer] prima, al is het alleen al omdat zij d'r eigen feestje bouwt....
en daar wordt Babette weer blij van
vorige week keek ik samen met 'n vriendin... iedere keer dat Chantal in beeld kwam:quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:36 schreef Dizer het volgende:
Ik dacht dat Chantal vorige week zwanger was
Wijntje op zeker?quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
vorige week keek ik samen met 'n vriendin... iedere keer dat Chantal in beeld kwam:
ik: doe je haar normaal!!
vriendin: trek wat anders aan!!
samen: wij vinden jou stom.........
Filmpjequote:Op zaterdag 17 december 2005 21:35 schreef Dizer het volgende:
* Dizer heeft Rafaella - Burn Baby Burn... (of zo iets) op repeat staan![]()
Zo zit ik echt telkens als ik Chantal ziequote:Op zaterdag 17 december 2005 21:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
vorige week keek ik samen met 'n vriendin... iedere keer dat Chantal in beeld kwam:
ik: doe je haar normaal!!
vriendin: trek wat anders aan!!
samen: wij vinden jou stom.........
Dat bedoel ik, ze zingen wel allemaal leuk hun liedje, maar écht entertainen doen er altijd maar weinig. Zij deed dat dus welquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zij maakt me aan het lachen... dat hebben weinig Idols kandidaten hiervoor gedaan
precies... en da's toch wel een vereiste, dat je 'n beetje blij wordt van 'n kandidaatquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:38 schreef Dizer het volgende:
Zij maakt me aan het lachen... dat hebben weinig Idols kandidaten hiervoor gedaan![]()
Dat is dus precies wat ik heb bij Harm (en vorig jaar bij Eric)quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
precies... en da's toch wel een vereiste, dat je 'n beetje blij wordt van 'n kandidaat
ik had dat vorige keer ook bij Alex, maar ik stond daar nogal alleen in
Volgens mij vond je hem alleen maar lekkerquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
precies... en da's toch wel een vereiste, dat je 'n beetje blij wordt van 'n kandidaat
En ik vind d'r echt waanzinnigquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ze zingen wel allemaal leuk hun liedje, maar écht entertainen doen er altijd maar weinig. Zij deed dat dus wel.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik was en ben nog steeds met je!!!quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
Nog steeds ziekjes?quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:45 schreef babette21 het volgende:
[..]![]()
maar nu ben ik aan de griep ipv de wijn, desondanks zelfde reacties....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |