Maar dat was tussen Arnie en Dooske het eerste jaar ookquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
grappig, ik wilde net komen melden dat ik 't idee heb dat ook Martijn de balen krijgt van Chantal...
En er komen vanavond denk ik 3 vrouwen en 1 man bijquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:27 schreef TimmyAsd het volgende:
3 mannen en 5 vrouwen totnogtoe dus..
Nieuwe pcquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:28 schreef babette21 het volgende:
mogen die grote foto's een eigen topic krijgen ofzo?! mijn pc wordt hier verdrietig van...
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:27 schreef TimmyAsd het volgende:
3 mannen en 5 vrouwen totnogtoe dus..
Ja, ik vind het ook wel weer genoeg zo.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:28 schreef babette21 het volgende:
mogen die grote foto's een eigen topic krijgen ofzo?! mijn pc wordt hier verdrietig van...
Bet kan het niet betalen. Want Bet moet ook een keer geld uitgeven aan onze dochter. Mijn geld raakt langzaam opquote:
Het is erg inderdaad, heb het ookquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:29 schreef Godlike02 het volgende:
Zo flauw![]()
Maar wel grappig![]()
Ik haat me zelf dat ik het leuk kan vinden!
HEY!!! Weten jullie wat dit kost??!!![]()
![]()
![]()
Helemaal niks![]()
oh. [toen was ik er niet]quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:27 schreef Dizer het volgende:
Maar dat was tussen Arnie en Dooske het eerste jaar ook
Lekker ding in je avaquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:33 schreef miss_dynastie het volgende:
" HJ wil een plaat met je maken, maar wil Nederland die ook kopen?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |