Die deden ook vaak stom hoor!quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ooh jah.. een kwartier lang "kaartjes voorlezen"
* Dizer mist Arnie en Tooske
quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:59 schreef Godlike02 het volgende:
En raff
Ja maar wel leuker stomquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die deden ook vaak stom hoor!
Echt niet, Chantal is echt way better! Tooske is een tostiquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar wel leuker stomVooral Dooske
Ik zei al dat ze goed aan het zingen wasquote:
Ik vind dr ook wel tofquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alleen om mijn reactie?????? Ik ben toch niet de enige die haar vet tof vond
?
Nee hoor, ik vond haar ook super. Keuze van het liedje was ik niet zo blij mee, maar zangtechnisch toch wel de beste van de avond. Ook een heel aangename stem en verschijning.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alleen om mijn reactie?????? Ik ben toch niet de enige die haar vet tof vond
?
Ik wist dat je niet de slimste bent van fokquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Echt niet, Chantal is echt way better! Tooske is een tosti!
Ik mis haar geschreeuw op een of ander gek manierquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Echt niet, Chantal is echt way better! Tooske is een tosti!
Komt door haar contactlenzenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:02 schreef WaStEd het volgende:
Chantal is echt een drama met die houdingkjes en poses van haar.. en dan dat geknipper met die wimpers wordt ik doodzenuwachtig van..
Dan erbij vind ik haar uitspraak totaal kut.
Van de Duitsers mogen we haar zo terughebben hoorquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik mis haar geschreeuw op een of ander gek manier
Aaah.. okidokequote:Op zaterdag 17 december 2005 22:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zei al dat ze goed aan het zingen was
Lekker nummer ook
maar gewoon irritant wijf
Zo eerlijk ben ik
Ik hoorde laatst zo iets jaquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Van de Duitsers mogen we haar zo terughebben hoor
Ik heb het Duitse volk achter mij staanquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik wist dat je niet de slimste bent van fok
maar dit slaat alles
Ah, een medestanderquote:
Dat zei ik tochquote:
Tooske is ook nog is lekkerderquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb het Duitse volk achter mij staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |