Nee hoor, wist dat deze ellende er aan zat te komenquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:34 schreef Semisane het volgende:
Ach je kan altijd een andere baan zoeken.....Doe ik ook.
*meeslijmt:quote:
ik heb een vaatwasserquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:35 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb gewoon net de afwas gedaan!
Ang3l kan jij die actie hier ook even toepassen, zou geweldig zijnquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:59 schreef Ang3l het volgende:
Ben al vroeg thuis he
Het systeem ligt er al vanaf vanochtend uit op m'n werk, dus na een hele ochtend opruimen en archiveren dacht de hele afdeling: WEEKEND!
Nou nee hoor, dit is namelijk een skets geweest op de tv. Geloof dat dit gewoon onderdeel was van een satirisch programma van een paar jaar terug.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:58 schreef Ang3l het volgende:
http://www.panorama.nl/fu(...)9D65-E24A3AC656D9%7d
Zou ie ontslagen zijn
Goed gedachtquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:59 schreef Ang3l het volgende:
Ben al vroeg thuis he
Het systeem ligt er al vanaf vanochtend uit op m'n werk, dus na een hele ochtend opruimen en archiveren dacht de hele afdeling: WEEKEND!
Ik doe m'n bestquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ang3l kan jij die actie hier ook even toepassen, zou geweldig zijn![]()
Ik zit tegenover het Evoluon
Dan kom ik voor jouw wel de kestboom van die zolder vol met ratten halen![]()
Het hele netwerk hoeft niet eensquote:
je doet maar.. ik ben toch niet aan het werk en de monteurs zijn nogal drukquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Het hele netwerk hoeft niet eens
al regel je gewoon een grote graafmachine die "per ongeluk" een kabel van KPN stuk maakt![]()
ow.. een hoofdaansluiting van de telefoon pakken en de draden tegen elkaar houden zorgt ook dat je minimaal een half uur die lijn niet kan gebruikenquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:48 schreef petre86 het volgende:
[..]
je doet maar.. ik ben toch niet aan het werk en de monteurs zijn nogal druk
Helaas bezit ik niet de sleutel tot de kamer waar de telefooncentrale kamer isquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:50 schreef petre86 het volgende:
[..]
ow.. een hoofdaansluiting van de telefoon pakken en de draden tegen elkaar houden zorgt ook dat je minimaal een half uur die lijn niet kan gebruiken
quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:24 schreef Waxxer het volgende:
hahai
Heb ik een nota van de KPN. Staat erbij "heraansluitkosten"!!!!Ben ik afgesloten dan?! Heb ik niks van gemerkt!!
Gáááánnnn we weer........ Mijn tel. heeft het altijd nog gewoon gedaan. Bah!!!!!!!!
Geintje van petre zeker.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:27 schreef Waxxer het volgende:
Ik zie nu heraansluitkosten van....... ADSL!!!!!!!! Dat meeeeeeeeeeeeeeennn je niet!!! En er staat fokking ADSL op de rekening tot februari!!!!!!!!!!![]()
ZorgTOESLAG, of zorgVERZEKERING?quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:37 schreef Weemz het volgende:
Kan het zijn dat ik mijn brief over de zorgtoeslag nog niet heb gekregen?
ai aia ai.. ik werk dinsdag pas weer, kan nu niks opzoeken voor je..quote:
Als dat zo is, zijn ze allebei hun benen kwijt en Petre86 zijn baanquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:39 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[..]
Geintje van petre zeker.
Zit er niet een foto achter met hem & Wiz en dan in koeieletters
"GOTCHA!
Happy X-mas"
erbij?
Zorgtoeslag heeft volgens mij nog niemand binnen. Dat zal, voor zover ik weet, de laatste week van deze maand gebeuren.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:46 schreef Weemz het volgende:
Zorgtoeslag... Uhm, verzekering al voor 15 december? Je bedoelt de aanbiedingen van de verzekeringsmaatschappijen?
Klote allemaalquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Als dat zo is, zijn ze allebei hun benen kwijt en Petre86 zijn baan
Ik heb net gebeld, werd eerst al weer heeerrrlijk toegesproken "Nee meneer dat is van de telefoon, dan is uw telefoon afgesloten!!!!"
Ik weersprak dat, ging ze kijken, en toen "ja er zijn idd een aantal fouten gemaakt, ik begrijp niet waarom er dan toch adsl op uw rekening staat" en nu moet ik weer iemand in A'dam bellen (die er natuurlijk maandagmiddag pas weer is) om dit aan te kaarten, de rekening hoef ik niet te betalen en dan zou die telefoniste ervoor zorgen dat ik een nieuwe rekening krijg zonder die zaken erop, en over dat heraansluiten kan ik ook met die meneer overleggen. Wal-ge-lij-ke situatie weer, dat is bijna 80 euro extra op de rekening!!!![]()
Jah...lachen joh...ik ga, als ik niks verander, gewoon 3x meer betalen dan voorheen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:48 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Zorgtoeslag heeft volgens mij nog niemand binnen. Dat zal, voor zover ik weet, de laatste week van deze maand gebeuren.
Qua zorgverzekering: dat zijn de aanbiedingen van de maatschappijen ja.
Je moet inderdaad goed opletten ja. Wat veel mensen echter vergeten is dat de AWBZ-premie omlaag gaat, en een bepaalde premie die nu sowieso al wordt ingehouden van je loon komt te vervallen. Volgens mij is dat die 6.5% werkgeversbijdrage (tot 30.015 euro). Dat komt dus weer terug. Vervelend is wel weer dat de fiscus dit als loon heeft aangemerkt. Daar moet je dan weer belasting over betalen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:54 schreef Semisane het volgende:
[..]
Jah...lachen joh...ik ga, als ik niks verander gewoon 3x meer betalen dan voorheen.
En dat is nog naast al mijn bij-verzekeringetjes die ook in het nieuwe pakket niet zitten.wa, rechtsbijzstand en doorlopende reisverzekering
Maar goed ik moet alles nog ff gewoon goed doorlezen...wellicht kan ik hele stukken van die verzekering weg laten enzow.Eigen risico nemen ook...want ben toch bijna nooit ziek en als ik ooit iets ernstigs heb, dan ik zo'n eigen risico ook een schijntje van het totale bedrag.
Je krijgt twee minuten, dan moet het op zijn!quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:58 schreef Weemz het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Die tiramisu's gaan wel (lekker zacht enzo), maar die bonbonsquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:04 schreef Waxxer het volgende:
Je krijgt twee minuten, dan moet het op zijn!
Hóp, schrans en slik!quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:08 schreef Weemz het volgende:
[..]
Die tiramisu's gaan wel (lekker zacht enzo), maar die bonbonsVolgens mij vallen ze stuk voor stuk als 50 bakstenen op je maag... (qua machtigheid dan he, ze zijn volgens collega's erg lekker)
Tja dat zal allemaal, maar echt helpen zal dat niet....je zal dat beetje geld wat weer bij je loon komt gewoon gaan gebruiken in je maandelijkse uitgaven, terwijl er voor mij nu elke 3 maanden een monster rekening op mijn dearmat valt. Heb eigenlijk geen deurmat, zou ik de dans kunnen ontspringen?quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:59 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Je moet inderdaad goed opletten ja. Wat veel mensen echter vergeten is dat de AWBZ-premie omlaag gaat, en een bepaalde premie die nu sowieso al wordt ingehouden van je loon komt te vervallen. Volgens mij is dat die 6.5% werkgeversbijdrage (tot 30.015 euro). Dat komt dus weer terug. Vervelend is wel weer dat de fiscus dit als loon heeft aangemerkt. Daar moet je dan weer belasting over betalen.
Probleem is echter dat de meeste salarisverwerkers nog geen idee hebben hoe het komende maand allemaal gaat lopen. Even afwachten dus.
Ik help wel!quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je krijgt twee minuten, dan moet het op zijn!
Daarom wacht ik ook even af hoe het loonstrookje van januari eruit gaat zien... En dat zie ik snel genoeg. Voordeel als je bij een salarisverwerker/pensioenfonds werktquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:09 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja dat zal allemaal, maar echt helpen zal dat niet....je zal dat beetje geld wat weer bij je loon komt gewoon gaan gebruiken in je maandelijkse uitgaven, terwijl er voor mij nu elke 3 maanden een monster rekening op mijn dearmat valt. Heb eigenlijk geen deurmat, zou ik de dans kunnen ontspringen?![]()
Maar goed...ik ga nu dus maar een 2de rekening openen, daar elke maand 1/3 van het bedrag op storten zodat ik niet elk kwartaal in paniek schiet.Wellicht iets meer dan 1/3 zelfs...kan ik er ook meer maandelijkse kosten mee betalen Ja...ja.....
* Semisane wordt wel een keer slim met geld.![]()
Ik had gehoopt dat m'n verzoek aan de Sint zou helpen, maar de terreur is dus toch weer gestart. Als schadevergoeding zouden ze je een nieuwe laptop moeten aanbieden.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Als dat zo is, zijn ze allebei hun benen kwijt en Petre86 zijn baan
Ik heb net gebeld, werd eerst al weer heeerrrlijk toegesproken "Nee meneer dat is van de telefoon, dan is uw telefoon afgesloten!!!!"
Ik weersprak dat, ging ze kijken, en toen "ja er zijn idd een aantal fouten gemaakt, ik begrijp niet waarom er dan toch adsl op uw rekening staat" en nu moet ik weer iemand in A'dam bellen (die er natuurlijk maandagmiddag pas weer is) om dit aan te kaarten, de rekening hoef ik niet te betalen en dan zou die telefoniste ervoor zorgen dat ik een nieuwe rekening krijg zonder die zaken erop, en over dat heraansluiten kan ik ook met die meneer overleggen. Wal-ge-lij-ke situatie weer, dat is bijna 80 euro extra op de rekening!!!![]()
Hahaha oh-oooooooohhh....quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:12 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat m'n verzoek aan de Sint zou helpen, maar de terreur is dus toch weer gestart. Als schadevergoeding zouden ze je een nieuwe laptop moeten aanbieden.
Neuh....gewoon vaak genoeg op je bek gaan en daarvan leren.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:09 schreef Waxxer het volgende:
Handig met geld?Is daar een opleiding voor?
Tja...das waar...ik neem maar het zekere voor het onzekere....en sluis een deel van mijn geld weg.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:11 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Daarom wacht ik ook even af hoe het loonstrookje van januari eruit gaat zien... En dat zie ik snel genoeg. Voordeel als je bij een salarisverwerker/pensioenfonds werkt
Maar echt op je bek gaan in ze zin van... op je bek gaan zeg maar?quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:18 schreef Semisane het volgende:
[..]
Neuh....gewoon vaak genoeg op je bek gaan en daarvan leren.![]()
Kate Bushquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:21 schreef Ang3l het volgende:
Wat een wazig liedje zeg
"Threeeee point one four one five niiiiine twooo six fiiiiive"
Zit ze gewoon het getal PI te zingen
Ja kheb beide cd's "gekocht"quote:
Mjah, twee aparte CD's. Vind het allebei wel juweeltjes...quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja kheb beide cd's "gekocht"
Best wel verschillend. De ene is echt mer muziek... de ander kabbelende beekjes, lachende kinderen en vogels.
Ik hou alleen niet zo van lachende kids, die mogen dood
Ik vind BERTIE zo mooi
Heb je Grote Verwachtingen van de Kerstman?quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahaha oh-oooooooohhh....![]()
Hij doet het nog hoor
![]()
![]()
![]()
Nu is het de beurt aan deKerstman
Ja hoor alsof hij het gewoon kan ruikenquote:
Zit jij bij mijn conculega RAET ?quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:11 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Daarom wacht ik ook even af hoe het loonstrookje van januari eruit gaat zien... En dat zie ik snel genoeg. Voordeel als je bij een salarisverwerker/pensioenfonds werkt
Nopequote:Op vrijdag 16 december 2005 15:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zit jij bij mijn conculega RAET ?
Wat financieel betreft? Ja hoor, ik heb het dan wel niet over tienduizenden euro's, of zelfs niet over voor duizenden euro in het schip gaan, maar meer, niet slim met geld om gaan en daardoor een PL moeten afsluiten en dat dan over 3/4 jaar aan het terug betalen zijn...is voor gekomen. Heb er gelukkig van geleerd, dus vaker dan die ene keer is het me ook niet voorgekomen......en heb ik er spijt van....niet echt hoor.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar echt op je bek gaan in ze zin van... op je bek gaan zeg maar?Ben jij wel eens gigantisch op je bek gegaan dan Semisane hey?
quote:
J aik heb die hetero bouwvakker gebeld (great kisser) maar die is blijkbaar geen bouwvakker meer maar werkt bij Het Huis in Woenselquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja hoor alsof hij het gewoon kan ruiken
zodra d'r hier ook maar iets over Tiramisu gaat is Ang3l direct van de partij![]()
Hoe zit het eigenlijk, komt die graafmachine nog langs om moet ik toch stug doorwerken vandaag en het dan vanavond maar op een zuipen zetten om af te reageren van de stress ?
Ook allebei misquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
![]()
Dacht dat ik goed had opgelet
Amersfoort
salarisverwerker en pensioenverzekeraar
en dan was je dus conculega geweest
Maar dan ben je dook voor LogicaCMG ADP![]()
Op Woensel ?quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
J aik heb die hetero bouwvakker gebeld (great kisser) maar die is blijkbaar geen bouwvakker meer maar werkt bij Het Huis in Woenseldus 't gata niet door
Wij zijn het pensioenfonds en salarisverwerk grutje van een grote multinational die zich met grootmetaal bemoeit, waaronder vliegtuigen, ruimtevaart, de JSF... etc. etc.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh dan is het niet zo erg, want dan zit je niet direct in mijn vaarwater![]()
Fijn weekend Semisanequote:Op vrijdag 16 december 2005 16:02 schreef Semisane het volgende:
Nou...ik ga naar huis...veel plezier, prettig weekend en tot het volgende topic.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:02 schreef Ang3l het volgende:
http://www.apple.com/trailers/universal/americandreamz/trailer/
wat fout
Dan is jullie CEO Sjoerd Vollebregtquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:09 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Wij zijn het pensioenfonds en salarisverwerk grutje van een grote multinational die zich met grootmetaal bemoeit, waaronder vliegtuigen, ruimtevaart, de JSF... etc. etc.
nee voor mij nog nietquote:
Kheb het nog nooit gehad, en ik heb hier toch al weken een test zakje liggenquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:37 schreef Waxxer het volgende:
Ik zit weer in de Cup a Soup fase
Deze keer godzijdank maar een weekje...
nog geen 18quote:
Wordt het ook nietquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:39 schreef davidov het volgende:
[..]
Kheb het nog nooit gehad, en ik heb hier toch al weken een test zakje liggen![]()
Kan gewoon niet geloven dat een hoopje poeder lekkere soep zal worden(ZONDER BALLEN!
)
Dan kom je er niet in? Wat kuttig.quote:
Wie richt er ff GIRO: 3030 op voor de actie "help Waxxer de winter door"...quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wordt het ook niet
Maar de koude dagen vlak voor Kerst...![]()
Ik hoef niet écht aan de Cup a Soup de hele week, maar haal mijn boodschappen nu wel uit de onderste schappen enzo...
. Ik had het makkelijk kunnen redden deze maand, als ik niet 2/3 van die chaotische weken had waarin alles organisatorisch tegen zat.
Maar ik kan niet uit iigIk heb nog een interview, ik heb voor morgen en overmorgen al eten, maar verder heb ik t/m woensdag nog drie euro
Er is nog thee hoor, en water uit de kraan
![]()
Maaaarrrr ik moet niet zeiken, is helemaal m'n eigen schuld en kan er zó wat aan doen om dit te voorkomen. Moest het er gewoon even uitgooien, zeg maar.ik verga echt niet in zelfmedelijden.
Zou ook maf zijn, wel een prijsvraag laten winnen maar niet de prijs mogen ontvangenquote:
Naja, de winter kom ik wel door hoorquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:47 schreef davidov het volgende:
[..]
Wie richt er ff GIRO: 3030 op voor de actie "help Waxxer de winter door"...
Alle donaties zijn welkom, ik doneer m'n 95% hele chocolade letter.... kan geen chocola meer zien
quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:49 schreef davidov het volgende:
[..]
Zou ook maf zijn, wel een prijsvraag laten winnen maar niet de prijs mogen ontvangen
Denk wel dat je naar binnen mag btw, denk dat de grens eerder 16 is.
Niet dat ze giga gaan checken maar ik ben natuurlijk later dan de rest dus val ik meer opquote:The minimum age for this event is 18 years, even when accompanied by a supervisor a younger person will not be admitted to visit the event.
Proof of identify may be checked upon entrance.
En anders geeft ie't kaartje maar aan Dr Sjoerdquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:49 schreef davidov het volgende:
[..]
Zou ook maf zijn, wel een prijsvraag laten winnen maar niet de prijs mogen ontvangen
Denk wel dat je naar binnen mag btw, denk dat de grens eerder 16 is.
Denk je dat die security gorilla dat iets boeitquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:51 schreef TehRockstar het volgende:
Ik zou boos worden en schreeuwen.. Zo kwam ik er een keertje bij de City in.
Oh ja, is natuurlijk niet zo'n klein nerdje als bij de city wat ik omver geschreeuwd had.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Denk je dat die security gorilla dat iets boeit?
Met mijn naam eropquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En anders geeft ie't kaartje maar aan Dr Sjoerd
Die overrijpe dwergenhoer van de city moet doodquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:53 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oh ja, is natuurlijk niet zo'n klein nerdje als bij de city wat ik omver geschreeuwd had.Maar een grote neger.
Mw Kooijmanquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mw Kooijman
Gaan ze ff checken of je echt geen piemeltje hebt
O, jij niet dan?!quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]Bij jou ook heur..(met verschil dat jij ervan geniet
)
"Ik heb toch een kaartje? Als je me niet binnenlaat wil ik nu dat je mijn geld voor me terughaalt."quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die overrijpe dwergenhoer van de city moet dood
Met een gratis kaartje zal dat wel wat anders werkenquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:55 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
"Ik heb toch een kaartje? Als je me niet binnenlaat wil ik nu dat je mijn geld voor me terughaalt."
Toen mocht ik naar binnen, easy as that.
Die werken meestal niet bij de check bij de deurenquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, jij niet dan?!
Misschien is ie wel haske knap
Awwww, sielughquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:57 schreef TehRockstar het volgende:
Ja, maar ik moet altijd kaartjes kopen.
Wat een uh..... eh... ontzettend klassieke boomquote:
embugaquote:
quote:
Die beertjesquote:
You couldn't have been more rightquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:04 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind het een beetje een ...
[afbeelding]
.... boom.
Hyacinth Bucket!quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:04 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
.... boom.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:04 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
.... boom.
Ik ga er alleen zo raar van práááten. Dáárom.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:26 schreef keizerpinguin het volgende:
je hebt hem ook!!!kei leuk......
Onze kerstboom is classy.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:24 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Kerstbomen horen lelijk te zijn, dat is nou juist het hele idee..
quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:22 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Och wat heb ik toch een sexy Sim gemaakt
Dit is een namaak boom.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:32 schreef Waxxer het volgende:
Wat kost een beetje kerstboom eigenlijk, tegenwoordig?
Ik weet het erg he, jij moet iets verzinnen want ik verveel me!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik ga er alleen zo raar van práááten. Dáárom..
Heb je de penis-plugin al geïnstalleerd?quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:22 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Neuh. Ik ben niet in het huis der kerstboom.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Doe eens een foto dan. [afbeelding]
sexy een beetje leernicht!! je moet er van houden, koppie is lekker maar die broekquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:22 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Met oma?quote:
quote:
Mijn oma was altijd beterquote:
goede bedoelingen? zoals?quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
en moeder snapt volgens mij mn goede bedoelingen van net niet![]()
Ach..t koelt weer weer af (hopelijk).
Broertjes/zusjesquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
en moeder snapt volgens mij mn goede bedoelingen van net niet![]()
Ach..t koelt weer weer af (hopelijk).
Broertje wou niet tafel dekken (gaf na oproep 4 nog geen gehoor) dus ik loop naar de keuken en wil gaan dekken..quote:
Ik kan snappen waarom iedereen gek aan het worden is bij julliequote:Op vrijdag 16 december 2005 19:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Broertje wou niet tafel dekken (gaf na oproep 4 nog geen gehoor) dus ik loop naar de keuken en wil gaan dekken..
Broertje komt aangerend..begint fysiek te provoceren en ik loop door richting huiskamer...
Maar even later begint ie te klieren, ik zet mn headphones hoger om t te negeren totdat meneer na 10 min in mn gezicht begint te klappen etc..ja dan heb je me
Ik had t gehad en smijt zn LEGO door de kamer heen en toen was t hek vd dam![]()
nope, 2 collega's zitten bij een (ja het bestaat echt) een sjoel-vereniging en ze hebben mij en nog wat collega's gevraagd mee te doen met deze avond. Dus een avondje ouderwetse lolquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Heb je de penis-plugin al geïnstalleerd?.
Ik heb een zus, een stiefbroer en ene lading halfbroers aan de andere kant dus jij moet al helemaal je bek houden.quote:
had ik het over jou! uit de baarmoeder getrokken neukfout!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:14 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb een zus, een stiefbroer en ene lading halfbroers aan de andere kant dus jij moet al helemaal je bek houden.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:17 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
had ik het over jou! uit de baarmoeder getrokken neukfout!!![]()
daar gaan we weer!!![]()
WINDOW!!!
quote:
iedere week sjoelen lijkt me echt sufquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:02 schreef creno het volgende:
[..]
nope, 2 collega's zitten bij een (ja het bestaat echt) een sjoel-vereniging en ze hebben mij en nog wat collega's gevraagd mee te doen met deze avond. Dus een avondje ouderwetse lol
quote:
aai kus geef!!! knuffel geef!quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
LIEF ZIJN!!!
quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:11 schreef DennisMoore het volgende:
*infantiele 31-jarige*
"ik heb al een eeuw geen sex gehad"quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
sinds gisteren op DVD gekregen
http://www.sherpa.be/Ticket/Article.aspx?StukId=UNIWAY00000000000000000000002285&Language=NL![]()
erg erg mooi
en voor nederlandse musicalnormen scherp geprijst
gaat dat zien
zingen dansen en neuken wij![]()
*knuffel knuffel*quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:25 schreef DennisMoore het volgende:
*aai*
Gladjakker, enorme kin.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:22 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
ik wil hem ik wil hem ik wil hem!!!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je bent wel kritisch opgevoed he?
Ik zag de posters in antwerpen hangen jaquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
"ik heb al een eeuw geen sex gehad"
"ik ruik het"![]()
Elk wimpertje, elk zenuwtrekje... óveral wordt op gelet!quote:
Jaweeeelll... door een Waxxer-achtige persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:59 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
vraag me eerder af of hij wel is opgevoed?
Ow ik zat nog onder mams ingelofdquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik zag de posters in antwerpen hangen ja
aaahhh Ang3l toch......quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:02 schreef Ang3l het volgende:
Voor het dansen ramde ik tijdens het oefenen met m'n voet tegen het bed aan ---> gruwelijk auw aan m'n voet (zijkant wreef)
Toch gaan trainen, wat denk je? Krijgen we gezamenlijk een dans met B-shock (het tiener team...) dus dat is heel veel gejump en grond werk... AAAUUUUUUUWWWWWWWW
En dan ook nog van die pasjes dat je plat op de grond moet vallen op je rug... blauwe plekken
Ik vind m toch iets te glad..quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:02 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
ik wou dat ik zo'n lief, knap en lekker vriendje had....![]()
Ik vind 'm eigenlijk niet eens bijzonde knap. Niet lelijk, zeker niet. Maar voor mij heeft ie niets.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vind m toch iets te glad..
Die kin he...?quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
dat massieve voorhoofdquote:
B-shock het tienerteam?!quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:02 schreef Ang3l het volgende:
Voor het dansen ramde ik tijdens het oefenen met m'n voet tegen het bed aan ---> gruwelijk auw aan m'n voet (zijkant wreef)
Toch gaan trainen, wat denk je? Krijgen we gezamenlijk een dans met B-shock (het tiener team...) dus dat is heel veel gejump en grond werk... AAAUUUUUUUWWWWWWWW
En dan ook nog van die pasjes dat je plat op de grond moet vallen op je rug... blauwe plekken
Kopje koffie, bedoel je?quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:05 schreef keizerpinguin het volgende:
knorretje!!![afbeelding]
wanneer doen wij minimeet?!
Jah, we hebben 3 jongensteams (Lil-B, B-Shock, Tranox) en ..... 5 meisjesteams (Lil-G, Future NRG, D-vious, Liquid, Black Snow)quote:
Ik heb thee.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:15 schreef keizerpinguin het volgende:
dacht eerder aan thee eigelijk![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:04 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind 'm eigenlijk niet eens bijzonde knap. Niet lelijk, zeker niet. Maar voor mij heeft ie niets.
quote:
ik vind hem zoooo lekker..... dus minder concurentie!!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:07 schreef Waxxer het volgende:
Zijn ogen, neus en mond zitten gezien de grootte van het hoofd idd relatief dicht op elkaar
alleen gewoon of ook met smaakje?quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:16 schreef DennisMoore het volgende:
Ik heb thee.
Wij zullen sowieso nooit elkaars concurrenten worden. Je hebt een totaal andere smaak als ik. Ik bedoel... deze meneerquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:17 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
ik vind hem zoooo lekker..... dus minder concurentie!!!mine mine mine
quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wij zullen sowieso nooit elkaars concurrenten worden. Je hebt een totaal andere smaak als ik. Ik bedoel... deze meneer... en al heleMAAL die blonde chippendale...brrrrrrrr.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:24 schreef DennisMoore het volgende:
Groene thee, gewone thee, zoethout-thee, rooibos-thee.
ben wel eens bij milk and sugar geweest en en suite hoor!quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Moet je maar 's in Utrecht gaan stappen.
Ik ook.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:34 schreef keizerpinguin het volgende:
ben wel eens bij nilk and sugar geweest en en suite hoor!
Dan moet je even zeggen dat je gaat, dan kom ik ook, en krijg je minstens een biertje. Of kopje thee.quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dan moet je even zeggen dat je gaat, dan kom ik ook, en krijg je minstens een biertje. Of kopje thee.
joeppie!! als ik weer ga geef ik je een belletje!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dan moet je even zeggen dat je gaat, dan kom ik ook, en krijg je minstens een biertje. Of kopje thee.
Geen darjeeling monsoon?quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:24 schreef DennisMoore het volgende:
Groene thee, gewone thee, zoethout-thee, rooibos-thee.
Je hebt m'n nr niet.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:44 schreef keizerpinguin het volgende:
joeppie!! als ik weer ga geef ik je een belletje!!![]()
quote:ik moet nu gaan werken doei!!
Vanmorgen ook wel laat begonnen hoor.. en laatste uurtjes waren erg gezellig..quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vanmorgen ook wel laat begonnen hoor.. en laatste uurtjes waren erg gezellig..
én ik ben wakker!
quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:22 schreef Waxxer het volgende:
Aaaawww... kan iemand even Earl Grey geven aan die jongen??!!
Ja nou, dat hóórrrrrtttt!!!quote:
Mams is niet eens thuisquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou, dat hóórrrrrtttt!!!
Eeeeven rustig zitten op de bank, mamma zet de televisie meteen uit, gewoon eeeeven zitten en relaxen en een hoe is het met je momentje.
En daarbij is het koud en nat en word je van dat stadje waar Alternate gevestigd is ook niet bepaald wild.![]()
Héb jij trouwens al wel gezellig zitten babbelen?!Of zeg je kort "Yoow" en storm je gelijk de trap op?!
Is je sjaaltje nog warm genoeg, en je ribwinterjasje met knopen en een rits?
![]()
Nu nog een breiwerkje op mijn schoot en ik ben echt schijnzwanger...![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nu nog een breiwerkje op mijn schoot en ik ben echt schijnzwanger...![]()
Oohhh ja Kerst is natuurlijk dichtbij...quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mams is niet eens thuis. En euhm.. dat ribwinterjasje heb ik ook niet.. wel een spijkerjack..
Nou ja, onbevlekt ontvangen, of hoe zeg je dat.quote:
Hij staat nu onder de douche.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:42 schreef Waxxer het volgende:
Oohhh ja Kerst is natuurlijk dichtbij...
Dus je moet de hele week op je tenen lopen, want ánderrrrrrssss!!!
Ja maar sowieso, qua jas (ja ik denk ik ga even naar je volgende zin), is dat wel wám genoeg?! Het is hier Zuid-Spanje niet!!
quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:44 schreef Waxxer het volgende:
Nou ja, onbevlekt ontvangen, of hoe zeg je dat.. Zo maar, opeens. Pats-boem. Het schijnt nog maar één keer eerder te zijn voorgekomen.
Ja maar die jás dan, als hij daar in zijn Alternate-tenue óp die bus staat te wachten daar op zo'n industrieterrein in de miezerregen?quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:45 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Hij staat nu onder de douche.
En hij heeft een sjaal.
Niet voor onder de douche, maar voor op straat.
Heeeee en een reactie!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Waxje... je poll is op gestemd
Het is een bikkel! (en soms een pluisjequote:Op vrijdag 16 december 2005 22:48 schreef Waxxer het volgende:
Ja maar die jás dan, als hij daar in zijn Alternate-tenue óp die bus staat te wachten daar op zo'n industrieterrein in de miezerregen?Een sjaal helpt niet voldoende hoor!! Dan!!!
En ben je bij 'm?Ofzo?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heeeee en een reactie!!Aaawww....
Heb JIJ dat gedaan voor mij??!!
![]()
![]()
Nou ja, kan niet missen he, vanuit de hemel.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:47 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Je bent vast uitgekozen door het neon kerst-symbool voor je raam!
Gelukkig is er geen vliegveld in de buurt! toch?quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:50 schreef Waxxer het volgende:
Nou ja, kan niet missen he, vanuit de hemel.![]()
Nah, in Zwolle had het arme jungske het al koolt! Ik zeg teege num, ik zeg der is ginne cloodt meer an zo natuurlik menne wind enne reege....quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:49 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Het is een bikkel! (en soms een pluisje)
En nee, ik heb geen internet onder de douche.
je zei cloodtquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:53 schreef Waxxer het volgende:
Nah, in Zwolle had het arme jungske het al koolt! Ik zeg teege num, ik zeg der is ginne cloodt meer an zo natuurlik menne wind enne reege....
Maar jij bent in huize Numansdorp?Gaan jullie wild stappen op nota bene vrijdagavond dan of chillen in front of the telescreen?
![]()
Nou, naja, gisteren was het weer raak hoor "Godverdegodverdegloeiendegoderdegodver!!!!" opeens, was al de vierde keer dat een traumahelicopter verkeerd geland was.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:51 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Gelukkig is er geen vliegveld in de buurt! toch?
Ze moeten niet zeuren en een stukkie verder de heli parkeren, daar is het gratisquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:55 schreef Waxxer het volgende:
Nou, naja, gisteren was het weer raak hoor "Godverdegodverdegloeiendegoderdegodver!!!!" opeens, was al de vierde keer dat een traumahelicopter verkeerd geland was.. Vond het al zulk vreemd geluid, dacht dat mijn wasachinecentrifuge stuk was...
Klees snelquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Toch nog iemand!![]()
Kon je wel door die láppen tekst heen komen?
Oh... Naja, ik zag het al helemaal voor mij....quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:55 schreef XMN8R het volgende:
[..]
je zei cloodt
Het was daar ook erruug koud! En je zou meer medelijden met mij moeten hebben: hij had een sjaal om en ik niet!
Hij is braaf thuis, en ik ook.
en nu nog een keer, de stand is weer 50-50quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Waxje... je poll is op gestemd
quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:59 schreef Waxxer het volgende:
Oh... Naja, ik zag het al helemaal voor mij....Aannames zijn heeeeeeeerrrlijk om te hebben he, af en toe.
Wéér te laat... je komt nu het dorp niet meer uit zeker?quote:Pfffffff... ik verveeeeeeeeeeeeeeeeeeellll me zooooooooooooooo he.....
Hahaha, ja ik uitgebreid uitleggen wat waar is en wat het kost, waar de mooiste plekken zijn, de ruimste, waar de duurste auto's staan en hoe je er ongeveer moet komen...quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:57 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ze moeten niet zeuren en een stukkie verder de heli parkeren, daar is het gratis.
Je zou ook een bordje tegen je gevel kunnen plakkenquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:02 schreef Waxxer het volgende:
Hahaha, ja ik uitgebreid uitleggen wat waar is en wat het kost, waar de mooiste plekken zijn, de ruimste, waar de duurste auto's staan en hoe je er ongeveer moet komen...en ga zo maar door.
Ik zit in Zwolle!quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:01 schreef XMN8R het volgende:
[..]en dan denk je aan Vlarp en mij onder de douche?!
![]()
![]()
[..]
Wéér te laat... je komt nu het dorp niet meer uit zeker?
same here... maar ik blijf gewoon rokend achter de PC zittenquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:04 schreef Waxxer het volgende:
Ik zit in Zwolle!
Met vier euro tot donderdag!
Heb al eten voor morgen en zondag en woensdag ben ik sowieso thuis, dus alleen maandag en dinsdag nog overbruggen.![]()
Maar ik heb genoeg te doen hoor, ik heb er alleen echt geen ene ruk zin in (afwassen, afstoffen, administratie enz). Ik heb ontzettend zin om film te kijken. Door dit niksdoen krijg ik weer rookbehoefte. *hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh*
quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:59 schreef XMN8R het volgende:
[..]
en nu nog een keer, de stand is weer 50-50.
najah, 'weer'... na twee stemmen
Oh, nou, het past iig nog en er blijven vaak genoeg mensen stil staan...quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:02 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Je zou ook een bordje tegen je gevel kunnen plakken.
En als ze daar tóch staan, hebben ze wat te lezenquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:07 schreef Waxxer het volgende:
Oh, nou, het past iig nog en er blijven vaak genoeg mensen stil staan...
quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:06 schreef Waxxer het volgende:
Wat wordt het spánnend! Het wordt spánnend op mijn weblog!!!!
En leuk he, weer met de KPN aan de gang?Kan ik hier weer heeeerrrlijk gaan spammen met klaagverhalen.
Hij is gevoerd!quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oohhh ja Kerst is natuurlijk dichtbij...
Dus je moet de hele week op je tenen lopen, want ánderrrrrrssss!!!
Ja maar sowieso, qua jas (ja ik denk ik ga even naar je volgende zin), is dat wel wám genoeg?! Het is hier Zuid-Spanje niet!!
Oke jongens, nu gaat het gebeuren, nú! Gaat! Het! Gebeuren!!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:11 schreef XMN8R het volgende:
[..]er heeft inmiddels nóg iemand gestemd!!!
Ik las het ja.. arme jijquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat wordt het spánnend! Het wordt spánnend op mijn weblog!!!!
En leuk he, weer met de KPN aan de gang?Kan ik hier weer heeeerrrlijk gaan spammen met klaagverhalen.
Oh!quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:21 schreef Waxxer het volgende:
Oke jongens, nu gaat het gebeuren, nú! Gaat! Het! Gebeuren!!!
Topdrukte!!Al vier fokking stemmen!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nah, ook hallo!
Hahai!
Het is een lekkere, warme Vlarp-jas hoor!!![]()
Damn! Het gaat hard nu!quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:28 schreef Vlarp het volgende:
5... VIIJF!!!
Wie biedt er méér dan vijf!??
quote:
Erg hey?quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:30 schreef Waxxer het volgende:
Ik moet dit bijna even emotioneel gaan verwerken hoor...
ZESTIG procent, dat is ZES TIENDE, stemt voor néé. Zes-tig procent!!
Jaweeeeellll, gewoon chillen en loungen!quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:34 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb al de hele avond ijs op m'n voet
Dat wordt morgen niks met IC
Horizontaal dansen dan maarquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:34 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb al de hele avond ijs op m'n voet
Dat wordt morgen niks met IC
Je denkt toch niet dat ik naar een dance-feest ga en dan niet dans he?!quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaweeeeellll, gewoon chillen en loungen!![]()
Ik doe niet aan horizontale mambo'squote:Op vrijdag 16 december 2005 23:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Horizontaal dansen dan maar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |