Hij staat nu onder de douche.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:42 schreef Waxxer het volgende:
Oohhh ja Kerst is natuurlijk dichtbij...
Dus je moet de hele week op je tenen lopen, want ánderrrrrrssss!!!
Ja maar sowieso, qua jas (ja ik denk ik ga even naar je volgende zin), is dat wel wám genoeg?! Het is hier Zuid-Spanje niet!!
quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:44 schreef Waxxer het volgende:
Nou ja, onbevlekt ontvangen, of hoe zeg je dat.. Zo maar, opeens. Pats-boem. Het schijnt nog maar één keer eerder te zijn voorgekomen.
Ja maar die jás dan, als hij daar in zijn Alternate-tenue óp die bus staat te wachten daar op zo'n industrieterrein in de miezerregen?quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:45 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Hij staat nu onder de douche.
En hij heeft een sjaal.
Niet voor onder de douche, maar voor op straat.
Heeeee en een reactie!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Waxje... je poll is op gestemd
Het is een bikkel! (en soms een pluisjequote:Op vrijdag 16 december 2005 22:48 schreef Waxxer het volgende:
Ja maar die jás dan, als hij daar in zijn Alternate-tenue óp die bus staat te wachten daar op zo'n industrieterrein in de miezerregen?Een sjaal helpt niet voldoende hoor!! Dan!!!
En ben je bij 'm?Ofzo?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heeeee en een reactie!!Aaawww....
Heb JIJ dat gedaan voor mij??!!
![]()
![]()
Nou ja, kan niet missen he, vanuit de hemel.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:47 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Je bent vast uitgekozen door het neon kerst-symbool voor je raam!
Gelukkig is er geen vliegveld in de buurt! toch?quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:50 schreef Waxxer het volgende:
Nou ja, kan niet missen he, vanuit de hemel.![]()
Nah, in Zwolle had het arme jungske het al koolt! Ik zeg teege num, ik zeg der is ginne cloodt meer an zo natuurlik menne wind enne reege....quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:49 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Het is een bikkel! (en soms een pluisje)
En nee, ik heb geen internet onder de douche.
je zei cloodtquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:53 schreef Waxxer het volgende:
Nah, in Zwolle had het arme jungske het al koolt! Ik zeg teege num, ik zeg der is ginne cloodt meer an zo natuurlik menne wind enne reege....
Maar jij bent in huize Numansdorp?Gaan jullie wild stappen op nota bene vrijdagavond dan of chillen in front of the telescreen?
![]()
Nou, naja, gisteren was het weer raak hoor "Godverdegodverdegloeiendegoderdegodver!!!!" opeens, was al de vierde keer dat een traumahelicopter verkeerd geland was.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:51 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Gelukkig is er geen vliegveld in de buurt! toch?
Ze moeten niet zeuren en een stukkie verder de heli parkeren, daar is het gratisquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:55 schreef Waxxer het volgende:
Nou, naja, gisteren was het weer raak hoor "Godverdegodverdegloeiendegoderdegodver!!!!" opeens, was al de vierde keer dat een traumahelicopter verkeerd geland was.. Vond het al zulk vreemd geluid, dacht dat mijn wasachinecentrifuge stuk was...
Klees snelquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Toch nog iemand!![]()
Kon je wel door die láppen tekst heen komen?
Oh... Naja, ik zag het al helemaal voor mij....quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:55 schreef XMN8R het volgende:
[..]
je zei cloodt
Het was daar ook erruug koud! En je zou meer medelijden met mij moeten hebben: hij had een sjaal om en ik niet!
Hij is braaf thuis, en ik ook.
en nu nog een keer, de stand is weer 50-50quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Waxje... je poll is op gestemd
quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:59 schreef Waxxer het volgende:
Oh... Naja, ik zag het al helemaal voor mij....Aannames zijn heeeeeeeerrrlijk om te hebben he, af en toe.
Wéér te laat... je komt nu het dorp niet meer uit zeker?quote:Pfffffff... ik verveeeeeeeeeeeeeeeeeeellll me zooooooooooooooo he.....
Hahaha, ja ik uitgebreid uitleggen wat waar is en wat het kost, waar de mooiste plekken zijn, de ruimste, waar de duurste auto's staan en hoe je er ongeveer moet komen...quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:57 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ze moeten niet zeuren en een stukkie verder de heli parkeren, daar is het gratis.
Je zou ook een bordje tegen je gevel kunnen plakkenquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:02 schreef Waxxer het volgende:
Hahaha, ja ik uitgebreid uitleggen wat waar is en wat het kost, waar de mooiste plekken zijn, de ruimste, waar de duurste auto's staan en hoe je er ongeveer moet komen...en ga zo maar door.
Ik zit in Zwolle!quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:01 schreef XMN8R het volgende:
[..]en dan denk je aan Vlarp en mij onder de douche?!
![]()
![]()
[..]
Wéér te laat... je komt nu het dorp niet meer uit zeker?
same here... maar ik blijf gewoon rokend achter de PC zittenquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:04 schreef Waxxer het volgende:
Ik zit in Zwolle!
Met vier euro tot donderdag!
Heb al eten voor morgen en zondag en woensdag ben ik sowieso thuis, dus alleen maandag en dinsdag nog overbruggen.![]()
Maar ik heb genoeg te doen hoor, ik heb er alleen echt geen ene ruk zin in (afwassen, afstoffen, administratie enz). Ik heb ontzettend zin om film te kijken. Door dit niksdoen krijg ik weer rookbehoefte. *hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh*
quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:59 schreef XMN8R het volgende:
[..]
en nu nog een keer, de stand is weer 50-50.
najah, 'weer'... na twee stemmen
Oh, nou, het past iig nog en er blijven vaak genoeg mensen stil staan...quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:02 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Je zou ook een bordje tegen je gevel kunnen plakken.
En als ze daar tóch staan, hebben ze wat te lezenquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:07 schreef Waxxer het volgende:
Oh, nou, het past iig nog en er blijven vaak genoeg mensen stil staan...
quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:06 schreef Waxxer het volgende:
Wat wordt het spánnend! Het wordt spánnend op mijn weblog!!!!
En leuk he, weer met de KPN aan de gang?Kan ik hier weer heeeerrrlijk gaan spammen met klaagverhalen.
Hij is gevoerd!quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oohhh ja Kerst is natuurlijk dichtbij...
Dus je moet de hele week op je tenen lopen, want ánderrrrrrssss!!!
Ja maar sowieso, qua jas (ja ik denk ik ga even naar je volgende zin), is dat wel wám genoeg?! Het is hier Zuid-Spanje niet!!
Oke jongens, nu gaat het gebeuren, nú! Gaat! Het! Gebeuren!!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:11 schreef XMN8R het volgende:
[..]er heeft inmiddels nóg iemand gestemd!!!
Ik las het ja.. arme jijquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat wordt het spánnend! Het wordt spánnend op mijn weblog!!!!
En leuk he, weer met de KPN aan de gang?Kan ik hier weer heeeerrrlijk gaan spammen met klaagverhalen.
Oh!quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:21 schreef Waxxer het volgende:
Oke jongens, nu gaat het gebeuren, nú! Gaat! Het! Gebeuren!!!
Topdrukte!!Al vier fokking stemmen!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nah, ook hallo!
Hahai!
Het is een lekkere, warme Vlarp-jas hoor!!![]()
Damn! Het gaat hard nu!quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:28 schreef Vlarp het volgende:
5... VIIJF!!!
Wie biedt er méér dan vijf!??
quote:
Erg hey?quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:30 schreef Waxxer het volgende:
Ik moet dit bijna even emotioneel gaan verwerken hoor...
ZESTIG procent, dat is ZES TIENDE, stemt voor néé. Zes-tig procent!!
Jaweeeeellll, gewoon chillen en loungen!quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:34 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb al de hele avond ijs op m'n voet
Dat wordt morgen niks met IC
Horizontaal dansen dan maarquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:34 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb al de hele avond ijs op m'n voet
Dat wordt morgen niks met IC
Je denkt toch niet dat ik naar een dance-feest ga en dan niet dans he?!quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaweeeeellll, gewoon chillen en loungen!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |