Anders maak je het nog erger dan het al isquote:Op donderdag 15 december 2005 16:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Daar zijn we weer. ...
En er word tegen me aangepraat en k hoor t niet
Ik wil ook recalcitrant zijn.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:26 schreef Semisane het volgende:
I can see your lips moving, but all I hear is "Blablablablablabla"
Wellicht iets voor jou CDP, jij recalcitrante puber.
Daar ben je veels te schattig voor johquote:Op donderdag 15 december 2005 16:48 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik wil ook recalcitrant zijn.![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 16:54 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ga m'n nagels zwart lakken. Ik haat de maatschappij.
Scheetje tochquote:Op donderdag 15 december 2005 16:54 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ga m'n nagels zwart lakken. Ik haat de maatschappij.
Mw Kooijmanquote:Op donderdag 15 december 2005 17:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb m'n 2e IC kaartje
GUEST = Mw Stephan .....
Stoer zijn.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:03 schreef Waxxer het volgende:
Half Fok lijkt er wel naartoe te gaan!
Maar ik ben niet zo trance-geef-me-over-aan-de-muziek-en-mijn-heupen-doen-de-rest-type...![]()
Ik wil ook stoer zijn en daar qua mens zijn, naartoe kunnen!!
Oh god, ik haat Piper Perabo.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:56 schreef Ang3l het volgende:
http://www.apple.com/trai(...)inemeandyou/trailer/
Och w alieeeeeeeeeeef
Als jij nou es een keer begrijpelijk gaat posten, doe ik misschien m'n best.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:20 schreef keizerpinguin het volgende:
TRS je kunt ook niks aan je over laten he!!!
de zoveelste keer dat je een toppic opend en het niet goed doet
goedeavond allemaal![]()
ben zo weer weg surprise met werk en daarna weer naschtdienst pffff![]()
Tooskequote:Op donderdag 15 december 2005 18:23 schreef keizerpinguin het volgende:
ik ga zondag naar www.ameezing.philips.nl
quote:Op donderdag 15 december 2005 18:22 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Als jij nou es een keer begrijpelijk gaat posten, doe ik misschien m'n best.
Ga je naar een Kerstmarkt?quote:Op donderdag 15 december 2005 18:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Stoer zijn..
Ik ga morgen een kerstboom kopen en allemaal andere kerstdingetjes en lekkere kerstdingen enzo.![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 18:26 schreef Snakey het volgende:
OP is aangepast.
Op zn smaak qua vrouwen hedendaags (want hij was zo leuk metquote:
Ik vind Mariah best tof..maar zoiets als dr 2005 versie van Santa Claus is Coming to Town is gewoon geen goeie carriere movequote:Op donderdag 15 december 2005 18:28 schreef Waxxer het volgende:
Ik vind het trouwens zo zielig voor Xman dat hij zich steeds zo moet verdedigen als het over Mariah Carey gaat...Wat moet het lastig zijn, een niet alledaags idool te hebben.
.
.
foto!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 15 december 2005 18:26 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb nog steeds alleen die neon-boom!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |