Wie richt er ff GIRO: 3030 op voor de actie "help Waxxer de winter door"...quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wordt het ook niet
Maar de koude dagen vlak voor Kerst...![]()
Ik hoef niet écht aan de Cup a Soup de hele week, maar haal mijn boodschappen nu wel uit de onderste schappen enzo...
. Ik had het makkelijk kunnen redden deze maand, als ik niet 2/3 van die chaotische weken had waarin alles organisatorisch tegen zat.
Maar ik kan niet uit iigIk heb nog een interview, ik heb voor morgen en overmorgen al eten, maar verder heb ik t/m woensdag nog drie euro
Er is nog thee hoor, en water uit de kraan
![]()
Maaaarrrr ik moet niet zeiken, is helemaal m'n eigen schuld en kan er zó wat aan doen om dit te voorkomen. Moest het er gewoon even uitgooien, zeg maar.ik verga echt niet in zelfmedelijden.
Zou ook maf zijn, wel een prijsvraag laten winnen maar niet de prijs mogen ontvangenquote:
Naja, de winter kom ik wel door hoorquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:47 schreef davidov het volgende:
[..]
Wie richt er ff GIRO: 3030 op voor de actie "help Waxxer de winter door"...
Alle donaties zijn welkom, ik doneer m'n 95% hele chocolade letter.... kan geen chocola meer zien
quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:49 schreef davidov het volgende:
[..]
Zou ook maf zijn, wel een prijsvraag laten winnen maar niet de prijs mogen ontvangen
Denk wel dat je naar binnen mag btw, denk dat de grens eerder 16 is.
Niet dat ze giga gaan checken maar ik ben natuurlijk later dan de rest dus val ik meer opquote:The minimum age for this event is 18 years, even when accompanied by a supervisor a younger person will not be admitted to visit the event.
Proof of identify may be checked upon entrance.
En anders geeft ie't kaartje maar aan Dr Sjoerdquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:49 schreef davidov het volgende:
[..]
Zou ook maf zijn, wel een prijsvraag laten winnen maar niet de prijs mogen ontvangen
Denk wel dat je naar binnen mag btw, denk dat de grens eerder 16 is.
Denk je dat die security gorilla dat iets boeitquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:51 schreef TehRockstar het volgende:
Ik zou boos worden en schreeuwen.. Zo kwam ik er een keertje bij de City in.
Oh ja, is natuurlijk niet zo'n klein nerdje als bij de city wat ik omver geschreeuwd had.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Denk je dat die security gorilla dat iets boeit?
Met mijn naam eropquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En anders geeft ie't kaartje maar aan Dr Sjoerd
Die overrijpe dwergenhoer van de city moet doodquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:53 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oh ja, is natuurlijk niet zo'n klein nerdje als bij de city wat ik omver geschreeuwd had.Maar een grote neger.
Mw Kooijmanquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mw Kooijman
Gaan ze ff checken of je echt geen piemeltje hebt
O, jij niet dan?!quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]Bij jou ook heur..(met verschil dat jij ervan geniet
)
"Ik heb toch een kaartje? Als je me niet binnenlaat wil ik nu dat je mijn geld voor me terughaalt."quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die overrijpe dwergenhoer van de city moet dood
Met een gratis kaartje zal dat wel wat anders werkenquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:55 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
"Ik heb toch een kaartje? Als je me niet binnenlaat wil ik nu dat je mijn geld voor me terughaalt."
Toen mocht ik naar binnen, easy as that.
Die werken meestal niet bij de check bij de deurenquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, jij niet dan?!
Misschien is ie wel haske knap
Awwww, sielughquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:57 schreef TehRockstar het volgende:
Ja, maar ik moet altijd kaartjes kopen.
Wat een uh..... eh... ontzettend klassieke boomquote:
embugaquote:
quote:
Die beertjesquote:
You couldn't have been more rightquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:04 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind het een beetje een ...
[afbeelding]
.... boom.
Hyacinth Bucket!quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:04 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
.... boom.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:04 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
.... boom.
Ik ga er alleen zo raar van práááten. Dáárom.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:26 schreef keizerpinguin het volgende:
je hebt hem ook!!!kei leuk......
Onze kerstboom is classy.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:24 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Kerstbomen horen lelijk te zijn, dat is nou juist het hele idee..
quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:22 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Och wat heb ik toch een sexy Sim gemaakt
Dit is een namaak boom.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:32 schreef Waxxer het volgende:
Wat kost een beetje kerstboom eigenlijk, tegenwoordig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |