Ik zag de posters in antwerpen hangen jaquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
"ik heb al een eeuw geen sex gehad"
"ik ruik het"![]()
Elk wimpertje, elk zenuwtrekje... óveral wordt op gelet!quote:
Jaweeeelll... door een Waxxer-achtige persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:59 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
vraag me eerder af of hij wel is opgevoed?
Ow ik zat nog onder mams ingelofdquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik zag de posters in antwerpen hangen ja
aaahhh Ang3l toch......quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:02 schreef Ang3l het volgende:
Voor het dansen ramde ik tijdens het oefenen met m'n voet tegen het bed aan ---> gruwelijk auw aan m'n voet (zijkant wreef)
Toch gaan trainen, wat denk je? Krijgen we gezamenlijk een dans met B-shock (het tiener team...) dus dat is heel veel gejump en grond werk... AAAUUUUUUUWWWWWWWW
En dan ook nog van die pasjes dat je plat op de grond moet vallen op je rug... blauwe plekken
Ik vind m toch iets te glad..quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:02 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
ik wou dat ik zo'n lief, knap en lekker vriendje had....![]()
Ik vind 'm eigenlijk niet eens bijzonde knap. Niet lelijk, zeker niet. Maar voor mij heeft ie niets.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vind m toch iets te glad..
Die kin he...?quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
dat massieve voorhoofdquote:
B-shock het tienerteam?!quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:02 schreef Ang3l het volgende:
Voor het dansen ramde ik tijdens het oefenen met m'n voet tegen het bed aan ---> gruwelijk auw aan m'n voet (zijkant wreef)
Toch gaan trainen, wat denk je? Krijgen we gezamenlijk een dans met B-shock (het tiener team...) dus dat is heel veel gejump en grond werk... AAAUUUUUUUWWWWWWWW
En dan ook nog van die pasjes dat je plat op de grond moet vallen op je rug... blauwe plekken
Kopje koffie, bedoel je?quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:05 schreef keizerpinguin het volgende:
knorretje!!![afbeelding]
wanneer doen wij minimeet?!
Jah, we hebben 3 jongensteams (Lil-B, B-Shock, Tranox) en ..... 5 meisjesteams (Lil-G, Future NRG, D-vious, Liquid, Black Snow)quote:
Ik heb thee.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:15 schreef keizerpinguin het volgende:
dacht eerder aan thee eigelijk![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:04 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind 'm eigenlijk niet eens bijzonde knap. Niet lelijk, zeker niet. Maar voor mij heeft ie niets.
quote:
ik vind hem zoooo lekker..... dus minder concurentie!!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:07 schreef Waxxer het volgende:
Zijn ogen, neus en mond zitten gezien de grootte van het hoofd idd relatief dicht op elkaar
alleen gewoon of ook met smaakje?quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:16 schreef DennisMoore het volgende:
Ik heb thee.
Wij zullen sowieso nooit elkaars concurrenten worden. Je hebt een totaal andere smaak als ik. Ik bedoel... deze meneerquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:17 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
ik vind hem zoooo lekker..... dus minder concurentie!!!mine mine mine
quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wij zullen sowieso nooit elkaars concurrenten worden. Je hebt een totaal andere smaak als ik. Ik bedoel... deze meneer... en al heleMAAL die blonde chippendale...brrrrrrrr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |