Ik weet het erg he, jij moet iets verzinnen want ik verveel me!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik ga er alleen zo raar van práááten. Dáárom..
Heb je de penis-plugin al geïnstalleerd?quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:22 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Och wat heb ik toch een sexy Sim gemaakt
Neuh. Ik ben niet in het huis der kerstboom.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Doe eens een foto dan. [afbeelding]
sexy een beetje leernicht!! je moet er van houden, koppie is lekker maar die broekquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:22 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Och wat heb ik toch een sexy Sim gemaakt
Met oma?quote:
quote:
Mijn oma was altijd beterquote:
goede bedoelingen? zoals?quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
en moeder snapt volgens mij mn goede bedoelingen van net niet![]()
Ach..t koelt weer weer af (hopelijk).
Broertjes/zusjesquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
en moeder snapt volgens mij mn goede bedoelingen van net niet![]()
Ach..t koelt weer weer af (hopelijk).
Broertje wou niet tafel dekken (gaf na oproep 4 nog geen gehoor) dus ik loop naar de keuken en wil gaan dekken..quote:
Ik kan snappen waarom iedereen gek aan het worden is bij julliequote:Op vrijdag 16 december 2005 19:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Broertje wou niet tafel dekken (gaf na oproep 4 nog geen gehoor) dus ik loop naar de keuken en wil gaan dekken..
Broertje komt aangerend..begint fysiek te provoceren en ik loop door richting huiskamer...
Maar even later begint ie te klieren, ik zet mn headphones hoger om t te negeren totdat meneer na 10 min in mn gezicht begint te klappen etc..ja dan heb je me
Ik had t gehad en smijt zn LEGO door de kamer heen en toen was t hek vd dam![]()
nope, 2 collega's zitten bij een (ja het bestaat echt) een sjoel-vereniging en ze hebben mij en nog wat collega's gevraagd mee te doen met deze avond. Dus een avondje ouderwetse lolquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Heb je de penis-plugin al geïnstalleerd?.
Ik heb een zus, een stiefbroer en ene lading halfbroers aan de andere kant dus jij moet al helemaal je bek houden.quote:
had ik het over jou! uit de baarmoeder getrokken neukfout!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:14 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb een zus, een stiefbroer en ene lading halfbroers aan de andere kant dus jij moet al helemaal je bek houden.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:17 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
had ik het over jou! uit de baarmoeder getrokken neukfout!!![]()
daar gaan we weer!!![]()
WINDOW!!!
quote:
iedere week sjoelen lijkt me echt sufquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:02 schreef creno het volgende:
[..]
nope, 2 collega's zitten bij een (ja het bestaat echt) een sjoel-vereniging en ze hebben mij en nog wat collega's gevraagd mee te doen met deze avond. Dus een avondje ouderwetse lol
quote:
aai kus geef!!! knuffel geef!quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
LIEF ZIJN!!!
quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:11 schreef DennisMoore het volgende:
*infantiele 31-jarige*
"ik heb al een eeuw geen sex gehad"quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
sinds gisteren op DVD gekregen
http://www.sherpa.be/Ticket/Article.aspx?StukId=UNIWAY00000000000000000000002285&Language=NL![]()
erg erg mooi
en voor nederlandse musicalnormen scherp geprijst
gaat dat zien
zingen dansen en neuken wij![]()
*knuffel knuffel*quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:25 schreef DennisMoore het volgende:
*aai*
Gladjakker, enorme kin.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:22 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
ik wil hem ik wil hem ik wil hem!!!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je bent wel kritisch opgevoed he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |