Nee hoor, wist dat deze ellende er aan zat te komenquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:34 schreef Semisane het volgende:
Ach je kan altijd een andere baan zoeken.....Doe ik ook.
*meeslijmt:quote:
ik heb een vaatwasserquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:35 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb gewoon net de afwas gedaan!
Ang3l kan jij die actie hier ook even toepassen, zou geweldig zijnquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:59 schreef Ang3l het volgende:
Ben al vroeg thuis he
Het systeem ligt er al vanaf vanochtend uit op m'n werk, dus na een hele ochtend opruimen en archiveren dacht de hele afdeling: WEEKEND!
Nou nee hoor, dit is namelijk een skets geweest op de tv. Geloof dat dit gewoon onderdeel was van een satirisch programma van een paar jaar terug.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:58 schreef Ang3l het volgende:
http://www.panorama.nl/fu(...)9D65-E24A3AC656D9%7d
Zou ie ontslagen zijn
Goed gedachtquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:59 schreef Ang3l het volgende:
Ben al vroeg thuis he
Het systeem ligt er al vanaf vanochtend uit op m'n werk, dus na een hele ochtend opruimen en archiveren dacht de hele afdeling: WEEKEND!
Ik doe m'n bestquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ang3l kan jij die actie hier ook even toepassen, zou geweldig zijn![]()
Ik zit tegenover het Evoluon
Dan kom ik voor jouw wel de kestboom van die zolder vol met ratten halen![]()
Het hele netwerk hoeft niet eensquote:
je doet maar.. ik ben toch niet aan het werk en de monteurs zijn nogal drukquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Het hele netwerk hoeft niet eens
al regel je gewoon een grote graafmachine die "per ongeluk" een kabel van KPN stuk maakt![]()
ow.. een hoofdaansluiting van de telefoon pakken en de draden tegen elkaar houden zorgt ook dat je minimaal een half uur die lijn niet kan gebruikenquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:48 schreef petre86 het volgende:
[..]
je doet maar.. ik ben toch niet aan het werk en de monteurs zijn nogal druk
Helaas bezit ik niet de sleutel tot de kamer waar de telefooncentrale kamer isquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:50 schreef petre86 het volgende:
[..]
ow.. een hoofdaansluiting van de telefoon pakken en de draden tegen elkaar houden zorgt ook dat je minimaal een half uur die lijn niet kan gebruiken
quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:24 schreef Waxxer het volgende:
hahai
Heb ik een nota van de KPN. Staat erbij "heraansluitkosten"!!!!Ben ik afgesloten dan?! Heb ik niks van gemerkt!!
Gáááánnnn we weer........ Mijn tel. heeft het altijd nog gewoon gedaan. Bah!!!!!!!!
Geintje van petre zeker.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:27 schreef Waxxer het volgende:
Ik zie nu heraansluitkosten van....... ADSL!!!!!!!! Dat meeeeeeeeeeeeeeennn je niet!!! En er staat fokking ADSL op de rekening tot februari!!!!!!!!!!![]()
ZorgTOESLAG, of zorgVERZEKERING?quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:37 schreef Weemz het volgende:
Kan het zijn dat ik mijn brief over de zorgtoeslag nog niet heb gekregen?
ai aia ai.. ik werk dinsdag pas weer, kan nu niks opzoeken voor je..quote:
Als dat zo is, zijn ze allebei hun benen kwijt en Petre86 zijn baanquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:39 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[..]
Geintje van petre zeker.
Zit er niet een foto achter met hem & Wiz en dan in koeieletters
"GOTCHA!
Happy X-mas"
erbij?
Zorgtoeslag heeft volgens mij nog niemand binnen. Dat zal, voor zover ik weet, de laatste week van deze maand gebeuren.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:46 schreef Weemz het volgende:
Zorgtoeslag... Uhm, verzekering al voor 15 december? Je bedoelt de aanbiedingen van de verzekeringsmaatschappijen?
Klote allemaalquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Als dat zo is, zijn ze allebei hun benen kwijt en Petre86 zijn baan
Ik heb net gebeld, werd eerst al weer heeerrrlijk toegesproken "Nee meneer dat is van de telefoon, dan is uw telefoon afgesloten!!!!"
Ik weersprak dat, ging ze kijken, en toen "ja er zijn idd een aantal fouten gemaakt, ik begrijp niet waarom er dan toch adsl op uw rekening staat" en nu moet ik weer iemand in A'dam bellen (die er natuurlijk maandagmiddag pas weer is) om dit aan te kaarten, de rekening hoef ik niet te betalen en dan zou die telefoniste ervoor zorgen dat ik een nieuwe rekening krijg zonder die zaken erop, en over dat heraansluiten kan ik ook met die meneer overleggen. Wal-ge-lij-ke situatie weer, dat is bijna 80 euro extra op de rekening!!!![]()
Jah...lachen joh...ik ga, als ik niks verander, gewoon 3x meer betalen dan voorheen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:48 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Zorgtoeslag heeft volgens mij nog niemand binnen. Dat zal, voor zover ik weet, de laatste week van deze maand gebeuren.
Qua zorgverzekering: dat zijn de aanbiedingen van de maatschappijen ja.
Je moet inderdaad goed opletten ja. Wat veel mensen echter vergeten is dat de AWBZ-premie omlaag gaat, en een bepaalde premie die nu sowieso al wordt ingehouden van je loon komt te vervallen. Volgens mij is dat die 6.5% werkgeversbijdrage (tot 30.015 euro). Dat komt dus weer terug. Vervelend is wel weer dat de fiscus dit als loon heeft aangemerkt. Daar moet je dan weer belasting over betalen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:54 schreef Semisane het volgende:
[..]
Jah...lachen joh...ik ga, als ik niks verander gewoon 3x meer betalen dan voorheen.
En dat is nog naast al mijn bij-verzekeringetjes die ook in het nieuwe pakket niet zitten.wa, rechtsbijzstand en doorlopende reisverzekering
Maar goed ik moet alles nog ff gewoon goed doorlezen...wellicht kan ik hele stukken van die verzekering weg laten enzow.Eigen risico nemen ook...want ben toch bijna nooit ziek en als ik ooit iets ernstigs heb, dan ik zo'n eigen risico ook een schijntje van het totale bedrag.
Je krijgt twee minuten, dan moet het op zijn!quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:58 schreef Weemz het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Die tiramisu's gaan wel (lekker zacht enzo), maar die bonbonsquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:04 schreef Waxxer het volgende:
Je krijgt twee minuten, dan moet het op zijn!
Hóp, schrans en slik!quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:08 schreef Weemz het volgende:
[..]
Die tiramisu's gaan wel (lekker zacht enzo), maar die bonbonsVolgens mij vallen ze stuk voor stuk als 50 bakstenen op je maag... (qua machtigheid dan he, ze zijn volgens collega's erg lekker)
Tja dat zal allemaal, maar echt helpen zal dat niet....je zal dat beetje geld wat weer bij je loon komt gewoon gaan gebruiken in je maandelijkse uitgaven, terwijl er voor mij nu elke 3 maanden een monster rekening op mijn dearmat valt. Heb eigenlijk geen deurmat, zou ik de dans kunnen ontspringen?quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:59 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Je moet inderdaad goed opletten ja. Wat veel mensen echter vergeten is dat de AWBZ-premie omlaag gaat, en een bepaalde premie die nu sowieso al wordt ingehouden van je loon komt te vervallen. Volgens mij is dat die 6.5% werkgeversbijdrage (tot 30.015 euro). Dat komt dus weer terug. Vervelend is wel weer dat de fiscus dit als loon heeft aangemerkt. Daar moet je dan weer belasting over betalen.
Probleem is echter dat de meeste salarisverwerkers nog geen idee hebben hoe het komende maand allemaal gaat lopen. Even afwachten dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |