quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:24 schreef DennisMoore het volgende:
Groene thee, gewone thee, zoethout-thee, rooibos-thee.
ben wel eens bij milk and sugar geweest en en suite hoor!quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Moet je maar 's in Utrecht gaan stappen.
Ik ook.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:34 schreef keizerpinguin het volgende:
ben wel eens bij nilk and sugar geweest en en suite hoor!
Dan moet je even zeggen dat je gaat, dan kom ik ook, en krijg je minstens een biertje. Of kopje thee.quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dan moet je even zeggen dat je gaat, dan kom ik ook, en krijg je minstens een biertje. Of kopje thee.
joeppie!! als ik weer ga geef ik je een belletje!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dan moet je even zeggen dat je gaat, dan kom ik ook, en krijg je minstens een biertje. Of kopje thee.
Geen darjeeling monsoon?quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:24 schreef DennisMoore het volgende:
Groene thee, gewone thee, zoethout-thee, rooibos-thee.
Je hebt m'n nr niet.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:44 schreef keizerpinguin het volgende:
joeppie!! als ik weer ga geef ik je een belletje!!![]()
quote:ik moet nu gaan werken doei!!
Vanmorgen ook wel laat begonnen hoor.. en laatste uurtjes waren erg gezellig..quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vanmorgen ook wel laat begonnen hoor.. en laatste uurtjes waren erg gezellig..
én ik ben wakker!
quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:22 schreef Waxxer het volgende:
Aaaawww... kan iemand even Earl Grey geven aan die jongen??!!
Ja nou, dat hóórrrrrtttt!!!quote:
Mams is niet eens thuisquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou, dat hóórrrrrtttt!!!
Eeeeven rustig zitten op de bank, mamma zet de televisie meteen uit, gewoon eeeeven zitten en relaxen en een hoe is het met je momentje.
En daarbij is het koud en nat en word je van dat stadje waar Alternate gevestigd is ook niet bepaald wild.![]()
Héb jij trouwens al wel gezellig zitten babbelen?!Of zeg je kort "Yoow" en storm je gelijk de trap op?!
Is je sjaaltje nog warm genoeg, en je ribwinterjasje met knopen en een rits?
![]()
Nu nog een breiwerkje op mijn schoot en ik ben echt schijnzwanger...![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nu nog een breiwerkje op mijn schoot en ik ben echt schijnzwanger...![]()
Oohhh ja Kerst is natuurlijk dichtbij...quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mams is niet eens thuis. En euhm.. dat ribwinterjasje heb ik ook niet.. wel een spijkerjack..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |