Een nieuw deel openen
Vorige delen
Wiesda?quote:Op donderdag 15 december 2005 15:15 schreef Doffy het volgende:
Vandaag is een mooie dag
Lidewij stond bij mij voor de deur![]()
jij valt niet op vrouwenquote:
jaquote:
Ik zei ook niet dat ze een übergeile neukdoos was, wel?quote:Op donderdag 15 december 2005 15:30 schreef het_fokschaap het volgende:
ik vind haar op deze foto niet super-bijzonder ofzo ?
AT5, Het Verkeerquote:waar is ze van ?
dat zei ik ook niet. ik bedoelde alleen dat ik haar niet persé voor de deur hoef te hebbenquote:Op donderdag 15 december 2005 15:35 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat ze een übergeile neukdoos was, wel?![]()
ah...dan is het goedquote:AT5, Het Verkeer
Ja, meestal na 10 minuten ofzoquote:Op donderdag 15 december 2005 17:04 schreef Alicey het volgende:
Als het lang duurt dan verslapt je concentratie.. Heb jij dat ook?
quote:Op donderdag 15 december 2005 17:07 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, meestal na 10 minuten ofzo
Hmmm, dat zie ik nog niet zo snel gebeurenquote:Op donderdag 15 december 2005 17:20 schreef Doffy het volgende:
Nou, hoe lang nog voor de volgende oorlog?
Bush: Iran vormt een echte bedreiging
ANP/AFP
WASHINGTON - De Amerikaanse president Bush heeft woensdag gezegd dat Iran ‘een echte bedreiging’ vormt. Hij herhaalde dat het land deel uitmaakt van ‘de as van het kwaad’. Hij riep de Iraanse regering op te bewijzen dat ze geen kernwapens nastreeft.
Washington beschuldigt Teheran ervan onder de mom van een civiel nucleair programma atoomwapens te ontwikkelen. Verder zou de islamitische republiek een destabiliserende factor zijn in buurland Irak. Het Iraanse bewind ontkent met klem kernwapens te ontwikkelen.
‘Ik noemde het (Iran) met reden een deel van de as van het kwaad’, zei de president in een interview met Fox News. ‘Het vormt een echte bedreiging.’
Hmmm, ligt ook wel aan de dienstdoende sprekerquote:Op donderdag 15 december 2005 17:07 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, meestal na 10 minuten ofzo
Ik haat optimistenquote:Op donderdag 15 december 2005 17:22 schreef Reya het volgende:
Hmmm, dat zie ik nog niet zo snel gebeuren![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 17:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik denk dat WOIII morgen uitbreekt.
Maar vooral Doffy een volle maagquote:Op donderdag 15 december 2005 17:47 schreef het_fokschaap het volgende:
vrede op aarde en in de mensen een welbehagen
Glooo-hoo-hoo-hoo-hoo-hoo-hoo-hoo-hoo-hoo-hoo-riaaa!quote:Op donderdag 15 december 2005 17:47 schreef het_fokschaap het volgende:
vrede op aarde en in de mensen een welbehagen
quote:Op donderdag 15 december 2005 17:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
O yeah, bad guys afknallen. Dan ben ik het Meisje met het Rode Schaamhaar.
Jij snapt 'm!quote:Op donderdag 15 december 2005 17:57 schreef Reya het volgende:
Eerst het eten, dan de moraal
Ook hier dus![]()
![]()
Niet lang, want Iran is ook flink aan het uitdagen.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:20 schreef Doffy het volgende:
Nou, hoe lang nog voor de volgende oorlog?
Bush: Iran vormt een echte bedreiging
ANP/AFP
WASHINGTON - De Amerikaanse president Bush heeft woensdag gezegd dat Iran ‘een echte bedreiging’ vormt. Hij herhaalde dat het land deel uitmaakt van ‘de as van het kwaad’. Hij riep de Iraanse regering op te bewijzen dat ze geen kernwapens nastreeft.
Washington beschuldigt Teheran ervan onder de mom van een civiel nucleair programma atoomwapens te ontwikkelen. Verder zou de islamitische republiek een destabiliserende factor zijn in buurland Irak. Het Iraanse bewind ontkent met klem kernwapens te ontwikkelen.
‘Ik noemde het (Iran) met reden een deel van de as van het kwaad’, zei de president in een interview met Fox News. ‘Het vormt een echte bedreiging.’
quote:Op donderdag 15 december 2005 19:24 schreef Alicey het volgende:
Ga er trouwens maar van uit dat ik morgen kom. Als ik weet hoe laat ik arriveer bel of sms ik je wel.
't Is een beginquote:Op donderdag 15 december 2005 19:52 schreef Reya het volgende:
Ik kan net een enkele reis Dortmund betalen![]()
Uhuh, en ik kan ws nog wel wat verder komen. Maar het laat zich wat lastig combineren met een lopende studiequote:
Ga jij naar Doffy morgen?quote:Op donderdag 15 december 2005 19:24 schreef Alicey het volgende:
Ga er trouwens maar van uit dat ik morgen kom. Als ik weet hoe laat ik arriveer bel of sms ik je wel.
Waaromquote:Op donderdag 15 december 2005 20:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ga jij naar Doffy morgen?![]()
Ik denk niet dat ik die te zien zal krijgen.quote:Doe de groeten aan zijnbuurman
.
Niet waar, hij is van zijnquote:Op donderdag 15 december 2005 20:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Omdat Doffy van MIJ is!!!
Omdat ik niet naar zijn huis ga ofzo.quote:Wrom niet?
Wel als het gaat om de leukste homo van Amsterdam.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:43 schreef Alicey het volgende:
Friezen denken ook dat alles van hun is.![]()
Twee meets in 1 weekend.quote:Whisky meet bezoeken.
Ja, maar dan nog is het niet jouw eigendom.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wel als het gaat om de leukste homo van Amsterdam.
Ik heb er even over moeten denken hoor.quote:Twee meets in 1 weekend.
quote:Op donderdag 15 december 2005 20:46 schreef Alicey het volgende:
Ja, maar dan nog is het niet jouw eigendom.
Over seks moet je niet praten, dat moet je doen.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:47 schreef -Trinity- het volgende:
Het lijkt deze week wel seksweek op school, we hebben het nergens anders meer over.
'het'quote:Op donderdag 15 december 2005 20:46 schreef Alicey het volgende:
Ja, maar dan nog is het niet jouw eigendom.
* Alicey vindt dat wel meevallen. Al heb je er natuurlijk niets aan gezien hij homo is.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Een echte man ben je natuurlijk niet, als homo.
Hij zou vast minderquote:Op donderdag 15 december 2005 21:20 schreef Alicey het volgende:
* Alicey vindt dat wel meevallen. Al heb je er natuurlijk niets aan gezien hij homo is.
True, maar ik heb geen vriend enzo, en ik vind one-night-stands engquote:Op donderdag 15 december 2005 20:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Over seks moet je niet praten, dat moet je doen.
Truste.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:28 schreef -Trinity- het volgende:
True, maar ik heb geen vriend enzo, en ik vind one-night-stands eng.
Slapen.
Misschien had ik dan wel een of andere bitch van af moeten zien krijgen.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hij zou vast minderzijn als hij wel bereikbaar was.
Mij.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:29 schreef Alicey het volgende:
Misschien had ik dan wel een of andere bitch van af moeten zien krijgen.
Ik kan ook echt helemaal NIKS goed doen.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:39 schreef Alicey het volgende:
Ik heb het dan over een echte bitch.
Nee, je bent een mislukking.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik kan ook echt helemaal NIKS goed doen.
quote:Op donderdag 15 december 2005 21:58 schreef Alicey het volgende:
Nee, je bent een mislukking.Het beste gooi je jezelf onder een trein, maar dat zal je ook wel weer niet lukken.
Truste!quote:Op donderdag 15 december 2005 22:02 schreef Alicey het volgende:
* Alicey gaat zo een slaapje doen. Truste allemaal!
Hmmm, er spreekt duidelijk een R&P-modquote:Op donderdag 15 december 2005 21:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, je bent een mislukking.Het beste gooi je jezelf onder een trein, maar dat zal je ook wel weer niet lukken.
Er zijn dus weken bij jou op school waarin er niet over seks gepraat wordt?quote:Op donderdag 15 december 2005 20:47 schreef -Trinity- het volgende:
Het lijkt deze week wel seksweek op school, we hebben het nergens anders meer over.
In dat topic over Amerikaanse kerken in Nederland. Waarom ga ik toch altijd weer die discussie aan? Het ging al heel lang goed, nu laat ik me toch weer erin slepen, terwijl het zo verschrikkelijk zinloos is.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:13 schreef Doffy het volgende:
Vertel
Heb net nog een relevante film zitten kijken
Tsja, betonplaten worden al eeuwen in uitstekende kwaliteit geleverdquote:Op donderdag 15 december 2005 23:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
In dat topic over Amerikaanse kerken in Nederland. Waarom ga ik toch altijd weer die discussie aan? Het ging al heel lang goed, nu laat ik me toch weer erin slepen, terwijl het zo verschrikkelijk zinloos is.
Ja.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:21 schreef Doffy het volgende:
Tsja, betonplaten worden al eeuwen in uitstekende kwaliteit geleverd
Nooit van gehoord. Goeie film?quote:De film was trouwens 'Contact', gebaseerd op het boek van Carl Sagan.
Ja, én een goed boek. Carl Sagan was een bekend (en aansprekend) astronoom. 'Contact' gaat over een wetenschapster (Jodie Foster in de film) die als SETI-onderzoekster buitenaards leven ontdekt. Die wezens sturen ons de blauwdrukken voor een machine waarmee we hen kunnen bezoeken. De hele film/boek is één grote botsing tussen religie en wetenschap, en de eindconclusie is (sort of) dat de grens daartussen vager is dan menigeen lief is.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nooit van gehoord. Goeie film?
Leuk, vlak voor het kerstdinerquote:Op donderdag 15 december 2005 23:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Over films gesproken... Ik had Salo besteld, weken geleden al, maar heb 'm nog steeds niet. Hoop dat 'ie er voor de Kerst is, dan hebben we een leuke familiefilm.
Hmkay... Klinkt een beetje vaag, maar als jij het een goeie film vindt, dan is het dat vast.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:27 schreef Doffy het volgende:
Ja, én een goed boek. Carl Sagan was een bekend (en aansprekend) astronoom. 'Contact' gaat over een wetenschapster (Jodie Foster in de film) die als SETI-onderzoekster buitenaards leven ontdekt. Die wezens sturen ons de blauwdrukken voor een machine waarmee we hen kunnen bezoeken. De hele film/boek is één grote botsing tussen religie en wetenschap, en de eindconclusie is (sort of) dat de grens daartussen vager is dan menigeen lief is.
Het is ook enigszins vaag, en ook niet altijd even bevredigend, maar wel food for thought, zeg maar.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hmkay... Klinkt een beetje vaag, maar als jij het een goeie film vindt, dan is het dat vast.Jodie Foster zie ik altijd heel graag.
En dan chocolademousse toequote:Op donderdag 15 december 2005 23:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ter opwekking van de eetlust.
Helaas geen dogmatische gelovigen aanwezig.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:33 schreef livEliveD het volgende:
Hebben we al een onderwerp voor zaterdag waarover we elkaar heerlijk in de haren kunnen vliegen?
Seks?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:41 schreef Doffy het volgende:
Doodstraf is net zo fundamentalistisch
Hmmm.... tenminste wel een origineel onderwerpquote:Op donderdag 15 december 2005 23:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Seks?
Ik ben ook helemaal voor brandstapels en radbraken van die tegennatuurlijke beledigingen van de goddelijke menselijke natuurquote:Op donderdag 15 december 2005 23:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dit was echt mijn laatste discussie met zo'n Jezusdweper die het okay vindt om je kinderen te slaan en die beweert dat het feit dat er mannen en vrouwen bestaan voldoende bewijs is voor de tegennatuurlijkheid van homoseksualiteit.![]()
![]()
die heb ik ook al een keer gezien ja!quote:Op donderdag 15 december 2005 23:27 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ja, én een goed boek. Carl Sagan was een bekend (en aansprekend) astronoom. 'Contact' gaat over een wetenschapster (Jodie Foster in de film) die als SETI-onderzoekster buitenaards leven ontdekt. Die wezens sturen ons de blauwdrukken voor een machine waarmee we hen kunnen bezoeken. De hele film/boek is één grote botsing tussen religie en wetenschap, en de eindconclusie is (sort of) dat de grens daartussen vager is dan menigeen lief is.
Ik denk zelf dat we spontaan wel leuke onderwerpen zullen bedenken.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:45 schreef Doffy het volgende:
Hmmm.... tenminste wel een origineel onderwerp
Mijn godquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zit heel even naar Oprah te kijken.
Je zou bijna zeggen dat ze het erom doenquote:Op donderdag 15 december 2005 23:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Godverdomme, vindt die kloterige eikel het ook nog nodig om er een persoonlijke belediging achteraan te gooien. Lekker makkelijk, als iemand net heeft aangegeven niet meer te reageren.
Ik ben echt kwaad.![]()
Doe maar niet.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:06 schreef livEliveD het volgende:
Welk topic was het trouwens? En ik vind wel wat voor zaterdag om eens stevig over te beginnen.
Bijna wel, ja.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:06 schreef livEliveD het volgende:
Je zou bijna zeggen dat ze het erom doen![]()
Niet echt. De enige persoon met wie ik een redelijk redelijke discussie over dergelijke zaken kan voeren is Raymond.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:07 schreef Reya het volgende:
Ik ga even slapen![]()
Overigens zijn discussies over levensovertuiging sowieso vrij lastig, omdat mensen hun levensovertuiging als iets heel persoonlijks en waardevols zien. Conflicterende overtuigingen leiden dan ook snel to geemotioneerde reacties. Niets mis mee, maar de discussie wordt er niet altijd beter van![]()
Mjah, je moet het bij zulk soort gelegenheden gewoon niet over gevoelige onderwerpen gaan hebben, tenzij je weet dat je met elkaar kunt discussierenquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Doe maar niet.Laten we gewoon
doen zaterdag.
Neenee, dat is een anti-religieus dogmaquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Doffy is hartstikke natuurlijk.
Soms weet je niet dat iets een gevoelig onderwerp is. Zoals livE toen hij over de doodstraf begon met o.a. mij.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:11 schreef Reya het volgende:
Mjah, je moet het bij zulk soort gelegenheden gewoon niet over gevoelige onderwerpen gaan hebben, tenzij je weet dat je met elkaar kunt discussieren![]()
Nee, allang niet meer. Er was een tijd dat dat wel zo was, maar daar sta ik nu ver boven.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:08 schreef Reya het volgende:
Voel je je eigenlijk persoonblijk geraakt als mensen zeggen dat homo's onnatuurlijk zijn, Doffy?
Dat vind ik best knap. Ik vind het moeilijk om met dat soort dingen om te gaan. Ik voel me zelfs plaatsvervangend aangevallen voor jou (en andere homoseksuelen die ik ken) als iemand zoiets zegt.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:14 schreef Doffy het volgende:
Nee, allang niet meer. Er was een tijd dat dat wel zo was, maar daar sta ik nu ver boven.
Hmmm, ik heb zelf weer snel de neiging mensen te vergeven dat ze dergelijke dingen zeggen. Maar het is idd best knap van Doffy dat hij daar zo om mee kan gaanquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat vind ik best knap. Ik vind het moeilijk om met dat soort dingen om te gaan. Ik voel me zelfs plaatsvervangend aangevallen voor jou (en andere homoseksuelen die ik ken) als iemand zoiets zegt.
Zaterdag vinden we wel een goed onderwerpquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Er is eigenlijk maar een enkele persoon met wie ik een redelijke discussie kan voeren zonder dat ik zelf weer eens mijn hormonen de overhand geef. Een enorme zwakte, I know
Ik las dat en dacht: "What the fuck?? Dat HEB ik helemaal niet geschreven".quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:20 schreef livEliveD het volgende:
Zaterdag vinden we wel een goed onderwerpTranen wil ik zien!!!
![]()
Gebeurt iedereen wel eensquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga naar bed.
Sorry voor het verkutten van dat topic, Doffel.
There she goes. En janken maar weerquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik las dat en dacht: "What the fuck?? Dat HEB ik helemaal niet geschreven".
Welk topic is het nu?????quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb het opgeschoond en verdere oorlogsvoering gaat in FB verderquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga naar bed.
Slapen ga ik.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:23 schreef livEliveD het volgende:
There she goes. En janken maar weer![]()
(hap hap hap)
Trusten mopskiquote:
Het vervult stiekem een bepaalde behoefte he?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik was ook al gestopt. Ik weet gewoon dat ik tijdens het soort bui dat ik nu heb niet moet beginnen aan die dingen, en toch doe ik het. Hoewel ik het al heel lang niet had gedaan gelukkig.
Ik wil een knuffel.
Ik denk dat je ook moet nadenken wie iets zegt. Dat soort absurde uitspraken komt meestal van iemand die er voor kiest zich niet te laten lastig vallen door feitelijke kennis.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat vind ik best knap. Ik vind het moeilijk om met dat soort dingen om te gaan. Ik voel me zelfs plaatsvervangend aangevallen voor jou (en andere homoseksuelen die ik ken) als iemand zoiets zegt.
Blijkbaar, ik weet alleen niet zo goed welke.quote:Op vrijdag 16 december 2005 07:47 schreef Alicey het volgende:
Het vervult stiekem een bepaalde behoefte he?
Dat is ook wel zo, maar juist dat is waar ik me kwaad om maak...quote:Op vrijdag 16 december 2005 07:49 schreef Alicey het volgende:
Ik denk dat je ook moet nadenken wie iets zegt. Dat soort absurde uitspraken komt meestal van iemand die er voor kiest zich niet te laten lastig vallen door feitelijke kennis.
Het is zinloos ben ik bang.. Iemand die een mening vormt zonder zich te willen verdiepen in feiten leert dat niet zomaar af..quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, maar juist dat is waar ik me kwaad om maak...
Ik denk dat het ook best complex is als je er over nadenkt.quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Blijkbaar, ik weet alleen niet zo goed welke.
Niet 'zomaar', maar misschien wel als je hem vaak genoeg uitscheldt.quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:13 schreef Alicey het volgende:
Het is zinloos ben ik bang.. Iemand die een mening vormt zonder zich te willen verdiepen in feiten leert dat niet zomaar af..
Een muur van domheid scheld je echt niet even weg.quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Niet 'zomaar', maar misschien wel als je hem vaak genoeg uitscheldt.
Denk je van niet?quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:17 schreef Alicey het volgende:
Een muur van domheid scheld je echt niet even weg.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Even mijn kindertjes in het asiel dumpen.![]()
Je hebt toch ook nog katten?quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zo, hondjes zijn weer uit logeren. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het altijd wel lekker vind, een paar daagjes zonder honden.
Ja, maar die kun je gerust alleen laten als je een paar dagen weggaat. Ik zet gewoon een hele grote bak met voer klaar. Ze kunnen naar buiten via het kattenluik, dus zij vermaken zich wel.quote:
eten ze dan niet al het eten opquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, maar die kun je gerust alleen laten als je een paar dagen weggaat. Ik zet gewoon een hele grote bak met voer klaar. Ze kunnen naar buiten via het kattenluik, dus zij vermaken zich wel.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hoi Ququelequ!
die kat die ik gekend heb nietquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Katten eten alleen wanneer ze honger hebben.
suc6quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga richting Rotterdam! Tot vanavond ofzo!
Nog net goedemorgenquote:
ik maakte me al zorgen. miss niet op fokquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:11 schreef miss_sly het volgende:
qu
Ik zat de hele ochtend op een groot kantoor met allerlei mensen die zo op mijn scherm konden kijken. Kon ik niet echt fokken
* Alicey was laat omdat ik sowieso iets later was, en natuurlijk ook weer moeilijk mijn bed kon uitkomen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:13 schreef miss_sly het volgende:
Alicey
Ik was er wel als eerste vanochtend
Toch niet echt he? Hoeft niet hoorquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:15 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik maakte me al zorgen. miss niet op fok
ik heb de politie net weer afgebeldquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Toch niet echt he? Hoeft niet hoor
kunnen we wekker later zettenquote:Het was maar een uurtje rijden vanochtend
Amsterdam-Den Bosch is erg goed te doen
quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:24 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik heb de politie net weer afgebeld
Nou, niet echt, want ik was al veeeel te laat uit bed. Maar het was een uur rijden, geen files, was wel lekker. Dus rond 7.15 weg is goed te doen. Dus iets later kan de wekker welquote:kunnen we wekker later zetten
Ik kan me niet eens herinneren dat de wekker ging, ik zag jou opeens naast het bed staanquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:28 schreef miss_sly het volgende:
Nou, niet echt, want ik was al veeeel te laat uit bed.
en dan draai je je weer om en kom je 4 uur later je bed pas uitquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:31 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Ik kan me niet eens herinneren dat de wekker ging, ik zag jou opeens naast het bed staan
mijn lichaam heeft veel rust nodig om in vorm te bljvenquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
en dan draai je je weer om en kom je 4 uur later je bed pas uit
Doffy is de nieuwe Gerard Jolingquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:47 schreef Doffy het volgende:
* Doffy zingt mee met Kate Bush' Wuthering Heights
óp toonhoogte
welke vorm?quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:44 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mijn lichaam heeft veel rust nodig om in vorm te bljven
Ik zei niet dat het om aan te horen wasquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:50 schreef het_fokschaap het volgende:
Doffy is de nieuwe Gerard Joling
Gerard Joling is een nicht.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:50 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Doffy is de nieuwe Gerard Joling
iemand heeft mij ooit "Ticket to the tropics" voor m'n verjaardag gegevenquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:53 schreef Doffy het volgende:
Ok, dan draai ik nu maar 'No more Boleros' van Gerard Joling
quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:53 schreef het_fokschaap het volgende:
iemand heeft mij ooit "Ticket to the tropics" voor m'n verjaardag gegeven
je wordt er altijd zo fijn melancholisch door, vooral met die stem van Gerardquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:54 schreef Doffy het volgende:
[..]![]()
Gonna buy me a ticket to the tropics
Forget our love and leave this place behind me
Gonna buy me a ticket to the tropics
And prove myself that I can live without your love![]()
![]()
Eééénig jaquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:56 schreef het_fokschaap het volgende:
je wordt er altijd zo fijn melancholisch door, vooral met die stem van Gerard
In KLB mag je niet klagen over FOK-gerelateerde zaken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:56 schreef Doffy het volgende:
@Alicey: eigenlijk zou er een centraal 'ik haat modjes'-topic moeten komen in KLB
open em danquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:56 schreef Doffy het volgende:
@Alicey: eigenlijk zou er een centraal 'ik haat modjes'-topic moeten komen in KLB
Het valt toch wel mee? Oversight is alleen maar lastig omdat ik vind dat hij gewoon niet moet zeuren over de kuren van zijn zwangere vrouw, soulsurvivor kan er wel vanaf met een topicje in R&P, en dan hebben we het toch wel weer gehad?quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:59 schreef Doffy het volgende:
Dan zitten we met die kliniek opgescheept dus
Hmmm, ik zou het toch bestempelen als een multi-problematisch veelkinderengezinquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:08 schreef Doffy het volgende:
Tuurlijk, onze kindertjes komen altijd wel goed terecht
geld gewonnen ?quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:19 schreef miss_sly het volgende:
Weer eens gekaart in de pauze en het ging goed
ja, dat vermoeden had ik al, je keek zo wazigquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:31 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Ik kan me niet eens herinneren dat de wekker ging, ik zag jou opeens naast het bed staan
Geen geld, wel bewonderende blikken omdat ik goed had gespeeldquote:
Wat spelen jullie voor kaartspel?quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Geen geld, wel bewonderende blikken omdat ik goed had gespeeld
OOk leuk
Wij rikkenquote:
Da's leukquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:30 schreef het_fokschaap het volgende:
online rikken
http://www.vuiksvertier.nl/spelletjes/rikken.htm
Alleen vaag van gehoord iddquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wij rikken
Brabants kaartspel, volgens mij, boven de rivieren kennen ze dat vaak niet.
natuurlijkquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Da's leuk
Doe je die bookmarken?
Ik doe het allebeiquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:40 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
natuurlijk
vrouwenheb je een xbox 360 thuisstaan, gaan ze online rikken
moet je maar zorgen dat je vriendjes van MS rikken voor de xbox uitbrengenquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:40 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
natuurlijk
Ja, op de xbox live rikkenquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
moet je maar zorgen dat je vriendjes van MS rikken voor de xbox uitbrengen
quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, op de xbox live rikken
Goed plan, qu![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:40 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
natuurlijk
Maar ons ben goeie opvoedersquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, ik zou het toch bestempelen als een multi-problematisch veelkinderengezin![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:08 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
doe eens wat aan je taalgebruik. je hebt een voorbeeldfunctie
Als ie maar niet op de meet komt. We hebben al genoeg Rotterdammersquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:19 schreef Reya het volgende:
Oppergoeroe Danny komt ook uit Rotterdam, dus uiteindelijk gaat heel FOK! plat Rotterdams spreken![]()
Wees iig blij dat hij vanavond niet komt.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:23 schreef Doffy het volgende:
[..]
Als ie maar niet op de meet komt. We hebben al genoeg Rotterdammers
Ik wil mijn zachte g niet kwijt en raar Rotterdams pratenquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:19 schreef Reya het volgende:
Oppergoeroe Danny komt ook uit Rotterdam, dus uiteindelijk gaat heel FOK! plat Rotterdams spreken![]()
Jij mag met je zachte g blijven praten hoor!quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik wil mijn zachte g niet kwijt en raar Rotterdams praten![]()
Hoezo? Er is vanavond toch een Jack Daniels meet?quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wees iig blij dat hij vanavond niet komt.
Nee. Vanavond wordt er echte whisky gedronken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Hoezo? Er i vanavond toch een Jack Daniels meet?![]()
Waar heb ik dan drie weken geleden mee door de sneeuw geploeterd?quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee. Vanavond wordt er echte whisky gedronken.
Danny vindt het lekker.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:29 schreef Reya het volgende:
[..]
Waar heb ik dan drie weken geleden mee door de sneeuw geploeterd?![]()
Mjah, en hij is niet de enige, gezien het spul altijd prominent staat uitgestald bij slijtersquote:
hier alleen een beetje grijsquote:
Het wordt een zware avondquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:37 schreef Alicey het volgende:
Hier niet.. Maar als ik erg nat en koud word warm ik me wel op aan Doffy.
Gelukkigquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jij mag met je zachte g blijven praten hoor!
* Alicey heeft nog nooit een Brabantse gezien die het is kwijtgeraakt.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Gelukkig
Ik denk ook neit dat ik die nog ooit kwijtraak
Ik ook niet. Nog 50 minuten en dan begint hier de kerstborrelquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:27 schreef Alicey het volgende:
* Alicey heeft geen zin meer om iets te doen.
Ik ken wel een Brabander die gevaarlijk goed in Amsterdam is geïntegreerdquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:40 schreef Alicey het volgende:
* Alicey heeft nog nooit een Brabantse gezien die het is kwijtgeraakt.
Klinkt goedquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ook niet. Nog 50 minuten en dan begint hier de kerstborrel
En ik heb gezien wat er aan koud en warm buffet wordt geserveerd, en dat ziet er erg goed uit![]()
Die spreekt Amsterdams enzo? Maar toch wel met een zachte g?quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:41 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik ken wel een Brabander die gevaarlijk goed in Amsterdam is geïntegreerd
Nou, ik heb toch wel Brabanders gehoord die de zachte g echt kwijt zijn hoor! Het kan wel, maar bij mij gaat het niet werkenquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
* Alicey heeft nog nooit een Brabantse gezien die het is kwijtgeraakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |