Niet echt. De enige persoon met wie ik een redelijk redelijke discussie over dergelijke zaken kan voeren is Raymond.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:07 schreef Reya het volgende:
Ik ga even slapen![]()
Overigens zijn discussies over levensovertuiging sowieso vrij lastig, omdat mensen hun levensovertuiging als iets heel persoonlijks en waardevols zien. Conflicterende overtuigingen leiden dan ook snel to geemotioneerde reacties. Niets mis mee, maar de discussie wordt er niet altijd beter van![]()
Mjah, je moet het bij zulk soort gelegenheden gewoon niet over gevoelige onderwerpen gaan hebben, tenzij je weet dat je met elkaar kunt discussierenquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Doe maar niet.Laten we gewoon
doen zaterdag.
Neenee, dat is een anti-religieus dogmaquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Doffy is hartstikke natuurlijk.
Soms weet je niet dat iets een gevoelig onderwerp is. Zoals livE toen hij over de doodstraf begon met o.a. mij.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:11 schreef Reya het volgende:
Mjah, je moet het bij zulk soort gelegenheden gewoon niet over gevoelige onderwerpen gaan hebben, tenzij je weet dat je met elkaar kunt discussieren![]()
Nee, allang niet meer. Er was een tijd dat dat wel zo was, maar daar sta ik nu ver boven.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:08 schreef Reya het volgende:
Voel je je eigenlijk persoonblijk geraakt als mensen zeggen dat homo's onnatuurlijk zijn, Doffy?
Dat vind ik best knap. Ik vind het moeilijk om met dat soort dingen om te gaan. Ik voel me zelfs plaatsvervangend aangevallen voor jou (en andere homoseksuelen die ik ken) als iemand zoiets zegt.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:14 schreef Doffy het volgende:
Nee, allang niet meer. Er was een tijd dat dat wel zo was, maar daar sta ik nu ver boven.
Hmmm, ik heb zelf weer snel de neiging mensen te vergeven dat ze dergelijke dingen zeggen. Maar het is idd best knap van Doffy dat hij daar zo om mee kan gaanquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat vind ik best knap. Ik vind het moeilijk om met dat soort dingen om te gaan. Ik voel me zelfs plaatsvervangend aangevallen voor jou (en andere homoseksuelen die ik ken) als iemand zoiets zegt.
Zaterdag vinden we wel een goed onderwerpquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Er is eigenlijk maar een enkele persoon met wie ik een redelijke discussie kan voeren zonder dat ik zelf weer eens mijn hormonen de overhand geef. Een enorme zwakte, I know
Ik las dat en dacht: "What the fuck?? Dat HEB ik helemaal niet geschreven".quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:20 schreef livEliveD het volgende:
Zaterdag vinden we wel een goed onderwerpTranen wil ik zien!!!
![]()
Gebeurt iedereen wel eensquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga naar bed.
Sorry voor het verkutten van dat topic, Doffel.
There she goes. En janken maar weerquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik las dat en dacht: "What the fuck?? Dat HEB ik helemaal niet geschreven".
Welk topic is het nu?????quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb het opgeschoond en verdere oorlogsvoering gaat in FB verderquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga naar bed.
Slapen ga ik.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:23 schreef livEliveD het volgende:
There she goes. En janken maar weer![]()
(hap hap hap)
Trusten mopskiquote:
Het vervult stiekem een bepaalde behoefte he?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik was ook al gestopt. Ik weet gewoon dat ik tijdens het soort bui dat ik nu heb niet moet beginnen aan die dingen, en toch doe ik het. Hoewel ik het al heel lang niet had gedaan gelukkig.
Ik wil een knuffel.
Ik denk dat je ook moet nadenken wie iets zegt. Dat soort absurde uitspraken komt meestal van iemand die er voor kiest zich niet te laten lastig vallen door feitelijke kennis.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat vind ik best knap. Ik vind het moeilijk om met dat soort dingen om te gaan. Ik voel me zelfs plaatsvervangend aangevallen voor jou (en andere homoseksuelen die ik ken) als iemand zoiets zegt.
Blijkbaar, ik weet alleen niet zo goed welke.quote:Op vrijdag 16 december 2005 07:47 schreef Alicey het volgende:
Het vervult stiekem een bepaalde behoefte he?
Dat is ook wel zo, maar juist dat is waar ik me kwaad om maak...quote:Op vrijdag 16 december 2005 07:49 schreef Alicey het volgende:
Ik denk dat je ook moet nadenken wie iets zegt. Dat soort absurde uitspraken komt meestal van iemand die er voor kiest zich niet te laten lastig vallen door feitelijke kennis.
Het is zinloos ben ik bang.. Iemand die een mening vormt zonder zich te willen verdiepen in feiten leert dat niet zomaar af..quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, maar juist dat is waar ik me kwaad om maak...
Ik denk dat het ook best complex is als je er over nadenkt.quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Blijkbaar, ik weet alleen niet zo goed welke.
Niet 'zomaar', maar misschien wel als je hem vaak genoeg uitscheldt.quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:13 schreef Alicey het volgende:
Het is zinloos ben ik bang.. Iemand die een mening vormt zonder zich te willen verdiepen in feiten leert dat niet zomaar af..
Een muur van domheid scheld je echt niet even weg.quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Niet 'zomaar', maar misschien wel als je hem vaak genoeg uitscheldt.
Denk je van niet?quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:17 schreef Alicey het volgende:
Een muur van domheid scheld je echt niet even weg.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Even mijn kindertjes in het asiel dumpen.![]()
Je hebt toch ook nog katten?quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zo, hondjes zijn weer uit logeren. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het altijd wel lekker vind, een paar daagjes zonder honden.
Ja, maar die kun je gerust alleen laten als je een paar dagen weggaat. Ik zet gewoon een hele grote bak met voer klaar. Ze kunnen naar buiten via het kattenluik, dus zij vermaken zich wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |