quote:Op donderdag 15 december 2005 21:58 schreef Alicey het volgende:
Nee, je bent een mislukking.Het beste gooi je jezelf onder een trein, maar dat zal je ook wel weer niet lukken.
Truste!quote:Op donderdag 15 december 2005 22:02 schreef Alicey het volgende:
* Alicey gaat zo een slaapje doen. Truste allemaal!
Hmmm, er spreekt duidelijk een R&P-modquote:Op donderdag 15 december 2005 21:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, je bent een mislukking.Het beste gooi je jezelf onder een trein, maar dat zal je ook wel weer niet lukken.
Er zijn dus weken bij jou op school waarin er niet over seks gepraat wordt?quote:Op donderdag 15 december 2005 20:47 schreef -Trinity- het volgende:
Het lijkt deze week wel seksweek op school, we hebben het nergens anders meer over.
In dat topic over Amerikaanse kerken in Nederland. Waarom ga ik toch altijd weer die discussie aan? Het ging al heel lang goed, nu laat ik me toch weer erin slepen, terwijl het zo verschrikkelijk zinloos is.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:13 schreef Doffy het volgende:
Vertel
Heb net nog een relevante film zitten kijken
Tsja, betonplaten worden al eeuwen in uitstekende kwaliteit geleverdquote:Op donderdag 15 december 2005 23:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
In dat topic over Amerikaanse kerken in Nederland. Waarom ga ik toch altijd weer die discussie aan? Het ging al heel lang goed, nu laat ik me toch weer erin slepen, terwijl het zo verschrikkelijk zinloos is.
Ja.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:21 schreef Doffy het volgende:
Tsja, betonplaten worden al eeuwen in uitstekende kwaliteit geleverd
Nooit van gehoord. Goeie film?quote:De film was trouwens 'Contact', gebaseerd op het boek van Carl Sagan.
Ja, én een goed boek. Carl Sagan was een bekend (en aansprekend) astronoom. 'Contact' gaat over een wetenschapster (Jodie Foster in de film) die als SETI-onderzoekster buitenaards leven ontdekt. Die wezens sturen ons de blauwdrukken voor een machine waarmee we hen kunnen bezoeken. De hele film/boek is één grote botsing tussen religie en wetenschap, en de eindconclusie is (sort of) dat de grens daartussen vager is dan menigeen lief is.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nooit van gehoord. Goeie film?
Leuk, vlak voor het kerstdinerquote:Op donderdag 15 december 2005 23:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Over films gesproken... Ik had Salo besteld, weken geleden al, maar heb 'm nog steeds niet. Hoop dat 'ie er voor de Kerst is, dan hebben we een leuke familiefilm.
Hmkay... Klinkt een beetje vaag, maar als jij het een goeie film vindt, dan is het dat vast.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:27 schreef Doffy het volgende:
Ja, én een goed boek. Carl Sagan was een bekend (en aansprekend) astronoom. 'Contact' gaat over een wetenschapster (Jodie Foster in de film) die als SETI-onderzoekster buitenaards leven ontdekt. Die wezens sturen ons de blauwdrukken voor een machine waarmee we hen kunnen bezoeken. De hele film/boek is één grote botsing tussen religie en wetenschap, en de eindconclusie is (sort of) dat de grens daartussen vager is dan menigeen lief is.
Het is ook enigszins vaag, en ook niet altijd even bevredigend, maar wel food for thought, zeg maar.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hmkay... Klinkt een beetje vaag, maar als jij het een goeie film vindt, dan is het dat vast.Jodie Foster zie ik altijd heel graag.
En dan chocolademousse toequote:Op donderdag 15 december 2005 23:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ter opwekking van de eetlust.
Helaas geen dogmatische gelovigen aanwezig.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:33 schreef livEliveD het volgende:
Hebben we al een onderwerp voor zaterdag waarover we elkaar heerlijk in de haren kunnen vliegen?
Seks?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:41 schreef Doffy het volgende:
Doodstraf is net zo fundamentalistisch
Hmmm.... tenminste wel een origineel onderwerpquote:Op donderdag 15 december 2005 23:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Seks?
Ik ben ook helemaal voor brandstapels en radbraken van die tegennatuurlijke beledigingen van de goddelijke menselijke natuurquote:Op donderdag 15 december 2005 23:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dit was echt mijn laatste discussie met zo'n Jezusdweper die het okay vindt om je kinderen te slaan en die beweert dat het feit dat er mannen en vrouwen bestaan voldoende bewijs is voor de tegennatuurlijkheid van homoseksualiteit.![]()
![]()
die heb ik ook al een keer gezien ja!quote:Op donderdag 15 december 2005 23:27 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ja, én een goed boek. Carl Sagan was een bekend (en aansprekend) astronoom. 'Contact' gaat over een wetenschapster (Jodie Foster in de film) die als SETI-onderzoekster buitenaards leven ontdekt. Die wezens sturen ons de blauwdrukken voor een machine waarmee we hen kunnen bezoeken. De hele film/boek is één grote botsing tussen religie en wetenschap, en de eindconclusie is (sort of) dat de grens daartussen vager is dan menigeen lief is.
Ik denk zelf dat we spontaan wel leuke onderwerpen zullen bedenken.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:45 schreef Doffy het volgende:
Hmmm.... tenminste wel een origineel onderwerp
Mijn godquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zit heel even naar Oprah te kijken.
Je zou bijna zeggen dat ze het erom doenquote:Op donderdag 15 december 2005 23:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Godverdomme, vindt die kloterige eikel het ook nog nodig om er een persoonlijke belediging achteraan te gooien. Lekker makkelijk, als iemand net heeft aangegeven niet meer te reageren.
Ik ben echt kwaad.![]()
Doe maar niet.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:06 schreef livEliveD het volgende:
Welk topic was het trouwens? En ik vind wel wat voor zaterdag om eens stevig over te beginnen.
Bijna wel, ja.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:06 schreef livEliveD het volgende:
Je zou bijna zeggen dat ze het erom doen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |