quote:Op donderdag 15 december 2005 19:24 schreef Alicey het volgende:
Ga er trouwens maar van uit dat ik morgen kom. Als ik weet hoe laat ik arriveer bel of sms ik je wel.
't Is een beginquote:Op donderdag 15 december 2005 19:52 schreef Reya het volgende:
Ik kan net een enkele reis Dortmund betalen![]()
Uhuh, en ik kan ws nog wel wat verder komen. Maar het laat zich wat lastig combineren met een lopende studiequote:
Ga jij naar Doffy morgen?quote:Op donderdag 15 december 2005 19:24 schreef Alicey het volgende:
Ga er trouwens maar van uit dat ik morgen kom. Als ik weet hoe laat ik arriveer bel of sms ik je wel.
Waaromquote:Op donderdag 15 december 2005 20:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ga jij naar Doffy morgen?![]()
Ik denk niet dat ik die te zien zal krijgen.quote:Doe de groeten aan zijnbuurman
.
Niet waar, hij is van zijnquote:Op donderdag 15 december 2005 20:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Omdat Doffy van MIJ is!!!
Omdat ik niet naar zijn huis ga ofzo.quote:Wrom niet?
Wel als het gaat om de leukste homo van Amsterdam.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:43 schreef Alicey het volgende:
Friezen denken ook dat alles van hun is.![]()
Twee meets in 1 weekend.quote:Whisky meet bezoeken.
Ja, maar dan nog is het niet jouw eigendom.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wel als het gaat om de leukste homo van Amsterdam.
Ik heb er even over moeten denken hoor.quote:Twee meets in 1 weekend.
quote:Op donderdag 15 december 2005 20:46 schreef Alicey het volgende:
Ja, maar dan nog is het niet jouw eigendom.
Over seks moet je niet praten, dat moet je doen.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:47 schreef -Trinity- het volgende:
Het lijkt deze week wel seksweek op school, we hebben het nergens anders meer over.
'het'quote:Op donderdag 15 december 2005 20:46 schreef Alicey het volgende:
Ja, maar dan nog is het niet jouw eigendom.
* Alicey vindt dat wel meevallen. Al heb je er natuurlijk niets aan gezien hij homo is.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Een echte man ben je natuurlijk niet, als homo.
Hij zou vast minderquote:Op donderdag 15 december 2005 21:20 schreef Alicey het volgende:
* Alicey vindt dat wel meevallen. Al heb je er natuurlijk niets aan gezien hij homo is.
True, maar ik heb geen vriend enzo, en ik vind one-night-stands engquote:Op donderdag 15 december 2005 20:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Over seks moet je niet praten, dat moet je doen.
Truste.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:28 schreef -Trinity- het volgende:
True, maar ik heb geen vriend enzo, en ik vind one-night-stands eng.
Slapen.
Misschien had ik dan wel een of andere bitch van af moeten zien krijgen.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hij zou vast minderzijn als hij wel bereikbaar was.
Mij.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:29 schreef Alicey het volgende:
Misschien had ik dan wel een of andere bitch van af moeten zien krijgen.
Ik kan ook echt helemaal NIKS goed doen.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:39 schreef Alicey het volgende:
Ik heb het dan over een echte bitch.
Nee, je bent een mislukking.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik kan ook echt helemaal NIKS goed doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |