Een nieuw deel openen
Vorige delen
Wiesda?quote:Op donderdag 15 december 2005 15:15 schreef Doffy het volgende:
Vandaag is een mooie dag
Lidewij stond bij mij voor de deur![]()
jij valt niet op vrouwenquote:
jaquote:
Ik zei ook niet dat ze een übergeile neukdoos was, wel?quote:Op donderdag 15 december 2005 15:30 schreef het_fokschaap het volgende:
ik vind haar op deze foto niet super-bijzonder ofzo ?
AT5, Het Verkeerquote:waar is ze van ?
dat zei ik ook niet. ik bedoelde alleen dat ik haar niet persé voor de deur hoef te hebbenquote:Op donderdag 15 december 2005 15:35 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat ze een übergeile neukdoos was, wel?![]()
ah...dan is het goedquote:AT5, Het Verkeer
Ja, meestal na 10 minuten ofzoquote:Op donderdag 15 december 2005 17:04 schreef Alicey het volgende:
Als het lang duurt dan verslapt je concentratie.. Heb jij dat ook?
quote:Op donderdag 15 december 2005 17:07 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, meestal na 10 minuten ofzo
Hmmm, dat zie ik nog niet zo snel gebeurenquote:Op donderdag 15 december 2005 17:20 schreef Doffy het volgende:
Nou, hoe lang nog voor de volgende oorlog?
Bush: Iran vormt een echte bedreiging
ANP/AFP
WASHINGTON - De Amerikaanse president Bush heeft woensdag gezegd dat Iran ‘een echte bedreiging’ vormt. Hij herhaalde dat het land deel uitmaakt van ‘de as van het kwaad’. Hij riep de Iraanse regering op te bewijzen dat ze geen kernwapens nastreeft.
Washington beschuldigt Teheran ervan onder de mom van een civiel nucleair programma atoomwapens te ontwikkelen. Verder zou de islamitische republiek een destabiliserende factor zijn in buurland Irak. Het Iraanse bewind ontkent met klem kernwapens te ontwikkelen.
‘Ik noemde het (Iran) met reden een deel van de as van het kwaad’, zei de president in een interview met Fox News. ‘Het vormt een echte bedreiging.’
Hmmm, ligt ook wel aan de dienstdoende sprekerquote:Op donderdag 15 december 2005 17:07 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, meestal na 10 minuten ofzo
Ik haat optimistenquote:Op donderdag 15 december 2005 17:22 schreef Reya het volgende:
Hmmm, dat zie ik nog niet zo snel gebeuren![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 17:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik denk dat WOIII morgen uitbreekt.
Maar vooral Doffy een volle maagquote:Op donderdag 15 december 2005 17:47 schreef het_fokschaap het volgende:
vrede op aarde en in de mensen een welbehagen
Glooo-hoo-hoo-hoo-hoo-hoo-hoo-hoo-hoo-hoo-hoo-riaaa!quote:Op donderdag 15 december 2005 17:47 schreef het_fokschaap het volgende:
vrede op aarde en in de mensen een welbehagen
quote:Op donderdag 15 december 2005 17:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
O yeah, bad guys afknallen. Dan ben ik het Meisje met het Rode Schaamhaar.
Jij snapt 'm!quote:Op donderdag 15 december 2005 17:57 schreef Reya het volgende:
Eerst het eten, dan de moraal
Ook hier dus![]()
![]()
Niet lang, want Iran is ook flink aan het uitdagen.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:20 schreef Doffy het volgende:
Nou, hoe lang nog voor de volgende oorlog?
Bush: Iran vormt een echte bedreiging
ANP/AFP
WASHINGTON - De Amerikaanse president Bush heeft woensdag gezegd dat Iran ‘een echte bedreiging’ vormt. Hij herhaalde dat het land deel uitmaakt van ‘de as van het kwaad’. Hij riep de Iraanse regering op te bewijzen dat ze geen kernwapens nastreeft.
Washington beschuldigt Teheran ervan onder de mom van een civiel nucleair programma atoomwapens te ontwikkelen. Verder zou de islamitische republiek een destabiliserende factor zijn in buurland Irak. Het Iraanse bewind ontkent met klem kernwapens te ontwikkelen.
‘Ik noemde het (Iran) met reden een deel van de as van het kwaad’, zei de president in een interview met Fox News. ‘Het vormt een echte bedreiging.’
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |