eten ze dan niet al het eten opquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, maar die kun je gerust alleen laten als je een paar dagen weggaat. Ik zet gewoon een hele grote bak met voer klaar. Ze kunnen naar buiten via het kattenluik, dus zij vermaken zich wel.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hoi Ququelequ!
die kat die ik gekend heb nietquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Katten eten alleen wanneer ze honger hebben.
suc6quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga richting Rotterdam! Tot vanavond ofzo!
Nog net goedemorgenquote:
ik maakte me al zorgen. miss niet op fokquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:11 schreef miss_sly het volgende:
qu
Ik zat de hele ochtend op een groot kantoor met allerlei mensen die zo op mijn scherm konden kijken. Kon ik niet echt fokken
* Alicey was laat omdat ik sowieso iets later was, en natuurlijk ook weer moeilijk mijn bed kon uitkomen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:13 schreef miss_sly het volgende:
Alicey
Ik was er wel als eerste vanochtend
Toch niet echt he? Hoeft niet hoorquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:15 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik maakte me al zorgen. miss niet op fok
ik heb de politie net weer afgebeldquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Toch niet echt he? Hoeft niet hoor
kunnen we wekker later zettenquote:Het was maar een uurtje rijden vanochtend
Amsterdam-Den Bosch is erg goed te doen
quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:24 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik heb de politie net weer afgebeld
Nou, niet echt, want ik was al veeeel te laat uit bed. Maar het was een uur rijden, geen files, was wel lekker. Dus rond 7.15 weg is goed te doen. Dus iets later kan de wekker welquote:kunnen we wekker later zetten
Ik kan me niet eens herinneren dat de wekker ging, ik zag jou opeens naast het bed staanquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:28 schreef miss_sly het volgende:
Nou, niet echt, want ik was al veeeel te laat uit bed.
en dan draai je je weer om en kom je 4 uur later je bed pas uitquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:31 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Ik kan me niet eens herinneren dat de wekker ging, ik zag jou opeens naast het bed staan
mijn lichaam heeft veel rust nodig om in vorm te bljvenquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
en dan draai je je weer om en kom je 4 uur later je bed pas uit
Doffy is de nieuwe Gerard Jolingquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:47 schreef Doffy het volgende:
* Doffy zingt mee met Kate Bush' Wuthering Heights
óp toonhoogte
welke vorm?quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:44 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mijn lichaam heeft veel rust nodig om in vorm te bljven
Ik zei niet dat het om aan te horen wasquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:50 schreef het_fokschaap het volgende:
Doffy is de nieuwe Gerard Joling
Gerard Joling is een nicht.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:50 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Doffy is de nieuwe Gerard Joling
iemand heeft mij ooit "Ticket to the tropics" voor m'n verjaardag gegevenquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:53 schreef Doffy het volgende:
Ok, dan draai ik nu maar 'No more Boleros' van Gerard Joling
quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:53 schreef het_fokschaap het volgende:
iemand heeft mij ooit "Ticket to the tropics" voor m'n verjaardag gegeven
je wordt er altijd zo fijn melancholisch door, vooral met die stem van Gerardquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:54 schreef Doffy het volgende:
[..]![]()
Gonna buy me a ticket to the tropics
Forget our love and leave this place behind me
Gonna buy me a ticket to the tropics
And prove myself that I can live without your love![]()
![]()
Eééénig jaquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:56 schreef het_fokschaap het volgende:
je wordt er altijd zo fijn melancholisch door, vooral met die stem van Gerard
In KLB mag je niet klagen over FOK-gerelateerde zaken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:56 schreef Doffy het volgende:
@Alicey: eigenlijk zou er een centraal 'ik haat modjes'-topic moeten komen in KLB
open em danquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:56 schreef Doffy het volgende:
@Alicey: eigenlijk zou er een centraal 'ik haat modjes'-topic moeten komen in KLB
Het valt toch wel mee? Oversight is alleen maar lastig omdat ik vind dat hij gewoon niet moet zeuren over de kuren van zijn zwangere vrouw, soulsurvivor kan er wel vanaf met een topicje in R&P, en dan hebben we het toch wel weer gehad?quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:59 schreef Doffy het volgende:
Dan zitten we met die kliniek opgescheept dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |