Hmmm, ik zou het toch bestempelen als een multi-problematisch veelkinderengezinquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:08 schreef Doffy het volgende:
Tuurlijk, onze kindertjes komen altijd wel goed terecht
geld gewonnen ?quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:19 schreef miss_sly het volgende:
Weer eens gekaart in de pauze en het ging goed
ja, dat vermoeden had ik al, je keek zo wazigquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:31 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Ik kan me niet eens herinneren dat de wekker ging, ik zag jou opeens naast het bed staan
Geen geld, wel bewonderende blikken omdat ik goed had gespeeldquote:
Wat spelen jullie voor kaartspel?quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Geen geld, wel bewonderende blikken omdat ik goed had gespeeld
OOk leuk
Wij rikkenquote:
Da's leukquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:30 schreef het_fokschaap het volgende:
online rikken
http://www.vuiksvertier.nl/spelletjes/rikken.htm
Alleen vaag van gehoord iddquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wij rikken
Brabants kaartspel, volgens mij, boven de rivieren kennen ze dat vaak niet.
natuurlijkquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Da's leuk
Doe je die bookmarken?
Ik doe het allebeiquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:40 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
natuurlijk
vrouwenheb je een xbox 360 thuisstaan, gaan ze online rikken
moet je maar zorgen dat je vriendjes van MS rikken voor de xbox uitbrengenquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:40 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
natuurlijk
Ja, op de xbox live rikkenquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
moet je maar zorgen dat je vriendjes van MS rikken voor de xbox uitbrengen
quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, op de xbox live rikken
Goed plan, qu![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:40 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
natuurlijk
Maar ons ben goeie opvoedersquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, ik zou het toch bestempelen als een multi-problematisch veelkinderengezin![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:08 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
doe eens wat aan je taalgebruik. je hebt een voorbeeldfunctie
Als ie maar niet op de meet komt. We hebben al genoeg Rotterdammersquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:19 schreef Reya het volgende:
Oppergoeroe Danny komt ook uit Rotterdam, dus uiteindelijk gaat heel FOK! plat Rotterdams spreken![]()
Wees iig blij dat hij vanavond niet komt.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:23 schreef Doffy het volgende:
[..]
Als ie maar niet op de meet komt. We hebben al genoeg Rotterdammers
Ik wil mijn zachte g niet kwijt en raar Rotterdams pratenquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:19 schreef Reya het volgende:
Oppergoeroe Danny komt ook uit Rotterdam, dus uiteindelijk gaat heel FOK! plat Rotterdams spreken![]()
Jij mag met je zachte g blijven praten hoor!quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik wil mijn zachte g niet kwijt en raar Rotterdams praten![]()
Hoezo? Er is vanavond toch een Jack Daniels meet?quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wees iig blij dat hij vanavond niet komt.
Nee. Vanavond wordt er echte whisky gedronken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Hoezo? Er i vanavond toch een Jack Daniels meet?![]()
Waar heb ik dan drie weken geleden mee door de sneeuw geploeterd?quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee. Vanavond wordt er echte whisky gedronken.
Danny vindt het lekker.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:29 schreef Reya het volgende:
[..]
Waar heb ik dan drie weken geleden mee door de sneeuw geploeterd?![]()
Mjah, en hij is niet de enige, gezien het spul altijd prominent staat uitgestald bij slijtersquote:
hier alleen een beetje grijsquote:
Het wordt een zware avondquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:37 schreef Alicey het volgende:
Hier niet.. Maar als ik erg nat en koud word warm ik me wel op aan Doffy.
Gelukkigquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jij mag met je zachte g blijven praten hoor!
* Alicey heeft nog nooit een Brabantse gezien die het is kwijtgeraakt.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Gelukkig
Ik denk ook neit dat ik die nog ooit kwijtraak
Ik ook niet. Nog 50 minuten en dan begint hier de kerstborrelquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:27 schreef Alicey het volgende:
* Alicey heeft geen zin meer om iets te doen.
Ik ken wel een Brabander die gevaarlijk goed in Amsterdam is geïntegreerdquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:40 schreef Alicey het volgende:
* Alicey heeft nog nooit een Brabantse gezien die het is kwijtgeraakt.
Klinkt goedquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ook niet. Nog 50 minuten en dan begint hier de kerstborrel
En ik heb gezien wat er aan koud en warm buffet wordt geserveerd, en dat ziet er erg goed uit![]()
Die spreekt Amsterdams enzo? Maar toch wel met een zachte g?quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:41 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik ken wel een Brabander die gevaarlijk goed in Amsterdam is geïntegreerd
Nou, ik heb toch wel Brabanders gehoord die de zachte g echt kwijt zijn hoor! Het kan wel, maar bij mij gaat het niet werkenquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
* Alicey heeft nog nooit een Brabantse gezien die het is kwijtgeraakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |